Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04382062 |
Місцезнаходження: | 39071, Україна , Полтавська обл., смт. Градизьк, вул. Київська, 51 |
Контактна особа: |
Мирослав НОСА +380661810916 gradyzk2021@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2022 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2022 16:28 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2022 12:13 |
Очікувана вартість: | 730 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2022 09:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2022 09:20 |
Тендерна документація Мототранспортні засоби.doc |
07 вересня 2022 09:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 вересня 2022 09:20 |
Тендерна документація Мототранспортні засоби.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-24-000069 ● ccb70ae11cba41959596f3f85f29d599
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 12:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.10.2022 № 77-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
24.10.2022 № 77-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2022-09-06-010019-a, 06.09.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-24 14:03:12
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Придбання автобуса Volkswagen Crafter або еквівалент (вживаний транспортний засіб) для надання підтримки цивільного населення в умовах воєнного стану Градизької селищної територіальної громади на 2022 рік), ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, очікуваною вартістю 730000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-09-06-010019-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
1. Яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) пункту 4-1 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-26 15:56:25
Відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби
На забезпечення виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) пункту 4-1 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті , тобто на сайті Градизька селищна рада https://gradizka-rada.gov.ua/ , в розділі Документи, Державні закупівлі, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-01 14:22:42
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Придбання автобуса Volkswagen Crafter або еквівалент (вживаний транспортний засіб) для надання підтримки цивільного населення в умовах воєнного стану Градизької селищної територіальної громади на 2022 рік), ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, очікуваною вартістю 730 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-09-06-010019-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
Яким чином забезпечено виконання підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» в частині дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-01 15:45:17
Відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби
Відповідно до п.5 Р.ІІІ Тендерної документації «учасник, з яким укладено договір про закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, одночасно з передачею товару надає замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю» . Окрім того, задля виконання вимог підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» Замовником, додатково було здійснено перевірку наявності транспортного засобу в переліку локалізованих товарів. Перевірити зазначену інформацію можна за посиланням https://prozorro.gov.ua/search/products?local_share=10&text=Volkswagen%20Crafter
Надання інформації про усунення порушення замовником
на виконання рішення Держаудитслужби викладеного у висновку № UA-M-2022-10-24-000069, інформування через електронну систему закупівель, у розділі «моніторинг», з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та неможливість їх усунення, зобов’язуємося здійснити заходи щодо недопущення їх в подальшому , а саме уважніше дотримуватися законодавства в сфері закупівлі , щоб не порушувати Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови №1178 від 12.10.2022. А також була проведена бесіда з уповноваженою особою, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення. В подальшому уповноважену особу направимо на курси по підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель.
2022-11-07 15:12:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону.) • відсутній механізм
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
2022-11-15 09:39:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2022 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННЕ АГЕНСТВО "БАСТІОН" |
729 400,00
UAH
|
729 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛІТ БУД ЛТД" |
730 000,00
UAH
|
730 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННЕ АГЕНСТВО "БАСТІОН" #41442882 |
Переможець |
729 400,00
UAH
|
27 вересня 2022 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 жовтня 2022 14:07
|
184.pdf | укладений |
14 жовтня 2022 14:04
|