Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Благоустрій з відновлення дорожнього покриття по вул. Лесі Українки, вул. Народицька, вул. Садики в м. Теребовля Тернопільського району Тернопільської області вул. Т.Шевченка в с. Кровинка Тернопільського району Тернопільської області (відновні роботи)
Очікувана вартість
4 655 539,00 UAH
UA-2022-09-06-003847-a e83846ad04414e55913e02169b4b1887
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Скальський

+380977008329 kp36023766@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТЕРЕБОВЛЯ"
Код ЄДРПОУ: 36023766
Вебсайт: https://terebotg.in.ua/
Місцезнаходження: 48100, Україна , Тернопільська обл., місто Теребовля, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 16
Контактна особа: Іван Скальський
+380977008329
kp36023766@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2022 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2022 12:00
Початок аукціону: 19 вересня 2022 15:11
Очікувана вартість: 4 655 539,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 277,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Закупівля відповідно до Постанови КМУ № 169 від 28.02.2022 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Благоустрій з відновлення дорожнього покриття по вул. Лесі Українки, вул. Народицька, вул. Садики в м. Теребовля Тернопільського району Тернопільської області вул. Т.Шевченка в с. Кровинка Тернопільського району Тернопільської області (відновні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м.Теребовля, с.Кровинка, вул. Лесі Українки, вул. Народицька, вул. Садики в м. Теребовля, вул. Т.Шевченка в с. Кровинка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45233223-8 — Відновлення покриття проїжджої частини доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг. Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів, з дати отримання актів приймання наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в межах наявного фінансового ресурсу на рахунку Замовника. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022р. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2022 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2022 15:15
Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
06 вересня 2022 11:48
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
06 вересня 2022 11:48
Додаток_3_Лист-згода.docx
06 вересня 2022 11:48
Оголошення 2.doc
06 вересня 2022 11:48
Додаток_5_Проект договору.doc
06 вересня 2022 11:48
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
08 вересня 2022 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2022 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2022 15:15
Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
06 вересня 2022 11:48
Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
06 вересня 2022 11:48
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
06 вересня 2022 11:48
Додаток_3_Лист-згода.docx
06 вересня 2022 11:48
Оголошення 2.doc
06 вересня 2022 11:48
Додаток_5_Проект договору.doc
06 вересня 2022 11:48
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2022 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 4 420 000,00
UAH з ПДВ
3 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 4 036 030,98
UAH з ПДВ
4 012 753,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2022 16:11
Електронний підпис
16 вересня 2022 16:11
Технiчне_завдання.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:11
Проєкт договору.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:10
КК Копії дипломів ІТР.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:10
КК Дозвіл викиди АБЗ.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:10
КК Договір оренди АБЗ.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:10
КК Бухг. довідка АБЗ.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:09
Цiнова_пропозицiя.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:09
ІД Статут.PDF.p7s
16 вересня 2022 16:09
ІД Опис до Статуту.PDF.p7s
16 вересня 2022 16:09
ІД Витяг ПДВ.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:09
ІД Акт огляду об'єкту.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:09
ІД Витяг з єдр юр осіб.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:07
Цiнова_пропозицiя.pdf
16 вересня 2022 16:07
ІД Витяг з єдр юр осіб.pdf
16 вересня 2022 16:07
ІД Ліцензія з додатком.PDF
16 вересня 2022 16:07
ІД Статут.PDF
16 вересня 2022 16:07
ІД Опис до Статуту.PDF
16 вересня 2022 16:07
ІД Протокол засновників.pdf
16 вересня 2022 16:07
ІД Акт огляду об'єкту.pdf
16 вересня 2022 16:07
ІД Витяг ПДВ.pdf
16 вересня 2022 16:07
КК Аналогічний договір 1.pdf
16 вересня 2022 16:07
КК Договір поставки АБЗ.pdf
16 вересня 2022 16:07
КК Договір оренди АБЗ.pdf
16 вересня 2022 16:07
КК Бухг. довідка АБЗ.pdf
16 вересня 2022 16:07
КК Дозвіл викиди АБЗ.pdf
16 вересня 2022 16:07
КК Довідка аналог робіт.pdf
16 вересня 2022 16:07
КК Гарантійний лист АБЗ.pdf
16 вересня 2022 16:07
КК Аналогічний договір 2.pdf
16 вересня 2022 16:07
КК Копії дипломів ІТР.pdf
16 вересня 2022 16:07
Проєкт договору.pdf
16 вересня 2022 16:07
Технiчне_завдання.pdf

Публічні документи

16 вересня 2022 16:16
Електронний підпис
16 вересня 2022 16:16
1.2.1 Автогрейдер ДЗ-180.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
2.1.4 Лист згода.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
1.1.4 Автогрейдер VOLVO G 946.pdf
16 вересня 2022 16:16
15 Неподання ліцензії.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
17 Право підпису.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
4 КК Фінзвітність.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
8 ГЛ тех.характеристики.pdf
16 вересня 2022 16:16
2.1.3 Лист згода.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
28 Довідка санкції.pdf
16 вересня 2022 16:16
22 Проект договору.pdf
16 вересня 2022 16:16
1.1.2 Коток HAMM GRW 280-16.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
16 Довідка субпідряд.pdf
16 вересня 2022 16:16
17.3 Договір дарування.pdf
16 вересня 2022 16:16
5.3 Договір АБЗ.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
10 ГЛ Відвідування.pdf
16 вересня 2022 16:16
1.2.6 Фреза WIRTGEN W 500.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
17.7 Копія Витягу з ЄДР.pdf
16 вересня 2022 16:16
1.2.4 Коток BOMAG BW 154 AP-AM.pdf
16 вересня 2022 16:16
2 КК Працівники.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
1.1.5 Екскаватор VOLVO EW160B.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
29 Лист-пояснення ЄП.pdf
16 вересня 2022 16:16
1.1.3 Самоскиди.pdf
16 вересня 2022 16:16
27 Захист довкілля.pdf
16 вересня 2022 16:16
2.1 КК Згода на обробку.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
5 КК Інформація про АБЗ.pdf
16 вересня 2022 16:16
13 ГЛ Ціна пропозиції.pdf
16 вересня 2022 16:16
17.5 Статут.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
2.2.5 Посвідчення Бліщ ОП.pdf
16 вересня 2022 16:16
20 Лист-згода.pdf
16 вересня 2022 16:16
9 Акт огляду.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
3 КК Досвід.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
34 Ліцензія БМБУД.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
15 Неподання ліцензії.pdf
16 вересня 2022 16:16
17.7 Копія Витягу з ЄДР.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
5.4 ГЛ АБЗ.pdf
16 вересня 2022 16:16
9 Акт огляду.pdf
16 вересня 2022 16:16
17.5 Статут.pdf
16 вересня 2022 16:16
1.1.3 Самоскиди.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
1.1.4 Автогрейдер VOLVO G 946.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
17.1 Наказ 38 (Носик В.В).pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
18 ЛП Вартість.pdf
16 вересня 2022 16:16
3 КК Досвід.pdf
16 вересня 2022 16:16
1.2.3 Каток BOMAG BW100AD4.pdf
16 вересня 2022 16:16
7 ГЛ Тех. завдання.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
17.1 Наказ 38 (Носик В.В).pdf
16 вересня 2022 16:16
1.1.6 Бульдозер Caterpillar D5N.pdf
16 вересня 2022 16:16
1.2.6 Фреза WIRTGEN W 500.pdf
16 вересня 2022 16:16
2.2.2 Дипломи про освіту.7z
16 вересня 2022 16:16
4 КК Фінзвітність.pdf
16 вересня 2022 16:16
1.1 Договір ПБС.pdf
16 вересня 2022 16:16
2.1.2 Лист згода.pdf
16 вересня 2022 16:16
28 Довідка санкції.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
2.2.1 Накази.7z.p7s
16 вересня 2022 16:16
12 ГЛ Ціна.pdf
16 вересня 2022 16:16
1 КК МТБ.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
17.3 Договір дарування.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
1.1 Договір ПБС.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
1.2.3 Каток BOMAG BW100AD4.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
2.2.1 Накази.7z
16 вересня 2022 16:16
29 Лист-пояснення ЄП.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
1 КК МТБ.pdf
16 вересня 2022 16:16
23 Цінова пропозиція.pdf
16 вересня 2022 16:16
2.1 КК Згода на обробку.pdf
16 вересня 2022 16:16
27 Захист довкілля.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
22 Проект договору.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
1.1.2 Коток HAMM GRW 280-16.pdf
16 вересня 2022 16:16
10 ГЛ Відвідування.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
2 КК Працівники.pdf
16 вересня 2022 16:16
35.2 Аудит ISO 9001.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
1.2.4 Коток BOMAG BW 154 AP-AM.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
2.1.1 КК Згода на обробку.pdf
16 вересня 2022 16:16
5.2 Карта обліку ф.ОЗ-6.pdf
16 вересня 2022 16:16
13 ГЛ Ціна пропозиції.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
12 ГЛ Ціна.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
2.1.2 Лист згода.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
35 ISO 9001 2015.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
1.2.1 Автогрейдер ДЗ-180.pdf
16 вересня 2022 16:16
35.2 Аудит ISO 9001.pdf
16 вересня 2022 16:16
1.1.5 Екскаватор VOLVO EW160B.pdf
16 вересня 2022 16:16
1.1.6 Бульдозер Caterpillar D5N.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
2.1.3 Лист згода.pdf
16 вересня 2022 16:16
35.3 Сертифікат аудитора.pdf
16 вересня 2022 16:16
6 Технічна специфікація.pdf
16 вересня 2022 16:16
5.4 ГЛ АБЗ.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
1.2.5 Коток HAMM DV08V SUPER.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
3.6 Відгук до Договору № 4.pdf
16 вересня 2022 16:16
17 Право підпису.pdf
16 вересня 2022 16:16
2.1.4 Лист згода.pdf
16 вересня 2022 16:16
7 ГЛ Тех. завдання.pdf
16 вересня 2022 16:16
1.2.5 Коток HAMM DV08V SUPER.pdf
16 вересня 2022 16:16
20 Лист-згода.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
35 ISO 9001 2015.pdf
16 вересня 2022 16:16
16 Довідка субпідряд.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
34 Ліцензія БМБУД.pdf
16 вересня 2022 16:16
23 Цінова пропозиція.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
3.3 Відгук до Договору № 3.pdf
16 вересня 2022 16:16
5.3 Договір АБЗ.pdf
16 вересня 2022 16:16
18 ЛП Вартість.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
5.2 Карта обліку ф.ОЗ-6.pdf.p7s
16 вересня 2022 16:16
2.2.2 Дипломи про освіту.7z.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Відхилено 3 900 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2022 10:28
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
Переможець 4 012 753,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2022 14:32

Документи

22 вересня 2022 10:28
Електронний підпис
22 вересня 2022 10:19
Протокол 24 д.PDF

Документи

22 вересня 2022 14:32
Електронний підпис
22 вересня 2022 12:14
Протокол 25.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2022 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
4 012 753,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 вересня 2022 14:32
Електронний підпис
22 вересня 2022 12:14
Протокол 25.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 13:00
ДУ БМ БУД до дог 43 .PDF зміни до договору
29 грудня 2023 12:55
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 09:45
ду3.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 09:41
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2022 15:55
ДУ2 дог 43.PDF зміни до договору
18 листопада 2022 15:40
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2022 10:44
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
13 жовтня 2022 10:29
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2022 11:56
Додатки БМБУД.PDF укладений
07 жовтня 2022 11:36
Договір БМБУД.PDF укладений
07 жовтня 2022 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в тексті стосовно визначення поняття надання послуг (робіт), зміна назви Додатку 2 "Календарний графік надання послуг" 1. Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.1. Договору – у наступній редакції: «Договірна ціна визначається на підставі кошторису, є твердою в межах кошторисної вартості і становить 4 012 753,00 грн. (чотири мільйони дванадцять тисяч сімсот п’ятдесят три гривні 00 копійок) з урахуванням ПДВ 668 792,17 грн. та є невід'ємною частиною Договору (Додаток №1). Джерело фінансування – кошти бюджету Комунальне підприємство Теребовлянської міської ради "Теребовля" (Теребовлянської об’єднаної територіальної громади).» 2. Сторони дійшли згоди викласти пункт 5.3. Договору – у наступній редакції: «Виконавець надає послуги у відповідності з затвердженою проектною та кошторисною документацією, будівельними нормами і правилами та Календарним графіком надання послуг . (Додаток 2).» 3. Сторони дійшли згоди викласти пункт 5.4. Договору – у наступній редакції: "Замовник здійснює контроль і технічний нагляд за відповідністю якості, обсягів і ціни наданих послуг проекту, кошторису, будівельним нормам і правилам. При виявленні відхилень, Замовник видає Виконавцю припис про їх усунення, а при серйозних порушеннях приймає рішення про призупинення надання послуг." 4. Сторони дійшли згоди викласти пункт 5.5. Договору – у наступній редакції: «Послуги за договором повинні бути надані у терміни відповідно до Календарного графіку надання послуг, що оформляється додатком до Договору і є його невід'ємною частиною». 5. Сторони дійшли згоди викласти пункт 5.7. Договору – у наступній редакції: «Якщо відставання надання послуг з вини Виконавця становить більше 30 календарних днів, Замовник має право ставити питання про розірвання Договору з оплатою за фактичні надані послуги.» 6. Сторони дійшли згоди викласти пункт 5.8. Договору – у наступній редакції: «Перегляд термінів надання послуг оформлюється Додатковою угодою.» 7. Сторони дійшли згоди викласти пункт 5.10. Договору – у наступній редакції: «Виконавець може вносити пропозиції Замовнику про уповільнення, зупинення або прискорення надання послуг на об'єкті. Такі зміни можуть бути прийняті за умови письмового погодження їх Замовником та із внесенням Сторонами, у встановленому порядку таких змін у Договір, у тому числі до Календарного графіку надання послуг.» 8. Сторони дійшли згоди викласти пункт 5.11. Договору – у наступній редакції: «Виконавець зобов’язаний приступити до надання послуг передбачених цим Договором та додатками до нього, на протязі 7 (семи) днів з моменту підписання даного Договору, якщо інше не буде письмово узгоджено Сторонами.» 9. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.1.2. Договору – у наступній редакції: «Здійснювати контроль та технічний нагляд за якістю, обсягами та вартістю наданих послуг, відповідністю надання послуг вимогам проекту, кошторису, будівельних норм і правил, відповідністю матеріалів, виробів і конструкцій державним стандартам і технічним нормам, не втручаючись у господарську діяльність Виконавця.» 10. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.1.3. Договору – у наступній редакції: «Вимагати від Виконавця виправлення за власний рахунок у встановлений строк неякісно наданих послуг, та послуг проведених з відхиленням від проекту чи з порушенням будівельних норм.» 11. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.1.6. Договору – у наступній редакції: «Вимагати від Виконавця сертифікати якості, сертифікати відповідності і накладні на вироби та матеріали, які використовуються в процесі надання послуг.» 12. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.1.7. Договору – у наступній редакції: «Узгоджувати у письмовому вигляді перелік субпідрядних організацій, які залучаються Виконавцем до надання послуг» 13. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.1.8. Договору – у наступній редакції: «Відмовитися від прийняття наданих послуг у разі виявлення недолiкiв, які виключають можливість їх (його) використання відповідно до мети, зазначеної у пpоектнiй документації та Договорі підряду, i не можуть бути усунені Виконавцем, Замовником або третьою особою.» 14. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.1.10. Договору – у наступній редакції: «Змінювати обсяг послуг та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору.» 15. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.1.11. Договору – у наступній редакції: «Відтермінувати проведення оплати за надані послуги, згідно підписаних актів приймання виконаних робіт/наданих послуг у випадку відсутності поступлення коштів на рахунок Замовника по об’єкту, про що повідомляє Виконавця.» 16. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.2.2. Договору – у наступній редакції: «Приймати від Виконавця акти приймання виконаних робіт/наданих послуг, перевірити їх та підписати впродовж 5-ти робочих днів або повернути Виконавцю для виправлення.» 17. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.2.3. Договору – у наступній редакції: «Сприяти Виконавцю у наданні послуг.» 18. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.2.4. Договору – у наступній редакції: "Повідомити Виконавця про виявлені недоліки в наданні послуг" 19. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.2.6. Договору – у наступній редакції: "Забезпечити здійснення технічного нагляду протягом усього періоду наадння послуг в порядку встановленому законодавством України". 20. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.3.2. Договору – у наступній редакції: «Залучати до надання послуг субпідрядників за погодженням із Замовником, залишаючись відповідальним перед Замовником за результат їхньої роботи. Субпідрядники, що залучаються до надання послуг, повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію (дозвіл) на надання послуг, мати ресурси (матеріальні, технічні, фінансові) достатні для надання послуг, тощо.» 21. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.3.4. Договору – у наступній редакції: «З урахуванням Графіку надання послуг, щомісячно, до 25-го числа, узгоджувати із Замовником набір робіт на наступний місяць.» 22. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.3.6. Договору – у наступній редакції: «Надавати послуги по укріпленню та стабілізації шарів дорожнього одягу за допомогою ресайклінгу, з додаванням нового матеріалу та цементу, на ділянках автомобільної дороги, на яких спостерігається просадки (пучини), що створює аварійно-небезпечну ситуацію та призводить до подальшого руйнування конструкції дорожнього одягу.» 23. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.4.1. Договору – у наступній редакції: «Надавати послуги у відповідності з вимогами проектної та кошторисної документації, будівельних норм і правил, Календарного графіку надання послуг, та чинного законодавства України.» 24. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.4.2. Договору – у наступній редакції: «Вартість матеріальних ресурсів, які використовуються для виконання робіт не повинна перевищувати рівня цін зареєстрованих Міністерством економічного розвитку та торгівлі на момент підписання акту приймання виконаних робіт/наданих послуг.» 25. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.4.4. Договору – у наступній редакції: «Завчасно, у строк не менше 10-ти днів, у письмовій формі, інформувати Замовника про можливість припинення, або сповільнення надання послуг з його вини, а також з інших, не залежних від Виконавця, обставин.» 26. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.4.5. Договору – у наступній редакції: «До 25-го числа звітного періоду, надавати Замовнику для перевірки і погодження акти приймання виконаних робіт/наданих послуг.» 27. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.4.8. Договору – у наступній редакції: «Щоденно надавати Замовнику інформацію про стан надання послуг на об'єкті. Обсяг інформації повинен бути достатнім для аналізу стану надання послуг, виявлення проблем, прийняття Замовником необхідних для їх усунення заходів.» 28. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.4.13. Договору – у наступній редакції: «Виконавець несе відповідальність за наявність ліцензій та дозволів, необхідних для надання послуг, визначених нормативними документами.» 29. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.4.14. Договору – у наступній редакції: «Після закінчення надання послуг до передавання об'єкта Замовнику, вивезти з будівельного майданчика за власний рахунок техніку, відходи, сміття, допоміжні споруди, провести благоустрій території згідно правил благоустрою і утримання території.» 30.Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.4.17. Договору – у наступній редакції: «Виконавець гарантує якість закінчення наданих послуг визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.» 31. Сторони дійшли згоди викласти пункт 11.11. Договору – у наступній редакції: Невід'ємною частиною цього Договору є: - Договірна ціна (Додаток 1). - Календарний графік надання послуг (Додаток 2). - Локальні кошториси до договірної ціни (Додаток 3). 32. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 2 «Календарний графік надання послуг» Договору та викласти його у новій редакції. 33.Решта умов Договору, не змінені цією Додатковою угодою залишаються незмінними та обов’язковими до виконання Сторонами. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання і діє протягом часу дії Договору. 34.Ця додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу - для кожної із сторін, є невід’ємною частиною Договору . Додаток: Календарний графік надання послуг (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи Указ Президента України від 7 листопада 2022 року N 757 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", Сторони домовились продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань до 31.12.2022
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору та термін надання послуг
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML