Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014, Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», Поточний ремонт приміщення з заміни вікон Коростенського міського центу зайнятості Житомирського обласного центру зайнятості за адресою: 10001, Житомирська обл., м. Коростень, вул.Ольгинська, буд. 3 за кодом CPV за ДК 021:2015 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2022-09-07-006510-a 4fe14d2eaae542e6a740f5003b9f4010
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Лелюхіна

421923 anna.lelyukhina.94@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491398
Вебсайт: https://zhy.dcz.gov.ua/
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 83
Контактна особа: Анна Лелюхіна
421923
anna.lelyukhina.94@gmail.com
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2022 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2022 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2022 11:42
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН А.2.2-3:2014, Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», Поточний ремонт приміщення з заміни вікон Коростенського міського центу зайнятості Житомирського обласного центру зайнятості за адресою: 10001, Житомирська обл., м. Коростень, вул.Ольгинська, буд. 3 за кодом CPV за ДК 021:2015 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11501, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вулиця Ольгинська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-07-006510-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП", Код ЄДРПОУ:39484237
Дата подання: 08 вересня 2022 08:46
Огляд обєкту
Зніміть пункт 8. У замовника при виконані робіт повинен представник технагляду який і уточнить всі деталі виконаних робіт які будуть відображені в акті виконаних робіт форма кб2в
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 вересня 2022 11:45
Порядок денний:
1. Про розгляд вимоги № UA-2022-09-07-006510-a.b1 від 08.09.2021 року Учасника закупівлі ДБН А.2.2-3:2014, Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», Поточний ремонт приміщення з заміни вікон Коростенського міського центу зайнятості Житомирського обласного центру зайнятості за адресою: 10001, Житомирська обл., м. Коростень, вул.Ольгинська, буд. 3 за кодом CPV за ДК 021:2015 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи, щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі (далі - Закупівля).
2. Про внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі оприлюдненої щодо Закупівлі.
3. Про оприлюднення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
4. Внесення змін з власної ініціативи.

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором : UA-2022-09-07-006510-a.

Під час розгляду першого питання порядку денного:
У відповідності до ч. 7 ст. 14 Закону Учасником 08 вересня 2022 року в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі (далі – Вимога), зокрема, в Додатоку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункт 8. «Представнику учасника необхідно здійснити обов’язковий виїзд на об’єкт, де будуть проводитись роботи по виконанню робіт з поточного ремонту, у період уточнення та скласти акт огляду об’єкту, за участю представника учасника і представника Замовника, та надати його у складі пропозиції.»
Проаналізувавши зміст Вимоги,встановлено наступне:
Учасник зазначає: «Зніміть пункт 8. У замовника при виконані робіт повинен представник технагляду який і уточнить всі деталі виконаних робіт які будуть відображені в акті виконаних робіт форма кб2в»
Вимога підлягає задоволенню, так як у Додатоку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано:










Таким чином необхідно розмістити зміни до Оголошення

Під час розгляду другого питання порядку денного:
Виходячи зі змісту обставин викладених вище наявні підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі оприлюдненої щодо Закупівлі.

Під час розгляду третього питання порядку денного:
Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення, зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 10 Закону замовник оприлюднює зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення.
Таким чином необхідно оприлюднити відповідь на Вимогу та розмістити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі оприлюдненої щодо Закупівлі у вигляді нової редакції документів та продовжити строк для подання пропозицій в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.

Під час розгляду четвертого питання порядку денного:
Відповідно до абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
У зв’язку з необхідністю внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі згідно з предметом закупівлі «ДБН А.2.2-3:2014, Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», Поточний ремонт приміщення з заміни вікон Коростенського міського центу зайнятості Житомирського обласного центру зайнятості за адресою: 10001, Житомирська обл., м. Коростень, вул.Ольгинська, буд. 3 за кодом CPV за ДК 021:2015 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи», а саме:
- Було викладено Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі :
Додаток 2
до оголошення про проведення спрощеної закупівлі


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі

ДБН А.2.2-3:2014, Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості
будівництва», Поточний ремонт приміщення з заміни вікон Коростенського міського центу зайнятості Житомирського обласного центру зайнятості за адресою: 10001, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Ольгинська, буд. 3 за кодом CPV за ДК 021:2015 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи


Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та з дотриманням чинного законодавства в цілому.

Фактом подання пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в цьому додатку, а також підтверджує можливість поставки товару відповідно до вимог, визначених згідно з умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
















1. Всі матеріали та обладнання повинні бути сертифіковані, схвалені та безпечні для використання, та повинні бути погодженні з Замовником.
2. Учасник визначає вартість послуг, які він пропонує виконати за Договором, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення необхідних рішень по об’єкту поточного ремонту згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками у відповідності з «Настанова з визначення вартості будівництва» Не обґрунтована і не врахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції Учасника. Остаточно виводиться вартість всього комплексу робіт з ПДВ.
3. Технологія та якість надання послуг, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів послуг.
4. Використовувані матеріали і обладнання повинні відповідати кошторисній документації, державним стандартам і технічним умовам.
5. Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.
6. При складанні ціни пропозиції твердої договірної ціни та кошторису на українській мові для надання послуг вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Розрахунок договірної ціни надається в програмному забезпечені останньої редакції ПРОГРАМНИЙ КОМПЛЕКС «АВТОМАТИЗОВАНИЙ ВИПУСК КОШТОРИСІВ» - ПК АВК-5, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва»).
Примітка: У разі, якщо дане технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, устаткування, матеріалу, то вважається, що технічне завдання (технічні вимоги) містить (ять) вираз «або еквівалент».
7. Учасник-переможець відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
**Невідповідність кошторисної документації учасника призведе до відхилення пропозиції.

8. На підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі необхідно надати разом з пропозицією розрахунок договірної ціни.
Виконавець забезпечує:
9. Надання сертифікованих послуг, що відповідають «Настанова з визначення вартості будівництва».
10. Виконавець гарантує якість наданих Послуг протягом гарантійного строку - 3 роки з дня підписання кінцевого Акту приймання наданих послуг
11. Належний санітарний порядок в місцях надання послуг і вивезення сміття.






Замінити на:
Додаток 2
до оголошення про проведення спрощеної закупівлі


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі

ДБН А.2.2-3:2014, Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості
будівництва», Поточний ремонт приміщення з заміни вікон Коростенського міського центу зайнятості Житомирського обласного центру зайнятості за адресою: 10001, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Ольгинська, буд. 3 за кодом CPV за ДК 021:2015 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи


Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та з дотриманням чинного законодавства в цілому.

Фактом подання пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в цьому додатку, а також підтверджує можливість поставки товару відповідно до вимог, визначених згідно з умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі.





























1. Види будівельних робіт
Найменування робіт і витрат Одиниця
виміру Кількість
Демонтаж віконних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах шт 5
Ремонт металопластикових вікон
з них встановлення віконних наборів шт
шт 16
12
Заміна склопакетів в метало пластикових вікнах (двохкамерних) шт (м2) 3 (1,63)
Установлення металопластикових вікон
(склопакети 2-х камерні) шт. (м2) 5 (10,75)
Демонтаж і установлення підвіконників шт (м2) 5 (3,38)
Демонтаж і установлення відливів шт (м2) 5 (1,3)
Демонтаж віконних коробок площею до 3 м2
металопластику в кам'яних стінах житлових і
громадських будівель (трикутних) шт. (м2) 4 (6,63)
Заповнення віконних прорізів готовими блоками (трикутних) площею до 3 м2 з металопластику в кам'яних стінах (склопакети 2-х камерні) шт. (м2) 6 (6,63)
Розбирання укосів, високоякісне штукатурення укосів, шпаклювання, поліпшене фарбування м2 9,3
Вивезення сміття т (відповідно до кошторису)


2. Всі матеріали та обладнання повинні бути сертифіковані, схвалені та безпечні для використання, та повинні бути погодженні з Замовником.
3. Металопластикові вікна повинні виготовлятись: з 4-х камерного профілю (профіль WHS 60мм або еквівалент, колір білий), товщина зовнішніх стінок не менше 3мм надати сертифікат відповідності, склопакети 32 мм (двохкамерні).
4. Учасник визначає вартість послуг, які він пропонує виконати за Договором, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення необхідних рішень по об’єкту поточного ремонту згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками у відповідності з «Настанова з визначення вартості будівництва» Не обґрунтована і не врахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції Учасника. Остаточно виводиться вартість всього комплексу робіт з ПДВ.
5. Технологія та якість надання послуг, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів відповідно до ДСТУ EN 14351-1:2020 Вікна та двері, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів послуг.
6. Використовувані матеріали і обладнання повинні відповідати кошторисній документації, державним стандартам і технічним умовам.
7. Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.
8. При складанні ціни пропозиції твердої договірної ціни та кошторису на українській мові для надання послуг вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Розрахунок договірної ціни надається в програмному забезпечені останньої редакції ПРОГРАМНИЙ КОМПЛЕКС «АВТОМАТИЗОВАНИЙ ВИПУСК КОШТОРИСІВ» - ПК АВК-5, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва»).
9. Примітка: У разі, якщо дане технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, устаткування, матеріалу, то вважається, що технічне завдання (технічні вимоги) містить (ять) вираз «або еквівалент».
10. Учасник-переможець відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
**Невідповідність кошторисної документації учасника призведе до відхилення пропозиції.

11. На підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі необхідно надати разом з пропозицією розрахунок договірної ціни.
12. Виконавець забезпечує:
13. Надання сертифікованих послуг, що відповідають «Настанова з визначення вартості будівництва».
14. Виконавець гарантує якість наданих Послуг протягом гарантійного строку - 3 роки з дня підписання кінцевого Акту приймання наданих послуг
15. Належний санітарний порядок в місцях надання послуг і вивезення сміття


У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 10 Закону замовник оприлюднює зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прий

Документи

09 вересня 2022 11:45
Протокольне рішення.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій