Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) системою адресної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей для ЗЗСО № 174, за адресою: м. Київ, вул. Г. Севастополя, 43 Солом’янського району м. Києва. (ДК 021:2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб)»
Очікувана вартість
1 754 546,00 UAH
UA-2022-09-14-003807-a 0a69a4f3461b4222a7a1cf254624191f
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самойленко Євгенія Юріівна

380442423706 solomruo2423706@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Пітерська будинок 12
Контактна особа: Самойленко Євгенія Юріівна
380442423706
solomruo2423706@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2022 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 754 546,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 772,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) системою адресної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей для ЗЗСО № 174, за адресою: м. Київ, вул. Г. Севастополя, 43 Солом’янського району м. Києва. (ДК 021:2015 код 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати: протягом 30 банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника на підставі накладної після отримання товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2022 17:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2022 17:18
!Умови закупівлі монтаж АПС 174_зі змінами.docx
19 вересня 2022 17:18
Перелік змін_монтаж АПС ЗЗСО 174.docx
19 вересня 2022 17:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2022 13:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2022 17:18
!Умови закупівлі монтаж АПС 174_зі змінами.docx
14 вересня 2022 11:43
!Умови закупівлі монтаж АПС 174.docx
19 вересня 2022 17:18
Перелік змін_монтаж АПС ЗЗСО 174.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога внести зміни щодо назви тендерної закупівлі
Дата подання: 15 вересня 2022 17:26
Дата відповіді: 19 вересня 2022 15:55
Шановний Замовнику, з якого це доброго дива та згідно якого чинного нормативного документу ЗЗСО № 161 - розшифровується як загальноосвітня загальня середня школа стала спорудою цивільного захисту (укриття). Яким чинним ДБН ви керуєтеся змінюючи цильове призначення об'єкту. Загальноосвітня загальня середня школа - це навчальний заклад, а не споруда цивільного захисту (укриття) і ніколи ми надіємося такою спорудою не буде!!! Це напевно зроблено вами навмисно для того щоб виправдати необхідність зміни типу закупівлі з відкритих торгів на спрощену процедуру, для неможливості оскарження майбутного рішення про переможця в АМКУ. Так? Наполягаємо на внесенні змін щодо законної назви об'єкта, а відповідно і закупівлі в іншому разі ми змушені будемо звернутися з офіційним листом до органу, що здійснює контроль над замовником та проводить моніторинг процедур закупівлі, згідно статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, закупівля проводиться згідно норм чинного законодавства України в тому числі, згідно Листа ДСНС № 03-1870/162-2 від 14.06.2022 «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти» та Протоколу № 8 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 29.07.2022 року. Додатково повідомляємо, що жодної зміни цільового призначення об’єкту не має місця, однак ми маємо подбати про безпечні умови перебування у закладах освіти дітей, учнів, і працівників з урахуванням збройної агресії російської федерації, що цілком відповідає дорученню Прем'єр-міністра України від 10.06.2022 № 14529/0/1-22. Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-14-003807-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 19 вересня 2022 22:01
Невідповідність назви тендерної закупівлі чинному законодавству України. Дискримінація Учасників
Шановний Замовнику дякуємо, що Ви, як добросовісний Замовник процедури закупвлі нарешті під кінець робочого дня та під саме завершення періоду уточнень (того періоду коли Учасники мають право безперешкодно надавати вам запитання та подавати скарги) нарешті надали змістовну відповідь на наше попереднє запитання.
Але вибачте, проаналізувавши вашу відповідь у нас, як у потенційного Учасника виникло ще ряд запитань, яке є наслідком вашої чудової та повноцінної відповіді, яка грунтується на чинному законодавстві України.

В попередній відповіді ви зауважили, що закупівля проводиться згідно норм чинного законодавства України в тому числі, згідно Листа ДСНС № 03-1870/162-2 від 14.06.2022 «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти» та Протоколу № 8 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 29.07.2022 року. Додатково повідомляємо, що жодної зміни цільового призначення об’єкту не має місця, однак ми маємо подбати про безпечні умови перебування у закладах освіти дітей, учнів, і працівників з урахуванням збройної агресії російської федерації, що цілком відповідає дорученню Прем'єр-міністра України від 10.06.2022 № 14529/0/1-22.

Питання перше - чи наявний у вас робочий проект на об'єкт проектування на основі якого будуть виконуватися роботи з ремонту та облаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, який повинен так і називатися "Послуги з ремонту та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) системою адресної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей для ЗЗСО № 174, за адресою: вул. Г. Севастополя, 43 Солом’янського району м.Києва", таку має назву розроблений на ваш об'єкт робочий проект?

Питання друге - чи пройшов даний робочий проект з такою дивною та чудової назвою, що об'єкта проектування, всі необхідні затверження, а також пройшов чи він експертизу з отримання позитивної експертної оцінки, як того вимагає чинне законодавство України. Чи розроблений кошторис на вартість матеріалів, обладнання та виконання монтажних, пусконалагоджувальних робіт і чи пройшов даний кошторис для такого дивного об'єкту, щодо назви, всі затвердження, а саме проходження експертизи кошторису з отриманням позитивного експертного висновку по кошторису, адже сума для державного закладу перевищує 300 000 грн.

Третє питання - в тендерній документації наявна вимога до Учасників - довідка в довільній формі, яка містить інформацію про наявність аналогічного договору, копії аналогічного договору, відгуку про виконання договору, виданого на Замовника цих торгів.

Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме копію договору, зазначеного у довідці, акти наданих послуг (виконаних робіт) та копію листа-відгуку від контрагента підписаний керівником, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента;

Четверте запитання - копії аналогічного договору будуть рахуватися в якому ми так повинно бути зазначено слово в слово - "Ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) системою адресної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей для в ЗЗСО № 174", так? Все вірно?

П'яте запитання - ви вимагаєте від Учасників відгук про виконання договору, виданого на Замовника цих торгів, що це за "маячня" взагалі? Це Учасник, виходячи з вашої вимоги, за кожним тендерном повинен звертатися до контрагента за Новим Листом-відгуком, який повинен бути виданий саме на ім'я Замовника цих торгів?

І підсумовуючи всю вашу брехливість, як Замовника процедури закупівлі доводимо до Вас наступну інформацію, яка базується на чинному законодастві України:
- згідно чинного ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» в якому чорним по-білому зазначено п.5.3 Системи протипожежного захисту повинні проектуватися відповідно до вимог цих будівельних норм, нормативних документів, на які є посилання у цих будівельних нормах, інших нормативних документів, які містять вимоги щодо цих систем. При цьому вимоги пожежної безпеки, викладені в інших чинних нормативних документах, у тому числі галузевих (відомчих) нормах тощо, повинні бути не нижче рівня вимог цих будівельних норм. Підставою для проектування СПЗ є завдання на проектування (додаток В), видане Замовником системи відповідно до ДСТУ-Н Б А.2.2-10 та [2], [33].
- згідно чинного ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», додаток А (обов'язковий) ПЕРЕЛІК ОДНОТИПНИХ ЗА ПРИЗНАЧЕННЯМ ОБ’ЄКТІВ, ЯКІ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБЛАДНАННЮ
СИСТЕМАМИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА ПОЖЕЖОГАСІННЯ,
І ТИП СИСТЕМИ ПЕРЕДАВАННЯ ТРИВОЖНИХ СПОВІЩЕНЬ даний обєкт проектування відноситься, згідно п.7.3 - Загальноосвітні школи;

- згідно чинного ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», додаток Б (обов'язковий) БУДИНКИ ТА ПРИМІЩЕННЯ, ЩО ПІДЛЯГАЮТЬ ОБЛАДНАННЮ СИСТЕМАМИ ОПОВІЩЕННЯ
ПРО ПОЖЕЖУ ТА УПРАВЛІННЯ ЕВАКУЮВАННЯМ ЛЮДЕЙ даний обєкт проектування відноситься, згідно розділу 5 - Навчальні заклади
п.5.1 Загальноосвітні та спеціалізовані школи, навчальні
корпуси шкіл-інтернатів (кількість місць, чол.)

Зміна типу закупівлі з відкритих закупівель на спрощену процедуру в незаконний спосіб це 100 % зроблено вами, як Замовником навмисно для неможливості законного оскарження майбутного рішення Учасниками в АМКУ, щодо вашого "потенційного переможця", який судячи з ваших змістовних відповідей, у вас скоріш за все вже.

Ми навіть не здивуємося, і не здивуються правоохоронні органи, якщо у всіх 5 (пяти) закупівлях в яких ви в незаконий спосіб змінили тип закупівлі, буде один і той же переможець.

Як вам не соромно шановний Замовник, прикриваючись війною та відповідно Постановою Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 цинічно красти бюджетні державні кошти. Це бенкет під час війни, коли одні воюють а інші жирують!!!

Наполягаємо на внесенні змін щодо законної назви об'єкта, а відповідно і закупівлі в іншому разі ми змушені будемо звернутися з офіційним листом до органу, що здійснює контроль над замовником та проводить моніторинг процедур закупівлі, згідно статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 вересня 2022 10:39
Шановний Учаснику, спрощена закупівля проводиться згідно норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 та Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою № 590 (далі – Порядок).
Звертаємо Вашу увагу, що робочий проект на об'єкт проектування на основі якого будуть виконуватися роботи з ремонту та облаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, який так і називається "Послуги з ремонту та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) системою адресної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей для ЗЗСО № 26, 173, 74, 161, 166, розроблений на підставі договору № Н62 від 26.08.2022 та повністю пройшов експертизу з отримання позитивної експертної оцінки, як того і вимагає чинне законодавство України.
Всі необхідні документи, в тому числі щодо якісних, кількісних та інших характеристик предмету закупівлі опубліковані нами в оголошенні про проведення закупівлі та його додатках та повністю відповідають умовам Закону «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що жодний нормативно-правовий акт не містить виключного переліку документів/вимог тощо, який Замовник повинен зазначати в оголошенні, та який має право вимагати від Учасників закупівлі.
Також звертаємо Вашу увагу, що згідно оголошення Учасники надають довідку в довільній формі, яка містить інформацію про наявність аналогічного договору, копії аналогічного договору, відгуку про виконання договору, виданого на замовника цих торгів. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме копію договору, зазначеного у довідці, акти наданих послуг (виконаних робіт) та копію листа-відгуку від контрагента підписаний керівником, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента.
Додатково повідомляємо, що заклади освіти можуть використовуються, як найпростіше укриття під час здійснення освітнього процесу. Найпростіше укриття – це фортифікаційна споруда, цокольне або підвальне приміщення, інша споруда підземного простору, в якій можливе тимчасове перебування людей з метою зниження комбінованого ураження від небезпечних чинників, а також від дії засобів ураження в особливий період.
У найпростіших укриттях можуть укриватися всі групи населення, якщо немає інших захисних споруд. Тому, якщо на сьогодні, у воєнний час, є недостатня кількість та місткість сховищ і протирадіаційних укриттів і немає можливості забезпечити укриття учасників освітнього процесу в захисних спорудах та спорудах подвійного призначення, заклади освіти можуть організовувати укриття учасників освітнього процесу в найпростіших укриттях.
Відповідно до законодавства, підвальні приміщення можуть використовуватися для укриття як споруди подвійного призначення та як найпростіші укриття (стаття 32, глава 7 Кодексу Цивільного захисту населення). Водночас такі приміщення мають відповідати мінімальним вимогам щодо забезпечення безпеки учасників освітнього процесу та мають бути відповідно облаштовані.
Те, чи безпечне підвальне приміщення, щоб у разі небезпеки там укривались учасники освітнього процесу, чи відповідає воно мінімальним вимогам забезпечення безпеки, вирішує спеціальна комісія після обстеження підвального приміщення закладу освіти з урахуванням «Рекомендацій щодо організації укриття в об'єктах фонду захисних споруд цивільного захисту персоналу та дітей (учнів, студентів) закладів освіти», затверджені листом
№ 03-1870/162-2 від 14.06.2022 року Державної Служби України з надзвичайних ситуацій Від рішення цієї комісії й залежатиме, чи можна розпочинати в закладі освіти очне навчання.
Зважаючи на вище викладене, Замовником дотримано всі норми чинного законодавства в період воєнного стану. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2022-09-14-003807-a.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42582488
Дата подання: 30 вересня 2022 17:46
неправомірне відхилення
Шановний Замовнику!
Ми ознайомились з Вашим рішенням щодо відхилення нашої пропозиції в частині невідповідності наданих нами кошторисних розрахунків.
Хочемо зауважити наступне, що згідно Табл. Технічного завдання зазначено:
Найменування приладу
Монтажний комплект
Шпаклювальний матеріал

Звертаємо Вашу увагу, що монтажний комплект це сукупність кріплень, приладів, конструктивних елементів, та інших деталей, а тому він відображений у Підсумковій відомості ресурсів у своїй сукупності у наступних строках:

13. Гвинти з напівкруглою головкою, довжина 50 мм
20. Дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення чорний, діаметр 1,6 мм
21. Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 5 мм, довжина 70 мм
22. Тальк мелений, 1 сорт
25. Стрічка ізоляційна "Пара"
26. Бірка маркувальна
27. Дюбелі У658, У661
28. Дюбелі з розпірною гайкою ДГ
29. Дюбель-цвях ДГПШ 4,5х50 мм
30. Кнопка К227
31. Стрічка монтажна ЛМ
32. Патрони Д або К довгі
33. Полоски К-404
34. Пряжки К-405

А отже, вищезазначені кріплення, прилади, конструктивні елементи, та інші деталі що вказані в кошторисному розрахунку в сукупності складають 10 комплектів.
Один монтажний комплект включає в себе:
1. Гвинти з напівкруглою головкою, довжина 50 мм – 1,28 кг;
2. Дріт сталевий низьковуглецевий різного призначення чорний, діаметр 1,6 мм – 0,14 кг;
3. Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 5 мм, довжина 70 мм – 2,91 кг;
4. Тальк мелений, 1 сорт – 0,018 кг;
5. Стрічка ізоляційна "Пара" – 0,034 кг;
6. Бірка маркувальна – 74,00 шт;
7. Дюбелі У658, У661 – 416,00 шт;
8. Дюбелі з розпірною гайкою ДГ – 74,00 шт;
9. Дюбель-цвях ДГПШ 4,5х50 мм – 43,00 шт;
10. Кнопка К227 – 297,00 шт;
11. Стрічка монтажна ЛМ – 74,26 м;
12. Патрони Д або К довгі – 43,00 шт;
13. Полоски К-404 – 408,00 шт;
14. Пряжки К-405 – 408,00 шт.

Шпаклювальний матеріал визначений згідно коду (норми) Державних Будівельних норм - як Гіпсові в'яжучі Г-3 та відображений у Підсумковій відомості ресурсів у строках: 19. Гіпсові в'яжучі Г-3, що вказані в кошторисному розрахунку в сукупності складають 5 комплектів.
(Один комплект шпаклювального матеріалу включає в себе: Гіпсові в’яжучі Г-3 – 6,23 кг.)

В свою чергу, Гіпсові в'яжучі Г-3. (Шпаклювальний матеріал) відображені в Локальному кошторисі №02-01-02 згідно норм на монтаж устаткування , зокрема в п. 3,4,5,7,8,16,18,21

Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до правил з визначення вартості будівництва, в Локальному кошторисі розраховуються прямі витрати, включаючи всі матеріали та ресурси, необхідні для монтажних та будівельних робіт. Тобто, до прямих втрати вже включений монтажний комплект відповідно до будівельних норм, а сам розрахунок монтажного комплекту міститься у Підсумковій відомості ресурсів.

Таким чином, надані нами кошторисні розрахунки містять всі види робіт, містять їх повний обсяг та склад відповідно до оголошення про закупівлю, отже наша пропозиція повністю відповідає всім зазначеним вимогам.
Враховуючи вищезазначене, зазначаємо, що локальний кошторис та відомість ресурсів повністю відповідають Технічному завданню (Додатку №1) та іншим якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, передбачених умовами Вашого оголошення.
Вимагаємо відмінити рішення про відхилення нашої пропозиції, в іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , ми будемо звертатися до органу, що здійснює контроль над Замовником, та до суду, керуючись ч. 20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Також, хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відхилення пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД" 1 558 485,00
UAH з ПДВ
1 558 485,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2022 16:56
Електронний підпис
21 вересня 2022 16:24
Свідоцтво Слухай В.В.pdf
21 вересня 2022 16:24
оренда приміщення.pdf
21 вересня 2022 16:24
поставка тірас.PDF
21 вересня 2022 16:24
працівники.pdf
21 вересня 2022 16:24
атестат фактум.pdf
21 вересня 2022 16:24
трудовий договір пікож.pdf
21 вересня 2022 16:24
поставка СТА.pdf
21 вересня 2022 16:24
ліцензія пояснення.pdf
21 вересня 2022 16:24
диплом керівника робіт.pdf
21 вересня 2022 16:24
не платники пдв.pdf
21 вересня 2022 16:24
проект договору.pdf
21 вересня 2022 16:24
декларація оп.pdf
21 вересня 2022 16:24
локальний кошторис 2.pdf
21 вересня 2022 16:24
забезпеч.умовами.pdf
21 вересня 2022 16:24
статут та опис.pdf
21 вересня 2022 16:24
обробка даних варзонова.pdf
21 вересня 2022 16:24
локальний кошторис 1.pdf
21 вересня 2022 16:24
локальний кошторис 3.pdf
21 вересня 2022 16:24
послужний список.pdf
21 вересня 2022 16:24
відгук.pdf
21 вересня 2022 16:24
декларація пб.pdf
21 вересня 2022 16:24
Ліцензія АВК-2022.pdf
21 вересня 2022 16:24
наявність технологій.pdf
21 вересня 2022 16:24
поставка оріон.pdf
21 вересня 2022 16:24
тех.вимоги.pdf
21 вересня 2022 16:24
оренда складу.pdf
21 вересня 2022 16:24
аналог. договір довідка.pdf
21 вересня 2022 16:24
мат.тех.база.pdf
21 вересня 2022 16:24
пропозиція.pdf
21 вересня 2022 16:24
обробка даних величко.pdf
21 вересня 2022 16:24
контактні дані.pdf
21 вересня 2022 16:24
наказ на директора.pdf
21 вересня 2022 16:24
рішення та виписка.pdf
21 вересня 2022 16:24
обробка даних пікож.pdf
21 вересня 2022 16:24
диплом електромонтер 1.pdf
21 вересня 2022 16:24
поставка сенко.pdf
21 вересня 2022 16:24
поставка артон.pdf
21 вересня 2022 16:24
обробка даних слухай.pdf
21 вересня 2022 16:24
ліцензія наказ лист.pdf
21 вересня 2022 16:24
уповноважена особа.pdf
21 вересня 2022 16:24
захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД"
#42582488
Відхилено 1 558 485,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2022 16:57

Документи

29 вересня 2022 16:55
Електронний підпис
29 вересня 2022 16:48
174.jpg

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій