Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 38430000-8 – Детектори та аналізатори (Комплект одно-канальних дозаторів змінного об'єму Набір kit4)
Очікувана вартість
520 466,10 UAH
UA-2022-09-09-005308-a d1406e9316334f51b061e1db7c47f79e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чічкан Микита

+380636519025 m.chichkan@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Чічкан Микита
+380636519025
m.chichkan@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2022 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2022 12:00
Початок аукціону: 21 вересня 2022 15:52
Очікувана вартість: 520 466,10 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 602,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 одиниця
Комплект одно-канальних дозаторів змінного об'єму Набір kit4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 38437100-8 — Піпетки
НК 024:2019: 41663 — Лабораторний рідкий дозатор, електронний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2 Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до Продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може здійснюватись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 12 вересня 2022 17:47
Дата відповіді: 13 вересня 2022 17:35
Згідно вимог тендерної документації Додаток 1 «Технічні вимоги». Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі. Просимо деталізувати: дозування яких саме рідин буде використовуватись предмет закупівлі.
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП "Медзакупівлі України". Повідомляємо, що предмет закупівлі буде використовуватись для дозування біологічного матеріалу та реагентів

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-09-005308-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЮНІЛАБ, Код ЄДРПОУ:31175502
Дата подання: 09 вересня 2022 16:21
Технічні вимоги
Згідно вимог тендерної документації Додаток 1 «Технічні вимоги». Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі.
Даний предмет закупівлі є виміромірювальним приладом та вимагає сертифікат калібрування обладнання у ДП Укрметр стандарт.
Просимо Вас внести зміни в технічні вимоги, щодо наявності сертифікату від Укометр стандарту, для вирівнювання позицій всіх учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2022 17:27
Дякуємо за увагу до цієї закупівлі!
Повідомляємо, що вимоги до предмету закупівлі сформовані відповідно до потреб лабораторій, які забезпечуватимуть лабораторний супровід надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги методом трансплантації органів та інших анатомічних матеріалів.
Даний предмет закупівлі є високоточним вимірювальним приладом та проходить калібрування на завершальному етапі виробництва. Виробники дозаторів рекомендують, що через рік використання дозатори необхідно відправляти на калібрування. Тому після того, як дозатори будуть рік в використанні, їх централізовано зберуть з лабораторій та передадуть на калібрування. Дані медико-технічні вимоги погоджені групою експертів, тому для підтвердження проходження процедури оцінки відповідності предмета закупівлі відповідно до вимог законодавства, згідно з документацією учасник має надати Копію чинної декларації про відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту;
Копію сертифіката, що засвідчує відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту, складеного з дотриманням процедур оцінки відповідності, передбачених відповідними Технічними регламентами (у разі, якщо законодавством України передбачено обов’язкову наявність сертифіката для такого медичного виробу).
Декларація та сертифікат, що засвідчує відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту, подаються Учасником у виданні (редакції), чинному на момент подання пропозиції, з урахуванням усіх змін, доповнень, оновлень, перевипуску тощо, які були внесені до такого документа.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2022 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім Біолабтех" 255 903,90
UAH
255 903,90
UAH
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Сартокарат" 394 079,00
UAH
394 079,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 451 395,00
UAH
451 395,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 вересня 2022 20:47
Електронний підпис
19 вересня 2022 20:46
Інструкція.pdf
19 вересня 2022 20:46
Виписка з ЄДРПОУ_23_08_2022.pdf
19 вересня 2022 20:46
Довідка про підписанта.pdf
19 вересня 2022 20:46
Довідка ст 17.pdf
19 вересня 2022 20:46
Лист-гарантія Додаток 2а.pdf
19 вересня 2022 20:46
Опис_Статут.pdf
19 вересня 2022 20:46
Проект договору.pdf
19 вересня 2022 20:46
Протокол 17.pdf
19 вересня 2022 20:46
Сертифікат ISO Socorex.pdf
19 вересня 2022 20:46
Сертифікат якості.pdf

Публічні документи

20 вересня 2022 11:55
Електронний підпис
20 вересня 2022 11:55
Комерційна пропозиція.pdf
20 вересня 2022 11:55
Лист-гарантія.pdf.p7s
20 вересня 2022 11:55
Анкета.pdf.p7s
20 вересня 2022 11:55
Лист-гарантія.pdf
20 вересня 2022 11:55
Анкета.pdf
20 вересня 2022 11:55
Технічні вимоги.pdf
20 вересня 2022 11:55
Технічні вимоги.pdf.p7s

Публічні документи

20 вересня 2022 10:48
Електронний підпис
20 вересня 2022 10:47
Цінова.pdf
20 вересня 2022 10:47
Комерційна частина.pdf
20 вересня 2022 10:47
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий Дім Біолабтех"

Общество с ограниченной ответственностью "Сартокарат"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий Дім Біолабтех"
#43242702
Переможець 255 903,90
UAH
29 вересня 2022 10:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2022 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім Біолабтех"
#43242702
255 903,90
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 травня 2023 18:36
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2023 15:52
ДУ 5.pdf зміни до договору
19 січня 2023 15:22
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2023 21:09
Додаткова угода 4_09_446 продовження терміну поставки.pdf зміни до договору
12 січня 2023 13:36
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2022 14:47
Dodatkova uhoda. Pechatka 43242702.p7s зміни до договору
16 грудня 2022 14:29
Dodatkova uhoda. Pidpys 42574629.p7s зміни до договору
16 грудня 2022 14:29
Додаткова угода 3_09_446 продовження терміну поставки.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 14:29
Kvytantsiia.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 14:29
Dodatkova uhoda. Pidpys 43242702.p7s зміни до договору
16 грудня 2022 14:29
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2022 13:40
Додаткова угода 2_09_446.pdf зміни до договору
23 листопада 2022 13:38
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2022 10:45
ДУ № 1_09_446 продовження терміну поставки.pdf зміни до договору
17 жовтня 2022 10:33
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2022 12:11
Договір про закупівлю 09_446-10_2022 від 04.10.2022 (1).pdf укладений
07 жовтня 2022 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/446-10/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/446-10/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/446-10/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/446-10/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/446-10/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2022 — 30 квітня 2023
Сума оплати за договором: 255 903,90
UAH