Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 01994095 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1 |
Контактна особа: |
Мацібора Зоріна Юріївна +380977971929 oklpev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2022 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2022 12:13 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2022 14:05 |
Очікувана вартість: | 39 964 460,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 199 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник підтверджує, що Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Учасник підтверджує, що Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія (документ в електронній формі, що містить електронний цифровий підпис), що оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 (із змінами) «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу № 2628 від 14.12.2020 року Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та повинна бути видана банком який має банківську ліцензію на здійснення банківської діяльності, на що надається банківська ліцензія у формі згідно діючого законодавства у складі банківської гарантії; - розмір забезпечення тендерної пропозиції: 199800,00 грн. (сто дев’яносто девять тисяч вісімсот гривень 00 копійок) (визначається замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 91 дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами Тендерної документації, відхиляються замовником. Забезпечення тендерної пропозиції повертається Учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з Учасником, який став переможцем тендеру; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з Учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерноїпропозиції не повертається у разі: 1)відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2)непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3)ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 199800 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник підтверджує, що Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (На підставі статті 27 Законупереможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1,3% (одна ціла три дисятих відсотка) вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального грошового платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Підрядник сплачує забезпечувальний платіж, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Підрядника, у разі порушення ним умов цього Договору. Підрядник перераховує забезпечувальний платіж на рахунок Замовника: отримувач: КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» код за ЄДРПОУ: 01994095 п/р № UA313052990000026005035006679 у розмірі __________ (________) грн., що становить 1,3% (одна ціла три дисятих відсотка) від ціни Договору та заключаєдоговір забезпечення (ДОДАТОК 9 цієї тендерної документації) не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2022 14:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2022 12:08 |
Відомість ресурсів к. 10_7 пов..pdf | |
15 вересня 2022 12:08 |
Відомість обсягів к. 10_7 пов..pdf | |
15 вересня 2022 12:08 |
ТД кап ремонт 22 реконструкція 2нов.docx |
15 вересня 2022 14:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 вересня 2022 12:08 |
Відомість ресурсів к. 10_7 пов..pdf
|
|||
15 вересня 2022 12:08 |
Відомість обсягів к. 10_7 пов..pdf
|
|||
15 вересня 2022 12:08 |
ТД кап ремонт 22 реконструкція 2нов.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вказаний у кваліфікаційних вимогах термін «з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом» вказує на сферу господарювання, а саме кваліфікацію та спеціальність особи, визначеної документом про закінчення учбово-навчального закладу. Особи, які беруть участь у виробничому процесі, повинні мати професійну підготовку, що відповідає характеру виконуваних робіт.
Очевидно, що особа з вищою економічною освітою, наприклад, у будівельній промисловості, не може ефективно виконувати обов’язки керівника служби охорони праці, наприклад, оскількиця особа не володіє професійно-технічними знаннями щодо технологій та засобів виробництва.
Якщо, наприклад, на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації Учасник подасть документ про освіту (ступінь бакалавра) за напрямом підготовки "зварювання", то звичайно це не підтвердить кваліфікацію інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Інженера з охорони праці, наприклад, можна підтвердити, отримавши середню професійну освіту і додаткову професійну освіту (професійну перепідготовку) в галузі охорони праці або вищу технічну освіту та наявністю проходження перевірки з охорони праці (протокол та посвідчення)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-02-000023 ● 2497ef630eca4212a04b0c2b07bd6c06
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 16:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2022-09-15-004563-a 15.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-12 15:43:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (7 поверх) (Код ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-15-004563-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді забезпечувального грошового платежу.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-15 12:55:09
Пояснення
КНП «Олександрівська клінічна лікарні м. Києва» на Ваш запит від 12.12.2022 року надає пояснення та копії документів по закупівлі: Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (7 поверх) (Код ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція). (UA-2022-09-15-004563-a), а саме:
1. Щодо першого питання: Очікувана вартість даної закупівлі: Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (7 поверх) (Код ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція) визначена згідно експертної оцінки від 26.01.2022 року №38612 (експертна оцінка додається).
2. Щодо другого питання: переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю: Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (7 поверх) (Код ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція) були виконані вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації в часині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді забезпечувального грошового платежу (на підтвердження додається: банківська виписка про надходження коштів на рахунок лікарні від 15.11.2022 року).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-16 14:02:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (7 поверх) (Код ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-15-004563-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «АГРАНБУД» (далі – ТОВ «АГРАНБУД») копії ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень) на виконання пункту 2 розділу IV тендерної документації, зважаючи на те, що дані роботи передбачені технічним завданням та підлягають ліцензуванню відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а також наданням ТОВ «АГРАНБУД» в тендерній пропозиції гарантійного листа від 21.09.2022 № 2109-18 щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця та виконання всіх робіт самостійно.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-21 13:06:53
Пояснення
КНП «Олександрівська клінічна лікарні м. Києва» на Ваш запит від 16.12.2022 року надає пояснення та копії документів по закупівлі: Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (7 поверх) (Код ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція). (UA-2022-09-15-004563-a), а саме:
1. Відповідно до пункту 1 частини 6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції:
1)Копію чинної ліцензії Державної архітектурно-будівельної Інспекції України, виданої учаснику, на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із відповідним класом наслідків (СС2) або надати інформацію щодо наявності електронної ліцензії із зазначенням відповідного посилання. На виконання вищезазначених вимог тендерної документації учасник закупівлі ТОВ «АГРАНБУД» надав ліцензію від 13 червня 2018 р. №34-Л (з додатками), чим у повному обсязі виконав умови тендерної документації. Умови надання будь-яких інших ліцензій, зокрема ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, у тендерній документації відсутні. Відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону «Про публічні Закупівлі» та частини 8 розділу 3 тендерної документації включено вимогу «щодо надання інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі, якщо Учасник планує залучати до виконання робіт суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, він повинен до довідки надати у складі своєї тендерної пропозиції завірені керівником субпідрядника/співвиконавця організації копії наступних документів:
- лист-згоду довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якого наведена в таблиці, на виконання робіт, які передбачаються до виконання;
- довідка у довільній формі про наявність обладнання від кожного субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якого наведена в таблиці, на виконання робіт, які передбачаються до виконання;
- довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід від кожного субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якого наведена в таблиці, на виконання робіт, які передбачаються до виконання;
- наказ про призначення керівника субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якої наведена в таблиці, на виконання робіт, які передбачаються до виконання;
- діючу ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України, на виконання робіт, які передбачаються до виконання.»
Слід зазначити, що роботи з виконання монтажу системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень у договірній ціні Учасника, у відсотковому співвідношенні до загальної ціни тендерної пропозиції складає приблизно 10,6 %, тобто вартість робіт протипожежного призначення не дорівнює та не перевищує 20% від вартості договору про закупівлю.
На виконання вимог п.2 частини 2 статті 41 Закону та частини 2 розділу 5 тендерної документації та відповідно до п. 5.3.24 та п. 5.3.17 договору про закупівлю - переможцем закупівлі ТОВ «АГРАНБУД» разом з договором про закупівлю надано інформацію про залучення до виконання робіт субпідрядника та копії всіх необхідних ліцензій на провадження певного виду господарської діяльності (копії ліцензій додаються).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2022 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрспецстрой" |
39 368 913,68
UAH з ПДВ
|
37 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК КБР" |
38 797 363,30
UAH з ПДВ
|
38 397 560,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРАНБУД" |
39 298 623,65
UAH з ПДВ
|
38 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрспецстрой" #31366140 |
Відхилено |
37 000 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2022 12:32
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК КБР" #40990651 |
Відхилено |
38 397 560,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2022 16:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2022 16:04
|
ТОВ "АГРАНБУД" #42143944 |
Переможець |
38 500 000,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2022 14:09
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2023 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2022 10:28
|
Лист ТПП.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2022 10:19
|
ДУ Дог 350.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2022 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2022 14:34
|
додатки до договору | укладений |
21 листопада 2022 14:32
|
додатки до договору | укладений |
21 листопада 2022 14:32
|
додатки до договору | укладений |
21 листопада 2022 14:32
|
додатки до договору | укладений |
21 листопада 2022 14:32
|
додатки до договору | укладений |
21 листопада 2022 14:32
|
додатки до договору | укладений |
21 листопада 2022 14:32
|
додатки до договору | укладений |
21 листопада 2022 14:32
|
Договір | укладений |
21 листопада 2022 14:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 350 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |