Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 18310000-5 — Комплект спідня білизна.
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2022-09-07-010109-a ● 84e129c74a6148e0bb9aa9b5fdc2a187
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛТРАНСБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 33311491 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. КАНАТНА, будинок 83, КАБ. 509 |
Контактна особа: |
Лужанський Олександр Вікторович 380487882819, 380634515071 obltransbud55@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2022 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2022 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2022 13:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2022 14:54 |
Очікувана вартість: | 1 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18310000-5: Спідня білизна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штуки
ДК 021:2015: 18310000-5 — Комплект спідня білизна. Сорочка (зимова) згідно ТУ 14.1- 106-00034022-2016 Кальсони (зимові) згідно ТУ 14.1- 107-00034022-2016
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 вересня 2022
—
01 жовтня 2022
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Попередня оплата за Товар у розмірі 30% та здійснюється, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі, протягом 5 (п’яти) робочих днів на строк не більше 30 календарних днів відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Поставка товару | Оплата решти суми у розмірі 70% від кожної поставленої партії товару здійснюється на підставі видаткової накладної в строк до 3-х днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2022 11:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2022 11:18 |
ДОГОВІР спідня білизна зі змінами.docx | |
09 вересня 2022 11:16 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf | |
09 вересня 2022 11:14 |
ДОГОВІР спідня білизна зі змінами.docx | |
09 вересня 2022 11:14 |
протокол 20 (Зміни).docx | |
07 вересня 2022 16:37 |
KZ_zm4_081018_кальсони.pdf | |
07 вересня 2022 16:37 |
SZ_zm4_081018_сорочка.pdf |
09 вересня 2022 11:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
09 вересня 2022 11:18 |
ДОГОВІР спідня білизна зі змінами.docx
|
||||||||||||
09 вересня 2022 11:16 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
|
||||||||||||
09 вересня 2022 11:14 |
ДОГОВІР спідня білизна зі змінами.docx
|
||||||||||||
09 вересня 2022 11:14 |
протокол 20 (Зміни).docx
|
||||||||||||
07 вересня 2022 16:37 |
KZ_zm4_081018_кальсони.pdf
|
||||||||||||
07 вересня 2022 16:37 |
SZ_zm4_081018_сорочка.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов договору
Дата подання: 08 вересня 2022 11:01
Дата відповіді: 09 вересня 2022 11:15
Доброго дня.
1. У п. 2.1 розділу ІІ проекту договору зазначено наступне: "Якість Товару повинна відповідати державним стандартам та технічним умовам Сорочка (зимова) згідно ТУ 14.1- 106-00034022-2016, Кальсони (зимові) згідно ТУ 14.1- 107-00034022-2016, що підтверджується сертифікатами відповідності, декларацією виробника, протоколами досліджень продукції тощо. Належним чином засвідчені копії документів про якість Товару надаються Постачальником Замовнику в момент поставки Товару. Постачальник гарантує якість товару, що поставляється Замовнику за цим Договором.".
Просимо внести зміни в цей пункт та викласти його у наступній редакції: "Якість Товару повинна відповідати державним стандартам та технічним умовам Сорочка (зимова) згідно ТУ 14.1- 106-00034022-2016, Кальсони (зимові) згідно ТУ 14.1- 107-00034022-2016, що підтверджується сертифікатами відповідності та/або декларацією виробника та/або протоколами досліджень продукції тощо. Належним чином засвідчені копії документів про якість Товару надаються Постачальником Замовнику в момент поставки Товару. Постачальник гарантує якість товару, що поставляється Замовнику за цим Договором."
2. У п. 2.2 розділу ІІ проекту договору викладено наступне: "Надати примірник Комплекту спідня білизна зимова протягом трьох календарних днів з моменту подачі пропозиції . Виробник – Україна.". Фактично ви вимагаєте надати взірці одягу учасником спрощеної закупівлі. Повідомляємо, що умови договору не можуть містити вимог стосовно надання учасником будь-яких документів чи взірців предмету закупівлі. Також наголошуємо, що ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" не передбачає подання будь-яких документів або інших складових пропозиції учасника поза електронною системою закупівель та після закінчення терміну для подання пропозицій учасниками. Додатково повідомляємо, що критерієм оцінки є ціна. Пропонуємо викласти п. 2.2 у наступній редакції "Надати примірник Комплекту спідня білизна зимова протягом трьох робочих днів з моменту підписання договору . Виробник – Україна."
Сподіваємося на взаєморозуміння та співпрацю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Прошу звернути увагу, що згідно ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ", а саме статті 41 п.1 Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Замовник згоден змінити:
п. 2.1 розділу ІІ "Якість Товару повинна відповідати державним стандартам та технічним умовам Сорочка (зимова) згідно ТУ 14.1- 106-00034022-2016, Кальсони (зимові) згідно ТУ 14.1- 107-00034022-2016, що підтверджується сертифікатами відповідності, декларацією виробника та/або протоколами досліджень продукції тощо. Належним чином засвідчені копії документів про якість Товару надаються Постачальником Замовнику в момент поставки Товару. Постачальник гарантує якість товару, що поставляється Замовнику за цим Договором."
п. 2.2 розділу ІІ проекту договору, та викласти п. 2.2 у наступній редакції «Надати примірник Комплекту спідня білизна зимова протягом трьох робочих днів з моменту прийняття та оприлюднення наміру укласти договір з постачальником. Виробник – Україна."
Замовник укладе договір з переможцем, якщо примірник товару буде відповідати п. 2.1 розділу ІІ проекту договору, замовник потребує надання взірці одягу потенціальному постачальнику, а не учаснику спрощеної закупівлі, що підтвердить оприлюднення наміру укласти договір спрощеної закупівлі.
Дякую за звернення.
Прошу звернути увагу, що згідно ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ", а саме статті 41 п.1 Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Замовник згоден змінити:
п. 2.1 розділу ІІ "Якість Товару повинна відповідати державним стандартам та технічним умовам Сорочка (зимова) згідно ТУ 14.1- 106-00034022-2016, Кальсони (зимові) згідно ТУ 14.1- 107-00034022-2016, що підтверджується сертифікатами відповідності, декларацією виробника та/або протоколами досліджень продукції тощо. Належним чином засвідчені копії документів про якість Товару надаються Постачальником Замовнику в момент поставки Товару. Постачальник гарантує якість товару, що поставляється Замовнику за цим Договором."
п. 2.2 розділу ІІ проекту договору, та викласти п. 2.2 у наступній редакції «Надати примірник Комплекту спідня білизна зимова протягом трьох робочих днів з моменту прийняття та оприлюднення наміру укласти договір з постачальником. Виробник – Україна."
Замовник укладе договір з переможцем, якщо примірник товару буде відповідати п. 2.1 розділу ІІ проекту договору, замовник потребує надання взірці одягу потенціальному постачальнику, а не учаснику спрощеної закупівлі, що підтвердить оприлюднення наміру укласти договір спрощеної закупівлі.
Дякую за звернення.
Щодо кількості товару, що закуповується
Дата подання: 08 вересня 2022 16:06
Дата відповіді: 09 вересня 2022 09:42
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, Замовник має на меті закупити 2000 комплектів чи 1000 сорочок та 1000 кольсонів?. Якщо 1000 сорочок та 1000 кольсонів, тоді прошу відредагувати договір та інформацію на майданчику. Дякую.
Відповідь: Доброго дня!
Замовник має на увазі саме те, що вказано у договорі, а саме 2000 (дві тисячі) комплектів спідньої білизни.
Замовник має на увазі саме те, що вказано у договорі, а саме 2000 (дві тисячі) комплектів спідньої білизни.
Колір виробу
Дата подання: 09 вересня 2022 12:50
Дата відповіді: 12 вересня 2022 09:47
Доброго дня. Прошу вказати вид виробу згідно ТУ. Дякую.
Відповідь: Доброго дня,
Відповідно до назви предмета закупівлі, вид виробу є комплект спідньої білизни - Сорочка (зимова) згідно ТУ 14.1- 106-00034022-2016 та Кальсони (зимові) згідно ТУ 14.1- 107-00034022-2016
Відповідно до назви предмета закупівлі, вид виробу є комплект спідньої білизни - Сорочка (зимова) згідно ТУ 14.1- 106-00034022-2016 та Кальсони (зимові) згідно ТУ 14.1- 107-00034022-2016
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-07-010109-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДОЛГИЙ МИКИТА ЄВГЕНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3399310038
Дата подання: 20 вересня 2022 22:18
ДК 021:2015: 18310000-5 — Комплект спідня білизна
Прошу надати чітко обґрунтованих та аргументованих відповідей на дискваліфікацію тендерної закупівлі в якій надавши найнижчу цінову пропозицію (відповідно закупівлі). Мною були подані відповідні документи до тендерного оголошення від 19.09.2022 ДК 021:2015: 18310000-5 - Комплект спідньої білизни.
Відповідно до закону України "Про публічні закупівлі" від 10.09.2022, підстава - 2526-IX.
Згідно зі статтею 14, учасник, пропозицію якого відхилено, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніш як через три робочі дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов'язаний надати йому відповідь.
Відповідно до статті 19, повідомлення про скасування закупівлі оприлюднюється в електронній системі закупівель:
замовником протягом одного робочого дня з дня прийняття замовником відповідного рішення;
електронною системою закупівель протягом одного робочого дня з дня автоматичного скасування спрощеної закупівлі внаслідок відхилення всіх пропозицій згідно з частиною тринадцятою цієї статті або відсутності пропозицій учасників для участі в ній.
Повідомлення про відміну закупівлі автоматично надсилається всім учасникам електронною системою закупівель у день його оприлюднення.
Згідно ст. 20, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до закону України "Про публічні закупівлі" від 10.09.2022, підстава - 2526-IX.
Згідно зі статтею 14, учасник, пропозицію якого відхилено, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніш як через три робочі дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов'язаний надати йому відповідь.
Відповідно до статті 19, повідомлення про скасування закупівлі оприлюднюється в електронній системі закупівель:
замовником протягом одного робочого дня з дня прийняття замовником відповідного рішення;
електронною системою закупівель протягом одного робочого дня з дня автоматичного скасування спрощеної закупівлі внаслідок відхилення всіх пропозицій згідно з частиною тринадцятою цієї статті або відсутності пропозицій учасників для участі в ній.
Повідомлення про відміну закупівлі автоматично надсилається всім учасникам електронною системою закупівель у день його оприлюднення.
Згідно ст. 20, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 вересня 2022 13:30
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме:
1. Відсутність «сертифіката про відповідність»
2. Відсутність «лист погодження з договором»
3. Відсутність «довідки про відсутність проваджень»
4. Відсутність «декларації виробника»
5. Відсутність листа «згода на обробку персональних даних»
6. Відсутність документа, що підтверджують особу передбаченого ст. 13 Закону «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України».
7. Підтвердження відповідності технічним вимогам (ТУ 14.1- 106-00034022-2016 Сорочка зимова, ТУ 14.1- 107-00034022-2016 Кальсони зимові).
Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
А також згідно частини 4 статті 9 Закону № 755-IV визначено вимоги щодо інформації, яка має міститися в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі — ЄДР). До такої інформації належать відомості про місцезнаходження (адреса місця проживання, за якою здійснюється зв’язок з фізичною особою — підприємцем) фізичної особи — підприємця.
Крім цього, статтею 16.1.11 Податкового кодексу України визначено обов’язок для фізичної особи — підприємця повідомляти контролюючі органи про зміну місцезнаходження (місця проживання) фізичної особи — підприємця (далі — ФОП).
Тому в такому випадку учасникам закупівель, зокрема ФОП, які змінили своє місцезнаходження (адресу місця проживання), необхідно подати державному реєстратору документи, передбачені Законом № 755-IV. Державний реєстратор після внесення відповідних змін видає нову виписку з державного реєстру. Далі необхідно до органів податкової служби подати заяву про зміну місцезнаходження.
Крім цього, законодавством встановлюються певні обмеження для ФОП, місцезнаходження яких зареєстровано на тимчасово окупованій території (далі — ТОТ). Особливості здійснення економічної діяльності на ТОТ врегульовані статтею 13 Закону України від 15.04.2014 № 1207-VII «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» (далі — Закон № 1207), відповідно до якої здійснення господарської діяльності фізичними особами — підприємцями, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є ТОТ, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Інакше, якщо договір про закупівлю укладено зі стороною, тобто суб’єктом господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є ТОТ, то такий правочин є нікчемним.
1. Відсутність «сертифіката про відповідність»
2. Відсутність «лист погодження з договором»
3. Відсутність «довідки про відсутність проваджень»
4. Відсутність «декларації виробника»
5. Відсутність листа «згода на обробку персональних даних»
6. Відсутність документа, що підтверджують особу передбаченого ст. 13 Закону «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України».
7. Підтвердження відповідності технічним вимогам (ТУ 14.1- 106-00034022-2016 Сорочка зимова, ТУ 14.1- 107-00034022-2016 Кальсони зимові).
Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
А також згідно частини 4 статті 9 Закону № 755-IV визначено вимоги щодо інформації, яка має міститися в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі — ЄДР). До такої інформації належать відомості про місцезнаходження (адреса місця проживання, за якою здійснюється зв’язок з фізичною особою — підприємцем) фізичної особи — підприємця.
Крім цього, статтею 16.1.11 Податкового кодексу України визначено обов’язок для фізичної особи — підприємця повідомляти контролюючі органи про зміну місцезнаходження (місця проживання) фізичної особи — підприємця (далі — ФОП).
Тому в такому випадку учасникам закупівель, зокрема ФОП, які змінили своє місцезнаходження (адресу місця проживання), необхідно подати державному реєстратору документи, передбачені Законом № 755-IV. Державний реєстратор після внесення відповідних змін видає нову виписку з державного реєстру. Далі необхідно до органів податкової служби подати заяву про зміну місцезнаходження.
Крім цього, законодавством встановлюються певні обмеження для ФОП, місцезнаходження яких зареєстровано на тимчасово окупованій території (далі — ТОТ). Особливості здійснення економічної діяльності на ТОТ врегульовані статтею 13 Закону України від 15.04.2014 № 1207-VII «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» (далі — Закон № 1207), відповідно до якої здійснення господарської діяльності фізичними особами — підприємцями, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є ТОТ, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Інакше, якщо договір про закупівлю укладено зі стороною, тобто суб’єктом господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є ТОТ, то такий правочин є нікчемним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2022 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДОЛГИЙ МИКИТА ЄВГЕНОВИЧ |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
976 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Степанюк Олег Иванович" |
1 060 000,00
UAH з ПДВ
|
999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "УСОВ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ" |
1 090 000,00
UAH з ПДВ
|
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЛГИЙ МИКИТА ЄВГЕНОВИЧ #3399310038 |
Відхилено |
976 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2022 13:34
|
ФОП "Степанюк Олег Иванович" #2846909830 |
Рішення скасоване |
999 999,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2022 15:24
|
ФОП "Степанюк Олег Иванович" #2846909830 |
Відхилено |
999 999,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2022 15:41
|
ФОП "УСОВ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ" #2438104416 |
Відхилено |
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2022 15:47
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій