Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори (Дозатор автоматичний восьмиканальний змінного об'єму 10-100 мкл)
Очікувана вартість
319 922,24 UAH
UA-2022-09-09-006269-a 6db1508922ff4b03ac1ea76c70de87c5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Омелянчук

+380636519025 s.omelianchuk@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Сергій Омелянчук
+380636519025
s.omelianchuk@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2022 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2022 12:00
Початок аукціону: 21 вересня 2022 12:02
Очікувана вартість: 319 922,24 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 599,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 одиниця
Дозатор автоматичний восьмиканальний змінного об'єму 10-100 мкл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 38437100-8 — Піпетки
НК 024:2019: 41663 — Лабораторний рідкий дозатор, електронний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2 Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може здійснюватись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 12 вересня 2022 17:46
Дата відповіді: 13 вересня 2022 17:28
Згідно вимог тендерної документації Додаток 1 «Технічні вимоги». Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі. Просимо деталізувати: дозування яких саме рідин буде використовуватись предмет закупівлі.
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП "Медзакупівлі України". Повідомляємо, що предмет закупівлі буде використовуватись для дозування біологічного матеріалу та реагентів
Уточнення
Дата подання: 13 вересня 2022 15:47
Дата відповіді: 14 вересня 2022 18:38
Шановний Замовнику, уточніть медико-технічні вимоги до предмета закупівлі. Які дозатори Ви закуповуєте: механічні чи електронні ?
Відповідь: "Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо наступне.
В Додатку 1 документіції до спрощенної закупівлі ""ДОВІДКА ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" не встановлено обмежень щодо механічного чи електронного дозатора. Проте хочемо наголосити, що запропонований учасником товар повинен повністю відповідати всім медико-технічними вимогам до предмета закупівлі, передбаченим документацією спрощенної закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-09-006269-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЮНІЛАБ, Код ЄДРПОУ:31175502
Дата подання: 09 вересня 2022 16:29
Технічні вимоги
Згідно вимог тендерної документації Додаток 1 «Технічні вимоги». Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі.
Даний предмет закупівлі є виміромірювальним приладом та вимагає сертифікат калібрування обладнання у ДП Укрметр стандарт.
Просимо Вас внести зміни в технічні вимоги, щодо наявності сертифікату від Укометр стандарту, для вирівнювання позицій всіх учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2022 17:35
"Дякуємо за увагу до цієї закупівлі!
Повідомляємо, що вимоги до предмету закупівлі сформовані відповідно до потреб лабораторій, які забезпечуватимуть лабораторний супровід надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги методом трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів.
Даний предмет закупівлі є високоточним вимірювальним приладом та проходить калібрування на завершальному етапі виробництва. Виробники дозаторів рекомендують, що через рік використання дозатори необхідно відправляти на калібрування. Тому після того, як дозатори будуть рік в використанні, їх централізовано зберуть з лабораторій та передадуть на калібрування. Дані медико-технічні вимоги погоджені групою експертів, тому для підтвердження проходження процедури оцінки відповідності предмета закупівлі відповідно до вимог законодавства, згідно з документацією до спрощенної закупівля учасник має надати Копію чинної декларації про відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту;
Копію сертифіката, що засвідчує відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту, складеного з дотриманням процедур оцінки відповідності, передбачених відповідними Технічними регламентами (у разі, якщо законодавством України передбачено обов’язкову наявність сертифіката для такого медичного виробу).
Декларація та сертифікат, що засвідчує відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту, подаються Учасником у виданні (редакції), чинному на момент подання пропозиції, з урахуванням усіх змін, доповнень, оновлень, перевипуску тощо, які були внесені до такого документа. "

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2022 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім Біолабтех" 110 168,52
UAH
95 999,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМЕК" 160 000,00
UAH
96 000,00
UAH
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Сартокарат" 161 500,00
UAH
161 500,00
UAH
Документи
ТОВ "БІОНІКС ЛАБ" 224 750,64
UAH
224 750,64
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 305 384,00
UAH
280 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 вересня 2022 21:06
Електронний підпис
19 вересня 2022 21:05
Інструкція.pdf
19 вересня 2022 21:05
Анкета_Додаток 2в.pdf
19 вересня 2022 21:05
Виписка з ЄДРПОУ_23_08_2022.pdf
19 вересня 2022 21:05
Довідка_Додаток 2г.pdf
19 вересня 2022 21:05
Лист-гарантія_Додаток 2а.pdf
19 вересня 2022 21:05
Лист-згода_Додаток 2б.pdf
19 вересня 2022 21:05
Опис_Статут.pdf
19 вересня 2022 21:05
Проект договору.pdf
19 вересня 2022 21:05
Сертифікат ISO Socorex.pdf
19 вересня 2022 21:05
Сертифікат якості.pdf

Публічні документи

20 вересня 2022 10:41
Електронний підпис
20 вересня 2022 10:41
Технічна частина.pdf.p7s
20 вересня 2022 10:41
Технічна частина.pdf
20 вересня 2022 10:41
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

20 вересня 2022 11:49
Електронний підпис
20 вересня 2022 11:49
Комерційна пропозиція.pdf
20 вересня 2022 11:49
Анкета.pdf.p7s
20 вересня 2022 11:49
Анкета.pdf
20 вересня 2022 11:49
Лист-гарантія.pdf
20 вересня 2022 11:49
Лист-гарантія.pdf.p7s
20 вересня 2022 11:49
Технічні вимоги.pdf
20 вересня 2022 11:49
Технічні вимоги.pdf.p7s

Публічні документи

19 вересня 2022 16:33
Електронний підпис
19 вересня 2022 15:53
Цінова пропозиція.pdf
19 вересня 2022 15:53
Кваліфікаційна частина.pdf
19 вересня 2022 15:53
Технічна частина.pdf

Публічні документи

20 вересня 2022 10:32
Електронний підпис
20 вересня 2022 10:31
1. цінова.pdf
20 вересня 2022 10:31
Кваліфікаційна частина.pdf
20 вересня 2022 10:31
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий Дім Біолабтех"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМЕК"

Общество с ограниченной ответственностью "Сартокарат"

ТОВ "БІОНІКС ЛАБ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий Дім Біолабтех"
#43242702
Переможець 95 999,00
UAH
28 вересня 2022 18:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2022 18:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім Біолабтех"
#43242702
95 999,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2023 18:21
Коментар при звітуванні .docx укладений
01 березня 2023 14:08
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2022 15:36
Додаткова угода №3 до Дог 09_487 продовження терміну поставки.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 09:46
Додаткова угода №3 до Дог 09_487 продовження терміну поставки.zip зміни до договору
16 грудня 2022 09:46
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2022 20:03
Додаткова угода №2 до Дог 09_487 продовження терміну поставки та попередня оплата.pdf зміни до договору
23 листопада 2022 14:47
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2022 19:36
Додаткова угода №1 до Дог 09_487 продовження терміну поставки.pdf зміни до договору
31 жовтня 2022 15:17
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2022 19:02
Договір про закупівлю 09-487-10-2022 від 13.10.2022.pdf укладений
17 жовтня 2022 18:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/487-10/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/487-10/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/487-10/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2022 — 10 лютого 2023
Сума оплати за договором: 95 998,96
UAH