Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт, аварійно, відновні роботи вулиць(внутрішньоквартальних дворових проїздів) комунальної власності м. Полтава
Очікувана вартість
19 595 664,00 UAH
UA-2022-09-05-010464-a 28739aa7a8e64a048161baeaa127257d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ланюк

+380532222813
+380500142688
gorgyts190@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19
Контактна особа: Ігор Ланюк
+380532222813, +380500142688
gorgyts190@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2022 19:44
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2022 12:00
Очікувана вартість: 19 595 664,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення пропозицій у формі електронної банківської гарантії. Гарантія надається у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами), інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі та ідентифікатор (номер) закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/заявки, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Форму гарантії забезпечення пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» (далі – Форма). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління)*. *При перевірці пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП на банківській гарантії, пропозиція Учасника може бути відхилена Замовником. Крім того, усі документи надані банком, повинні містити КЕП гаранта. Розмір забезпечення пропозиції складає: 10 000 грн. 00 коп. (десять тисяч грн. 00 коп.). Гарантія повинна містити реквізити відповідно до п. 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 із змінами. Додатково, учасник надає Статут банка-гаранта та ліцензію НБУ (у вигляді, передбаченому чинним законодавством) на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію учаснику. Замовник визначає основні умови до Гарантії: - гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені); - валюта гарантій: гривня; - гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою, без подання будь-яких інших документів (крім вимоги) або виконання будь-яких інших умов; - строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів від дня отримання гарантом вимоги бенефіціара; - спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту не зазначається; - строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим, ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій; - у разі продовження строку дії пропозиції, строк дії забезпечення пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк. Кошти, що за вимогою бенефіціара (у разі настання гарантійного випадку) повинні надійти у забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню банком-гарантом за реквізитами: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради; Код ЄДРПОУ 03365854; вул. Стрітенська, 19, м. Полтава, 36020. Отримані від застосування забезпечення пропозиції кошти Замовник перераховує до Державного бюджету України. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Учасник в складі документів пропозиції надає лист-згоду на продовження терміну дії гарантії забезпечення пропозиції на вимогу Замовника. Також в складі документів пропозиції надається відповідний лист-згода Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, зазначених в цій частині документації та визначених частиною четвертою статті 25 Закону, про що надається відповідне погодження у складі пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20248.83 метри квадратні
Поточний ремонт, аварійно, відновні роботи вулиць(внутрішньоквартальних дворових проїздів) комунальної власності м. Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Виконавцю в розмірі 30 % вартості послуг на умовах передбачених проєктом Договору Аванс 60 Календарні 30
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на умовах передбачених проєктом Договору. Можливе відстрочення платежу за надані послуги, відповідно до пропозиції Виконавця за результатами проведеної спрощеної закупівлі Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Критерії вибору переможця: 30%
на строк від 241 чи більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення пропозицій у формі електронної банківської гарантії. Гарантія надається у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами), інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі та ідентифікатор (номер) закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/заявки, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Форму гарантії забезпечення пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» (далі – Форма). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління)*. *При перевірці пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП на банківській гарантії, пропозиція Учасника може бути відхилена Замовником. Крім того, усі документи надані банком, повинні містити КЕП гаранта. Розмір забезпечення пропозиції складає: 10 000 грн. 00 коп. (десять тисяч грн. 00 коп.). Гарантія повинна містити реквізити відповідно до п. 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 із змінами. Додатково, учасник надає Статут банка-гаранта та ліцензію НБУ (у вигляді, передбаченому чинним законодавством) на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію учаснику. Замовник визначає основні умови до Гарантії: - гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені); - валюта гарантій: гривня; - гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою, без подання будь-яких інших документів (крім вимоги) або виконання будь-яких інших умов; - строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів від дня отримання гарантом вимоги бенефіціара; - спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту не зазначається; - строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим, ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій; - у разі продовження строку дії пропозиції, строк дії забезпечення пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк. Кошти, що за вимогою бенефіціара (у разі настання гарантійного випадку) повинні надійти у забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню банком-гарантом за реквізитами: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради; Код ЄДРПОУ 03365854; вул. Стрітенська, 19, м. Полтава, 36020. Отримані від застосування забезпечення пропозиції кошти Замовник перераховує до Державного бюджету України. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Учасник в складі документів пропозиції надає лист-згоду на продовження терміну дії гарантії забезпечення пропозиції на вимогу Замовника. Також в складі документів пропозиції надається відповідний лист-згода Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, зазначених в цій частині документації та визначених частиною четвертою статті 25 Закону, про що надається відповідне погодження у складі пропозиції.

Сума забезпечення: 10000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електрона банківська гарантія
Вимоги до документу: електрона банківська гарантія
05 вересня 2022 19:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2022 19:44
Оголошення внутрішньоквартальні.docx
05 вересня 2022 19:44
проєкт договору внутрішньоквартальні.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2022 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Відповідність критеріям Документи
ТОВ «АСФЕР ГРУП» 19 571 802,14
UAH з ПДВ
19 571 802,14
UAH з ПДВ
1.4285714286 13 700 261.50 Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 вересня 2022 20:07
Електронний підпис
13 вересня 2022 19:59
Garantiya_10 000_00.zip
13 вересня 2022 19:59
Договiр гарантii.zip
13 вересня 2022 19:59
ч. 1.pdf
13 вересня 2022 19:59
ч. 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «АСФЕР ГРУП»

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Garantiya_10 000_00.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «АСФЕР ГРУП»
#41864437
Переможець 19 571 802,14
UAH з ПДВ
15 вересня 2022 11:55

Документи

15 вересня 2022 11:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2022 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «АСФЕР ГРУП»
#41864437
19 571 802,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 вересня 2022 11:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2022 16:17
Додаткова угода № 2 розірвання.pdf укладений
11 листопада 2022 16:15
Електронний підпис укладений
26 вересня 2022 13:33
Договір № 47 від 22.09.2022.pdf укладений
26 вересня 2022 13:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2022 — 11 листопада 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Враховуючи п. 3.8, п. 3.9, п. 12.2, 15.4 та 16.2 Договору від 22.09.2022 № 47