Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне приладдя ( папір , файли)
Очікувана вартість
3 110,00 UAH
UA-2022-09-12-001709-a 29544ae3e2bf47728b2c26a54538a8ea
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лихопой Наталія Миколаївна

+380976754105 medzven@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 вересня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЕНИГОРОДСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38884956
Місцезнаходження: 20200, Україна , Черкаська обл., Звенигородка, вул. Івана Сошенка, буд. 43 б
Контактна особа: Лихопой Наталія Миколаївна
+380976754105
medzven@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 пачка
Папір ксероксний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20202, Україна, Черкаська область, місто Звенигородка, пр-т Шевченка, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
2 упаковка
Файли А4 №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20202, Україна, Черкаська область, місто Звенигородка, пр-т Шевченка, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

12 вересня 2022 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Крамар Любов Степанівна
#2480514663
Переможець 3 110,00
UAH
12 вересня 2022 10:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Підписаний договір укладений
12 вересня 2022 10:56