Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою території парковки та зупинки громадського транспорту біля стадіону ім. І. Краснецького по вул. Шевченка в с. Братківці ІФ МТГ (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 489 440,00 UAH
UA-2022-09-07-008579-a e101bdfeb66849a19559afc8b92b73e2
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Протас

+380342537647 simanovskavika@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43905443
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7
Контактна особа: Вікторія Протас
+380342537647
simanovskavika@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2022 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2022 15:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 489 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 447,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, код ЄДРПОУ 43905443, місцезнаходженння: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, індекс 76008, категорія замовника: юридична особа, орган місцевого самоврядування; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – ціна 100 %); умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість, післяоплата; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається; розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається. Спрощена закупівля відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (із змінами ).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою території парковки та зупинки громадського транспорту біля стадіону ім. І. Краснецького по вул. Шевченка в с. Братківці ІФ МТГ (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, с. Братківці ІФ МТГ, біля стадіону ім. І. Краснецького по вул. Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг (виконаних робіт) та їх вартість. Післяоплата. Оплата проводиться після повного завершення надання послуг (виконання усіх робіт). Враховуючи введення воєнного стану термін оплати може бути продовжений Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2022 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2022 15:24
Оголошення спрощена закупівля 07.09.2022р.doc
07 вересня 2022 15:24
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НОРТ-БУДІНВЕСТ 1 488 470,95
UAH з ПДВ
1 488 470,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2022 17:25
Електронний підпис
16 вересня 2022 16:09
Інфо щодо тех завдання.PDF
16 вересня 2022 16:09
Відомості про учасника.PDF
16 вересня 2022 16:09
Гарантійний лист.PDF
16 вересня 2022 16:09
Довідка аналог договір.PDF
16 вересня 2022 16:09
Довідка довкілля.PDF
16 вересня 2022 16:09
Довідка обладнання.PDF
16 вересня 2022 16:09
Довідка п.6.PDF
16 вересня 2022 16:09
Кошторис.rar
16 вересня 2022 16:09
Лист-погодження.PDF
16 вересня 2022 16:09
Проект договору.PDF
16 вересня 2022 16:09
Установчі.PDF
16 вересня 2022 16:09
аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НОРТ-БУДІНВЕСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НОРТ-БУДІНВЕСТ
#40270475
Переможець 1 488 470,95
UAH з ПДВ
19 вересня 2022 13:10

Документи

19 вересня 2022 13:10
Електронний підпис
19 вересня 2022 13:09
переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2022 13:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НОРТ-БУДІНВЕСТ
#40270475
1 488 470,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2022 13:10
Електронний підпис
19 вересня 2022 13:09
переможець.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 вересня 2022 15:44
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відмінити спрощену закупівлю відповідно до пункту 1 частини 17 статті 14 Закону, у звязку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
26 вересня 2022 15:44
Електронний підпис
26 вересня 2022 15:44
протокол відміна.pdf