Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт огорожі та танцювального майданчику в Центральному парку культури і відпочинку ім. Т.Г.Шевченка на вул. Садова, 1 (арка центрального входу) в м. Чернівці
Очікувана вартість
1 144 198,00 UAH
UA-2022-09-08-000242-a 7db7266adc21447ea6b656d80acc5579
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Гулейчук

+380372553740 v.guleychuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Віталій Гулейчук
+380372553740
v.guleychuk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2022 08:42
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 144 198,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 720,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення пропозиції, визначену в оголошенні. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення пропозиції. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення пропозиції: 5 500 грн. (п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на номер оголошення про проведення цієї закупівлі. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5500 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору в розмірі 1% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100 Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у термін після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: невиконання або неналежне виконання переможцем спрощеної закупівлі своїх зобов’язань по договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт огорожі та танцювального майданчику в Центральному парку культури і відпочинку ім. Т.Г.Шевченка на вул. Садова, 1 (арка центрального входу) в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Садова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 1 місяця. Попередня оплата здійснюється за рішенням Замовника протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу місячного терміну з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням штрафу в розмірі, визначеному п. 8.5 Договору, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі, визначеному п.8.6 Договору. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Рішення Замовника про виплату/невиплату попередньої оплати не впливає на хід виконання Підрядником своїх зобов’язань за Договором, зокрема на строки виконання робіт Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Прийняття та оплата виконаних робіт проводиться на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про їх вартість (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника, в межах ліміту асигнувань на поточний рік (у разі його встановлення). За рішенням Замовника прийняття робіт може здійснюватися після попереднього випробування, якщо це випливає з характеру робіт. У цьому випадку прийняття робіт може здійснюватися лише у разі позитивного результату попереднього випробування. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Акти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення пропозиції, визначену в оголошенні. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення пропозиції. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення пропозиції: 5 500 грн. (п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на номер оголошення про проведення цієї закупівлі. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади.

Сума забезпечення: 5500 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору в розмірі 1% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100 Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у термін після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю, а також за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених ст.43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: невиконання або неналежне виконання переможцем спрощеної закупівлі своїх зобов’язань по договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОКОМ-БУД СЕРВІС" 998 948,00
UAH з ПДВ
998 948,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 вересня 2022 15:51
Електронний підпис
16 вересня 2022 15:45
19.4.u_30_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.rtf.p7s.zip
16 вересня 2022 15:45
19.3.u_30_ДЦ_ЛС1_02-01-01.rtf.p7s.zip
16 вересня 2022 15:45
19.5.u_30_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.rtf.p7s.zip
16 вересня 2022 15:45
19.2.u_30_ДЦ_ДФ_02-01-01.rtf.p7s.zip
16 вересня 2022 15:45
19.1.u_30_ДЦ_ДЦ.rtf.p7s.zip
16 вересня 2022 15:45
9. Довідка про МТБ.docx.p7s.zip
16 вересня 2022 15:45
10.2. Копії наказів.pdf
16 вересня 2022 15:45
3.1. Опис до статуту.pdf
16 вересня 2022 15:45
Довідка заборгованості.zip
16 вересня 2022 15:45
6.2 Рішення від 11.06.2019.pdf
16 вересня 2022 15:45
12. Лист про аванс.docx.p7s.zip
16 вересня 2022 15:45
11.4.Акт Новоселиця 295 тис..pdf
16 вересня 2022 15:45
14.Довідка (1).zip
16 вересня 2022 15:45
свідоцтво УБІБ.zip
16 вересня 2022 15:45
11.9. відгук кап. рем.pdf
16 вересня 2022 15:45
Довідка покриття.zip
16 вересня 2022 15:45
Licenziya povnovagenya.zip
16 вересня 2022 15:45
6.6. Витяг 12.05.2021.pdf
16 вересня 2022 15:45
10.5. 4 ДФ.pdf
16 вересня 2022 15:45
11.8. Відгук хірургія.pdf
16 вересня 2022 15:45
Виписка покриття.zip
16 вересня 2022 15:45
6.5. Виписка.pdf
16 вересня 2022 15:45
9.5. Договір офіс.pdf
16 вересня 2022 15:45
10.4.права.pdf
16 вересня 2022 15:45
11.6.Акт 1.pdf
16 вересня 2022 15:45
11.7.акт 2.pdf
16 вересня 2022 15:45
8. Відповідність ТЗ.docx.p7s.zip
16 вересня 2022 15:45
10.1.Скан Наказів.pdf
16 вересня 2022 15:45
9.4.ЛИСТ підтвердження.pdf
16 вересня 2022 15:45
15.Витяг-307579-МАЛЯР-2022-09-15.pdf
16 вересня 2022 15:45
9.3. ОСВ.pdf
16 вересня 2022 15:45
9.2. техпаспорт.pdf
16 вересня 2022 15:45
13.Довідка.zip
16 вересня 2022 15:45
11.5.договір хірургія.pdf
16 вересня 2022 15:45
3. Статут.pdf
16 вересня 2022 15:45
11.2.Акт Новоселиця 748 тис..pdf
16 вересня 2022 15:45
10.3.Копії дипломів ІТР-1-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛЕКТРОКОМ-БУД СЕРВІС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛЕКТРОКОМ-БУД СЕРВІС"
#42082942
Переможець 998 948,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2022 17:19

Документи

19 вересня 2022 17:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2022 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОКОМ-БУД СЕРВІС"
#42082942
998 948,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2022 17:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2022 11:46
Електронний підпис укладений
22 вересня 2022 12:00
Квитанція про оплату (1).pdf укладений
22 вересня 2022 11:59
КР арки.pdf укладений
22 вересня 2022 11:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 998 948,00
UAH