Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новояворівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04373301 |
Вебсайт: | http://www.novoyavorivsk.com.ua |
Місцезнаходження: | 81053, Україна , Львівська обл., Новояворівськ, вулиця Шевченка, 2 |
Контактна особа: |
Ірина Цуняк +380325640084 mradatender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2022 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2022 14:11 |
Очікувана вартість: | 4 336 866,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 684,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадку, якщо учасником будуть подані окремі документи (наприклад трудові книжум старого зразка), які частково були заповнені іноземною мовою, але при цьому необхідна інформація викладена українською мовою – в такому випадку не потрібно подавати переклад такого документа.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, алене виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2022 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2022 16:43 |
1-ТД-КАПРемонт Бандери.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-14-000060 ● 02f6ca7fd91b43f8aa338b65f679493f
- Статус: завершено ● Дата: 27 грудня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 14:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.11.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2022-09-13-010548-a 13.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-21 16:44:45
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту прибудинкової дороги по вул. С. Бандери, 10 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-09-13-010548-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання приватним підприємством науково-технічних послуг «ОБРІЙ» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-24 10:17:05
Відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних, якісних характеристик та визначення очікуваної вартості робіт "Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів від вул. С. Бандери до опорного закладу "Новояворівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 по вул. Січових Стрільців, 9 в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області" (коригування) (ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”) (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)та щодо виконання ПП науково-технічних послуг «ОБРІЙ» вимог частини другої статті 41 Закону.
1. Для визначення технічних та якісних характеристик робіт "Капітальний ремонт прибудинкової дороги по вул. С. Бандери, 10 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)" Замовником замовлено розроблення проектної документації у ФО-П Мельник О.А. (генеральний проектувальник). 05.08.2022 р. отримано позитивну експертну оцінку (експертний звіт філія ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" у Львівській обл.) даного проекту - Капітальний ремонт прибудинкової дороги по вул. С. Бандери, 10 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом - "Капітальний ремонт прибудинкової дороги по вул. С. Бандери, 10 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275). Отже вартість безпосередньо робіт (за виключенням витрат на технічний нагляд, авторський нагляд, розроблення проекту та експертизу проекту) становить - 4 336 866 грн.
Розмір бюджетного призначення визначається виходячи із необхідних сум для виконання робіт згідно проектної документації та затверджується головним розпорядником коштів.
2. Обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості опубліковано на офіційному вебсайті Новояворівської міської ради за посиланням https://novmiskrada.gov.ua/2022/09/13/bartict-robit-z-kapitalnogo-remontu-dorogy-po-vul-s-bandery-10-v-m-novoyavorivsk/
3. Повідомляємо, що приватним підприємством науково-технічних послуг «ОБРІЙ» виконано вимоги частини 2 статті 41 Закону та під час укладення договору про закупівлю надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; копію ліцензії. документа дозвільного характеру на провадження відповідного виду господарської діяльності. Документи додаються прикріплених файлах.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-28 19:26:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту прибудинкової дороги по вул. С. Бандери, 10 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-09-13-010548-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
За результатами аналізу відповіді Замовника на запит ДАСУ від 21.11.2022 в частині розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за посиланням https://novmiskrada.gov.ua/2022/09/13/bartict-robit-z-kapitalnogo-remontu-dorogy-po-vul-s-bandery-10-v-m-novoyavorivsk/ встановлено, що за цим посиланням відображається сторінка з інформацією: «помилка 404».
У зв’язку з викладеним повторно просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
Крім цього, надати проєктну документацію та експертний звіт на які є посилання у вашій відповіді, наданої на запит ДАСУ від 21.11.2022.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-30 09:37:09
Відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних, якісних характеристик та визначення очікуваної вартості робіт "Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів від вул. С. Бандери до опорного закладу "Новояворівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 по вул. Січових Стрільців, 9 в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області" (коригування) (ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”) (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)та щодо виконання ПП науково-технічних послуг «ОБРІЙ» вимог частини другої статті 41 Закону.
1.Обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості опубліковано на офіційному вебсайті Новояворівської міської ради за посиланням https://novmiskrada.gov.ua/2022/09/13/bartict-robit-z-kapitalnogo-remontu-dorogy-po-vul-s-bandery-10-v-m-novoyavorivsk/. Направляємо у прикріплених файлах скріншот опублікованого обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості на офіційному вебсайті Новояворівської міської ради.
2.надаємо проєктну документацію та експертний звіт на які є посилання, що прикріплені у доданих файлах.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2022 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ" |
3 974 900,87
UAH з ПДВ
|
3 974 900,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СОЛУК ЮРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" |
4 093 629,37
UAH з ПДВ
|
4 093 629,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ" #13835321 |
Переможець |
3 974 900,87
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2022 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2023 12:02
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2023 11:33
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
16 березня 2023 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2022 14:51
|
2022-12-13-0006.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2022 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2022 16:17
|
2022-10-17-0001.pdf | укладений |
17 жовтня 2022 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились внести зміни в частині фінансування по роках |
Номер договору про закупівлю: | 59/10/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою Сторони погодились, що вартість робіт на 2023 рік в межах бюджетного фінансування становить 3 974 900,87 грн. в т.ч. ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 59/10/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із змінами в проектно-кошторисній документації, Сторони узгодили зміну вартості виконаних робіт по договору в бік зменшення без зміни якості товарів, робіт і послуг. Сторони погодилися, що сукупна вартість виконаних робіт становить 3 602 785,11 з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 59/10/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |