Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Діагностичні тест-смужки для визначення глюкози, білка та кетонів у сечі (код НК 024:2019 30226 Швидкий випробувальний пристрій сечі, багатокомпонентний); (HCV) Одноступеневий тест на вірус гепатиту С (код НК 024:2019 30829 Набір для якісного та / або кількісного визначення загальних антитіл до вірусу гепатиту С (Hepatitis C) (HCV); (HBsAg)Одноступеневий ультра тест на поверхневий антиген гепатиту В (код НК 024:2019 30830 Швидкий тестовий пристрій для ідентифікації поверхневого антигену вірусу гепатиту В (HBsAg)
Очікувана вартість
23 433,00 UAH
UA-2022-09-13-005238-a c3161367231144bfacf48d08c9ec7c8a
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Ольга Миколаївна

+380509997452 ole.ole@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 вересня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Нікопольський центр первинної медико-санітарної допомоги" Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37837203
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Богуна Івана, будинок 3
Контактна особа: Карпенко Ольга Миколаївна
+380509997452
ole.ole@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Задля забезпечення безперебійного процесу роботи замовника на період воєнного стану, відповідно Постанови КМУ від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами) та Відповідно до Переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій, оновленого Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій від 27.07.2022 року № 169. Код ДК 021-2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штуки
(HBsAg)Одноступеневий ультра тест на поверхневий антиген гепатиту В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Богуна Івана, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2022
ДК 021:2015: 33124110-9 — Діагностичні системи
НК 024:2019: 30830 — Швидкий тестовий пристрій для ідентифікації поверхневого антигену вірусу гепатиту В (HBsAg)
250 штуки
(HCV) Одноступеневий тест на вірус гепатиту С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Богуна Івана, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2022
ДК 021:2015: 33124110-9 — Діагностичні системи
НК 024:2019: 30829 — Набір для якісного та / або кількісного визначення загальних антитіл до вірусу гепатиту С (Hepatitis C), експрес-аналіз
5000 штуки
Тести для аналізу сечі 3 параметри (KET,GLU, PRO) № 100, тест-смужки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Богуна Івана, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2022
ДК 021:2015: 33124110-9 — Діагностичні системи
НК 024:2019: 30830 — Швидкий тестовий пристрій для ідентифікації поверхневого антигену вірусу гепатиту В (HBsAg)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України на підставі Видаткової накладної. Оплата вартості Товару, визначеного в Договорі, здійснюється Платником за пред’явленим рахунком протягом 10 робочих днів на підставі накладної, підписаної Платником та Постачальником. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок на поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Платником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

13 вересня 2022 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Окіра»
#41065510
Переможець 23 433,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2022 12:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2022 13:19
Договір укладений
13 вересня 2022 13:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 23 433,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 533,00 UAH)