Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з організації харчування пільгових категорій учнів ЗОШ 3
Очікувана вартість
526 480,00 UAH
UA-2022-09-08-003145-a cb8764cb971046d7b32c25383b0201b1
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

СИСЬКОВА ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА

+380362634053 upravliniatender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 вересня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Рівненського міськвиконкому
Код ЄДРПОУ: 25675242
Місцезнаходження: 33000, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Соборна, 30
Контактна особа: СИСЬКОВА ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА
+380362634053
upravliniatender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з організації харчування пільгових категорій учнів ЗОШ 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Соборна, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

08 вересня 2022 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Олійник Оксана Володимирівна
#2664502482
Переможець 526 480,00
UAH
08 вересня 2022 11:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 14:47
2 ду.pdf укладений
27 грудня 2022 14:46
Електронний підпис укладений
30 листопада 2022 12:27
ДУ 1 ЗОШ 3.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 12:27
Договір укладений
08 вересня 2022 11:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 7/3/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 260 644,00
UAH