Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заходи з охорони приміщень бюджетних установ та захисту цих приміщень (Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, шляхів евакуації людей та передавання тривожних сповіщень на об’єкті: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 16" Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Івана і Юрія Лип, буд. 1 (Нове будівництво)
Очікувана вартість
1 650 000,00 UAH
UA-2022-09-13-011072-a abcb9387c82649d6a899d019d4ed4158
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комарова Оксана Анатоліївна

+380661510734 cpmsd16@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП " ЦПСМД №16 " ОМР
Код ЄДРПОУ: 23987641
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, м.Одеса вул.І. і Ю. Лип, 1
Контактна особа: Комарова Оксана Анатоліївна
+380661510734
cpmsd16@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2022 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2022 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2022 18:00
Початок аукціону: 26 вересня 2022 12:15
Очікувана вартість: 1 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заходи з охорони приміщень бюджетних установ та захисту цих приміщень (Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, шляхів евакуації людей та передавання тривожних сповіщень на об’єкті: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 16" Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Івана і Юрія Лип, буд. 1 (Нове будівництво)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2022 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2022 17:27
5170 сигналізація пожежна.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо сертифікату
Дата подання: 19 вересня 2022 17:10
Відповідно до Додатку №1 до оголошення від Учасника вимагається наявність сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Просимо Вас надати інформацію, якими нормативно – правовими актами регламентовано наявність у Учасника відповідного сертифікату, для надання послуг зі встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, шляхів евакуації людей та передавання тривожних сповіщень на об’єкті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
про сертифікат
Дата подання: 19 вересня 2022 17:10
Відповідно до Додатку №1 до оголошення від Учасника вимагається наявність сертифікату ДСТУ ISO 28000:2007 (або ДСТУ ISO 28000:2008 Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT)) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги». Просимо Вас надати інформацію, якими нормативно – правовими актами регламентовано наявність у Учасника відповідного сертифікату, для надання послуг зі встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, шляхів евакуації людей та передавання тривожних сповіщень на об’єкті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
щодо сертифікату
Дата подання: 19 вересня 2022 17:11
Відповідно до Додатку №1 до оголошення від Учасника вимагається наявність Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2016 (або ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)) "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування". Яким чином даний сертифікат має відношення до встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, шляхів евакуації людей та передавання тривожних сповіщень на об’єкті?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
щодо інших документів
Дата подання: 19 вересня 2022 17:18
Якщо в Учасника є розроблена та затверджена антикорупційна програма, чи можна вважати такий документ аналогічним до сертифікату ДСТУ ISO 37001:2016 (або ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)) "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування"? Якщо ні, то чому? А також просимо внести відповідні зміни до документації, щодо наявності в Учасника інших документів, щодо застереження корупції. Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. У разі відмови буде надана скарга до відповідних органів та підозра у корупційних звязках,щодо попередньою домовленістю із учасником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-13-011072-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:40108934
Дата подання: 30 вересня 2022 18:22
Вимога
Про скасування рішення
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 жовтня 2022 13:25
Уповноваженою особою Замовника були здійсненні дії, які повністю відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

30 вересня 2022 18:22
Вимога.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2022 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ 1 555 645,30
UAH з ПДВ
1 555 645,30
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" 1 618 287,59
UAH з ПДВ
1 618 287,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2022 21:35
Електронний підпис
22 вересня 2022 21:32
Витяг про ПДВ.pdf
22 вересня 2022 21:32
Лист-згода.pdf
22 вересня 2022 21:32
Лист.pdf
22 вересня 2022 21:32
Відомості.pdf
22 вересня 2022 21:32
Положення УПО.pdf
22 вересня 2022 21:32
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
22 вересня 2022 21:32
Відомості ЄДРПОУ.pdf
22 вересня 2022 21:32
Локальний кошторис.pdf
22 вересня 2022 21:32
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
22 вересня 2022 21:32
Довідка про МТБ.pdf
22 вересня 2022 21:32
000349 ISO 9001 техника.pdf
22 вересня 2022 21:32
Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
22 вересня 2022 21:32
Проект договору.pdf
22 вересня 2022 21:32
Довідка про працівників.pdf

Публічні документи

22 вересня 2022 18:05
Електронний підпис
22 вересня 2022 18:05
Електронний підпис
22 вересня 2022 16:56
3. Копія Статуту.PDF
22 вересня 2022 16:55
14. Кошторис.pdf
22 вересня 2022 16:55
10. довідка щодо ліцензії.pdf
22 вересня 2022 16:55
8.7. Медичні книжки 2022.PDF
22 вересня 2022 16:55
12. Акт огляду.PDF
22 вересня 2022 16:55
9.2. Акти викон.робіт СПЗ.PDF
22 вересня 2022 16:55
16. Тендерна пропозиція.pdf
22 вересня 2022 16:55
2. Реквізити Учасника.pdf
22 вересня 2022 16:55
14.3. Договір АВК.PDF
22 вересня 2022 16:55
14.1. Кошторис.imd
22 вересня 2022 16:55
14.6. гарантійний лист.pdf
22 вересня 2022 16:55
14.2. Ліцензія АВК.PDF
22 вересня 2022 16:55
9.3. Відгук СПЗ.PDF
22 вересня 2022 16:55
14.4. гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ

ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40108934
Відхилено 1 555 645,30
UAH з ПДВ
27 вересня 2022 15:42
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
#41397479
Рішення скасоване 1 618 287,59
UAH з ПДВ
28 вересня 2022 13:10
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
#41397479
Переможець 1 618 287,59
UAH з ПДВ
28 вересня 2022 13:12

Документи

27 вересня 2022 15:42
Електронний підпис
27 вересня 2022 15:39
img протокол.pdf

Документи

28 вересня 2022 10:27
Електронний підпис
28 вересня 2022 10:26
Протокол.docx

Документи

28 вересня 2022 13:12
Електронний підпис
28 вересня 2022 13:11
img Протокол 1-1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2022 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ"
#41397479
1 618 287,59
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2022 13:12
Електронний підпис
28 вересня 2022 13:11
img Протокол 1-1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 14:15
Електронний підпис укладений
08 грудня 2022 16:10
ДУ 1 дог 140 від 05-10-2022.pdf зміни до договору
08 грудня 2022 16:08
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2022 14:40
договір 140.pdf укладений
05 жовтня 2022 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 572 490,79
UAH (в тому числі ПДВ 262 081,80 UAH)