Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою - поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Ю. Гагаріна в м. Чернівці
Очікувана вартість
19 023 907,00 UAH
UA-2022-09-07-010886-a 356be9dea5ba46b2ba616bab87ca8827
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Труфіна

+380372524076 trufina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Жанна Труфіна
+380372524076
trufina@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2022 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 19 023 907,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95 119,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1% від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору: грошова сума, яка перераховується на розрахунковий рахунок Замовника р/р № UA 108201720355159002001188136, Державна казначейська служба України в м. Києві, одержувач: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, код за ЄДРПОУ 44327100. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів після отримання письмового звернення Виконавця у таких випадках: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі невиконання та/або неналежного виконання Виконавцем умов Договору забезпечення не повертається.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою - поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Ю. Гагаріна в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Ю. Гагаріна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг. Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів, з дати отримання актів приймання наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в межах наявного фінансового ресурсу на рахунку Замовника. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022р. Фінансування Договору здійснюється в залежності від реального фінансування з бюджету Чернівецької міської територіальної громади на 2022 рік. Платіжні зобов’язання, за цим договором, виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2022 рік. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України. . Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1% від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору: грошова сума, яка перераховується на розрахунковий рахунок Замовника р/р № UA 108201720355159002001188136, Державна казначейська служба України в м. Києві, одержувач: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, код за ЄДРПОУ 44327100. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів після отримання письмового звернення Виконавця у таких випадках: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі невиконання та/або неналежного виконання Виконавцем умов Договору забезпечення не повертається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Кривак Андрій Михайлович 18 209 532,12
UAH з ПДВ
18 209 532,12
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 вересня 2022 08:30
Електронний підпис
15 вересня 2022 08:27
Довідка.zip
15 вересня 2022 08:27
Наявність працівників.rar
15 вересня 2022 08:27
Паспорт Кривак.pdf
15 вересня 2022 08:27
ТЕХНІКА.rar
15 вересня 2022 08:27
без попередньої оплати.pdf
15 вересня 2022 08:27
виписка ФОП Кривак А.М..pdf
15 вересня 2022 08:27
довідка не судімість.rar
15 вересня 2022 08:27
захист довкілля.pdf
15 вересня 2022 08:27
лист від ФОП Грабенко.jpeg
15 вересня 2022 08:27
наявність досвіду.rar
15 вересня 2022 08:27
персональні дані.pdf
15 вересня 2022 08:27
проект договору.pdf
15 вересня 2022 08:27
пропозиція на закупівлю.pdf
15 вересня 2022 08:27
уповноважена особа.pdf
15 вересня 2022 08:27
ч.2 ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кривак Андрій Михайлович

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кривак Андрій Михайлович
#2998218353
Переможець 18 209 532,12
UAH з ПДВ
19 вересня 2022 10:50

Документи

19 вересня 2022 10:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2022 10:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кривак Андрій Михайлович
#2998218353
18 209 532,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2022 10:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 15:51
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2022 14:56
ДД 3 - ПР Гагаріна.pdf зміни до договору
12 грудня 2022 14:52
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2022 10:32
ДД 2 - ПР - Гагаріна.pdf зміни до договору
18 листопада 2022 10:26
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2022 11:38
ДД1 ПР вул. Ю. Гагаріна.pdf зміни до договору
04 листопада 2022 11:36
Електронний підпис укладений
22 вересня 2022 16:22
ПР Гагаріна.pdf укладений
22 вересня 2022 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк надання послуг продовжено
Номер договору про закупівлю: 309
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 309
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 309
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 17 911 156,31
UAH