Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування дітей)
Очікувана вартість
839 664,00 UAH
UA-2022-09-13-009423-a e04e7911636746e39a7931455a960656
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Савчук

+380988438569 nvkvolod@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Володимирецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Володимирецької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 04590754
Місцезнаходження: 34300, Україна , Рівненська обл., Володимирецький район, селище міського типу Володимирець, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 2
Контактна особа: Тетяна Савчук
+380988438569
nvkvolod@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2022 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2022 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2022 11:00
Очікувана вартість: 839 664,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 198,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11340 послуга
ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування дітей)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34300, Україна, Рівненська область, Володимирець, Вул Горького буд 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2022 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2022 15:56
Оголошення_ЗЗСО_2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2022 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Володимирецький комбінат громадського харчування 839 664,00
UAH
839 664,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 вересня 2022 10:44
Електронний підпис
20 вересня 2022 10:43
Інформація НАССР.PDF
20 вересня 2022 10:43
Атестат про акредитацію.pdf
20 вересня 2022 10:43
Довідка МТБ.PDF
20 вересня 2022 10:43
Довідка санкції.PDF
20 вересня 2022 10:43
Довідка ст. 17.PDF
20 вересня 2022 10:43
Договір оренди складу.PDF
20 вересня 2022 10:43
Звіт по технагляду 2022.PDF
20 вересня 2022 10:43
Контракт Сиротюк на 2022.PDF
20 вересня 2022 10:43
Накладні на обладнання.pdf
20 вересня 2022 10:43
Сертифікат 14001.pdf
20 вересня 2022 10:43
Сертифікат 22000.pdf
20 вересня 2022 10:43
Сертифікат 9001.pdf
20 вересня 2022 10:43
Скан діючого Статуту.pdf
20 вересня 2022 10:43
Цінова Волод ЗЗСО 2.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Володимирецький комбінат громадського харчування

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Володимирецький комбінат громадського харчування
#01764610
Переможець 839 664,00
UAH
23 вересня 2022 11:51

Документи

23 вересня 2022 11:51
Електронний підпис
23 вересня 2022 11:50
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2022 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Володимирецький комбінат громадського харчування
#01764610
839 664,00
UAH
Документи

Документи

23 вересня 2022 11:51
Електронний підпис
23 вересня 2022 11:50
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2023 08:39
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2023 14:53
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
30 березня 2023 14:52
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2023 17:17
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
11 січня 2023 17:14
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 11:25
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 11:23
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 16:00
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 15:56
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2022 18:57
Додаткова № 2.pdf зміни до договору
13 грудня 2022 18:56
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2022 15:22
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
21 листопада 2022 15:20
Електронний підпис укладений
28 вересня 2022 11:01
договір №105.pdf укладений
28 вересня 2022 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 408 681,00
UAH