Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля
Очікувана вартість
805 000,00 UAH
UA-2022-09-06-000979-a ● 26bd17b0ae8842ea895de76b0698a6b1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство"Ясінянська міська лікарня"Ясінянської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 34305426 |
Місцезнаходження: | 90630, Україна , Закарпатська обл., ЯСІНЯ, вулКоцюбинського буд.25 |
Контактна особа: |
Дувіряк Юрій Іванович 0975835434 oparan98@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2022 09:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2022 14:55 |
Очікувана вартість: | 805 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 025,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88 тонни
Вугілля буре марки Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2022
ДК 021:2015: 09112100-8 — Буре вугілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2022 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2022 10:39 |
Перелік змін – 30.09.22.docx | |
30 вересня 2022 10:39 |
Протокол 30.09.2022.pdf | |
30 вересня 2022 10:39 |
ТД Буре вугілля 30.09.2022.doc | |
21 вересня 2022 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2022 10:30 |
Протокол 21.09.2022.pdf | |
21 вересня 2022 10:30 |
Перелік змін.docx | |
21 вересня 2022 10:30 |
ТД Буре вугілля (із змінами).doc | |
06 вересня 2022 09:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2022 09:44 |
ТД Буре вугілля.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат якості
Дата подання: 11 вересня 2022 12:10
Дата відповіді: 14 вересня 2022 13:45
Шановний Замовник! Згідно Додатку 4 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) вимагається: пункт 2.Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій сертифікат якості вугілля виданий на ім’я учасника або виробника, який виданий незалежною лабораторією,
До уваги замовника, що Дана умова є дискримінаційною, оскільки Віповідно до п.7.10 Стандарту України "Вугілля камяне та антрацит для побутових потреб " -ДСТУ 7146: 2010 визначено що Сертифікат генетичних , технологічних та якісних характеристик і є підтвердженням якості вугілля. Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик – це гарантії виробника щодо відповідності якості вугілля вимогам ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:96. Предмет закупівлі вугілля не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно до норм чинного законодавства України, а з 01.01.2018 взагалі скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалася відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (втратив чинність сам Декрет). Таким чином, документ,який вимагається Замовником, не грунтується на чинному законодавстві України, є неправомочним, нікчемним, таким, що не передбачений законом та фактично дублює надання ТОТОЖНОГО документу - сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик. Так як станом на день подання нами ТП Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність- документи, які передбачались видавати на його виконання (сертифікати якості, сертифікати відповідності) є такими, що не передбачені чинним законодавством України як НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ для участі у державних закупівлях вугілля. Таким чином сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик є основним і єдиним документом, визнаним законодавцем, для підтвердження якісних і технічних характеристик Таким чином вбачається дискримінація учасників торгів та не забезпечується максимальна економія і ефективність здійснення закупівель. Існує Практика Колегії АМКУ з цього приводу (Рішення АМКУ № 1562-р/пк-ск від 10.12.2014 [оголошення № 181608, оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, бюлетень від 27.10.2014 № 115 (27.10.2014)]) У Скарзі ТОВ "БМУ" повідомляє, що Замовник у Документації встановив вимогу надання учасниками Процедури закупівлі оригіналів або копій сертифікатів якості на вугілля, що становить предмет закупівлі, виданих незалежною лабораторією (сертифікати в лабораторіях на вугледобувних підприємствах та шахтах не прирівнюються до сертифікатів, виданих незалежною лабораторією) на ім’я учасника, яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025. Скаржник вважає таку вимогу необґрунтованою, оскільки документом, який необхідно надати Замовнику під час передачі товару, є посвідчення якості на товар. У ході розгляду зазначеного пункту Скарги Колегія встановила наступне: Наведені вище умови Документації обмежують коло учасників лише суб'єктами господарювання, які мають в наявності сертифікати якості на вугілля, які видані незалежними лабораторіями, що суттєво обмежує кількість учасників Процедури закупівлі, та обмежують права інших учасників на участь у Процедурі закупівлі, у тому числі Скаржника. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Таким чином, Замовник, з урахуванням наведеної вище інформації, повинен внести зміни до Документації у цій частині. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. Відповідно до п. 3. ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на викладене, замовником в складі тендерної пропозиції встановлено вимогу щодо надання Сертифікату якості вугілля виданий на ім’я учасника або виробника, який виданий незалежною лабораторією, яка не суперечить вимогам .чинного законодавства. Звертаємо увагу учасника, що: 1) сертифікат може бути виданий як на ім’я учасника, так і на ім’я виробника; 2) сертифікат може бути виданий будь-якою незалежною лабораторією. Таким чином, учасник не обмежений в тому на кого повинен бути виданий такий документ і якою саме лабораторією, у зв'язку з чим вказана норма ТД не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників.. Також акцентуємо увагу, що замовник не встановлював дану вимогу, посилаючись на Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію", тому зазначене вами в запитанні не відповідає дійсності. Щодо того, що вугілля не підлягає обов'язковій сертифікації. Звертаємо увагу, що незважаючи не обов'язковість вищезазначеної сертифікації, такий документ можливо отримати в будь-якій незалежній лабораторії. Як приклад, учасник може обрати будь-яку лабораторію зі списку акредитованих НААУ, які доступні за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov. Крім того, учасник в праві обрати будь-яку приватну незалежну лабораторію, яка не є акредитована НААУ. З огляду на викладене, учасник не довів та документально не підтвердив неможливості отримання та надання в складі тендерної пропозиції сертифікату якості вугілля виданий на ім’я учасника або виробника, який виданий незалежною лабораторією. Щодо практики колегії АМКУ. Замовник не може взяти до уваги наведене рішення з наступних причин: 1) дане рішення датоване 2014 роком та оприлюднене колегією, регламентуючись Законом України “Про здійснення державних закупівель”. Даний закон втратив чинність 01.06.2016 року, наразі оскарження здійснюється на підставі ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”; 2) в практиці оскарження публічних закупівель відсутнє прецедентне право; 3) у наведеній практиці вимагався сертифікат на ім’я учасника, яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025. В нашій же тендерній документації не встановлено обмежень, що документ повинен бути виданий саме на ім'я учасника та саме лабораторією, яка акредитована НААУ. Тобто, відповідно до норм чинного законодавства, сертифікат якості можна отримати в будь-якій незалежній лабораторії.. Зважаючи на це, вказана норма ТД не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників. Додатково звертаємо увагу учасника, що небажання отримувати вищенаведений документ - не дорівнює наявності дискримінаційності у вимогах ТД.
Якщо ви вважаєте за потрібне посилатись на практику АМКУ – доводимо до вашого відома більш актуальну практику, а саме: Рішення від 02.09.2022 № 5661 у якому оскаржувалась ідентична вимога - колегія зазначає, що Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Якщо ви вважаєте за потрібне посилатись на практику АМКУ – доводимо до вашого відома більш актуальну практику, а саме: Рішення від 02.09.2022 № 5661 у якому оскаржувалась ідентична вимога - колегія зазначає, що Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
сертифікат походження виданий на ім’я учасника або виробника .
Дата подання: 11 вересня 2022 12:24
Дата відповіді: 14 вересня 2022 13:44
Шановний Замовник! Згідно Додатку 4 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) вимагається: пункт 2.сертифікат походження виданий на ім’я учасника або виробника .
Дана вимога є дискримінаційною з наступних підстав. Сертифікат походження - це офіційний документ, що свідчить про країну походження товару та виданий органом держави - експортера, уповноваженим відповідно до національного законодавства. Отримання сертифікату походження товару передбачено Митним кодексом у випадках передбачених ст. 44 Митного кодексу України при здійсненні експорту чи імпорту товару. Наше підприємство пропонує до постачання вугілля, яке виробляється на території України, у зв’язку з чим на вироблений товар, якщо він не експортується, сертифікат походження не оформляється, оскільки підтвердження походження українських товарів і видача сертифікатів походження відбувається Торгово-Промисловою палатою України при експорті товарів. Яким чином наше підприємство зможе взяти участь у закупівлі? Просимо вилучити дискримінаційну вимогу. Сертифікат походження товару не є обов’язковим документом для суб’єктів господарювання, тому встановлення зазначеної вимоги, як обов’язкової до учасників процедури закупівлі є незаконною. Замовник не може встановлювати вимоги, які не передбачені чинним законодавством до учасників торгів та обмежують конкуренцію. За таких обставин Замовник повинен усунути дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до Документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що порядок отримання сертифікату походження регулюється Рішенням Президії ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ Протокол №21(5) від 27.02.2002 "Про затвердження Інструкції про порядок визначення країни походження товарів/послуг, оформлення та засвідчення сертифікатів відповідних форм".
Відповідно до п.1.1. Інструкції роботи з визначення країни походження товарів/послуг, а також оформлення та засвідчення сертифікатів походження на товари/послуги виконуються Торгово-промисловою палатою України (далі - ТПП України) та регіональними торгово-промисловими палатами (далі - регіональні палати) згідно із Законом України "Про торгово-промислові палати в Україні" (671/97-ВР ) (N 671/97-ВР від 02.12.97).
Визначення країни походження товарів/послуг, засвідчення і видача сертифікатів походження на товари/послуги здійснюються у відповідності до міжнародних конвенцій, міжнародних угод чинного законодавства України та цієї Інструкції. Згідно з п. 1.5.
Інструкції Роботи з визначення країни походження товарів/послуг та засвідчення сертифікатів походження здійснюються на платній основі відповідно до тарифів, встановлених торгово-промисловими палатами, з урахуванням відповідних рішень президії ТПП України.
Відповідно до п. 2.1. Інструкції сертифікат походження - документ спеціально установленої форми, який підтверджує, що товари/послуги вироблені або виконані в даній країні, і який містить інформацію для їх ідентифікації. А згідно з п. 2.2. Інструкції країна походження - країна, де товари/послуги були повністю виготовлені/виконані або піддані достатній переробці.
Відповідно до п. 3.1 Інструкції підставою для проведення робіт з визначення країни походження товарів/послуг є заявка-декларація замовника (далі - заявка). Відповідно до п. 4.9. Інструкції сертифікат походження форми У-1 (українською мовою) застосовується в межах митної території України у випадках, коли необхідно підтвердити українське походження товарів, які знаходяться в обігу в межах митної території України під час здійснення підприємницької діяльності іноземними суб'єктами господарської діяльності.
Ця форма сертифіката походження може використовуватися і в інших випадках реалізації продукції в межах митної території України, якщо покупець бажає пересвідчитися, що продукція має українське походження.
При визначенні походження необхідно керуватися чинним законодавством України.
Тобто, відповідно до норм чинного законодавства, зокрема, інструкції, сертифікат походження товару можна отримати в ТТП для товару і який має українське походження.
Доводимо до вашого відома актуальну практику АМКУ, а саме: Рішення від 08.09.2022 № 5771 у якому оскаржувалась ідентична вимога - колегія зазначає, що Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Відповідно до п.1.1. Інструкції роботи з визначення країни походження товарів/послуг, а також оформлення та засвідчення сертифікатів походження на товари/послуги виконуються Торгово-промисловою палатою України (далі - ТПП України) та регіональними торгово-промисловими палатами (далі - регіональні палати) згідно із Законом України "Про торгово-промислові палати в Україні" (671/97-ВР ) (N 671/97-ВР від 02.12.97).
Визначення країни походження товарів/послуг, засвідчення і видача сертифікатів походження на товари/послуги здійснюються у відповідності до міжнародних конвенцій, міжнародних угод чинного законодавства України та цієї Інструкції. Згідно з п. 1.5.
Інструкції Роботи з визначення країни походження товарів/послуг та засвідчення сертифікатів походження здійснюються на платній основі відповідно до тарифів, встановлених торгово-промисловими палатами, з урахуванням відповідних рішень президії ТПП України.
Відповідно до п. 2.1. Інструкції сертифікат походження - документ спеціально установленої форми, який підтверджує, що товари/послуги вироблені або виконані в даній країні, і який містить інформацію для їх ідентифікації. А згідно з п. 2.2. Інструкції країна походження - країна, де товари/послуги були повністю виготовлені/виконані або піддані достатній переробці.
Відповідно до п. 3.1 Інструкції підставою для проведення робіт з визначення країни походження товарів/послуг є заявка-декларація замовника (далі - заявка). Відповідно до п. 4.9. Інструкції сертифікат походження форми У-1 (українською мовою) застосовується в межах митної території України у випадках, коли необхідно підтвердити українське походження товарів, які знаходяться в обігу в межах митної території України під час здійснення підприємницької діяльності іноземними суб'єктами господарської діяльності.
Ця форма сертифіката походження може використовуватися і в інших випадках реалізації продукції в межах митної території України, якщо покупець бажає пересвідчитися, що продукція має українське походження.
При визначенні походження необхідно керуватися чинним законодавством України.
Тобто, відповідно до норм чинного законодавства, зокрема, інструкції, сертифікат походження товару можна отримати в ТТП для товару і який має українське походження.
Доводимо до вашого відома актуальну практику АМКУ, а саме: Рішення від 08.09.2022 № 5771 у якому оскаржувалась ідентична вимога - колегія зазначає, що Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на марку вугілля, що закуповується замовником в цих торгах.
Дата подання: 11 вересня 2022 12:33
Дата відповіді: 14 вересня 2022 13:43
Шановний Замовник! Згідно Додатку 4 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) вимагається: пункт 2.Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на марку вугілля, що закуповується замовником в цих торгах.
До уваги Замовника, Підтверджуючим документом гарантованої якості та безпечності продукції( вугілля) є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, згідно норм чинного Законодавства та ДСТУ 7146-2010. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на марку вугілля, згідно чинного законодавства, взагалі не передбачений для такої продукції як вугілля, оскільки безпечність вугілля характеризується показниками сірки, хлору та миш’яку. У сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик є вказано показники сірки, хлору та миш’яку, отже такий сертифікат вважається належним підтверджуючим документом гарантованої якості та безпечності продукції( вугілля). Отже встановлення вимоги щодо надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожну марку вугілля, що закуповується замовником в цих торгах є дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що відповідно до Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ 14.03.2006 № 120, державній санітарно епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" ( 4004-12 ), якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт.
Відповідно до статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають, зокрема, продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей.
Оскільки процес спалювання вугілля супроводжується викидами в атмосферу, замовником було прийняте рішення про включення в тендерну документацію відповідної вимоги про надання учасниками Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пропоновані марки вугілля для уникнення закупівлі вугілля з можливим перевищенням вмісту шкідливих речовин.
Законодавство не містить вичерпного переліку об'єктів, щодо яких проводиться експертиза, адже терміни "Продукція, речовини, матеріали" є широкими за розумінням, і включають в себе в тому числі вугілля.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки застосовується без винятку до всіх потенційних учасників, в свою чергу будь-який учасник може звернутися до уповноваженого органу з відповідною заявою про проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Доводимо до вашого відома актуальну практику АМКУ, а саме: Рішення від 08.09.2022 № 5771 у якому оскаржувалась ідентична вимога - колегія зазначає, що Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Відповідно до статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають, зокрема, продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей.
Оскільки процес спалювання вугілля супроводжується викидами в атмосферу, замовником було прийняте рішення про включення в тендерну документацію відповідної вимоги про надання учасниками Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пропоновані марки вугілля для уникнення закупівлі вугілля з можливим перевищенням вмісту шкідливих речовин.
Законодавство не містить вичерпного переліку об'єктів, щодо яких проводиться експертиза, адже терміни "Продукція, речовини, матеріали" є широкими за розумінням, і включають в себе в тому числі вугілля.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки застосовується без винятку до всіх потенційних учасників, в свою чергу будь-який учасник може звернутися до уповноваженого органу з відповідною заявою про проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Доводимо до вашого відома актуальну практику АМКУ, а саме: Рішення від 08.09.2022 № 5771 у якому оскаржувалась ідентична вимога - колегія зазначає, що Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
ТЕХНІЧНА СЕЦИФІКАЦІЯ
Дата подання: 11 вересня 2022 12:49
Дата відповіді: 14 вересня 2022 13:43
Шановний Замовник! Вкажіть вимоги стосовно фракції вугілля та показників зольності на сухий стан палива та загальної вологи на робочий стан палива на Вугілля марки Б ? Не встановлення фракції та якісних характеристик на вугілля призводить до формування різної ціни пропозиції, оскільки ціна на вугілля може бути скоригована відповідно до показників нижчої теплоти згоряння (калорійності),зольності, вологості та фракції. Пропонування учасниками різної якості вугілля прямо впливає на ціну. Оскільки Замовником у Технічній Специфікації не встановлено вимог щодо показників зольності, вологості, нижчої теплоти згоряння (калорійності) та фракції , це створює умови для недобросовісної кокуренції між учасниками надаючи перевагу тим учасникам, які будуть пропонувати вугілля гіршої якості але дешевше. Такі дії прямо порушують ЗУ “Про захист від недобросовісної конкуренції” та ст 5. ЗУ “Про Публічні Закупівлі”, згідно якої: Закупівлі здійснюються за такими принципами: п.1. добросовісної конкуренції серед учасників.” Потенційні учасники позбавлені права об'єктивно визначити ціну тендерної пропозиції та доцільність участі у такій закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що Замовник не зобов’язаний встановлювати конкретні чисельні показники щодо якості. Документацією встановлено опис усіх необхідних характеристик товарів, а саме: Технічні вимоги до предмета закупівлі. Вони є вичерпними: "Основні технологічні характеристики вугілля відповідно до ДСТУ 3472:2015 Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація та ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне. для побутових потреб. Технічні умови". ДСТУ 4096-2002 Вугілля буре, кам`яне, антрацит, горючі сланці та вугільні брикети. Методи відбору та підготовки проб до лабораторних випробувань. Показники якості: Вугілля марки Б – згідно ДСТУ 3472:2015 Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація".
Доводимо до вашого відома актуальну практику АМКУ, а саме: Рішення від 08.09.2022 № 5771 у якому оскаржувалась ідентична вимога - колегія зазначає, що Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Доводимо до вашого відома актуальну практику АМКУ, а саме: Рішення від 08.09.2022 № 5771 у якому оскаржувалась ідентична вимога - колегія зазначає, що Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Оригінал або копію протоколу випробувань вугілля виданий на ім’я учасника або виробника
Дата подання: 11 вересня 2022 13:04
Дата відповіді: 14 вересня 2022 13:42
Шановний Замовник! Згідно Додатку 4 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) вимагається: пункт 2. Оригінал або копію протоколу випробувань вугілля виданий на ім’я учасника або виробника, Дана вимога є дискримінаційною огляду на те, що протокол випробувань видається на товар, який вже є у наявності в учасника. Враховуючи немалу кількість предмету закупівлі, ми не маємо в наявності на момент подання пропозицій товару, а плануємо його придбання у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі. Отже, Замовник даною вимогою надає перевагу учасникам, які вже мають в наявності заявлений товар, або які мають договір укладений із виробником і такий протокол наявний у виробника. Також, протокол випробувань не є обов’язковими згідно вимог чинних національних стандартів для вугілля кам’яного. Згідно ДСТУ 7146:2010 для вугілля кам’яного вимагається лише сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик та посвідчення про якість вугілля кам’яного. Встановивши таку вимогу, Замовник порушує такий принцип здійснення закупівель як максимальна економія та ефективність. Враховуючи наведене, дані вимоги є дискримінаційними та незаконними, та потенційні учасники не зможуть їх виконати. З цього приводу існує практика АМКУ. Рішення № 41р/пк-пз від 10.06.2016. Оголошення № UA-2016-05-04-000047-с Орган оскарження задовольнив вимоги скаржника у частині встановлення замовником до учасників дискримінаційних вимог щодо надання протоколу випробувань за показниками якості, виданого відповідною лабораторією, в якому зазначено результати всіх випробувань продукції, що є предметом закупівлі. Таким чином, рішенням АМКУ від 10.06.16 р. № 41 зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши дискримінаційні вимоги. З огляду на вищевикладене просимо виключити вимогу із Додатку 4 до Документації стосовно надання учасниками оригіналу або копію протоколу випробувань вугілля виданий на ім’я учасника або виробника,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Повідомляємо, що згідно п.2 технічної специфікації вимагається надання оригіналу або копії протоколу випробувань вугілля, що виданий на ім’я учасника або виробника. Таким чином, Замовник передбачив для учасників можливість вибору.
Протокол випробувань – один із основних документів технічної документації, в якому згідно заданих параметрів і методики відображається показники якості, безпеки і т.д. Протокол випробувань видається спеціалізованою акредитованої інстанцією, яка в межах своїх повноважень може робити той чи інший аналіз продукції.
Разом з тим, звертаємо увагу, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання протоколів випробування саме на партію, яку пропонує учасник. Зважаючи на це вами не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови Документації та не доведено, яким чином наведена вище умова Документації порушує ваші права та законні інтереси.
Додатково звертаємо увагу, що ваше небажання отримувати вищенаведений документ - не дорівнює наявності дискримінаційності у вимогах ТД.
Доводимо до вашого відома актуальну практику АМКУ, а саме: Рішення від 08.09.2022 № 5771 у якому оскаржувалась ідентична вимога - колегія зазначає, що Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Протокол випробувань – один із основних документів технічної документації, в якому згідно заданих параметрів і методики відображається показники якості, безпеки і т.д. Протокол випробувань видається спеціалізованою акредитованої інстанцією, яка в межах своїх повноважень може робити той чи інший аналіз продукції.
Разом з тим, звертаємо увагу, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання протоколів випробування саме на партію, яку пропонує учасник. Зважаючи на це вами не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови Документації та не доведено, яким чином наведена вище умова Документації порушує ваші права та законні інтереси.
Додатково звертаємо увагу, що ваше небажання отримувати вищенаведений документ - не дорівнює наявності дискримінаційності у вимогах ТД.
Доводимо до вашого відома актуальну практику АМКУ, а саме: Рішення від 08.09.2022 № 5771 у якому оскаржувалась ідентична вимога - колегія зазначає, що Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
гарантійний лист про використання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик від виробника
Дата подання: 11 вересня 2022 14:41
Дата відповіді: 14 вересня 2022 13:41
Шановний Замовник! Згідно Додатку 4 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) вимагається: пункт 2.Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданий виробникові( гарантійний лист про використання даного сертифікату від виробника) /Учаснику (надається у вигляді кольорової скан-копії, зробленої з оригіналу документа, що містить мокру печатку особи, що видає сертифікат).
Дана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що вимагаючи надання цього гарантійного листа саме від виробника вугілля, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону України Про Публічні Закупівлі, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні Учасники торгів (у тому числі наше підприємство), які не є виробниками вугілля, або ті, які не мають договірних відносин безпосередньо з виробниками вугілля, а можуть купувати вугілля у інших організацій-посередників, які нерідко пропонують кращі умови, ніж виробники.
При чому таких організацій-посередників в ланцюгу постачання вугілля може бути декілька. Крім того є такі Учасники, у яких вже є в наявності весь обсяг даних марок вугілля, тому вони також не зможуть надати гарантійний лист від виробника.
Також згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону Замовник торгів при визначенні технічних та якісних характеристик товару повинен керуватися існуючими міжнародними або національними стандартами.
Згідно пункту 7.10 ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови. - під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик - чотири роки. Тобто при постачанні вугілля виробник повинен надати лише копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, ніяких додаткових гарантійних листів чинним законодавством України від нього не вимагається.
Таким чином, якщо Учасник не є безпосередньо виробником вугілля, або якщо Учасник купує вугілля не у виробника, а у посередників (як, наприклад, наше підприємство), або якщо Учасник вже має в наявності це вугілля, то він не може виконати цю вимогу Документації.
Постачальник маючи договірні відносини із виробником вугілля, та здійснюючи купівлю та продаж твердого палива а саме вугілля, має сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик наданий йому виробником, оскільки пункту 7.10 ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови. - Під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів
Тобто Постачальник використовує у своїй діяльності такий сертифікат та може його надати третім особам.
Вимога значно обмежує кількість потенційних Учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про державні закупівлі.
З цього приводу існує практика АМКУ. Рішення № 625- р/пк-пз, від 14.02.2017 року за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-01-13-001034-a/ .
Ідентифікатор закупівлі:UA-2017-01-13-001034-a
Скаржник - Приватне Підприємство "Востоксервіс" зазначає, що внесеними змінами в п.6 Розділу 3 Документації Замовник наполягає, що "Якість товару підтверджується (надається в пропозиції) гарантійний лист від виробника товару, адресований на ім’я постачальника (який завіряє сертифікати) для учасника процедури закупівлі або на ім’я учасника процедури закупівлі в якому зазначено право на використання вищезазначених документів (копії сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на запропоновані марки вугілля кам’яного , що є предметом закупівлі) в складі пропозиції конкурсних торгів".
Скаржник - Приватне Підприємство "Востоксервіс" зазначає, що цією вимогою дискримінуються потенційні Учасники торгів (у тому числі скаржника), які не є виробниками вугілля, або ті, які не мають договірних відносин безпосередньо з виробниками вугілля, а можуть купувати вугілля у інших організацій-посередників.
Крім того скаржник наголошує, що є такі Учасники, у яких вже є в наявності весь обсяг даних марок вугілля, тому вони також не зможуть надати гарантійний лист від виробника.
На думку скаржника ця вимога значно обмежує кількість потенційних Учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про державні закупівлі.
У ході розгяду зазначеного питання АМКУ встановлено наступне :
Наведені умови документації обмежують коло учасників лише виробниками або суб’єктами господарювання безпосередньо пов’язаними з виробниками. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі в тому числі і до Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов ТД порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме- недискримінація учасників, а отже Замовник має внести зміни до документації в цій частині.
З огляду на вищевикладене просимо зобов’язати Замовника внести зміни у Додаток 4 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ):а саме, Пункт 2, щодо надання учасниками сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданий виробникові( гарантійний лист про використання даного сертифікату від виробника доповнивши “або постачальника (іншого суб’єкта господарювання, у разі якщо вугілля закуповується не безпосередньо у виробника)" /Учаснику.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Повідомляємо, що згідно ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на викладене, замовником встановлено зазначені вимоги з метою запобігання фальсифікації документів, а саме спотворення фактів наявності дійсних правовідносин з легальним виробником товару навіть через посередника. Замовник вважає за потрібне пересвідчитись, що учасники торгів користуються документами на легальних засадах, а не скопіювали їх із загального доступу, тобто що учасники можуть підтвердити реальність можливості поставки.
Лист про право використання учасником документів в цих торгах з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.
Дата подання: 11 вересня 2022 15:00
Дата відповіді: 14 вересня 2022 13:40
Шановний Замовник! Згідно Додатку 4 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) вимагається: пункт 2.Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій: Якщо учасник не є власником зазначених документів, у складі тендерної пропозиції такий учасник повинен надати лист(листи) від власника(власників) такого документу, адресований замовнику, в якому зазначено номер (номери) документу, дата його видачі та право використання учасником зазначених документів в цих торгах з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.
Дана вимога є дискримінаційною в тому разі, якщо технічні документи надані за заявою, виробникові вугілля і він є власником таких документів.
Наприклад сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля, надається лише виробникові вугілля. У разі якщо учасник не є виробником, та не має договірних відносин із виробником, такі учасники незможуть надати лист(листи) від власника(власників) такого документу, адресований замовнику, в якому зазначено номер (номери) документу, дата його видачі та право використання учасником зазначених документів в цих торгах з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.
Ми не маємо безпосередніх договірних відносин із Виробником вугілля , але співпрацюємо із постачальником, який має договірні відносини із виробником вугілля.
Наше підприємство може надати лише Лист свого постачальника , від виробника не може оскільки не має з ним договірних відносин. Тобто ця вимога значно обмежує кількість потенційних Учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про державні закупівлі.
Оскільки Всі технічні документи, які вимагає замовник можуть надаватись не лише виробникові але й на ім’я учасника, окрім Сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, (в разі якщо учасник не є виробником) просимо внести зміни
до ТД, щодо надання учасниками: Якщо учасник не є власником зазначених документів, у складі тендерної пропозиції такий учасник повинен надати лист(листи) від власника(власників) такого документу, адресований замовнику, в якому зазначено номер (номери) документу, дата його видачі та право використання учасником зазначених документів в цих торгах з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.ДОПОВНИВШИ: Для Сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик: Такий документ може надаватися постачальником (іншм суб’єктом господарювання, у разі якщо вугілля закуповується не безпосередньо у виробника).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Повідомляємо, що згідно ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на викладене, замовником встановлено зазначені вимоги з метою запобігання фальсифікації документів, а саме спотворення фактів наявності дійсних правовідносин з легальним виробником товару навіть через посередника. Замовник вважає за потрібне пересвідчитись, що учасники торгів користуються документами на легальних засадах а не скопіювали їх із загального доступу, тобто що учасники можуть підтвердити реальність можливості поставки.
Гарантія відвантаження вугілля бурого марки Б що є предметом закупівлі.
Дата подання: 11 вересня 2022 16:06
Дата відповіді: 14 вересня 2022 13:38
Шановний Замовник! Згідно Додатку 4 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) вимагається: пункт 2.Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій: Гарантію відвантаження вугілля бурого марки Б що є предметом закупівлі.
Учасник може мати договірні відносини із Виробником вугілля, або співпрацювати із постачальником, який має договірні відносини із виробником вугілля.
В разі якщо вугілля закуповуватиметься учасником не безпосередньо у виробника, а у постачальника, то і Гарантію відвантаження вугілля бурого марки Б що є предметом закупівлі буде надавати учаснику постачальник.
Просимо Замовника закріпити таке положення шляхом внесення відповідних змін.,щоб уникнути різного розуміння учасниками закупівлі даного положення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дана вимога встановлена Замовником без конкретизації, від кого саме має бути надано вказаний документ, отже, на Ваш вибір може бути надано гарантію або від виробника, або від постачальника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-09-06-000979-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "Енергозахід", Код ЄДРПОУ:36084263
Дата подання: 16 вересня 2022 11:24
Дата подання: 16 вересня 2022 11:24
Скарга на умови Тендерної Документації
Повна інформація у скарзі Вих № 16/09/22 від 16.09.2022р.
Тендерна Документація, ЗАТВЕРДЖЕНА Протоколом уповноваженої особи від " 06 " вересня 2022 року Дувіряк Ю.І., містить дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема частині четвертій статті 5 “Замовники не мають права встановлювати жодних дискримiнацiйних вимог до учасникiв”; частині четвертій статті 22 “Тендерна документацiя не повинна мiстити вимог, що обмежують конкуренцiю та призводять до дискримiнацii учасникiв”, а також основоположнi принципи здiйснення публiчних закупiвель, якi вiдображенi у статті 5, зокрема принцип добросовiсної конкуренцii серед учасникiв, недискримiнацii учасникiв та рiвного ставлення до них.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 вересня 2022 15:24
Рішення від 20.09.2022 № 5871.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2022 15:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.09.2022 № 6015.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2022 16:21
Рішення від 27.09.2022 № 6015.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2022 11:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник вніс зміни до тендерної документації щодо виявлених порушень викладених у Рішенні від 27.09.2022 № 6015.
Всі зміни завантажені в електронну систему.
Дата виконання рішення замовником: 30 вересня 2022 10:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2022 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Енергозахід" |
804 672,00
UAH з ПДВ
|
788 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ" |
799 040,00
UAH з ПДВ
|
799 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" |
805 000,00
UAH з ПДВ
|
805 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Енергозахід" #36084263 |
Відхилено |
788 040,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2022 11:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО СИСТЕМИ" #36731895 |
Переможець |
799 040,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2022 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2022 15:08
|
додаткова угода1.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2022 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2022 14:52
|
Договір 01.11.2022.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2022 14:51
|
протокол 02.11.2022.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2022 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2022 08:36
|
Договір 59.pdf | укладений |
01 листопада 2022 08:36
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вугілля буре марки Б | 88 | тонни |
9 080,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення помилки, завантажено невірний файл |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол УО |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни щодо продовження терміну поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Вугілля буре марки Б | 88 | тонни |
9 080,00
UAH з ПДВ
|