Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Обладнання для системи відеоспостереження)
Очікувана вартість
468 500,00 UAH
UA-2022-09-09-010259-a ● 26405a7e30ca4882ac3b5c9ea9527c32
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Центр електронних послуг" Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43022656 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Героїв АТО, 30В |
Контактна особа: |
Дикун Ольга Вікторовна +380564620422 kp-cep_uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2022 17:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2022 12:18 |
Очікувана вартість: | 468 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 342,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Мережевий відеореєстратор (32 канальний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 жовтня 2022
ДК 021:2015: 32333000-6 — Апаратура для відеозапису та відео відтворення
1 штуки
Мережевий відеореєстратор (16 канальний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 жовтня 2022
ДК 021:2015: 32333000-6 — Апаратура для відеозапису та відео відтворення
2 штуки
Жорсткий диск внутрішній для системи відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 жовтня 2022
ДК 021:2015: 32333000-6 — Апаратура для відеозапису та відео відтворення
50 штуки
Портовий PoE комутатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 жовтня 2022
ДК 021:2015: 32333000-6 — Апаратура для відеозапису та відео відтворення
55 штуки
Маршрутизатор MikroTik
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 жовтня 2022
ДК 021:2015: 32333000-6 — Апаратура для відеозапису та відео відтворення
110 штуки
Карта пам'яті micro SD 64Gb
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 жовтня 2022
ДК 021:2015: 32333000-6 — Апаратура для відеозапису та відео відтворення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2022 14:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2022 14:33 |
Проєкт договору обладнання для відеоспостереження (зі змінами).docx | |
13 вересня 2022 14:33 |
Оголошення обладнання для відеоспостереження (зі змінами).docx | |
09 вересня 2022 17:50 |
Проєкт договору обладнання для відеоспостереження.docx | |
09 вересня 2022 17:50 |
Оголошення обладнання для відеоспостереження.docx |
13 вересня 2022 14:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 вересня 2022 14:33 |
Проєкт договору обладнання для відеоспостереження (зі змінами).docx
|
|||
13 вересня 2022 14:33 |
Оголошення обладнання для відеоспостереження (зі змінами).docx
|
|||
09 вересня 2022 17:50 |
Проєкт договору обладнання для відеоспостереження.docx
|
|||
09 вересня 2022 17:50 |
Оголошення обладнання для відеоспостереження.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проєкт Договору
Дата подання: 12 вересня 2022 16:01
Дата відповіді: 13 вересня 2022 13:27
Шановний Замовнику! Згідно п. 10.2 проєкту Договору істотні умови Договору залишаються не змінними після його підписання до повного виконання Сторонами зобов’язань за Договором, крім випадків, визначених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». На сьогоднішній день спостерігається нестабільна економічна ситуація, оскільки діє воєнний стан. Це напряму впливає на коливання курсу іноземної валюти. З огляду на зазначене та враховуючи стовідсоткову імпортну складову товару, просимо доповнити проєкт Договору прив’язкою до іноземної валюти, зазначивши механізм(формулу) розрахунку та коригування вартості товару. Заздалегідь вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Враховуючи нагальність потреби у придбанні та поставці даного виду товару для виконання завдань територіальної оброни в період дії воєнного часу та виділений обсяг бюджетних асигнування, замовником було враховано всі необхідні вимоги до оголошеної спрощеної закупівлі, в тому числі взято до уваги можливі зміни вартості у імпортній складовій товару. У зв'язку з чим, відсутні підстави для застосування випадку внесення змін до договору про закупівлю згідно п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-09-010259-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3214318233
Дата подання: 23 вересня 2022 20:36
Вимога оскарження неправомірного рішення про відхилення пропозиції ФОП Кучер Дмитро Борисович згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 23 вересня 2022 року №116 та вимагаємо визнання ФОП Кучер Дмитро Борисович переможцем закупівлі
Рішення про відхилення пропозиції ФОП Кучер Дмитро Борисович згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 23 вересня 2022 року №116 є неправомірне з наступних причин:
1. ФОП Кучер Дмитро Борисович надав у складі своєї прпозиції витяг з реєстру платників єдиного податку та всі інші необхідні установчі документи у файлі "установчі документи.pdf", який завантажено разом з пропозицією ФОП Кучер Дмитро Борисович, повністю виконавши вимоги Замовника згідно Додатку №3 ;
2. ФОП Кучер Дмитро Борисович надав у складі своєї прпозиції копію паспорту та копію
облікової картки платника податків та всі інші необхідні установчі документи у файлі "установчі документи.pdf", який завантажено разом з пропозицією ФОП Кучер Дмитро Борисович, повністю виконавши вимоги Замовника згідно Додатку №3;
3. Замовник вказує наступну невідповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення
спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі у пропозиції та документах поданих ФОП Кучер Дмитро Борисович : "- учасником в складі пропозиції подано проект договору з заповненою загальною вартістю договору, що не відповідає умовам Додатку №4 документації спрощеної закупівлі". ФОП Кучер Дмитро Борисович стверджує, що дана вимога є неправомірною, так як: Замовник в Додатку №4 зазначив наступне "У проєкті договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, окрім загальної вартості договору". ФОП Кучер Дмитро Борисович виконав дану вимогу та заповнив всі пункти проекту договору, таке поняття (пункт) як "загальна вартість договору" ФОП Кучер Дмитро Борисович не заповнював так як дане поняття (пункт) відсутній в проекті договору згідно Додаток № 4 Документації спрощеної закупівлі, натомість в проекті договору є пункт Загальна ціна Договору (див. пункт 4.1 проекту договору), також в договорі є поняття "загальна сума договору", "ціна товару", а в специфікації до договору "Загальна сума товару". Звертаємо увагу Замовника на те, що поняття "Загальна ціна", "Загальна сума" та "Загальна вартість" мають різні значення в економіці та під час укладання договорів. Згідно частини 3 статті 180 Господарського кодексу України "3. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.", тобто саме ціна є істотною умовою договору. ФОП Кучер Дмитро Борисович в проекті договору заповнив Загальну ціну Договору спираючись на вимогу Замовника заповнити всі пункти проекту договору, окрім саме Загальної вартість договору (яка відсутня у договорі як така).
Таким чином ФОП Кучер Дмитро Борисович виконав всі умови Додатку №4 документації спрощеної закупівлі, заповнивши всі пункти проекту договору, окрім загальної вартості договору.
Також звертаємо увагу Замовника, що метою заповнення Проект договору є підтвердження Учасником готовності виконати всі вимоги Замовника до договору, який буде укладатись між Замовником та Учасником (Зверніть увагу, що будь-який проект договору містить елементи, для прикладу - ціна за одиницю товару, загальна ціна договору та інші, котрі після проведення аукціону спрощеної закупівлі підлягають корректуванню під час підписання договору ). ФОП Кучер Дмитро Борисович підтвердив готовності виконати всі вимоги Замовника до договору в повній мірі надавши заповнений та підписаний проект договору згідно Додатку 4 у форматі pdf, а також додатково заповнений проект договору у форматі docx (для можливості внесення корректив у проект договору при необхідності, зокрема в такі елементи як ціна за одиницю товару, загальна ціна договору та інші). Крім того ФОП Кучер Дмитро Борисович додатково надав "ЛИСТ-ПОГОДЖЕННЯ з умовами договору" у файлі "Всі документи згідно умов тендерної закупівлі.pdf" в якому чітко зазначив, що ФОП Кучер Дмитро Борисович ознайомлений та погоджується з підписанням запропонованих замовником умов договору.
Таким чином всі надані Замовником невідповідність у пропозиції та документах поданих ФОП Кучер Дмитро Борисович умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 23 вересня 2022 року №116 є неправомірними, рішення відхилити
пропозицію, яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, учасника - ФОП Кучер Дмитра Борисовича по спрощеній закупівлі є неправомірним. ФОП Кучер Дмитро Борисович виконав всі умови Замовника та його документації до спрощеної закупівлі UA-2022-09-09-010259-a , надав чітке підтвердження виконання умов та вимог Замовника.
ФОП Кучер Дмитро Борисович вимагає скасувати рішення Замовника відхилити пропозицію ФОП Кучер Дмитра Борисовича згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 23 вересня 2022 року №116 та вимагає визнати ФОП Кучер Дмитро Борисович переможцем спрощеної закупівлі UA-2022-09-09-010259-a !
Також ФОП Кучер Дмитро Борисович звертає увагу всіх зацікавлених осіб, розпорядника коштів та відповідальних за додержання виконання вимог чинного законодавства у сфері проведення державних закупівель на те, що його пропозиція є значно економічно вигіднішою ніж пропозиції наступних учасників, зокрема на 21194,00 грн (двадцять одна тисяча сто дев'яносто чотири гривні 00 копійок) вигіднішою ніж пропозиція наступного Учасника аукціону!
Розгорнути
Згорнути
1. ФОП Кучер Дмитро Борисович надав у складі своєї прпозиції витяг з реєстру платників єдиного податку та всі інші необхідні установчі документи у файлі "установчі документи.pdf", який завантажено разом з пропозицією ФОП Кучер Дмитро Борисович, повністю виконавши вимоги Замовника згідно Додатку №3 ;
2. ФОП Кучер Дмитро Борисович надав у складі своєї прпозиції копію паспорту та копію
облікової картки платника податків та всі інші необхідні установчі документи у файлі "установчі документи.pdf", який завантажено разом з пропозицією ФОП Кучер Дмитро Борисович, повністю виконавши вимоги Замовника згідно Додатку №3;
3. Замовник вказує наступну невідповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення
спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі у пропозиції та документах поданих ФОП Кучер Дмитро Борисович : "- учасником в складі пропозиції подано проект договору з заповненою загальною вартістю договору, що не відповідає умовам Додатку №4 документації спрощеної закупівлі". ФОП Кучер Дмитро Борисович стверджує, що дана вимога є неправомірною, так як: Замовник в Додатку №4 зазначив наступне "У проєкті договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, окрім загальної вартості договору". ФОП Кучер Дмитро Борисович виконав дану вимогу та заповнив всі пункти проекту договору, таке поняття (пункт) як "загальна вартість договору" ФОП Кучер Дмитро Борисович не заповнював так як дане поняття (пункт) відсутній в проекті договору згідно Додаток № 4 Документації спрощеної закупівлі, натомість в проекті договору є пункт Загальна ціна Договору (див. пункт 4.1 проекту договору), також в договорі є поняття "загальна сума договору", "ціна товару", а в специфікації до договору "Загальна сума товару". Звертаємо увагу Замовника на те, що поняття "Загальна ціна", "Загальна сума" та "Загальна вартість" мають різні значення в економіці та під час укладання договорів. Згідно частини 3 статті 180 Господарського кодексу України "3. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.", тобто саме ціна є істотною умовою договору. ФОП Кучер Дмитро Борисович в проекті договору заповнив Загальну ціну Договору спираючись на вимогу Замовника заповнити всі пункти проекту договору, окрім саме Загальної вартість договору (яка відсутня у договорі як така).
Таким чином ФОП Кучер Дмитро Борисович виконав всі умови Додатку №4 документації спрощеної закупівлі, заповнивши всі пункти проекту договору, окрім загальної вартості договору.
Також звертаємо увагу Замовника, що метою заповнення Проект договору є підтвердження Учасником готовності виконати всі вимоги Замовника до договору, який буде укладатись між Замовником та Учасником (Зверніть увагу, що будь-який проект договору містить елементи, для прикладу - ціна за одиницю товару, загальна ціна договору та інші, котрі після проведення аукціону спрощеної закупівлі підлягають корректуванню під час підписання договору ). ФОП Кучер Дмитро Борисович підтвердив готовності виконати всі вимоги Замовника до договору в повній мірі надавши заповнений та підписаний проект договору згідно Додатку 4 у форматі pdf, а також додатково заповнений проект договору у форматі docx (для можливості внесення корректив у проект договору при необхідності, зокрема в такі елементи як ціна за одиницю товару, загальна ціна договору та інші). Крім того ФОП Кучер Дмитро Борисович додатково надав "ЛИСТ-ПОГОДЖЕННЯ з умовами договору" у файлі "Всі документи згідно умов тендерної закупівлі.pdf" в якому чітко зазначив, що ФОП Кучер Дмитро Борисович ознайомлений та погоджується з підписанням запропонованих замовником умов договору.
Таким чином всі надані Замовником невідповідність у пропозиції та документах поданих ФОП Кучер Дмитро Борисович умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 23 вересня 2022 року №116 є неправомірними, рішення відхилити
пропозицію, яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, учасника - ФОП Кучер Дмитра Борисовича по спрощеній закупівлі є неправомірним. ФОП Кучер Дмитро Борисович виконав всі умови Замовника та його документації до спрощеної закупівлі UA-2022-09-09-010259-a , надав чітке підтвердження виконання умов та вимог Замовника.
ФОП Кучер Дмитро Борисович вимагає скасувати рішення Замовника відхилити пропозицію ФОП Кучер Дмитра Борисовича згідно ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 23 вересня 2022 року №116 та вимагає визнати ФОП Кучер Дмитро Борисович переможцем спрощеної закупівлі UA-2022-09-09-010259-a !
Також ФОП Кучер Дмитро Борисович звертає увагу всіх зацікавлених осіб, розпорядника коштів та відповідальних за додержання виконання вимог чинного законодавства у сфері проведення державних закупівель на те, що його пропозиція є значно економічно вигіднішою ніж пропозиції наступних учасників, зокрема на 21194,00 грн (двадцять одна тисяча сто дев'яносто чотири гривні 00 копійок) вигіднішою ніж пропозиція наступного Учасника аукціону!
Скасована
Дата: 27 вересня 2022 13:37
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 вересня 2022 13:17
Реультати розгляду вимоги про усунення порушення (номер вимоги: UA-2022-09-09-010259-a.a1)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2022 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
337 108,00
UAH з ПДВ
|
334 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ |
358 310,00
UAH з ПДВ
|
337 106,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІД-ТЕЛЕКОМ" |
419 604,48
UAH з ПДВ
|
358 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРАНС ІНЖИНІРИНГ ГРУП" |
385 484,34
UAH з ПДВ
|
385 484,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лемешко Олександр Георгійович |
391 379,00
UAH з ПДВ
|
391 379,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕВРО" |
467 381,21
UAH з ПДВ
|
452 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕЛЕМІСТ 2012" |
457 000,80
UAH з ПДВ
|
454 658,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ВВК" |
459 995,00
UAH з ПДВ
|
459 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3049209351 |
Відхилено |
334 760,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2022 16:08
|
ТОВ "МІД-ТЕЛЕКОМ" #43193729 |
Рішення скасоване |
358 300,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2022 13:29
|
ФОП КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ #3214318233 |
Рішення скасоване |
337 106,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2022 13:37
|
ТОВ "МІД-ТЕЛЕКОМ" #43193729 |
Рішення скасоване |
358 300,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2022 13:37
|
ФОП КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ #3214318233 |
Переможець |
337 106,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2022 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2022 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2022 16:17
|
Додаткова угода _1 до договору _53 від 29.09.2022.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2022 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2022 14:05
|
Договір №53 від 29.09.2022 | укладений |
29 вересня 2022 14:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |