Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи»: капуста, номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 03221410-3 «Капуста качанна»; буряк, номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 03221111-7 «Буряк»; морква, номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 03221112-4 «Морква»; цибуля, номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 03221113-1 «Цибуля»;
Очікувана вартість
118 350,00 UAH
UA-2022-09-06-010556-a 5d12bf1375524569ade50fa1c54b3ee5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коберник Марина Олександрівна

+380671335723 kobernukmarina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Овруцька міська лікарня"Овруцької міської ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 42435766
Місцезнаходження: 11104, Україна , Житомирська обл., м Овруч, вулиця Тараса Шевченка 106
Контактна особа: Коберник Марина Олександрівна
+380671335723
kobernukmarina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2022 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2022 17:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2022 17:19
Очікувана вартість: 118 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 591,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Інформація про мову: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Документи, що підготовлені безпосередньо учасниками складаються українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання будь-яких інших документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад або справжність підпису перекладача мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з предметом, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Допускається без перекладу бланк підприємства /установи/організації та штампи в кресленнях або тому подібне. Критерій оцінки – 100 % ціна. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі – якість товару повинна відповідати вимогам діючого ДСТУ та вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах і нормативних документах, детальніше згідно Додатку 6.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 кілограм
капуста, номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 03221410-3 «Капуста качанна»;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11104, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Т. Шевченка, 106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
3400 кілограм
буряк, номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 03221111-7 «Буряк»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11104, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Т. Шевченка, 106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
500 кілограм
морква, номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 03221112-4 «Морква»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11104, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Т. Шевченка, 106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
350 кілограм
цибуля, номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 03221113-1 «Цибуля»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11104, Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Т. Шевченка, 106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно з накладними (або видатковими накладними) впродовж 14 робочих днів з дати отримання товару та підписання супровідних документів. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2022 17:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс" 96 153,00
UAH з ПДВ
96 153,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2022 13:26
Електронний підпис
16 вересня 2022 13:25
Фінансова звітність.pdf.p7s
16 вересня 2022 13:25
Установчі документи.pdf.p7s
16 вересня 2022 13:25
НАССП.pdf.p7s
16 вересня 2022 13:25
Паспорт та код.pdf.p7s
16 вересня 2022 13:25
Документи овочі.pdf.p7s
16 вересня 2022 13:25
Лист щодо мед.книжки.pdf.p7s
16 вересня 2022 13:25
Інформація ст. 17.pdf.p7s
16 вересня 2022 13:25
Лист щодо ліцензії.pdf.p7s
16 вересня 2022 13:25
Лист санкції.pdf.p7s
16 вересня 2022 13:25
Лист сан.паспорти.pdf.p7s
16 вересня 2022 13:25
Лист довкілля.pdf.p7s
16 вересня 2022 13:25
Витяг ЄДР.pdf.p7s
16 вересня 2022 13:25
Додаток 1 Пропозиція.pdf.p7s
16 вересня 2022 13:25
Довідки щодо підпису.pdf.p7s
16 вересня 2022 13:25
Довідка витрати.pdf.p7s
16 вересня 2022 13:25
Гарантійний лист ГМО.pdf.p7s
16 вересня 2022 13:25
Акт та договір СЕС.pdf.p7s
16 вересня 2022 11:02
Електронний підпис
16 вересня 2022 10:59
Документи овочі.pdf
16 вересня 2022 10:59
НАССП.pdf
16 вересня 2022 10:59
Акт та договір СЕС.pdf
16 вересня 2022 10:59
Довідка витрати.pdf
16 вересня 2022 10:59
Інформація ст. 17.pdf
16 вересня 2022 10:59
Гарантійний лист ГМО.pdf
16 вересня 2022 10:59
Довідки щодо підпису.pdf
16 вересня 2022 10:59
Лист довкілля.pdf
16 вересня 2022 10:59
Витяг ЄДР.pdf
16 вересня 2022 10:59
Паспорт та код.pdf
16 вересня 2022 10:59
Фінансова звітність.pdf
16 вересня 2022 10:59
Лист щодо мед.книжки.pdf
16 вересня 2022 10:59
Установчі документи.pdf
16 вересня 2022 10:59
Довідка субпідрядників.pdf
16 вересня 2022 10:59
Лист санкції.pdf
16 вересня 2022 10:59
Довідка код до Статуту.pdf
16 вересня 2022 10:59
Додаток 1 Пропозиція.pdf
16 вересня 2022 10:59
Лист сан.паспорти.pdf
16 вересня 2022 10:59
Лист щодо ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Продцентр-плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
Переможець 96 153,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2022 10:38

Документи

20 вересня 2022 10:38
Електронний підпис
20 вересня 2022 10:36
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2022 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
96 153,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2022 10:38
Електронний підпис
20 вересня 2022 10:36
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 12:25
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 12:24
Електронний підпис укладений
23 вересня 2022 15:21
Договір укладений
23 вересня 2022 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями, з урахуванням чинних нормативно-правових актів України, сторони дійшли взаємної згоди у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі товару зменшити суму Договору на 64 709,42 грн. (Шістдесят чотири тисячі сімсот девꞌять гривень сорок дві копійки) з ПДВ: 1.1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1 Загальна вартість цього договору становить 31 443,58 грн. (Тридцять одна тисяча чотириста сорок три гривні пꞌятдесят вісім копійок) з ПДВ. 2. Дана Додаткова угода складена у 2-х примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, та є невід’ємною частиною Договору. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. Дана Додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: №332
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML