Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Manual actuators of circular action crane, load capacity 320/160/2x70 t of power unit No. 3 of SS PNPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Худенко Ірина Валентинівна 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Степанов С. М. 0513644185 p_stepanov@sunpp.atom.gov.ua Наливайко О. О. 0445234004 o.nalyvaiko@ak.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
I. Khudenko 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Степанов С. М. 0513644185 p_stepanov@sunpp.atom.gov.ua Наливайко О. О. 0445234004 o.nalyvaiko@ak.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2022 10:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2022 11:33 |
Очікувана вартість: | 61 445 066,35 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 307 225,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції (далі – ТП) у формі: • Банківської гарантії (далі- БГ), згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 згруповані балансові залишки. БГ (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати БГ, видану банком-нерезидентом. БГ банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (БГ та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст БГ повинні відповідати вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. БГ може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. БГ не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. БГ повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. БГ повинна бути безвідкличною та безумовною. Або Страхової гарантії (далі – СГ), виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення ТП учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст СГ має відповідати вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення ТП/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності СГ учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала СГ, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої СГ (подаються окремими файлами). У випадку ненадання вищевказаних документів та непідтвердження страховою компанією на вимогу замовника дійсності/чинності відповідної страхової гарантії, ТП такого учасника відхиляється на підставі абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання ТП враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 614450.66 UAH |
Publication date: | 14 вересня 2022 10:12 |
Enquiries until: | 18 жовтня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 жовтня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 жовтня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 61 445 066 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 307 225 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 45 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG.
2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure.
No other way is possible in actual situation.
Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою:
1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG.
2. Aбо 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура.
Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-09-000025 ● a18f0c740d854d80aa58e90b14b78e91
- Статус: завершено ● Дата: 12 лютого 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2023 13:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.01.2023 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2022-09-14-001674-a 14.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-13 21:32:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ручні приводи крана кругової дії в/п 320/160/2х70 тс енергоблоку № 3 ВП ПАЕС» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2022-09-14-001674-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-18 11:38:37
Пояснення на запит ДАСУ від 13.01.2023 (процедура закупівлі № UA-2022-09-14-001674-a)
Відповідно до наказу Держаудитслужби від 06.01.2023 № 2 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Ручні приводи крана кругової дії в/п 320/160/2х70 тс енергоблоку №3 ВП ПАЕС). [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-14-001674-a] через електронну систему закупівель 13.01.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти компанії, які надходять від реалізації виробленої електричної енергії.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- аналізу наданої ВП ПАЕС інформації щодо направлення запитів комерційної пропозиції потенційним виробникам та постачальникам продукції: JSC Svertas Group (Литва), ТОВ «Спецтеплоенергомонтаж», ТОВ «ЕТЦ «Еталон», ТОВ «Запорожкранзавод», ТОВ «Діаконт», при цьому відповіді на запити комерційної пропозиції було отримано тільки від JSC Svertas Group (Литва) та ТОВ «Експертно-технологічний центр «Еталон» (м. Київ);
- аналізу наданої ВП ПАЕС інформаційної довідки про визначення ОВЗ із врахуванням наданих на запит ВП ПАЕС комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання від виробника даної продукції JSC Svertas Group (Литва) та учасника ринку ТОВ «Експертно-технологічного центру «Еталон» (м. Київ).
За результатами проведеного цінового аналізу підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» було прийнято рішення очікувану вартість вищезазначеної процедури закупівлі встановити на рівні 61 445 066,35 грн. у т. ч. ПДВ.
Предметом вищезазначеної закупівлі є обладнання для оснащення крана кругової дії в/п 320/160/2х70 тс енергоблока № 3 ВП ПАЕС ручними приводами.
Метою встановлення ручних приводів на крані є усунення відступу від вимог НП 306.2.221-2019 «Вимоги безпеки під час поводження з ядерним паливом» для забезпечення можливості переведення системи поводження з ядерним паливом у безпечний стан у разі зникнення електроживлення крана.
З метою забезпечення можливості закупівлі обладнання ВП ПАЕС було розроблено та затверджено 1ВП-ТД технічну специфікацію до предмета закупівлі «Ручні приводи крана кругової дії в/п 320/160/2х70 тс енергоблока № 3 ВП ПАЕС» № ТСдоПЗ(т).23.0905.027-2022.
ТСдоПЗ містить вимоги до продукції, що закуповується які відповідають умовам експлуатації та особливостям щодо її встановлення на штатному крані кругової дії в/п 320/160/2х70 тс енергоблока № 3 ВП ПАЕС.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки, таких як:
Позначення документа Назва документа
НП 306.2.106-2005 Вимоги до проведення модифікацій ядерних установок та порядку оцінки їх безпеки
НП 306.2.141-2008 Общие положения безопасности атомных станций
НП 306.2.208-2016 Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій
НП 306.2.221-2019 Вимоги безпеки під час поводження з ядерним паливом
НПАОП 0.00-1.16-96 Правила аттестации сварщиков
НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання
ДСТУ 8781:2018 Виливки зі сталі. Загальні технічні умови
ДСТУ 4817:2007 Діоксид вуглецю газоподібний і скраплений. Технічні умови
ДСТУ ГОСТ 10157:2019 Аргон газоподібний та рідкий. Технічні умови
ДСТУ 8803:2018 Прокат товстолистовий з вуглицевої сталі звичайної якості. Технічні умови
ДСТУ 9027:2020 Системи управління якістю. Настанови щодо вхідного контролю продукції
ДСТУ 8833:2019 Виливки із сірого чавуну з пластинчастим графітом. Загальні технічні умови
ДСТУ 8981:2020 Виливки з металів та сплавів. Допуски розмірів, маси та припуски на механічне оброблення
ДСТУ 2658-94 Прокат чорних металів. Терміни та визначення дефектів поверхні
ДСТУ 2860-94 Надійність техніки. Терміни та визначення
ДСТУ 3328-96 Дугове зварювання конструкційних чавунів. Вимоги до технологічного процесу
ДСТУ 3925-99 Чавун з кулястим графітом для виливків. Марки
ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи
ДСТУ 4484:2005/
ГОСТ 535-2005 Прокат сортовий i фасонний із сталі вуглецевої звичайної якості. Загальні технічні умови
ГОСТ 14192-96 Маркировка грузов
ГОСТ 2.105-95 Единая система конструкторской документации. Общие требования к текстовым документам
ГСТУ 3-063-2004 Пiдiймально-транспортнi машини. Матерiали для зварних металевих конструкцiй. Вимоги до вибору
СОУ НАЕК 012:2021 Управління поставками (закупівлями) продукції. Оцінка постачальників продукції, робіт та послуг для систем, важливих для безпеки ядерних установок
СОУ НАЕК 030:2017 Управление документацией. Правила разработки, оформления и обращения с ремонтными документами ГП «НАЭК «Энергоатом»
СОУ НАЕК 033:2021 Технічне обслуговування і ремонт. Правила організації технічного обслуговування і ремонту обладнання енергоблоків та загальностанційного обладнання атомних електростанцій.
СОУ НАЕК 038:2021 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції ВП Компанії
СОУ НАЕК 039:2013 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва
СОУ НАЕК 054:2015 Управління якістю. Контроль та випробування
СОУ НАЕК 077:2020 Управління закупівлями продукції. «Технічні умови», «Технічні специфікації» та «Технічні завдання» на продукцію для АЕС. Порядок розроблення, розгляду, погодження та поводження
СОУ НАЕК 081:2021 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для ЯУ
СОУ МПП 53.020-158:2006 Вантажопідіймальні крани, підіймальні пристрої і відповідне обладнання. Виготовлення. Загальні технічні вимоги
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.energoatom.com.ua/e-procurement-years2022.html#september розділ «Закупівлі» Електронні закупівлі Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі Обґрунтування предмета закупівлі 2022 Закупівлі за вересень 2022р.: 14.09.2022 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Ручні приводи крана кругової дії в/п 320/160/2х70 тс енергоблоку №3 ВП ПАЕС) UA-2022-09-14-001674-a.
Додаток:
1. Інформаційна довідка ВП ПАЕС від 16.08.2022 на 7 арк. в 1 прим.;
2. Інформаційна довідка ВП «Централізовані закупівлі» від 30.08.2022 на 1 арк. в 1 прим;
3. Висновок ВП «Централізовані закупівлі» щодо визначення очікуваної вартості закупівлі №167 від 02.09.2022 на 1 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа Ірина ХУДЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-19 16:34:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ручні приводи крана кругової дії в/п 320/160/2х70 тс енергоблоку № 3 ВП ПАЕС» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2022-09-14-001674-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерних пропозицій JSC Svertas Group та товариства з обмеженою відповідальністю «Стем» вимогам пункту 2 частини першої розділу ІІІ тендерної документації, зважаючи на те, що у складі їх тендерних пропозицій надані страхові гарантії забезпечення тендерної пропозиції приватного акціонерного товариства «Європейський страховий альянс», яке відсутнє в переліку, розміщеному на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-23 14:25:51
Пояснення на запит ДАСУ від 19.01.2023 (процедура закупівлі № UA-2022-09-14-001674-a)
Відповідно до наказу Держаудитслужби від 06.01.2023 № 2 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Ручні приводи крана кругової дії в/п 320/160/2х70 тс енергоблоку №3 ВП ПАЕС). [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-14-001674-a] через електронну систему закупівель 19.01.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «1. Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерних пропозицій JSC Svertas Group та товариства з обмеженою відповідальністю «Стем» вимогам пункту 2 частини першої розділу ІІІ тендерної документації, зважаючи на те, що у складі їх тендерних пропозицій надані страхові гарантії забезпечення тендерної пропозиції приватного акціонерного товариства «Європейський страховий альянс», яке відсутнє в переліку, розміщеному на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом»?».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
У зв’язку з військовою агресію рф проти України на веб-сайт ДП «НАЕК «Енергоатом» неодноразово здійснювалися потужні кібератаки, які призвели до втрати розміщеної на веб-сайті інформації. Під час усунення наслідків кібератак та відновлення доступу до веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» можлива короткочасна некоректна робота сайту, оскільки інформація постійно оновлюється і доповнюється, що призводить до затримки у відображені сайтом оновлених матеріалів, що наразі і відбулося (некоректне оновлення документів, які розміщені на веб-сайті).
Також, з огляду на постійне відключенням електроенергії та переключення джерела живлення в офісах Компанії, оновлення сайту відбувається із затримкою та втратою на короткий час даних, оскільки під час загрузки оновлення і одночасного вимкнення світла виникає необхідність у відновленні перерваного процесу. Для перегляду останніх оновлень на веб-сайті необхідно видаляти кеш браузера та історію перегляду сайту, оскільки браузер зберігає сторінку на комп’ютері в пам’яті і одразу не показує оновлену інформацію.
У період розгляду (з 28.10.2022 по 15.11.2022) тендерних пропозицій учасників вищезазначених торгів JSC Svertas Group та ТОВ «СТЕМ» на відповідність вимогам пункту 2 частини першої розділу ІІІ тендерної документації (так само як і станом на сьогодні) страхова компанія ПрАТ «Європейський страховий альянс» входила до переліку страхових компаній, які пройшли відбір і здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю (далі – Перелік).
Проходження ПрАТ «Європеський страховий альянс» відбору підтверджується висновком від 26.12.2016 № 1 «Щодо проходження відбору ПрАТ «Європейський страховий альянс», яке планує здійснювати забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання умов договорів про закупівлю» (копія додається).
Відповідно до підпункту 3.1 розпорядження ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р «Щодо Порядку формування переліку страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, а також забезпечення виконання умов договорів про закупівлю» страхові компанії, які на час набрання чинності цим розпорядженням здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання умов договорів про закупівлю, включаються до вищезазначеного Переліку.
Таким чином, ПрАТ «Європейський страховий альянс» є страховою компанією, яка здійснює забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель ДП «НАЕК «Енергоатмо», а також забезпечення виконання умов договорів про закупівлю, та включено до Переліку, який розміщується на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю»).
Додаток: копія висновку від 26.12.2016 № 1 «Щодо проходження відбору ПрАТ «Європейський страховий альянс», яке планує здійснювати забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання умов договорів про закупівлю» на 3 арк. в 1 прим. Уповноважена особа Ірина ХУДЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "СТЕМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
JSC Svertas Group | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2022 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
JSC Svertas Group |
61 228 280,70
UAH з ПДВ
|
60 921 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТЕМ" |
61 397 040,00
UAH з ПДВ
|
61 088 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
JSC Svertas Group #303017303 |
Рішення скасоване |
60 921 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2022 14:15
|
JSC Svertas Group #303017303 |
Переможець |
60 921 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2022 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2023 13:03
|
Додаткова угода 2 до договору 53-129-01-22-02608.pdf | зміни до договору |
31 березня 2023 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2023 09:40
|
Додаткова угода 1 до договору 53-129-01-22-02608.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2023 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 15:00
|
Договір 53-129-01-22-02608.pdf | укладений |
09 грудня 2022 14:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін у п. 6.3.3 розділу VI «Права та обов’язки сторін» була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-22-02608 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у Специфікацію № 1 до Контракту та викладення її у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-22-02608 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |