Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тест-смужки «ГлюкоФАН» (НК 024:2019 – 54518 Глюкоза сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз); Тест-смужки «КетоФАН» (НК 024:2019 – 54519 Кетони сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз); Тест - Смужки IME-DC (НК 024:2019 – 30221 Реагент швидкого тестування на глюкозу); Універсальний папір pH 0-12 (НК 024:2019 – 54522 рН сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз); Тест для виявлення навколоплідних вод у вагінальних виділеннях Actim® PROM (НК 024:2019 – 54240 Зв'язувальний білок - 1 інсуліноподібного фактору росту (IGFBP-1) IVD, набір, імунохемілюмінесцентний аналіз); Індикатори для повітряної стерилізації хімічні одноразові Стерилан 180/60» №1000 (НК 024:2019 – 35362 Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації); Індикатори парової стерилізації хімічні одноразові Стерилан 132/20» №1000 (НК 024:2019 – 35362 Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації); Індикатори парової стерилізації хімічні одноразові №1000 Стерилан 132/20 (НК 024:2019 – 35362 Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації); Швидкий тест для визначення HBsAg вірусу гепатиту В (цільна кров, сироватка, плазма)ь(НК 024:2019 – НК 024:2019 48321 Вірус гепатиту B поверхневий антиген IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз); Швидкий тест для визначення антитіл до вірусу гепатиту C (цільна кров, сироватка, плазма) (НК 024:2019 – 48321 Вірус гепатиту B поверхневий антиген IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз); Швидкий тест на виявлення сифілісу (НК 024:2019 – 51801Treponema pallidum загальні антитіла IVD, набір, імунохроматографічний тест (ІХТ)) (ДК 021:2015 – 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання)
Очікувана вартість
153 200,00 UAH
UA-2022-09-13-003316-a 05ff93e19abd4847b3ffe55b2f7fb666
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віт Інна Вікторівна

+380677324026 idunaeva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня "Центр матері та дитини"
Код ЄДРПОУ: 25500212
Місцезнаходження: 21019, Україна , Вінницька обл., Місто Вінниця, Вулиця Синьоводська, будинок 142
Контактна особа: Віт Інна Вікторівна
+380677324026
idunaeva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2022 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2022 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2022 08:00
Очікувана вартість: 153 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 766,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». (Одержувач бюджетних коштів). Тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою. Закупівля здійснюється по Постанові 169 від 28 лютого 2022 року, зі змінами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 упаковка
Тест-смужки «ГлюкоФАН»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Синьоводська, будинок 142
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
НК 024:2019: 54518 — Глюкоза сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз
30 упаковка
Тест-смужки «КетоФАН»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Синьоводська, будинок 142
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
НК 024:2019: 54519 — Кетони сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз
22 упаковка
Тест - Смужки IME-DC
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Синьоводська, будинок 142
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
НК 024:2019: 30221 — Реагент швидкого тестування на глюкозу
60 упаковка
Універсальний папір pH 0-12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Синьоводська, будинок 142
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
НК 024:2019: 54522 — рН сечі IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз
100 упаковка
Тест для виявлення навколоплідних вод у вагінальних виділеннях Actim® PROM
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Синьоводська, будинок 142
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
НК 024:2019: 54240 — Зв'язувальний білок - 1 інсуліноподібного фактору росту (IGFBP-1) IVD, набір, імунохемілюмінесцентний аналіз
7 упаковка
Індикатори для повітряної стерилізації хімічні одноразові Стерилан 180/60» №1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Синьоводська, будинок 142
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
НК 024:2019: 35362 — Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації
12 упаковка
Індикатори парової стерилізації хімічні одноразові Стерилан 132/20» №1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Синьоводська, будинок 142
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
НК 024:2019: 35362 — Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації
23 упаковка
Індикатори парової стерилізації хімічні одноразові №1000 Стерилан 132/20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Синьоводська, будинок 142
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
НК 024:2019: 35362 — Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації
100 штуки
Швидкий тест для визначення HBsAg вірусу гепатиту В (цільна кров, сироватка, плазма)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Синьоводська, будинок 142
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
НК 024:2019: 48321 — Вірус гепатиту B поверхневий антиген IVD, набір, імунохроматографічний тест
100 штуки
Швидкий тест для визначення антитіл до вірусу гепатиту C (цільна кров, сироватка, плазма)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Синьоводська, будинок 142
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
НК 024:2019: 48321 — Вірус гепатиту B поверхневий антиген IVD, набір, імунохроматографічний тест
100 штуки
Швидкий тест на виявлення сифілісу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Синьоводська, будинок 142
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
НК 024:2019: 51801 — Treponema pallidum загальні антитіла IVD, набір, імунохроматографічний тест (ІХТ)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2022 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2022 11:17
Додаток 5 Проект договору.docx
13 вересня 2022 11:17
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

по вимогам до закупівлі
Дата подання: 13 вересня 2022 23:53
Дата відповіді: 14 вересня 2022 16:56
Уповноважена особа , може здійсните закупівлю по Постанові 169 від 28 лютого 2022 року, зі змінами без використання дискримінаційних вимог -надання гарантійних листів, а згідно Закону про публічні закупівлі? Тобто участь у закупівлі поставлена в пряму залежність від волі певного суб’єкта господарювання в Україні, що, в свою чергу, призводить до дискримінації інших учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Бажаючи приймати участь у даній процедурі закупівлі, я звернувся до виробників та представників виробників товару, що є предметом закупівлі з проханням надати такі гарантійні листи за даним тендером, на що отримало відмову з посиланням на те, що такі гарантійні листи вже заброньовані іншим учасником цього ж тендеру, що лише підтверджує висновок про дискримінаційне ставлення по відношенню до інших учасників, крім тих, які такі листи надали. Отже, така умова ТД сприяє непрозорості при прийнятті рішень щодо пропозицій учасників, свідчить про порушення принципів відкритості і прозорості закупівель. Таким чином, ця вимога є дискримінаційною щодо чесної конкуренції. Згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» в закупівлях обов’язковим є дотримання принципів прозорості, недискримінації, максимальної ефективності та економії. Надійність постачальника оцінюється не гарантійним листом виробника чи представника, а виконаними належним чином договорами, в тому числі між конкретним замовником та учасником. Стабільність та вагомість позиції учасника на ринку теж жодним чином не визначається гарантійними листами виробника. Замовник вимагає гарантійний лист від виробника на етапі участі в закупівлі, але обґрунтовує його необхідність бажанням забезпечити виконання учасником договору поставки. Законодавство передбачає три гарантії, якими може скористатися замовник для забезпечення виконання учасником умов договору поставки, що укладається за результатом закупівлі: - штрафні санкції для учасника за невиконання договору (умови договору та ст.ст. 231, 236 Господарського кодексу України), - відмову замовника співпрацювати з учасником в наступних тендерах, якщо учасник порушував свої зобов’язання до цього (ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі») - забезпечення виконання договору у вигляді банківської чи страхової гарантії (ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі»). Ці гарантії є дієвими, законодавчо встановленими, незалежними, повноцінними в будь-яких господарських правовідносинах, у тому числі з державним сектором, на етапі укладання чи дії договору, і не вимагають придумування додаткових гарантій, за якими можна обмежувати учасників на етапі прийняття участі в закупівлі. Отже, здійснення закупівлі за даним оголошенням поставлена у повну залежність від рішення третіх осіб (конкретних виробників в Україні) надати чи не надати гарантійний лист. Це свідчить про створення штучного обмеження, щоб ніхто інший, окрім певного учасника, який має домовленість напряму з виробником щодо надання гарантійного листа не зміг прийняти участь у даній закупівлі. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вказала, що вимога надати лист авторизації або договір є дискримінаційною до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. Таким чином, вимога надавати гарантійний лист від виробника або його офіційного представника (лист авторизації) порушує принцип недискримінації учасників, передбачений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару Iа саме, видалити вимогу про надання гарантійного листа від виробника
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Прошу вас звернути увагу на те, що дана закупівля здійснюється за Постановою КМУ №169 від 28 лютого 2022 року, зі змінами, в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”.
Вимоги до предмету закупівлі відповідають статті 14 Закону.
З приводу гарантійного листа, відзначаємо, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, медичних виробів сумнівного походження, Замовником встановлено таку вимогу щодо надання учасником у складі пропозиції лист виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару, якими підтверджується можливість поставки предмету цієї закупівлі, у необхідній кількості та якості визначених цим оголошенням.
Такі вимоги убезпечують від можливої поставки неякісних та неоригінальних медичних виробів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією в країні, а саме - військова агресія російської федерації проти України та введення воєнного стану в Україні, є вірогідність постачання медичних виробів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального та діагностичного процесу.
Звернення до держ службовця , щодо законності вимог до закупівлі
Дата подання: 14 вересня 2022 20:07
Дата відповіді: 15 вересня 2022 20:15
Уповноважена особа, ви державний службовець і не розумієте , або робите вигляд, що не розумієте, що дискримінаційна вимога надання гарантійного листа від третіх осіб, в тому числі від виробника, не має ніякого відношення до договору і є лише інструментом корупції, адже надається лише одному учаснику і не дає можливості іншим потенційним учасникам прийняти участь у закупівлі, тим самим порушує основний принцип здійснення закупівлі . Це пастка не тільки для учасників, а й особисто для вас, бо поки що в країні війна, ви вважаєте, що проводити закупівлі можете по своїм правилам та законам, але скоро перемога країни і можуть спитати , що зробили для перемоги, що відповісте? «Свої» постачальники, для яких штучно створені умови для перемоги, з цінами які не відповідають ринковим, що веде до нераціонального використання коштів та ніяк не сприяє розвитку економіки, яку нещадно рушить країна -агресор. Просимо привести вимоги у відповідність з діючим законодавством України, вилучити вимогу надання гар листа від виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу! Вимога про надання учасниками лист виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару, який повинен становити на момент постачання не менше 75% від терміну придатності, визначеного виробником, але не менше 12 місяців є багаторічною практикою багатьох медичних закладів в Україні.
Внесення зазначеної вимоги до даного оголошення спрямовано на забезпечення реального виконання учасниками, які надають свої пропозиції, умов укладених договорів з поставки медичної продукції, на реальне оцінювання своїх можливостей поставити товар. Також учасник займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє Замовнику звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку медичної продукції з відповідним терміном придатності Замовнику, враховуючи вкрай небезпечну, важку логістику та ланцюжок постачання через воєнний стан в країні.
Саме тому медичному закладу необхідне підтвердження того, що учасник належним чином спланував свої фінансові можливості, а виробник в свою чергу – свої виробничі можливості. Жодних обмежень щодо суб’єктів господарювання від яких учасник може отримувати зазначений гарантійний лист в оголошенні не встановлено.
Також Замовником не визначено надання товарів від якогось конкретного виробника (що вважалося б дискримінацією). Кожен учасник може постачати товари від будь яких виробників і відповідно від будь якого виробника надати гарантійний лист. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне до нього включити. Замовник вважає за необхідне присутність такої вимоги в оголошенні з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності.
Аналоги
Дата подання: 15 вересня 2022 10:09
Дата відповіді: 16 вересня 2022 16:41
Добрий день. Чи будуть розглядатися аналоги тест-смужок до глюкметра ? Якщо будутнадані безкоштовно глюкоментри до них ?
Відповідь: Доброго дня!
Згідно Додатку 2 до Оголошення Замовником розглядатимуться лише еквіваленти предмету закупівлі.
Головному лікарю
Дата подання: 16 вересня 2022 01:13
Дата відповіді: 16 вересня 2022 16:45
Війна не привід проводити закупівлі з використанням дискримінаційних вимог за кошти місцевого бюджету . Уповноважена особа погодила використання коштів, які виділені на закупівлю тест-смужек, з використанням дискримінаційної вимоги-надання гарантійного листа виробника з метою звузити коло учасників та створити необхідні умови для запланованого учасника-переможця з заздалегідь запланованими цінами. Скоро перемога і Україна буде вільна від державних службовців, які або не розуміють, або навмисно оголошують закупівлі з завищеним бюджетом, звужують коло учасників, з запланованим учасником переможець, з запланованими цінами на товар, що не сприяє розвитку економики країни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Акцентуємо вашу увагу, що жоден учасник/потенційний учасник немає ніякого відношення до прийнятих рішень Замовника щодо оголошення закупівлі, джерела фінансування закупівлі, зазначення інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію з вимогами до неї. Тим паче жоден учасник/потенційний учасник немає ніякого законного права тиснути чи вказувати Замовнику як проводити будь-яку закупівлю.
В даному випадку, ви вимагаєте внести зміни в оголошення на своїх умовах без надання нам гарантій своєчасного забезпечення якісною продукцією з відповідними термінами придатності, при цьому не маючи жодних посилань на нормативно-правові акти, які б могли нам заборонити провести цю закупівлю за діючим законодавством.
Наш обов’язок, як юридичної особи, яка забезпечує потреби міської територіальної громади, здійснювати максимально прозорі процедури закупівель відповідно до чинного законодавства України, та надавати право брати участь у закупівлях будь-якому постачальнику, який зацікавився оголошенням на веб-порталі закупівель та бажає подати свою пропозицію.
Виходячи з вищевикладеного, заклад, при формуванні закупівлі, керувався виключно нормами діючого законодавства для задоволення своїх нагальних потреб, уникаючи будь-яких порушень, тим паче тих, що зазначені у зверненні.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2022 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РОМАНОВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА" 150 738,00
UAH з ПДВ
150 738,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2022 21:10
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РОМАНОВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РОМАНОВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2682406903
Переможець 150 738,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2022 15:58

Документи

22 вересня 2022 15:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2022 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РОМАНОВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2682406903
150 738,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 вересня 2022 15:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 15:27
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2022 10:33
Договір про закупівлю укладений
03 жовтня 2022 10:27

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Тест-смужки «ГлюкоФАН» 120 упаковка 191,00
UAH
Тест-смужки «КетоФАН» 30 упаковка 191,00
UAH
Тест - Смужки IME-DC 22 упаковка 430,00
UAH
Універсальний папір pH 0-12 60 упаковка 164,00
UAH
Тест для виявлення навколоплідних вод у вагінальних виділеннях Actim® PROM 100 упаковка 785,00
UAH
Індикатори для повітряної стерилізації хімічні одноразові Стерилан 180/60» №1000 7 упаковка 264,00
UAH
Індикатори парової стерилізації хімічні одноразові Стерилан 132/20» №1000 12 упаковка 264,00
UAH
Індикатори парової стерилізації хімічні одноразові №1000 Стерилан 132/20 23 упаковка 264,00
UAH
Швидкий тест для визначення HBsAg вірусу гепатиту В (цільна кров, сироватка, плазма) 100 штуки 44,00
UAH
Швидкий тест для визначення антитіл до вірусу гепатиту C (цільна кров, сироватка, плазма) 100 штуки 44,00
UAH
Швидкий тест на виявлення сифілісу 100 штуки 44,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 150 738,00
UAH