Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер у складі: монітор, системний блок, клавіатура, маніпулятор, мережевий фільтр живлення
Очікувана вартість
101 288,00 UAH
UA-2022-09-15-002641-a 4d3573256bb44fbbaa72d6946c8f8277
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Триль

+380509045624 yulia.tril@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984174
Вебсайт: https://plil.dp.ua/
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, ДНІПРОВСЬКА, будинок 541
Контактна особа: Юлія Триль
+380509045624
yulia.tril@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2022 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2022 11:00
Початок аукціону: 27 вересня 2022 15:38
Очікувана вартість: 101 288,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 506,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року N 169 зі змінами.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Персональний комп’ютер у складі: монітор, системний блок, клавіатура, маніпулятор, мережевий фільтр живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі пред'явленої Постачальником видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2022 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2022 10:53
Додаток 2.docx
15 вересня 2022 10:53
Оголошення.docx
15 вересня 2022 10:53
Додаток 4.docx
15 вересня 2022 10:53
Додаток 3.docx
15 вересня 2022 10:53
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-15-002641-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", Код ЄДРПОУ:44090423
Дата подання: 16 вересня 2022 00:24
1
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або надання договору на сервісне обслуговування.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташован Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизиваоних сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2022 10:36
Шановний Учасник! Згідно з п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи необхідність забезпечення безперервної роботи КНП «ПЛІЛ» ПМР, нам необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування закупленої техніки. Також в планах установи не передбачені кошти на транспортування чи пересилку техніки до сервісних центрів що є умовою роботи авторизованих сервісних центрів, а також потрібна можливість в швидкої кваліфікованої консультації або допомоги фахівців на майданчиках Замовника, що також не передбачено умовами роботи авторизованих сервісних центрів. Наявність власного сервісного центру не означає, що гарантійний ремонт може бути виконано лише власними силами такого центру. Таке не випливає й з інших положень Тендерної документації ВТ. Існує залучення сервісними центрами субпідрядних організацій.
Враховуючи вищевикладене, замовник має право передбачати підтвердження у складі документації наявність сервісного центру та технічної підтримки у м. Павлоград для здійснення профілактичного обслуговування, або договору про співпрацю Учасника з таким існуючим центром сервісної та технічної підтримки, і це не є обмеження конкуренції та недобросовісної конкуренції. Повідомляємо, що у м. Павлоград існує декілька центрів сервісної та технічної підтримки. Будь який учасник має можливість без обмежень виконати умови ТД.
Абзацом 1 ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Разом с тим, Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, нашим підприємством в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2022-09-15-002641-a.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3169712593
Дата подання: 04 жовтня 2022 09:55
Неправомірна дискваліфікація учасника
Вельмишановний Замовнику!!!

Ретельно розглянувши протокольне рішення від 30 вересня 2022 року про дискваліфікацію ФОП Зуб А.О. у закупівлі згідно ідентифікатора UA-2022-09-15-002641-a, звертаємо Вашу увагу, що пропозиція ФОП Зуб А.О. ВІДПОВІДАЄ Вашим вимогам і була не правильно трактована, внаслідок чого учасника було дискваліфіковано.
1. Стосовно першого питання в Додатку 2, Ви вказуєте характеристику товару, а далі окремим підпунктом роз’яснення щодо неї. Наприклад: характеристика – сімейство процесора, а далі роз’яснення щодо неї – не гірше AMD, так само стосовно покоління процесорів є роз’яснення не гірше Ryzen 5. А от стосовно інтегрованої графіки жодних роз’яснень, чи «в наявності», чи «відсутня». Тим паче вимогою була наявність дискретної відеокарти, яка забезпечить коректну роботу без інтегрованої графіки.
2. Стосовно другого питання в Додатку 2 Вашою вимогою є:
«На підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника у складі пропозиції подається порівняльна таблиця (обов‘язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника – у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію) за формою:»
У своїй пропозиції учасник ФОП Зуб А.О. в повному обсязі виконав Вашу вимогу вказавши виробника, модель та артикул, запропонованого товару.

Прохання ще раз ретельно розглянути нашу пропозицію та пояснення і повернути ФОП Зуб А.О. на кваліфікацію.

Більш детально можна ознайомитися у вкладенні
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2022 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 84 531,00
UAH з ПДВ
84 531,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 97 264,00
UAH з ПДВ
97 264,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2022 10:47
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3169712593
Відхилено 84 531,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2022 16:37
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 97 264,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2022 08:16

Документи

30 вересня 2022 16:37
Електронний підпис

Документи

04 жовтня 2022 08:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2022 08:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
97 264,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2022 08:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2022 15:11
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2022 10:15
226.pdf укладений
07 жовтня 2022 10:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Персональний комп’ютер у складі: монітор, системний блок, клавіатура, маніпулятор, мережевий фільтр живлення 2 штуки 48 632,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 97 264,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 210,66 UAH)