Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, знешкодження небезпечних відходів – відходи виробництва одержання і застосування фармацевтичних препаратів)
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2022-09-08-008247-a ● f6df2eadcd224cbd98e673c9fbff958e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький регіональний протипухлинний центр" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02006691 |
Місцезнаходження: | 69040, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Культурна будинок 177а |
Контактна особа: |
Нехай Христина Сергіївна +380612862111 onko@zrpc.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2022 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 23 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 230,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
290 кілограм
послуги із збирання, перевезення, зберігання, знешкодження небезпечних відходів – відходи виробництва одержання і застосування фармацевтичних препаратів (6 094 флакона)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69040, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Культурна 177а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2022 17:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2022 17:17 |
ТД_відходи_медичні_утилізація_препаратів__2022_в_новій_редакції_.docx | |
16 вересня 2022 17:17 |
Протокол 367.pdf | |
08 вересня 2022 15:22 |
ТД_відходи_медичні_утилізація_препаратів__2022.docx |
16 вересня 2022 17:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 вересня 2022 17:17 |
ТД_відходи_медичні_утилізація_препаратів__2022_в_новій_редакції_.docx
|
|||
16 вересня 2022 17:17 |
Протокол 367.pdf
|
|||
08 вересня 2022 15:22 |
ТД_відходи_медичні_утилізація_препаратів__2022.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-08-008247-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКО НОВА", Код ЄДРПОУ:38541812
Дата подання: 08 вересня 2022 16:11
Не вказана категорія відходів згідно Наказу № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» МОЗ України.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації (Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) Замовник вказав: 1. Послуги надаються згідно вимог Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», Закону України «Про відходи» від 05.03.1998 № 187/98-ВР, із змінами.
Згідно вказаного Наказу № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» МОЗ України всі відходи діляться на категорії відходів (Розділ ІІ. Категорії відходів).
Вимагаємо вказати категорію відходів, як цього вимагає вище вказаний наказ МОЗ та внести відповідні зміни не тільки в Додатку 3, а і в усій документації щодо даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно вказаного Наказу № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» МОЗ України всі відходи діляться на категорії відходів (Розділ ІІ. Категорії відходів).
Вимагаємо вказати категорію відходів, як цього вимагає вище вказаний наказ МОЗ та внести відповідні зміни не тільки в Додатку 3, а і в усій документації щодо даної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2022 16:47
У відповідь на Вашу вимогу щодо «Не вказана категорія відходів згідно Наказу № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» МОЗ України» від 08.09.2022, 16:11. ID: UA-2022-09-08-008247-A.B1, повідомляю наступне:
Назва відходів зазначена у Додатку 3, а саме послуги із збирання, перевезення, зберігання, знешкодження небезпечних відходів – відходи виробництва одержання і застосування фармацевтичних препаратів. Дотримання діючого Законодавств при наданні послуг є обов'язковим.
З огляду на вищевикладене Замовником прийнято рішення відхилити вимогу Учасника
Назва відходів зазначена у Додатку 3, а саме послуги із збирання, перевезення, зберігання, знешкодження небезпечних відходів – відходи виробництва одержання і застосування фармацевтичних препаратів. Дотримання діючого Законодавств при наданні послуг є обов'язковим.
З огляду на вищевикладене Замовником прийнято рішення відхилити вимогу Учасника
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2022-09-08-008247-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКО НОВА", Код ЄДРПОУ:38541812
Дата подання: 08 вересня 2022 16:21
Вимога щодо наявності вище вказаного стандарта ISO 9001-2015 IDT не є обов"язковою для наявності у майбутнього виконавця - вимагаємо її видалити або виправити "у разі наявності"!
Згідно Додатку 2 до тендерної документації (Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) Замовник вимагає від Учасника: "...22. Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено).".
Маємо право вимагати від Замовника юридично аргументовану відповідь - Чому саме даний стандарт ISO 9001-2015 IDT є необхідним для можливості збирання, перевезення, зберігання, знешкодження небезпечних відходів – відходів виробництва одержання і застосування фармацевтичних препаратів (6 094 флакона) та згідно якого нормативно-правового чинного документа дана вимога необхідна, дозволяється та зобов"язана бути виконаною майбутніми Учасниками даної закупівлі?
Ми вважаємо, що вимога щодо наявності вище вказаного стандарта ISO 9001-2015 IDT не є обов"язковою для наявності у майбутнього виконавця та вимагаємо її видалити або виправити "у разі наявності"!
Розгорнути
Згорнути
Маємо право вимагати від Замовника юридично аргументовану відповідь - Чому саме даний стандарт ISO 9001-2015 IDT є необхідним для можливості збирання, перевезення, зберігання, знешкодження небезпечних відходів – відходів виробництва одержання і застосування фармацевтичних препаратів (6 094 флакона) та згідно якого нормативно-правового чинного документа дана вимога необхідна, дозволяється та зобов"язана бути виконаною майбутніми Учасниками даної закупівлі?
Ми вважаємо, що вимога щодо наявності вище вказаного стандарта ISO 9001-2015 IDT не є обов"язковою для наявності у майбутнього виконавця та вимагаємо її видалити або виправити "у разі наявності"!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2022 16:48
У відповідь на Вашу вимогу щодо «Вимога щодо наявності вище вказаного стандарта ISO 9001-2015 IDT не є обов"язковою для наявності у майбутнього виконавця - вимагаємо її видалити або виправити "у разі наявності!» 08.09.2022, 16:21. ID: UA-2022-09-08-008247-A.B2, повідомляю наступне:
Розуміючи всю небезпеку при поводженні із небезпечними відходами, системи управління якістю є обов'язковою вимогою для якісного надання послуг. Учаснику ніщо не заважає отримати діючий ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено) та подати його у складі пропозиції.
З огляду на вищевикладене Замовником прийнято рішення відхилити вимогу Учасника
Розуміючи всю небезпеку при поводженні із небезпечними відходами, системи управління якістю є обов'язковою вимогою для якісного надання послуг. Учаснику ніщо не заважає отримати діючий ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено) та подати його у складі пропозиції.
З огляду на вищевикладене Замовником прийнято рішення відхилити вимогу Учасника
Номер вимоги: UA-2022-09-08-008247-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКО НОВА", Код ЄДРПОУ:38541812
Дата подання: 08 вересня 2022 16:39
Дискримінаційна вимога до Учасників щодо наявності Ліцензії на право зберігання пального або реєстраційного номера діючої ліцензії на право зберігання пального.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації (Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) Замовник вимагає: "...19. Ліцензія на право зберігання пального або реєстраційний номер діючої ліцензії на право зберігання пального.".
Згідно предмету закупівлі - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, знешкодження небезпечних відходів – відходи виробництва одержання і застосування фармацевтичних препаратів - вище вказана вимога не може складовою закупівлі та є дискримінаційною!
Якщо це не так - надайте аргументоване пояснення з посиланнями на чинні нормативно-правові документи, що зобов"язують Учасників закупівель з утилізації особливо небезпечних медичних відходів мати відповідні Ліцензії на право зберігання пального або реєстраційні номери діючих ліцензій на право зберігання пального.
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу або замінити на "у разі наявності".
Розгорнути
Згорнути
Згідно предмету закупівлі - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, знешкодження небезпечних відходів – відходи виробництва одержання і застосування фармацевтичних препаратів - вище вказана вимога не може складовою закупівлі та є дискримінаційною!
Якщо це не так - надайте аргументоване пояснення з посиланнями на чинні нормативно-правові документи, що зобов"язують Учасників закупівель з утилізації особливо небезпечних медичних відходів мати відповідні Ліцензії на право зберігання пального або реєстраційні номери діючих ліцензій на право зберігання пального.
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу або замінити на "у разі наявності".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2022 16:50
У відповідь на Вашу вимогу щодо «Дискримінаційна вимога до Учасників щодо наявності Ліцензії на право зберігання пального або реєстраційного номера діючої ліцензії на право зберігання пального» 08.09.2022, 16:39. ID: UA-2022-09-08-008247-A.B3, повідомляю наступне:
Відповідно до ст.15 Закону України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі – Закон № 481) зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання всіх форм власності (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) за наявності ліцензії.
Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п’ять років.
Враховуючи об’єми необхідної утилізації та процес утилізації відходів даного типу, Замовник розуміє, що дана Вимога є обов’язковою задля дотримання норм чинного Законодавства України.
З огляду на вищевикладене Замовником прийнято рішення відхилити вимогу Учасника
Відповідно до ст.15 Закону України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі – Закон № 481) зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання всіх форм власності (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) за наявності ліцензії.
Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п’ять років.
Враховуючи об’єми необхідної утилізації та процес утилізації відходів даного типу, Замовник розуміє, що дана Вимога є обов’язковою задля дотримання норм чинного Законодавства України.
З огляду на вищевикладене Замовником прийнято рішення відхилити вимогу Учасника
Номер вимоги: UA-2022-09-08-008247-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКО НОВА", Код ЄДРПОУ:38541812
Дата подання: 09 вересня 2022 09:52
Дискримінація учасників за територіальною вимогою!
Шановний Замовник!
Ви вимагаєте в Додатку 2 до тендерної документації пунктом 6. Наявність матеріально-технічної бази для утилізації, знищення медичних відходів категорії В у Запорізькій області області (надати гарантійний лист), та підтверджуючі документи, а саме: Договір-купівлі продажу або Договір оренди.
Дану вимогу ми розцінюємо дискримінаційною, оскільки законодавством дозволено (і аж ніяк не заборонено) мати матеріально-технічної бази для утилізації, знищення медичних відходів категорії В в будь-якій області України.
Вимагаємо видалити дану вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Ви вимагаєте в Додатку 2 до тендерної документації пунктом 6. Наявність матеріально-технічної бази для утилізації, знищення медичних відходів категорії В у Запорізькій області області (надати гарантійний лист), та підтверджуючі документи, а саме: Договір-купівлі продажу або Договір оренди.
Дану вимогу ми розцінюємо дискримінаційною, оскільки законодавством дозволено (і аж ніяк не заборонено) мати матеріально-технічної бази для утилізації, знищення медичних відходів категорії В в будь-якій області України.
Вимагаємо видалити дану вимогу!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2022 17:43
У відповідь на Вашу вимогу щодо «Дискримінація учасників за територіальною вимогою» 09.09.2022, 09:52. ID: UA-2022-09-08-008247-A.B4, повідомляю наступне:
Враховуючи нагальну необхідність та потребу при наданні послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, зазначена вимога є обов'язковою для виконання, а саме надання гарантійного листа із визначеною вимогою Замовника.
З огляду на вищевикладене Замовником прийнято рішення відхилити вимогу Учасника
Враховуючи нагальну необхідність та потребу при наданні послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, зазначена вимога є обов'язковою для виконання, а саме надання гарантійного листа із визначеною вимогою Замовника.
З огляду на вищевикладене Замовником прийнято рішення відхилити вимогу Учасника
Номер вимоги: UA-2022-09-08-008247-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКО НОВА", Код ЄДРПОУ:38541812
Дата подання: 09 вересня 2022 10:49
Вимога Замовника є абсурдною: ...документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2021!
Замовник у вимогах до Учасників: "...документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2021...", що стосується документів, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення небезпечних відходів разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця або перевізника на зазначені транспортні засіб.
Ми розуміємо, що Замовник мав на увазі 31.12.2022, а не 31.12.2021.
Але оскільки в терміні часу дії майбутній Виконавець має можливість, право та зобов"язання відповідати виключно за свої дії в минулому та теперішньому відрізку часу щодо порушення чинних нормативно-правових вимог до нього, а, отже, і будь-яка дозвільна наявна документація від держави чинна. Що ж до майбутнього часу - ніхто (ні майбутній Виконавець, ні Замовник, ні законодавець, ні жодний правоохоронний чи інший орган держави, не може гарантувати Замовнику наявність і так вже виданої документації на увесь період надання послуг згідно майбутнього договору надання послуг аж до останнього календарного дня! Оскільки це абсурд!
Дозволи чи договори має право анулювати відповідна установа (чи компетентний юридичний орган від держави) внаслідок порушення екологічного, податкового, транспортного законодавства або ж правил дорожнього руху, власне, якого не відбулось і ніхто не знає чи відбудеться. А, оскільки, факт порушення фіксується в результаті, як наслідок, порушення - ніхто не може вказати про його майбутній стан, тобто те, що не відбулося - це вже доконаний вид дії.
Окрім вище зазначеного конституційним принципом держави Україна є принцип верховенства права (ст. 8 Конституції України), громадяни якої здійснюють свої права за принципом “дозволено все, що прямо не заборонено законом”, а ДЕРЖАВНІ ОРГАНИ ТА ЇХ ПОСАДОВІ ОСОБИ — за принципом “ДОЗВОЛЕНО ЛИШЕ ТЕ, ЩО ПРЯМО ВИЗНАЧЕНО ЗАКОНОМ” - це надає право вказувати на дії Замовника щодо даної вимоги як незаконні (немає жодного правового документа, який би надавав Замовнику право гарантувати наявність вказаної ним документації на увесь термін дії надання послуг), а дії майбутнього Учасника - як дозвільний факт, що не заборонений в частині наявності документів, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення небезпечних відходів разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця або перевізника на зазначені транспортні засоби і неможливості гарантувати жодному суб"єкту господарювання того, що не прогарантовано законодавством.
Вимагаємо скасувати дану вимогу в частині "...документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2021..."!
Розгорнути
Згорнути
Ми розуміємо, що Замовник мав на увазі 31.12.2022, а не 31.12.2021.
Але оскільки в терміні часу дії майбутній Виконавець має можливість, право та зобов"язання відповідати виключно за свої дії в минулому та теперішньому відрізку часу щодо порушення чинних нормативно-правових вимог до нього, а, отже, і будь-яка дозвільна наявна документація від держави чинна. Що ж до майбутнього часу - ніхто (ні майбутній Виконавець, ні Замовник, ні законодавець, ні жодний правоохоронний чи інший орган держави, не може гарантувати Замовнику наявність і так вже виданої документації на увесь період надання послуг згідно майбутнього договору надання послуг аж до останнього календарного дня! Оскільки це абсурд!
Дозволи чи договори має право анулювати відповідна установа (чи компетентний юридичний орган від держави) внаслідок порушення екологічного, податкового, транспортного законодавства або ж правил дорожнього руху, власне, якого не відбулось і ніхто не знає чи відбудеться. А, оскільки, факт порушення фіксується в результаті, як наслідок, порушення - ніхто не може вказати про його майбутній стан, тобто те, що не відбулося - це вже доконаний вид дії.
Окрім вище зазначеного конституційним принципом держави Україна є принцип верховенства права (ст. 8 Конституції України), громадяни якої здійснюють свої права за принципом “дозволено все, що прямо не заборонено законом”, а ДЕРЖАВНІ ОРГАНИ ТА ЇХ ПОСАДОВІ ОСОБИ — за принципом “ДОЗВОЛЕНО ЛИШЕ ТЕ, ЩО ПРЯМО ВИЗНАЧЕНО ЗАКОНОМ” - це надає право вказувати на дії Замовника щодо даної вимоги як незаконні (немає жодного правового документа, який би надавав Замовнику право гарантувати наявність вказаної ним документації на увесь термін дії надання послуг), а дії майбутнього Учасника - як дозвільний факт, що не заборонений в частині наявності документів, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення небезпечних відходів разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця або перевізника на зазначені транспортні засоби і неможливості гарантувати жодному суб"єкту господарювання того, що не прогарантовано законодавством.
Вимагаємо скасувати дану вимогу в частині "...документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2021..."!
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 вересня 2022 17:49
У відповідь на Вашу вимогу щодо «Вимога Замовника є абсурдною: ...документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не м» 09.09.2022, 10:49. ID: UA-2022-09-08-008247-A.B5, повідомляю наступне:
Замовник мав на увазі 31.12.2022, а не 31.12.2021
З огляду на вищевикладене Замовником прийнято рішення задовольнити вимогу Учасника
Замовник мав на увазі 31.12.2022, а не 31.12.2021
З огляду на вищевикладене Замовником прийнято рішення задовольнити вимогу Учасника
Номер вимоги: UA-2022-09-08-008247-a.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКО НОВА", Код ЄДРПОУ:38541812
Дата подання: 12 вересня 2022 09:24
Дискримінаційна вимога Замовника до Учасників - ліцензія або витяг з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті про видачу ліцензії на перевезення пасажирів!
У Додатку 2 до тендерної документації (Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) Замовник вимагає від Учасників "...18. Ліцензія або витяг з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті про видачу ліцензії на перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів...".
Скажіть, будь ласка, яке відношення до компаній з утилізації медичних відходів має ліцензія або витяг з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті про видачу ліцензії на перевезення пасажирів??? Надайте аргументовану відповідь з посиланнями на чинні нормативно-правові акти!
Вимагаємо видалення дискримінаційної вимоги або її заміни на "...18. Ліцензія або витяг з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті про видачу ліцензії на перевезення небезпечних вантажів...".
Розгорнути
Згорнути
Скажіть, будь ласка, яке відношення до компаній з утилізації медичних відходів має ліцензія або витяг з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті про видачу ліцензії на перевезення пасажирів??? Надайте аргументовану відповідь з посиланнями на чинні нормативно-правові акти!
Вимагаємо видалення дискримінаційної вимоги або її заміни на "...18. Ліцензія або витяг з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті про видачу ліцензії на перевезення небезпечних вантажів...".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2022 17:58
У відповідь на Вашу вимогу щодо «Дискримінаційна вимога Замовника до Учасників - ліцензія або витяг з реєстру Державної служби України з безпеки на транспорті про видачу ліцензії на перевезення пасажирів!» 12.09.2022, 09:24. ID: UA-2022-09-08-008247-A.B6, повідомляю наступне:
Згідно із Законом України «Про перевезення небезпечних вантажів» від 6 квітня 2000 р. № 1644-III (далі — Закон № 1644) небезпечний вантаж — речовини, матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, які внаслідок притаманних їм властивостей за наявності певних факторів можуть під час перевезення спричинити: вибух, пожежу, пошкодження технічних засобів, пристроїв, споруд та інших об’єктів, заподіяти матеріальні збитки та шкоду довкіллю, призвести до загибелі, травмування, отруєння людей, тварин, і які за міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, або за результатами випробувань в установленому порядку залежно від ступеня їх впливу на довкілля або людину віднесено до одного з класів небезпечних речовин.
Перевезення небезпечних вантажів — діяльність, пов’язана з переміщенням небезпечних вантажів від місця їх виготовлення чи зберігання до місця призначення з підготовкою вантажу, тари, транспортних засобів та екіпажу, прийманням вантажу, здійсненням вантажних операцій та короткостроковим зберіганням вантажів на всіх етапах переміщення.
Згідно з вимогами підпункту 24 частини першої статті 7 Закону ліцензуванню у сфері перевезень автомобільним транспортом підлягає господарська діяльність з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом (далі – Господарська діяльність).
Згідно з вимогами пункту 4 Ліцензійних умов Господарська діяльність може провадитись частково за такими видами:
внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями.
З огляду на вищевикладене Замовником прийнято рішення відхилити вимогу Учасника
Згідно із Законом України «Про перевезення небезпечних вантажів» від 6 квітня 2000 р. № 1644-III (далі — Закон № 1644) небезпечний вантаж — речовини, матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, які внаслідок притаманних їм властивостей за наявності певних факторів можуть під час перевезення спричинити: вибух, пожежу, пошкодження технічних засобів, пристроїв, споруд та інших об’єктів, заподіяти матеріальні збитки та шкоду довкіллю, призвести до загибелі, травмування, отруєння людей, тварин, і які за міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, або за результатами випробувань в установленому порядку залежно від ступеня їх впливу на довкілля або людину віднесено до одного з класів небезпечних речовин.
Перевезення небезпечних вантажів — діяльність, пов’язана з переміщенням небезпечних вантажів від місця їх виготовлення чи зберігання до місця призначення з підготовкою вантажу, тари, транспортних засобів та екіпажу, прийманням вантажу, здійсненням вантажних операцій та короткостроковим зберіганням вантажів на всіх етапах переміщення.
Згідно з вимогами підпункту 24 частини першої статті 7 Закону ліцензуванню у сфері перевезень автомобільним транспортом підлягає господарська діяльність з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом (далі – Господарська діяльність).
Згідно з вимогами пункту 4 Ліцензійних умов Господарська діяльність може провадитись частково за такими видами:
внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями.
З огляду на вищевикладене Замовником прийнято рішення відхилити вимогу Учасника
Інформація про відміну
Дата відміни
26 вересня 2022 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій