Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38468277 |
Місцезнаходження: | 37600, Україна , Полтавська обл., м. Миргород, вул. Якова Усика, буд. 7 |
Контактна особа: |
Ольга Степура +380535552207 stepura_ol@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2022 09:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2022 11:28 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Мова закупівлі - українська.
Категорія Замовника - І.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється замовником на протязі 30 банківських днів після підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3) і рахунків приймання-передачі наданих послуг, по надходженню фінансування та з урахуванням вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2022 09:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2022 09:36 |
Тендерна документація з додатками-2.0.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-03-000063 ● 30da5bafcc5a4d75ac2ad2ea91b719b1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2022 18:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.11.2022 № 259
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2022-09-09-000937-a 09.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-09 10:46:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць Миргородської міської територіальної громади Полтавської області (ДК 021:2015 - 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-09-000937-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-11 13:20:09
Відповідь на звернення
На Ваш запит, який надійшов у закупівлі «Послуг з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць Миргородської міської територіальної громади Полтавської області (ДК 021:2015 - 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID UA-2022-09-09-000937-a (далі – предмет закупівлі), повідомляємо про таке.
1.1. Очікувану вартість та розмір бюджетного призначення розраховано на підставі дефектного акта (скан-копію додаємо окремим файлом), яким визначено обсяг необхідних робіт (послуг), які потребують проведення в поточному році.
Розрахунковим методом було вираховано орієнтовну вартість предмету закупівлі, виходячи з розрахунку фактичної вартості 1 м2 ремонту асфальтобетонного покриття з попередньої закупівлі - 961 грн/м2, часткової інфляції вартості матеріальних ресурсів та паливно-мастильних матеріалів, вартості асфальтобетонної суміші з транспортуванням на відстань від асфальтобетонного заводу на 30 км (як зазначено у вимогах до предмету закупівлі – відстань від АБЗ до місця виконання послуг не повинна перевищувати 30 км). Також було враховано, що в даній закупівлі частково планувалося виконати ремонт дорожнього покриття з червоного асфальтобетону на площі 44 м2, що значно перевищує вартість ремонту 1 м2 зі звичайного асфальтобетону. Крім того, відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» в очікувану вартість предмета закупівлі було закладено витрати на відрядження (в разі, якщо переможцем буде визначено підрядну організацію, яка знаходиться за межами Миргородського району та Полтавської області, та робітників якої необхідно буде направити у відрядження на період виконання послуг з поточного ремонту). Враховуючи все вищевикладене спеціалістами за допомогою програмного комплексу АВК було визначено, що орієнтовна вартість послуг у відповідності з технічним завданням буде становити 4000,0 тис. грн.
Підсумовуючи вищезазначене, очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі обґрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін, та з урахуванням вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Рішенням виконавчого комітету Миргородської міської ради №227 від 26.07.2022 та рішенням 23 позачергової сесії 8 скликання Миргородської міської ради від 06.09.2022 №212 схвалено виділення коштів для проведення поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць Миргородської міської територіальної громади.
1.2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені у відповідності до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 (із змінами і доповненнями від 19.11.2018 року), ДБН В 2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»; Закону України «Про благоустрій населених пунктів»; Правил благоустрою території міста, ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт».
2. Підтвердження виконання переможцем закупівлі ПрАТ «МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД» вимог частини другої статті 41 Закону додаємо окремим файлом.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-11-29 15:58:20
Звернення
Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. На виконання вищезазначеної норми просимо Вас надати інформацію про повне найменування, місцезнаходження; поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, відомі номери засобів зв’язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти органу, яким здійснювався моніторинг даної закупівлі.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-12-01 23:10:51
Роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку
Державна аудиторська служба України розглянула ваше звернення за роз’ясненням від 29.11.2022 щодо надання інформацію про повне найменування, місцезнаходження, поштовий індекс, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, відомі номери засобів зв’язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти органу, яким здійснювався моніторинг даної закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-09-09-000937-a) і повідомляє.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи відповідно до статті 19 Конституції України зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Враховуючи положення статті 8 Закону Ви маєте право звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням виключно щодо змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. |
Дата публікації: | 07 грудня 2022 |
Номер відкриття провадження: | Провадження в адміністративній справі №440/10506/22 |
Дата відкриття провадження: | 12 грудня 2022 |
Документи:
29 грудня 2022 15:07
|
Електронний підпис |
07 грудня 2022 13:53
|
Накладна.pdf |
07 грудня 2022 13:52
|
Опис вкладення до цінного листа.pdf |
29 грудня 2022 15:07
|
Електронний підпис |
07 грудня 2022 13:58
|
Електронний підпис |
07 грудня 2022 13:53
|
Накладна.pdf |
07 грудня 2022 13:52
|
Опис вкладення до цінного листа.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2022 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД" |
3 998 841,07
UAH з ПДВ
|
3 978 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ВЕЛИКОБАГАЧАНСЬКА МІЖКОЛГОСПНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНА КОЛОНА №1 |
3 994 786,80
UAH з ПДВ
|
3 994 786,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД" #03581210 |
Переможець |
3 978 840,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2022 10:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 08:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2022 15:36
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2022 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2022 13:26
|
Договір підряду №125.pdf | укладений |
11 жовтня 2022 13:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни внесено за згодою Сторін на підставі п.5 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |