Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Камери відеоспостереження)
Очікувана вартість
3 567 500,00 UAH
UA-2022-09-09-010209-a 5217640f68e943b99cf64311dc923c2d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дикун Ольга Вікторовна

+380564620422 kp-cep_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Центр електронних послуг" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Героїв АТО, 30В
Контактна особа: Дикун Ольга Вікторовна
+380564620422
kp-cep_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2022 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2022 00:00
Початок аукціону: 22 вересня 2022 13:35
Очікувана вартість: 3 567 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 837,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
Камери відеоспостереження з розпізнаванням номерних знаків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2022
ДК 021:2015: 35123000-2 — Обладнання для ідентифікації об’єктів
15 штуки
Камери відеоспостереження PTZ 25 крат.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2022
ДК 021:2015: 35123000-2 — Обладнання для ідентифікації об’єктів
5 штуки
Камери відеоспостереження PTZ 32 крат.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2022
ДК 021:2015: 35123000-2 — Обладнання для ідентифікації об’єктів
55 штуки
Направлені камери відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2022
ДК 021:2015: 35123000-2 — Обладнання для ідентифікації об’єктів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2022 14:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2022 14:19
Проєкт договору камери (зі змінами).docx
13 вересня 2022 14:19
Оголошення камери (зі змінами).docx
09 вересня 2022 17:38
Проєкт договір камери.docx
09 вересня 2022 17:38
Оголошення камери.docx
13 вересня 2022 14:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2022 17:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2022 14:19
Проєкт договору камери (зі змінами).docx
13 вересня 2022 14:19
Оголошення камери (зі змінами).docx
09 вересня 2022 17:38
Проєкт договір камери.docx
09 вересня 2022 17:38
Оголошення камери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проєкт Договору
Дата подання: 12 вересня 2022 16:00
Дата відповіді: 13 вересня 2022 13:26
Шановний Замовнику! Згідно п. 10.2 проєкту Договору істотні умови Договору залишаються не змінними після його підписання до повного виконання Сторонами зобов’язань за Договором, крім випадків, визначених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». На сьогоднішній день спостерігається нестабільна економічна ситуація, оскільки діє воєнний стан. Це напряму впливає на коливання курсу іноземної валюти. З огляду на зазначене та враховуючи стовідсоткову імпортну складову товару, просимо доповнити проєкт Договору прив’язкою до іноземної валюти, зазначивши механізм(формулу) розрахунку та коригування вартості товару. Заздалегідь вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Враховуючи нагальність потреби у придбанні та поставці даного виду товару для виконання завдань територіальної оброни в період дії воєнного часу та виділений обсяг бюджетних асигнування, замовником було враховано всі необхідні вимоги до оголошеної спрощеної закупівлі, в тому числі взято до уваги можливі зміни вартості у імпортній складовій товару. У зв'язку з чим, відсутні підстави для застосування випадку внесення змін до договору про закупівлю згідно п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2022 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНС ІНЖИНІРИНГ ГРУП" 2 911 178,05
UAH з ПДВ
2 893 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕЛЕМІСТ 2012" 3 495 300,00
UAH з ПДВ
2 910 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕВРО" 3 498 413,66
UAH з ПДВ
3 249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ВВК" 3 559 970,00
UAH з ПДВ
3 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2022 17:01
Електронний підпис
21 вересня 2022 16:58
Цінова пропозиція.pdf
21 вересня 2022 16:58
Лист-згода з ОПД.pdf
21 вересня 2022 16:58
Статут.pdf
21 вересня 2022 16:58
Рішення Учасника.PDF
21 вересня 2022 16:58
Наказ.PDF

Публічні документи

21 вересня 2022 19:22
Електронний підпис
21 вересня 2022 19:21
ТендернаПропозиція.pdf
21 вересня 2022 19:21
Картка_ДПІ.pdf
21 вересня 2022 19:21
ПроєктДоговору.pdf
21 вересня 2022 19:21
Довідка_Ст_17.pdf
21 вересня 2022 19:21
ПроКодДоступу_.pdf
21 вересня 2022 19:21
Описи.pdf
21 вересня 2022 19:21
Відомості_ЄДРПОУ.pdf
21 вересня 2022 19:21
Статут_2021.pdf
21 вересня 2022 19:21
ВитягПДВ.pdf
21 вересня 2022 19:21
Додаток 2_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАНС ІНЖИНІРИНГ ГРУП"

ТОВ "ТЕЛЕМІСТ 2012"

ТОВ "ІНТЕВРО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ВВК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТРАНС ІНЖИНІРИНГ ГРУП"
#38441784
Переможець 2 893 340,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2022 14:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТРАНС ІНЖИНІРИНГ ГРУП" #38441784

№ рішення у справі

341-р

Дата рішення у справі

26.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

23 вересня 2022 14:40
Електронний підпис
23 вересня 2022 14:39
Протокол УО №114

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2022 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНС ІНЖИНІРИНГ ГРУП"
#38441784
2 893 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2022 14:40
Електронний підпис
23 вересня 2022 14:39
Протокол УО №114

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2022 13:18
Електронний підпис укладений
29 вересня 2022 13:55
Договір №52 від 28.09.2022 укладений
29 вересня 2022 13:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 2 893 340,00
UAH