Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою - поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Учительській в м. Чернівці
Очікувана вартість
13 888 360,00 UAH
UA-2022-09-06-000834-a c7e7c7c412744cedbc2921cab6e56619
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Труфіна

+380372524076 trufina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Жанна Труфіна
+380372524076
trufina@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2022 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2022 00:00
Початок аукціону: 15 вересня 2022 14:54
Очікувана вартість: 13 888 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 441,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1,5 % від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору: грошова сума, яка перераховується на розрахунковий рахунок Замовника р/р № UA 108201720355159002001188136, Державна казначейська служба України в м. Києві, одержувач: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, код за ЄДРПОУ 44327100. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів після отримання письмового звернення Виконавця у таких випадках: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі невиконання та/або неналежного виконання Виконавцем умов Договору забезпечення не повертається.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою - поточний ремонт дорожнього покриття на вул. Учительській в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Учительська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг. Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів, з дати отримання актів приймання наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в межах наявного фінансового ресурсу на рахунку Замовника. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022р. Фінансування Договору здійснюється в залежності від реального фінансування з бюджету Чернівецької міської територіальної громади на 2022 рік. Платіжні зобов’язання, за цим договором, виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2022 рік. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України. . Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1,5 % від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору: грошова сума, яка перераховується на розрахунковий рахунок Замовника р/р № UA 108201720355159002001188136, Державна казначейська служба України в м. Києві, одержувач: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, код за ЄДРПОУ 44327100. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів після отримання письмового звернення Виконавця у таких випадках: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі невиконання та/або неналежного виконання Виконавцем умов Договору забезпечення не повертається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2022 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " 10 950 000,00
UAH з ПДВ
10 950 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ШБУ-77" 12 150 000,00
UAH з ПДВ
12 150 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" 13 193 505,59
UAH з ПДВ
13 193 505,59
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 13 749 400,00
UAH з ПДВ
13 749 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 вересня 2022 14:32
Електронний підпис
14 вересня 2022 14:30
6. Повноваження.zip
14 вересня 2022 14:30
3. Копія Статуту.pdf
14 вересня 2022 14:30
9. Інформація про АБЗ.pdf
14 вересня 2022 14:30
8.4. Листи-підтвердження.pdf
14 вересня 2022 14:30
11.1. Договір № 249-20.pdf
14 вересня 2022 14:30
14. Довідка ЮО.zip
14 вересня 2022 14:30
9.1. Документи на АБЗ.pdf
14 вересня 2022 14:30
8.2. Інвентарні картки.pdf
14 вересня 2022 14:30
11.3. Лист відгук дог.№249-20.pdf
14 вересня 2022 14:30
7. Проєкт договору.pdf
14 вересня 2022 14:30
16. Витяг.7z
14 вересня 2022 14:30
10. Довідка працівники.pdf
14 вересня 2022 14:30
9.3. Транспортна схема.pdf
14 вересня 2022 14:30
11.2. Виконання дог.№ 249-20.zip
14 вересня 2022 14:30
15. Довідка ФО.zip
14 вересня 2022 14:30
4. Форма ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 вересня 2022 14:30
13. Акт огляду.pdf

Публічні документи

14 вересня 2022 19:11
Електронний підпис
14 вересня 2022 19:09
1. Реєстр..PDF
14 вересня 2022 19:09
11. Лист-пояснення..PDF
14 вересня 2022 19:09
21. Договір 40.pdf
14 вересня 2022 19:09
23. Акти ч1 _40..pdf
14 вересня 2022 19:09
24. Акти ч2.1 _40..pdf
14 вересня 2022 19:09
25. Акти ч2.2 _40..pdf
14 вересня 2022 19:09
26. Відгук..pdf
14 вересня 2022 19:09
33. Довідка ШБУ77.zip
14 вересня 2022 19:09
38. Карта схема поставки.PDF
14 вересня 2022 19:09
40. Проект договору..PDF
14 вересня 2022 19:09
41. Технічне завдання..PDF
14 вересня 2022 19:09
42. Лист пояснення..PDF
14 вересня 2022 19:09
43. Лист пояснення 2..PDF
14 вересня 2022 19:09
8. Пропозиція..PDF

Публічні документи

13 вересня 2022 15:21
Електронний підпис
13 вересня 2022 15:20
АТЕСТАТ ВИРОБНИЦТВА.pdf
13 вересня 2022 15:20
Довідка захист довкілля.pdf
13 вересня 2022 15:20
Акт обстеження обєкту.pdf
13 вересня 2022 15:20
ЛИСТ ЗГОДА БобульТ.В..pdf
13 вересня 2022 15:20
Сертифікат ISO 2020 англ..pdf
13 вересня 2022 15:20
ЛИСТИ ПІДТВЕРДЖЕННЯ.rar
13 вересня 2022 15:20
ТЕХНАГЛЯД.rar
13 вересня 2022 15:20
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
13 вересня 2022 15:20
ЛИСТИ ВІДГУКИ.rar
13 вересня 2022 15:20
Сертифікат ISO 2020 укр..pdf
13 вересня 2022 15:20
_ТехнПаспВласні ТЗ1.zip
13 вересня 2022 15:20
ДИПЛОМИ.rar
13 вересня 2022 15:20
Трактор гусеничний ТД-75.pdf
13 вересня 2022 15:20
ДОГОВОРИ ОРЕНДИ.rar
13 вересня 2022 15:20
_ТехПаспОрендовані.rar
13 вересня 2022 15:20
Схема перевезення.pdf
13 вересня 2022 15:20
НАКАЗИ на ПРАЦІВНИКІВ.pdf

Публічні документи

14 вересня 2022 15:53
Електронний підпис
14 вересня 2022 15:50
17 Звіт працівники.pdf
14 вересня 2022 15:50
1 Згода.pdf
14 вересня 2022 15:50
6 Протокол 9.pdf
14 вересня 2022 15:50
3 Опис (оригінал).pdf
14 вересня 2022 15:50
7 Наказ 448.pdf
14 вересня 2022 15:50
3 Протокол 7.pdf
14 вересня 2022 15:50
24 Відгук 1П.pdf
14 вересня 2022 15:50
Довідка (2).zip
14 вересня 2022 15:50
18 Накази.pdf
14 вересня 2022 15:50
3 Статут (копія).pdf
14 вересня 2022 15:50
26 Акт огляду.pdf
14 вересня 2022 15:50
14 Довідка про АБЗ.pdf
14 вересня 2022 15:50
2 Довідка про довкілля.pdf
14 вересня 2022 15:50
15 АБЗ Борщів копія.pdf
14 вересня 2022 15:50
33 Договір поставки.pdf
14 вересня 2022 15:50
4 Цінова пропозиція.pdf
14 вересня 2022 15:50
32 Транспортна схема.pdf
14 вересня 2022 15:50
8 Протокол 10.pdf
14 вересня 2022 15:50
Довідка (3).zip
14 вересня 2022 15:50
9 Проект договору.pdf
14 вересня 2022 15:50
20 Копії дипломів.pdf
14 вересня 2022 15:50
3 Опис (копія).pdf
14 вересня 2022 15:50
19 Посвідчення водіїв.pdf
14 вересня 2022 15:50
3 Статут (оригінал).pdf
14 вересня 2022 15:50
22 Аналогічний договір 1П.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО "

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ШБУ-77"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "Техно-Буд Сервіс"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО "
#33757711
Відхилено 10 950 000,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2022 10:34
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Відхилено 12 150 000,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2022 10:37
ТОВ "Техно-Буд Сервіс"
#34864234
Відхилено 13 193 505,59
UAH з ПДВ
20 вересня 2022 10:41
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 13 749 400,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2022 10:43

Документи

20 вересня 2022 10:34
Електронний підпис

Документи

20 вересня 2022 10:37
Електронний підпис

Документи

20 вересня 2022 10:41
Електронний підпис

Документи

20 вересня 2022 10:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2022 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
13 749 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2022 10:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2022 10:24
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2022 13:13
ДД1 ПР вул. Учительська.pdf зміни до договору
18 листопада 2022 13:07
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2022 11:42
ПР - Учительська.pdf укладений
05 жовтня 2022 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 344
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 12 283 212,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 047 202,00 UAH)