Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лава для сидіння для закладу освіти ДК 021:2015 - 39113600-3 Лавки)
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2022-09-13-011949-a 985f199353e6448089ce1d8fb6fec2fa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степанцова Валерія Олександрівна

+380502293916 24445669@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти «Навчально – виховний комплекс № 139 «Загальноосвітній навчальний заклад – центр творчості «ДУМА» Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24445669
Місцезнаходження: 49108, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Дніпро, вул. Березинська,4
Контактна особа: Степанцова Валерія Олександрівна
+380502293916
24445669@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2022 23:51
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 1 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 450,00 грн. (чотириста п’ятдесят грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: Комунальний заклад освіти «Навчально – виховний комплекс № 139 «Загальноосвітній навчальний заклад – центр творчості «ДУМА» Дніпровської міської ради код за ЄДРПОУ 24445669 місцезнаходження: вул. Березинська, 4, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49108, Україна. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 068201720344250004000041425
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 450 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Лава для сидіння для закладу освіти ДК 021:2015 - 39113600-3 Лавки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Березинська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2022
ДК 021:2015: 39113600-3 — Лавки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 1 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 450,00 грн. (чотириста п’ятдесят грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: Комунальний заклад освіти «Навчально – виховний комплекс № 139 «Загальноосвітній навчальний заклад – центр творчості «ДУМА» Дніпровської міської ради код за ЄДРПОУ 24445669 місцезнаходження: вул. Березинська, 4, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49108, Україна. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 068201720344250004000041425

Сума забезпечення: 450 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Банківська гарантія

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ГЕОМЕТРІЯ-АРТ" 44 898,00
UAH з ПДВ
44 898,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 вересня 2022 17:32
Електронний підпис
21 вересня 2022 17:31
1_Додаток 5 - Пропозицiя.pdf
21 вересня 2022 17:31
Гарантія.rar
21 вересня 2022 17:31
3.6_ДСЕЕ ГЕО.pdf
21 вересня 2022 17:31
2.4_Наказ печатка.PDF
21 вересня 2022 17:31
9_Витяг Опендатабот.pdf
21 вересня 2022 17:31
3.4_ISO 9001-2018.pdf
21 вересня 2022 17:31
5.3_ВН до АНдог.pdf
21 вересня 2022 17:31
3.5_ISO 14001-2015.pdf
21 вересня 2022 17:31
2.2_Рішення, наказ, Статут.pdf
21 вересня 2022 17:31
2.3_Опис.PDF
21 вересня 2022 17:31
7_Витяг ПДВ.pdf
21 вересня 2022 17:31
5.4_Відгук.pdf
21 вересня 2022 17:31
5.2_Договір лави.pdf
21 вересня 2022 17:31
10_Листи, довідки тощо.pdf
21 вересня 2022 17:31
Гарантія.rar
21 вересня 2022 17:31
3.3_Візуалізація.pdf
21 вересня 2022 17:31
3.2_Порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕОМЕТРІЯ-АРТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЕОМЕТРІЯ-АРТ"
#43630851
Переможець 44 898,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2022 23:35

Документи

23 вересня 2022 23:35
Електронний підпис
23 вересня 2022 23:32
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2022 23:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЕОМЕТРІЯ-АРТ"
#43630851
44 898,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2022 23:35
Електронний підпис
23 вересня 2022 23:32
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 жовтня 2022 15:30
Протокол.docx зміни до договору
14 жовтня 2022 15:29
Додаткова угода.PDF зміни до договору
14 жовтня 2022 15:29
Електронний підпис укладений
30 вересня 2022 13:54
Договір укладений
30 вересня 2022 13:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення адреси, розрахункового рахунку
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML