Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 18310000-5 — Комплект спідня білизна.
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2022-09-07-010109-a 84e129c74a6148e0bb9aa9b5fdc2a187
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лужанський Олександр Вікторович

380487882819
380634515071
obltransbud55@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛТРАНСБУД"
Код ЄДРПОУ: 33311491
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. КАНАТНА, будинок 83, КАБ. 509
Контактна особа: Лужанський Олександр Вікторович
380487882819, 380634515071
obltransbud55@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2022 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2022 13:00
Початок аукціону: 19 вересня 2022 14:54
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18310000-5: Спідня білизна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штуки
ДК 021:2015: 18310000-5 — Комплект спідня білизна. Сорочка (зимова) згідно ТУ 14.1- 106-00034022-2016 Кальсони (зимові) згідно ТУ 14.1- 107-00034022-2016
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2022  —  01 жовтня 2022
ДК 021:2015: 18310000-5 — Спідня білизна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата за Товар у розмірі 30% та здійснюється, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі, протягом 5 (п’яти) робочих днів на строк не більше 30 календарних днів відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 Аванс 5 Робочі 30
Поставка товару Оплата решти суми у розмірі 70% від кожної поставленої партії товару здійснюється на підставі видаткової накладної в строк до 3-х днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 3 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2022 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2022 11:18
ДОГОВІР спідня білизна зі змінами.docx
09 вересня 2022 11:16
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
09 вересня 2022 11:14
ДОГОВІР спідня білизна зі змінами.docx
09 вересня 2022 11:14
протокол 20 (Зміни).docx
07 вересня 2022 16:37
KZ_zm4_081018_кальсони.pdf
07 вересня 2022 16:37
SZ_zm4_081018_сорочка.pdf
09 вересня 2022 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2022 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2022 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2022 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2022 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2022 11:18
ДОГОВІР спідня білизна зі змінами.docx
07 вересня 2022 16:30
ДОГОВІР спідня білизна 1.docx
09 вересня 2022 11:16
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
09 вересня 2022 11:14
ДОГОВІР спідня білизна зі змінами.docx
09 вересня 2022 11:14
протокол 20 (Зміни).docx
07 вересня 2022 16:37
KZ_zm4_081018_кальсони.pdf
07 вересня 2022 16:37
SZ_zm4_081018_сорочка.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов договору
Дата подання: 08 вересня 2022 11:01
Дата відповіді: 09 вересня 2022 11:15
Доброго дня. 1. У п. 2.1 розділу ІІ проекту договору зазначено наступне: "Якість Товару повинна відповідати державним стандартам та технічним умовам Сорочка (зимова) згідно ТУ 14.1- 106-00034022-2016, Кальсони (зимові) згідно ТУ 14.1- 107-00034022-2016, що підтверджується сертифікатами відповідності, декларацією виробника, протоколами досліджень продукції тощо. Належним чином засвідчені копії документів про якість Товару надаються Постачальником Замовнику в момент поставки Товару. Постачальник гарантує якість товару, що поставляється Замовнику за цим Договором.". Просимо внести зміни в цей пункт та викласти його у наступній редакції: "Якість Товару повинна відповідати державним стандартам та технічним умовам Сорочка (зимова) згідно ТУ 14.1- 106-00034022-2016, Кальсони (зимові) згідно ТУ 14.1- 107-00034022-2016, що підтверджується сертифікатами відповідності та/або декларацією виробника та/або протоколами досліджень продукції тощо. Належним чином засвідчені копії документів про якість Товару надаються Постачальником Замовнику в момент поставки Товару. Постачальник гарантує якість товару, що поставляється Замовнику за цим Договором." 2. У п. 2.2 розділу ІІ проекту договору викладено наступне: "Надати примірник Комплекту спідня білизна зимова протягом трьох календарних днів з моменту подачі пропозиції . Виробник – Україна.". Фактично ви вимагаєте надати взірці одягу учасником спрощеної закупівлі. Повідомляємо, що умови договору не можуть містити вимог стосовно надання учасником будь-яких документів чи взірців предмету закупівлі. Також наголошуємо, що ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" не передбачає подання будь-яких документів або інших складових пропозиції учасника поза електронною системою закупівель та після закінчення терміну для подання пропозицій учасниками. Додатково повідомляємо, що критерієм оцінки є ціна. Пропонуємо викласти п. 2.2 у наступній редакції "Надати примірник Комплекту спідня білизна зимова протягом трьох робочих днів з моменту підписання договору . Виробник – Україна." Сподіваємося на взаєморозуміння та співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Прошу звернути увагу, що згідно ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ", а саме статті 41 п.1 Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Замовник згоден змінити:
п. 2.1 розділу ІІ "Якість Товару повинна відповідати державним стандартам та технічним умовам Сорочка (зимова) згідно ТУ 14.1- 106-00034022-2016, Кальсони (зимові) згідно ТУ 14.1- 107-00034022-2016, що підтверджується сертифікатами відповідності, декларацією виробника та/або протоколами досліджень продукції тощо. Належним чином засвідчені копії документів про якість Товару надаються Постачальником Замовнику в момент поставки Товару. Постачальник гарантує якість товару, що поставляється Замовнику за цим Договором."
п. 2.2 розділу ІІ проекту договору, та викласти п. 2.2 у наступній редакції «Надати примірник Комплекту спідня білизна зимова протягом трьох робочих днів з моменту прийняття та оприлюднення наміру укласти договір з постачальником. Виробник – Україна."
Замовник укладе договір з переможцем, якщо примірник товару буде відповідати п. 2.1 розділу ІІ проекту договору, замовник потребує надання взірці одягу потенціальному постачальнику, а не учаснику спрощеної закупівлі, що підтвердить оприлюднення наміру укласти договір спрощеної закупівлі.

Дякую за звернення.
Щодо кількості товару, що закуповується
Дата подання: 08 вересня 2022 16:06
Дата відповіді: 09 вересня 2022 09:42
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, Замовник має на меті закупити 2000 комплектів чи 1000 сорочок та 1000 кольсонів?. Якщо 1000 сорочок та 1000 кольсонів, тоді прошу відредагувати договір та інформацію на майданчику. Дякую.
Відповідь: Доброго дня!
Замовник має на увазі саме те, що вказано у договорі, а саме 2000 (дві тисячі) комплектів спідньої білизни.
Колір виробу
Дата подання: 09 вересня 2022 12:50
Дата відповіді: 12 вересня 2022 09:47
Доброго дня. Прошу вказати вид виробу згідно ТУ. Дякую.
Відповідь: Доброго дня,
Відповідно до назви предмета закупівлі, вид виробу є комплект спідньої білизни - Сорочка (зимова) згідно ТУ 14.1- 106-00034022-2016 та Кальсони (зимові) згідно ТУ 14.1- 107-00034022-2016
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-07-010109-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДОЛГИЙ МИКИТА ЄВГЕНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3399310038
Дата подання: 20 вересня 2022 22:18
ДК 021:2015: 18310000-5 — Комплект спідня білизна
Прошу надати чітко обґрунтованих та аргументованих відповідей на дискваліфікацію тендерної закупівлі в якій надавши найнижчу цінову пропозицію (відповідно закупівлі). Мною були подані відповідні документи до тендерного оголошення від 19.09.2022 ДК 021:2015: 18310000-5 - Комплект спідньої білизни.

Відповідно до закону України "Про публічні закупівлі" від 10.09.2022, підстава - 2526-IX.

Згідно зі статтею 14, учасник, пропозицію якого відхилено, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніш як через три робочі дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов'язаний надати йому відповідь.

Відповідно до статті 19, повідомлення про скасування закупівлі оприлюднюється в електронній системі закупівель:

замовником протягом одного робочого дня з дня прийняття замовником відповідного рішення;

електронною системою закупівель протягом одного робочого дня з дня автоматичного скасування спрощеної закупівлі внаслідок відхилення всіх пропозицій згідно з частиною тринадцятою цієї статті або відсутності пропозицій учасників для участі в ній.

Повідомлення про відміну закупівлі автоматично надсилається всім учасникам електронною системою закупівель у день його оприлюднення.

Згідно ст. 20, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 вересня 2022 13:30
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме:
1. Відсутність «сертифіката про відповідність»
2. Відсутність «лист погодження з договором»
3. Відсутність «довідки про відсутність проваджень»
4. Відсутність «декларації виробника»
5. Відсутність листа «згода на обробку персональних даних»
6. Відсутність документа, що підтверджують особу передбаченого ст. 13 Закону «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України».
7. Підтвердження відповідності технічним вимогам (ТУ 14.1- 106-00034022-2016 Сорочка зимова, ТУ 14.1- 107-00034022-2016 Кальсони зимові).
Таким чином пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

А також згідно частини 4 статті 9 Закону № 755-IV визначено вимоги щодо інформації, яка має міститися в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі — ЄДР). До такої інформації належать відомості про місцезнаходження (адреса місця проживання, за якою здійснюється зв’язок з фізичною особою — підприємцем) фізичної особи — підприємця.
Крім цього, статтею 16.1.11 Податкового кодексу України визначено обов’язок для фізичної особи — підприємця повідомляти контролюючі органи про зміну місцезнаходження (місця проживання) фізичної особи — підприємця (далі — ФОП).
Тому в такому випадку учасникам закупівель, зокрема ФОП, які змінили своє місцезнаходження (адресу місця проживання), необхідно подати державному реєстратору документи, передбачені Законом № 755-IV. Державний реєстратор після внесення відповідних змін видає нову виписку з державного реєстру. Далі необхідно до органів податкової служби подати заяву про зміну місцезнаходження.
Крім цього, законодавством встановлюються певні обмеження для ФОП, місцезнаходження яких зареєстровано на тимчасово окупованій території (далі — ТОТ). Особливості здійснення економічної діяльності на ТОТ врегульовані статтею 13 Закону України від 15.04.2014 № 1207-VII «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» (далі — Закон № 1207), відповідно до якої здійснення господарської діяльності фізичними особами — підприємцями, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є ТОТ, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Інакше, якщо договір про закупівлю укладено зі стороною, тобто суб’єктом господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є ТОТ, то такий правочин є нікчемним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2022 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЛГИЙ МИКИТА ЄВГЕНОВИЧ 1 000 000,00
UAH з ПДВ
976 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Степанюк Олег Иванович" 1 060 000,00
UAH з ПДВ
999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "УСОВ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ" 1 090 000,00
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2022 11:33
Електронний підпис
13 вересня 2022 11:32
Договір.pdf
13 вересня 2022 11:32
Цінова пропозиція.pdf
13 вересня 2022 11:32
Виписка з ЄДР.pdf
13 вересня 2022 11:32
Довідка переселенця.pdf

Публічні документи

16 вересня 2022 12:53
Електронний підпис
16 вересня 2022 12:52
Витяг.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:52
4ОПП.pdf
16 вересня 2022 12:52
декларація виробника.pdf
16 вересня 2022 12:52
лист погодження.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:52
декларація виробника.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:52
ВитягЕдинийПодаток.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:52
паспортСтепанюкО.И..pdf.p7s
16 вересня 2022 12:52
інформація про учасника.pdf
16 вересня 2022 12:52
цінова пропозиція.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:52
приказСтепанюкПечать.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:52
цінова пропозиція.pdf
16 вересня 2022 12:52
приказСтепанюкПечать.pdf
16 вересня 2022 12:52
ои степанюк инд код .pdf.p7s
16 вересня 2022 12:52
лист погодження.pdf
16 вересня 2022 12:52
лист згода.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:52
лист згода.pdf
16 вересня 2022 12:52
ои степанюк инд код .pdf
16 вересня 2022 12:52
Витяг.pdf
16 вересня 2022 12:52
паспортСтепанюкО.И..pdf
16 вересня 2022 12:52
4ОПП.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:52
ВитягЕдинийПодаток.pdf

Публічні документи

16 вересня 2022 12:44
Електронний підпис
16 вересня 2022 12:34
відсутність підстав.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:34
повтонов.pdf
16 вересня 2022 12:34
Довідка про статут.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:34
навк середовище.pdf
16 вересня 2022 12:34
Витяг ФОП Усов О.І.pdf
16 вересня 2022 12:34
тендерна2.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:34
Document_USR_1006012888.rtf
16 вересня 2022 12:34
ст 17.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:34
Довідка про сертифікат.pdf
16 вересня 2022 12:34
відсутність підстав.pdf
16 вересня 2022 12:34
персон данні.pdf
16 вересня 2022 12:34
зу санкції.pdf
16 вересня 2022 12:34
персон данні.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:34
санкції.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:34
санкції.pdf
16 вересня 2022 12:34
наявність.pdf
16 вересня 2022 12:34
паспорт.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:34
Накза про повноваження.pdf
16 вересня 2022 12:34
ст 17.pdf
16 вересня 2022 12:34
Витяг ФОП Усов О.І.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:34
ед. налог.jpg
16 вересня 2022 12:34
Довидка про печатку.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:34
Довідка про статут.pdf
16 вересня 2022 12:34
ед. нал2.jpg
16 вересня 2022 12:34
ед. налог.jpg.p7s
16 вересня 2022 12:34
наявність.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:34
паспорт.pdf
16 вересня 2022 12:34
ед. нал2.jpg.p7s
16 вересня 2022 12:34
зу санкції.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:34
Document_USR_1006012888.rtf.p7s
16 вересня 2022 12:34
тендерна2.pdf
16 вересня 2022 12:34
Довидка про печатку.pdf
16 вересня 2022 12:34
повтонов.pdf.p7s
16 вересня 2022 12:34
навк середовище.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЛГИЙ МИКИТА ЄВГЕНОВИЧ

ФОП "Степанюк Олег Иванович"

ФОП "УСОВ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЛГИЙ МИКИТА ЄВГЕНОВИЧ
#3399310038
Відхилено 976 000,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2022 13:34
ФОП "Степанюк Олег Иванович"
#2846909830
Рішення скасоване 999 999,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2022 15:24
ФОП "Степанюк Олег Иванович"
#2846909830
Відхилено 999 999,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2022 15:41
ФОП "УСОВ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ"
#2438104416
Відхилено 1 050 000,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2022 15:47

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій