Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту кабінетів № № 301, 303, 304, 305 в КП «ЦПМСД №2 ПМР» за адресою м. Полтава, вул. Івана Мазепи, 36
Очікувана вартість
285 000,00 UAH
UA-2022-09-07-009861-a df15f121119a454daf2336a578fb8579
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Співак

+380633262696 pmsd2_tender@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38503179
Місцезнаходження: 36021, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Івана Мазепи, буд. 36
Контактна особа: Оксана Співак
+380633262696
pmsd2_tender@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2022 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2022 00:00
Початок аукціону: 16 вересня 2022 12:32
Очікувана вартість: 285 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Закупівля здійснюється відповідно постанови КМУ "Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" від 28.02.2022 року №169
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту кабінетів № № 301, 303, 304, 305 в КП «ЦПМСД №2 ПМР» за адресою м. Полтава, вул. Івана Мазепи, 36
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36040, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Івана Мазепи, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2022 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2022 16:18
Оголошення Поточний ремонт 2 .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-07-009861-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "САУЛІН ІГОР ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2511817911
Дата подання: 22 вересня 2022 10:47
Вимога що до дискваліфікації учасника
Шановний Замовнику!
Нашу пропозицію на спрощену закупівлю UA-2022-09-07-009861-a відхиллено Вами згідно Протоколу № 78-2 від 20 вересня 2022 року з наступних підстав:
1. Акт огляду місця виконання роботи вих. №70 не містить дати його підписання.
2. Довідка Учасника за № 81 від 13.09.2022 не приймається Замовником до розгляду у зв’язку з відсутністю в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на заявлений Замовником об’єм робіт.
3. Договір № 58 від 11.02.2020 не містить реквізитів суб’єкта господарювання з яким було укладено цей договір.
4. В Акті приймання виконаних будівельних робіт палати № 10 за 2020 рік не вказані дані підписанта документа (посада, ПІБ), дати, а отже унеможливлює замовнику встановлення (підтвердження) даних про виконання умов договору № 58 від 11.02.2020.
5. Договір № 39 від 24.01.2020 не містить реквізитів суб’єкта господарювання з яким було укладено цей договір.
6. В Акті (відсутній порядковий номер та дата підписання) приймання виконаних будівельних робіт за 2020 рік не вказані дані підписантів документу (посада, ПІБ), дати, та відсутня печатка замовника з яким було укладено Договір на ці роботи.
1. Відсутність дати підписання Акту огляду місця виконання роботи вих. №70 є формальною (несуттєвою) механічною помилкою, яка не впливає на ціну пропозиції учасника спрощеної закупівлі, не призводить до її спотворення, не стосується вимог до предмета закупівлі та до учасника спрощеної закупівлі. Учасником дотримані умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оскільки фактично виконано огляд об’єкта, складено та подано відповідний документ за підписом представника Замовника згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2. Щодо відсутності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на заявлений Замовником об’єм робіт, вбачається наступне: в складі пропозиції на спрощену закупівлю Учасником надано довідку за вих. № 81 від 13.09.2022, яка містить інформацію щодо працівника відповідної кваліфікації із зазначенням посади, досвіду роботи та зазначено, що інші працівники будуть прийняті після оголошення результату закупівлі. Вбачається, що оголошенням про проведення спрощеної закупівлі не конкретизовано кількість працівників, необхідну для виконання умов договору, вимоги щодо їх кваліфікації, посади, досвіду роботи. Отже, відповідні обставини ставлять Учасника в нерівне становище з іншими учасниками закупівлі, оскільки умови оголошенням про проведення спрощеної закупівлі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації не мають однозначного тлумачення та можуть по різному застосовуватися Замовником під час кваліфікації учасників. Учасник завідомо не зможе виконати дані вимоги, а відтак втратять будь-які шанси на перемогу в спрощеній закупівлі. Водночас, в своїй пропозиції на спрощену закупівлю ФОП "САУЛІН ІГОР ВІКТОРОВИЧ" гарантує, що погоджується зі всіма умовами договору про закупівлю, здатен його виконати, має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу.
3. Учасник не погоджується з твердженням щодо відсутності в договорі №58 від 11.02.2020 реквізитів суб’єкта господарювання з яким було укладено відповідний договір, оскільки наявні наступні реквізити Замовника робіт: найменування юридичної особи, код ЄДРПОУ, адреса місцезнаходження юридичної особи, дані підписанта документа (посада, ПІБ). Відсутні лише банківські реквізити замовника робіт за договором №58 від 11.02.2020, що відповідає ДСТУ 4163:2020 в частині обов’язкових реквізитів документу організації та нормам Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України.
4. Відсутність даних підписанта документа (посада, ПІБ) та дати є формальними (несуттєвими) механічними недоліками, що не тягнуть за собою наслідку визнання відповідного документа недійсним та не перешкоджають замовнику встановлення (підтвердження) даних про виконання умов договору № 58 від 11.02.2020, оскільки Акт приймання виконаних будівельних робіт містить найменування замовника, найменування генпідрядника, найменування об’єкта та адресу його місцезнаходження згідно договору № 58 від 11.02.2020, підписи та печатки сторін. Слід зазначити, що інформація про виконання договору № 58 від 11.02.2020 також наявна в електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-11-000372-b/print/contract-ongoing/pdf/063ee1628bcf456ca1839d119b68cf46 (звіт про виконання договору про закупівлю). У відповідності до вказаного звіту, договір № 58 від 11.02.2020 належно виконаний сторонами у повному обсязі та оплачений згідно заявленої суми.
5. Учасник не погоджується з твердженням щодо відсутності в договорі №39 від 24.01.2020 реквізитів суб’єкта господарювання з яким було укладено відповідний договір, оскільки наявні наступні реквізити Замовника робіт: найменування юридичної особи, код ЄДРПОУ, адреса місцезнаходження юридичної особи, дані підписанта документа (посада, ПІБ). Відсутні лише банківські реквізити замовника робіт за договором №39 від 24.01.2020, що відповідає ДСТУ 4163:2020 в частині обов’язкових реквізитів документу організації та нормам Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України.
6. Відсутність даних підписанта документа (посада, ПІБ), печатки замовника та дати є формальними (несуттєвими) механічними недоліками, що не тягнуть за собою наслідку визнання відповідного документа недійсним та не перешкоджають замовнику встановлення (підтвердження) даних про виконання умов договору №39 від 24.01.2020, оскільки Акт приймання виконаних будівельних робіт містить найменування замовника, найменування генпідрядника, найменування об’єкта та адресу його місцезнаходження згідно договору №39 від 24.01.2020, підписи сторін. Окрім викладеного, просимо взяти до уваги, що згідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник надає у складі пропозиції довідку в довільній формі, з інформацією про виконання договору (-ів) (не менше 1-го) з аналогічним предметом закупівлі із зазначенням замовника (контрагента). З урахуванням наявності в складі пропозиції інформації про виконання договору № 58 від 11.02.2020 вбачається, що інформація про виконання договору №39 від 24.01.2020 надана учасником з власної ініціативи, не вимагалася замовником в обов’язковому порядку та не має впливати на кваліфікацію учасника, оскільки умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі виконані.
З огляду на означене, просимо взяти до уваги наші доводи щодо недоцільного відхилення пропозиції ФОП "САУЛІН ІГОР ВІКТОРОВИЧ" на спрощену закупівлю UA-2022-09-07-009861-a та прийняти рішення про повторний розгляд відповідної пропозиції.
З повагою та надією на подальшу співпрацю, Саулін Ігор Вікторович

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 вересня 2022 13:27
Шановний , Учаснику !
Замовник зобов’язаний розглядати всі документи, які подаються в складі пропозиції і не несе відповідальності за ініціативність Учасників закупівель, подавати в складі їх пропозиції більшу кількість документів для розгляду.
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачений період уточнень по спрощених закупівлях, цей період встановлено законодавством для того, щоб умови оголошень не носили неоднозначних тлумачень зі сторони як учасників, так і самого Замовника. Учасник завідомо під час періоду уточнень по спрощених закупівлях може використати своє право звернутись до Замовника з уточнюючими питаннями по спрощеній закупівлі через майданчик для конкретизації всіх умов по Оголошенню. Це право не було використано учасником ФОП Саулін І.В.
Договори належать до організаційно-розпорядчої документації.
Відповідно до п.4.4. ДСТУ 4663.2003 документи, що їх складають уповноважені на це особи, повинні мати такі обов’язкові реквізити – ДСТУ-4163 та ДСТУ 2732:2004.
Дата документу - це дата його підписання.
Підпис - складається з назви посади особи, яка підписує документ.
Печатки за умови її наявності в суб’єкта господарювання.
Договір є платним, тобто одна Сторона зобов’язана сплатити іншій Стороні за товар, роботу або послугу. Тому, щоб вчасно виконати цей обов’язок – потрібно вказати в договорі номер рахунку, назву банку та МФО іншої Сторони.
Дотримання письмової форми договорів між особами (ст. 208 ЦК України визначено правочини, які належить вчиняти у письмовій формі:
1) правочини між юридичними особами;
2) правочини між фізичною та юридичною особою; ).
• наявність підписів сторін; скріплення їх печаткою (ст.207 ЦК);
• наявність повних реквізитів Сторін, а саме, юридичної адреси за договором, розрахункові (бюджетні) рахунки, назва і реквізити банку (органу Державного казначейства), а також наявні засоби зв’язку.
Згідно чинного Законодавства, однією з обов’язкових умов при виконанні (наданні) послуг є наявність документу, який оформляється безпосередньо після виконання (надання) конкретних робіт (послуг).
Акт виконаних робіт (наданих послуг) належить до первинних документів та фіксує факт здійснення господарської операції.
Форма акту виконаних робіт (надання послуг) є стандартною. Також суб’єкт господарювання може розробити особисто зручний для застосування бланк акту, який повинен відповідати Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Відповідно до вище зазначеного нормативно-правового акту документи в складі пропозиції ФОП Саулін І.В. не містили всіх обов’язкових реквізитів про що і було складено відповідний протокол уповноваженої особи № 78-2 від 20.09.2022 та дискваліфіковано його, як учасника.
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України до нормативно-правових актів нашої держави, зокрема і трудового законодавства було внесено ряд змін, що регулюють трудові відносини роботодавця з найманими працівниками. Беручи до уваги зміни, що внесені до Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», Закону України «Про військовий обов’язок та військову службу» в Замовника виникають сумніви щодо швидкого оформлення трудових відносин Учасника з найманими працівниками, а відповідно і вчасного виконання взятих на себе зобов’язань по виконанню поточного ремонту на об’єкті, так як оголошенням до спрощеної закупівлі та самим договором встановлені обмежені терміни виконання робіт у зв’язку з виникненням нагальної потреби у Замовника - продовження надання безперебійної первинної медико-санітарної допомоги населенню, а відтак і виконання своїх статутних зобов’язань, як суб’єкта господарювання.
Замовник при кваліфікації Учасника ФОП Саулін І.В. порушив би законодавство про публічні закупівлі, оскільки Замовник не мав би змоги підтвердити чи спростувати наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, довідка про наявність якої вимагалась в Оголошенні до спрощеної закупівлі, оскільки після кваліфікації учасника та підписання з ним договору таку умову Оголошення не можливо проконтролювати в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а відтак при розгляді найбільше економічно вигідних пропозицій Учасників закупівель, пріорітетним для Замовника завжди є дотримання вимог законодавства в сфері публічних закупівель.

Документи подані скаржником

22 вересня 2022 10:47
Лист.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2022 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САУЛІН ІГОР ВІКТОРОВИЧ" 246 325,00
UAH з ПДВ
238 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯКИМЕНКО ВАСИЛЬ АНДРІЙОВИЧ" 263 200,00
UAH з ПДВ
238 975,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2022 15:02
Електронний підпис
15 вересня 2022 14:53
Договір.pdf
15 вересня 2022 14:53
Довідка З МВС Саулін.pdf
15 вересня 2022 14:53
Технічне завдання.pdf
15 вересня 2022 14:53
Тендерна пропозиція.pdf
15 вересня 2022 14:53
Аналогічний договір 2.pdf
15 вересня 2022 14:53
Кошторис.pdf
15 вересня 2022 14:53
Установчі.pdf
15 вересня 2022 14:53
Аналогічний договір 1.pdf
15 вересня 2022 14:53
Ліцензія.pdf
15 вересня 2022 14:53
Цінова пропозиція.pdf
15 вересня 2022 14:53
Паспорт і код ІПН.pdf

Публічні документи

14 вересня 2022 19:43
Електронний підпис
14 вересня 2022 19:42
лист погодження 5.jpg
14 вересня 2022 19:42
лист погодження 1.jpg
14 вересня 2022 19:42
лист погодження 2.jpg
14 вересня 2022 19:42
лист погодження 3.jpg
14 вересня 2022 19:42
лист погодження 6.jpg
14 вересня 2022 19:42
лист погодження 7.jpg
14 вересня 2022 19:42
лист погодження 4.jpg
14 вересня 2022 19:42
локальний кошторис 8.jpg
14 вересня 2022 19:42
локальний кошторис 7.jpg
14 вересня 2022 19:42
аналогічний договір (6).jpg
14 вересня 2022 19:42
локальний кошторис 5.jpg
14 вересня 2022 19:42
аналогічний договір (3).jpg
14 вересня 2022 19:42
аналогічний договір (7).jpg
14 вересня 2022 19:42
аналогічний договір.jpg
14 вересня 2022 19:42
Працівники.jpg
14 вересня 2022 19:42
цінова пропозиція 1.jpg
14 вересня 2022 19:42
Акт тех-обстеження.jpg
14 вересня 2022 19:42
мат-тех база.jpg
14 вересня 2022 19:42
локальний кошторис 10.jpg
14 вересня 2022 19:42
аналогічний договір (9).jpg
14 вересня 2022 19:42
Витяг.jpg
14 вересня 2022 19:42
Паспорт.jpg
14 вересня 2022 19:42
локальний кошторис 12.jpg
14 вересня 2022 19:42
аналогічний договір (4).jpg
14 вересня 2022 19:42
аналогічний договір.jpg
14 вересня 2022 19:42
локальний кошторис 6.jpg
14 вересня 2022 19:42
аналогічний договір (5).jpg
14 вересня 2022 19:42
зведений кошторис 1.jpg
14 вересня 2022 19:42
аналогічний договір (10).jpg
14 вересня 2022 19:42
аналогічний договір (3).jpg
14 вересня 2022 19:42
аналогічний договір (8).jpg
14 вересня 2022 19:42
Свідоцтво.jpg
14 вересня 2022 19:42
локальний кошторис 1.jpg
14 вересня 2022 19:42
локальний кошторис 3.jpg
14 вересня 2022 19:42
локальний кошторис 2.jpg
14 вересня 2022 19:42
локальний кошторис 11.jpg
14 вересня 2022 19:42
аналогічний договір (4).jpg
14 вересня 2022 19:42
аналогічний договір (2).jpg
14 вересня 2022 19:42
техніка безпеки.jpg
14 вересня 2022 19:42
аналогічний договір (6).jpg
14 вересня 2022 19:42
Довідка про ліцензію.jpg
14 вересня 2022 19:42
пояснювальна записка.jpg
14 вересня 2022 19:42
аналогічний договір (2).jpg
14 вересня 2022 19:42
аналогічний договір (5).jpg
14 вересня 2022 19:42
цінова пропозиція 2.jpg
14 вересня 2022 19:42
договірна ціна 2.jpg
14 вересня 2022 19:42
локальний кошторис 4.jpg
14 вересня 2022 19:42
код.jpg
14 вересня 2022 19:42
договірна ціна 1.jpg
14 вересня 2022 19:42
КВЕД.jpg
14 вересня 2022 19:42
локальний кошторис 9.jpg
14 вересня 2022 19:42
локальний кошторис 13.jpg
14 вересня 2022 19:42
зведений кошторис 2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САУЛІН ІГОР ВІКТОРОВИЧ"

ФОП "ЯКИМЕНКО ВАСИЛЬ АНДРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САУЛІН ІГОР ВІКТОРОВИЧ"
#2511817911
Відхилено 238 970,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2022 13:17
ФОП "ЯКИМЕНКО ВАСИЛЬ АНДРІЙОВИЧ"
#1966905795
Переможець 238 975,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2022 13:47

Документи

20 вересня 2022 13:17
Електронний підпис

Документи

26 вересня 2022 13:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2022 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯКИМЕНКО ВАСИЛЬ АНДРІЙОВИЧ"
#1966905795
238 975,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 вересня 2022 13:47
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 вересня 2022 11:38
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку із наявністю підстав для відміни спрощеної закупівлі, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених ч. 19 ст. 14 Закону, слід відмінити спрощену закупівлю. Таким чином Замовник відміняє Закупівлю відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону з підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
27 вересня 2022 11:39
Електронний підпис
27 вересня 2022 11:38
Протокол №78-5 від 27.09.22.pdf