Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поліетиленова основа під ярлик
Очікувана вартість
157 032,00 UAH
UA-2022-09-13-010098-a ab3bfe3c13ee4ef69368754aa66087cb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлушков Валерій Віталійович

380501602636 pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИРЕКЦІЯ ОБРОБЛЕННЯ ТА ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПОШТИ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 01181736
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГЕОРГІЯ КІРПИ, будинок 2
Контактна особа: Павлушков Валерій Віталійович
380501602636
pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2022 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2022 17:00
Початок аукціону: 22 вересня 2022 11:33
Очікувана вартість: 157 032,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 зі змінами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 штуки
Поліетиленова основа, 150х100 мм, червона, з двома отворами для кріплення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 30199762-9 — Багажні ярлики
10000 штуки
Поліетиленова основа, 150х100 мм, жовта, з двома отворами для кріплення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 30199762-9 — Багажні ярлики
406200 штуки
Поліетиленова основа, 150х100 мм, прозора, з двома отворами для кріплення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 30199762-9 — Багажні ярлики

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється впродовж 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: ДИРЕКЦІЯ ОБРОБЛЕННЯ ТА ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПОШТИ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА". Місцезнаходження Закупівельника: 03035, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 01181736. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна (100%). Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2022 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2022 16:23
Вимоги до предмета закупівлі.docx.zip
13 вересня 2022 16:23
Проект договору.docx.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2022 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРМАТЕКОС" 143 946,00
UAH з ПДВ
103 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Баркетта" 104 640,00
UAH з ПДВ
103 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2022 12:57
Електронний підпис
21 вересня 2022 12:20
НаказНаПризначеня.png.p7s
21 вересня 2022 12:20
НаказНаПризначеня.png
21 вересня 2022 12:20
Спец.png.p7s
21 вересня 2022 12:20
Спец.png

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРМАТЕКОС"

ТОВ "Баркетта"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРМАТЕКОС"
#13800446
Переможець 103 490,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2022 10:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2022 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРМАТЕКОС"
#13800446
103 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 16:47
Країна походження товару.docx укладений
20 січня 2023 16:47
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2022 18:19
3.3. ДУ 1 до Дог. № 061022-38_41.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 18:19
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2022 10:14
2. Дог. 061022-38_41. Ярлики. 2022.pdf укладений
06 жовтня 2022 10:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 31.12.2022 року з підставі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Випадки для внесення змін до істотних умов договору: п.4. ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 061022-38/41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 103 488,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 248,00 UAH)