Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка, виготовлення та поставка друкованої поліграфічної продукції (календарі з логотипом міста на 2023 рік)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2022-09-09-010245-a 914bd854d2a7467cb12f5e50ff0fa151
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Лєсна

+380979267662 economika212@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04057043
Місцезнаходження: 68003, Україна , Одеська обл., місто Чорноморськ, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 33
Контактна особа: Наталія Лєсна
+380979267662
economika212@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2022 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2022 00:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2022 23:00
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка, виготовлення та поставка друкованої поліграфічної продукції
(календарі з логотипом міста на 2023 рік)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68000, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, проспект Миру, будинок 33, (територія Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг проводиться Замовником поетапно, за фактом надання послуг, протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Акта(ів) здачі-приймання наданих послуг по кожному етапу та отримання акту (накладної) від Виконавця. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюватимуться лише за наявності відповідного бюджетного призначення (ч. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги(послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт- 1,5 мільйона гривень. Категорія замовника - передбачена п.1ч.4 ст.2 Закону, а саме: орган місцевого самоврядування. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пропозиції готуються українською мовою.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: визначається у додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника:проспект Миру,33, м.Чорноморськ, Одеська область, 68003.Україна. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2022 17:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2022 17:45
спрощена_друк фірмової продукції_.docx
09 вересня 2022 17:45
проєкт договору_друк календарі продукції.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2022 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАГРІН МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ" 198 600,00
UAH з ПДВ
198 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2022 16:37
Електронний підпис
17 вересня 2022 16:35
1.1.Дог № 191 від 06.11.19р+ акт.pdf
17 вересня 2022 16:35
4.2.наказ Бурда.jpg.p7s
17 вересня 2022 16:35
14.Паспорт.pdf
17 вересня 2022 16:35
4.Працівники у штаті.pdf.p7s
17 вересня 2022 16:35
4.1.2.Трудовой Бурда.pdf.p7s
17 вересня 2022 16:35
5.МТБ.pdf
17 вересня 2022 16:35
4.2.наказ Бурда.jpg
17 вересня 2022 16:35
14.Паспорт.pdf.p7s
17 вересня 2022 16:35
10.Проєкт договору 1.pdf
17 вересня 2022 16:35
4.1.Наказ Александрова.jpg
17 вересня 2022 16:35
5.МТБ.pdf.p7s
17 вересня 2022 16:35
4.Працівники у штаті.pdf
17 вересня 2022 16:35
4.1.2.Трудовой Бурда.pdf
17 вересня 2022 16:35
2.Техніч.характеристики.pdf
17 вересня 2022 16:35
4.1.Наказ Александрова.jpg.p7s
17 вересня 2022 16:35
14. Виписка з ЄДР.pdf
17 вересня 2022 16:35
10.Проєкт договору 1.pdf.p7s
17 вересня 2022 16:35
14. Виписка з ЄДР.pdf.p7s
17 вересня 2022 16:35
8.Захист довкілля.pdf
17 вересня 2022 16:35
8.Захист довкілля.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАГРІН МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАГРІН МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2854505933
Переможець 198 600,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2022 10:42

Документи

21 вересня 2022 10:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2022 10:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БАГРІН МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2854505933
198 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2022 10:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2022 14:29
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2022 09:53
Доп.угода №1від 18.10.22рзменш.суми договору.pdf зміни до договору
20 жовтня 2022 09:48
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2022 17:12
Додаток №1 до дог.№99 від 30.09.22р окремим файлом.pdf укладений
04 жовтня 2022 17:11
Договір № 99 від 30.09.2022р.pdf укладений
04 жовтня 2022 17:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку та п.п.5, п. 9.4. та 9.5. договору № 99 від 30.09.2022р. Сторони домовились зменшити суму Договору № 99 від 30.09.2022р. на 21 600,00 грн. 00 коп. (Двадцять одну тисячу шістсот грн.00 коп.) та викласти Специфікацію Додаток №1 (додається) та п.3.1. договору в наступній редакції: «3.1. Загальна сума Договору становить 177 000,00 грн. коп.
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 177 000,00
UAH