Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Support and technical support of the complex video surveillance system of the city of Kyiv
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , м. Київ обл., вулиця Левка Мацієвича, будинок 3 |
Контактна особа: |
Зараєва Наталія Сергіївна 380675508188 zaraevans82@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | MUNICIPAL ENTERPRISE "INFORMATYKA" OF EXECUTIVE AUTHORITY OF KYIV CITY COUNCIL (KYIV CITY STATE ADMINISTRATION) |
National ID: | 31024875 |
Contact point: |
ZARAIEVA NATALIIA 380675508188 zaraevans82@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2022 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 27 жовтня 2022 11:37 |
Очікувана вартість: | 12 981 224,47 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 906,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 14 вересня 2022 14:19 |
Enquiries until: | 07 жовтня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 жовтня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 жовтня 2022 17:00 |
Information
Estimated total value: | 12 981 224 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 64 906 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Щомісячна оплата фактично наданих Послуг Виконавця здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг та надання рахунку-фактури | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2022 14:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2022 14:12 |
ТД_супровід КСВ 2022.docx | |
14 вересня 2022 14:10 |
Оголошення англ. супровід КСВ 2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-29-000020 ● f1027f15e62a4ffb8ccf73113f55afe5
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2022 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2022 № 292
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 29.11.2022 № 292
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2022-09-14-006092-a 14.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-30 08:41:40
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження міста Києва, замовником якої є Комунальне підприємство «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-09-14-006092-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-05 10:08:06
Відповідь на запит
Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – КП «Інформатика»), щодо вашого запиту на пояснення від 30.11.2022 р. при проведенні моніторингу (UA-M-2022-11-29-000020) повідомляє наступне.
КП «Інформатика», як співвиконавець Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512, відповідно до заходу п.11.1 «Розвиток, супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки у м. Києві із розширенням зони функціонування на території Київської області» здійснює закупівлю послуг із супроводу та технічної підтримки комплексної системи відеоспостереження міста Києва за вищезазначеним заходом, як замовник згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо першого питання:
Необхідні технічні та якісні характеристики до закупівлі за предметом Супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження міста Києва за ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (оголошення UA-2022-09-14-006092-a) були визначені фахівцями КП «Інформатика», виходячи з мети створення комплексної системи відеоспостереження міста Києва та задач, які виконує обладнання, розташоване на вулицях та перехрестях, в місцях в’їзду-виїзду з міста Києва, на входах-виходах 52-х станцій метрополітену, в місцях масового скупчення та на підставі Технічних вимог до закупівлі (Додаток 1 до даного листа), що погоджені Протоколом № 64 від 24.08.2022 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 - 2022 роки у 2021 – 2022 роках Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Додаток 2 до даного листа).
Доцільність проведення закупівлі, її обсяги, якісні характеристики та очікувана вартість описано в Обгрунтуванні доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на 2022 рік (Додаток 3 до даного листа).
Розмір бюджетного призначення на виконання заходів з супроводу та технічної підтримки комплексної системи відеоспостереження міста Києва, які визначені п.11.1 «Розвиток, супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки у м. Києві із розширенням зони функціонування на території Київської області» згідно Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512, на 2022 рік, становить 17 718 107,51 грн. з ПДВ.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікувану вартість було визначено КП «Інформатика», шляхом вивчення ринку та надсилання запитів на отримання комерційних пропозицій відповідно до технічного завдання. На підставі отриманих комерційних пропозицій (Додаток 4 до даного листа) та опрацьованої інформації, було сформовано очікувану вартість закупівлі, яка становить 12 981 224,47 грн. з ПДВ.
Щодо другого питання:
У зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, відповідно Указу Президента України №64/2022 від 24.02.2022 (зі змінами), та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану», доступ до власного веб-сайту КП «Інформатика» (https://informatika.kyivcity.gov.ua/) тимчасово заблоковано.
Також, додатково повідомляємо, що з метою дотримання вимог Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1036 від 11.09.2009 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-порталі «Київаудит» (Додаток 5, скріншот розміщеного обґрунтування додається).
Додатки:
1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (Технічні вимоги) предмета закупівлі – на 9 арк. в 1 прим.;
2. Копія Протоколу № 64 від 24.08.2022 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 - 2022 роки у 2021 – 2022 роках - на 3 арк. в 1 прим.;
3. Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни на 2022 рік – на 4 арк. в 1 прим.;
4. Комерційні пропозиції – на 5 арк. в 1 прим.;
5. Скріншот Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни на 2022 рік, розміщеного на веб-порталі «Київаудит» - на 2 арк. в 1 прим.
- UA-M-2022-12-23-000011 ● 9064de2c16d94458a1653da7330c0324
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2022 18:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2022 № 292
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 29.11.2022 № 292
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2022-09-14-006092-a 14.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-12-27 11:21:55
Звернення за роз'ясненням змісту висновку
Північним офісом Держаудитслужби, відповідно до Наказу № 292 від 29.11.2022, проведено моніторинг процедури закупівлі проведеної КП «Інформатика» за предметом - Супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження міста Києва, 12 981 224,47 UAH, ДК 021:2015:50340000-0, 5,послуг (ID -UA-2022-09-14-006092-a).
23 грудня 2022 року, Північним офісом Держаудитслужби опубліковано відповідний Висновок про результати моніторингу закупівлі (надалі – Висновок).
Пунктом 3 Розділу ІІ Висновку, вказано, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», закріплено, що замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
У зв’язку з чим, просимо надати роз’яснення змісту зобов’язань з огляду на таке.
Станом на день оприлюднення Висновку договір укладений за результатами проведеної закупівлі виконаний в повному обсязі, що підтверджується відповідними Актами № 138 від 30.11.2022 року, № 159 від 22.12.2022 року.
Відповідно до частини 2 статті 598 Цивільного кодексу України, припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом.
Згідно статті 202 Господарського кодексу України, господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання; у разі поєднання управненої та зобов'язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами.
Господарське зобов'язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду.
Тобто, внаслідок надання Виконавцем послуг за укладеним договором, що підтверджується згаданим вище Актом, господарські зобов’язання за цим Договором вже є припиненими, за виключенням гарантійних зобов’язань Виконавця та зобов’язань Замовника з оплати прийнятих послуг.
Таким чином, припинення зобов’язань на вимогу Північного офісу Держаудитслужби призведе до втрати гарантійних зобов’язань Виконавця, що може завдати шкоди інтересам територіальної громади, оскільки закупівля здійснювалась за кошти бюджету міста Києва, а також стягнення коштів з Замовника за фактично надані послуги.
В той же час, припинення зобов’язання за договором, на даному етапі (після надання послуг) призведе до виникнення кредиторської заборгованості у Замовника та застосування штрафних санкцій зі сторони Виконавця.
Крім того, частиною 1 статті 216 ЦК України, закріплено, що недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю.
У разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування.
Таким чином, з огляду на положення статті 216 ЦК України, та враховуючи факт надання Виконавцем послуг передбачених Договором в повному обсязі – наслідком недійсності Договору буде вимога відшкодувати Виконавцю вартість всіх наданих послуг.
Отже, враховуючи, що основним завдання Держаудитслужби є збереження державних фінансових ресурсів, та зважаючи на абсолютно різні правові наслідки, просимо надати роз’яснення змісту вимоги, а саме вимога Північного офісу Дежраудитслужби – припинити зобов’язання чи застосувати наслідки недійсного правочину.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини 16 статті 29 та пункту 2 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII.)
Оскарження в суді
Опис: | Позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі |
Дата публікації: | 05 січня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/4599/23 |
Дата відкриття провадження: | 28 лютого 2023 |
Документи:
05 січня 2023 18:07
|
Електронний підпис |
05 січня 2023 17:51
|
Повідомлення в суд про визнання протиправним та скасування висновку щодо закупівлі UA-2022-09-14-006092-a.jpg |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна, м. Київ обл., вулиця Левка Мацієвича, будинок 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСНОВИ БЕЗПЕКИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2022 15:58
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2022 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» |
12 899 799,46
UAH з ПДВ
|
12 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСНОВИ БЕЗПЕКИ" |
12 930 890,80
UAH з ПДВ
|
12 470 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» #41522192 |
Переможець |
12 400 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2022 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 15:16
|
Додаткова угода 1_Договір_7112022.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2022 16:19
|
Договір_7112022_від_07_11_22_Супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження міста Києва.pdf | укладений |
07 листопада 2022 16:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п. 2.1, п. 4.2 та Додатку № 2 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 7112022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |