Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32835966 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Контактна особа: |
Тетяна Мананкова +380978488577 czomanankova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Водно-спортивний комбінат" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03564217 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2022 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2022 11:11 |
Очікувана вартість: | 511 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 555,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2022 15:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2022 15:00 |
Тендерна документація_нова редакція_26.09.2022.docx | |
26 вересня 2022 14:59 |
Перелік змін 26.09.2022.docx | |
05 вересня 2022 16:11 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx | |
05 вересня 2022 16:11 |
Додаток 6 Проект договору.doc |
26 вересня 2022 15:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 вересня 2022 15:00 |
Тендерна документація_нова редакція_26.09.2022.docx
|
||||||
26 вересня 2022 14:59 |
Перелік змін 26.09.2022.docx
|
||||||
05 вересня 2022 16:11 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
|
||||||
05 вересня 2022 16:11 |
Додаток 6 Проект договору.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 09 листопада 2022 10:50
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-06-000007 ● 16d2bf622c934e38a8ace3175aa771e0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2023 17:34 |
05.04.2023 № 77
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.04.2023 № 77
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2022-09-05-008777-a
05.06.2022 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
код ЄДРПОУ 32835966 Інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-07 11:34:33
Питання до пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-12 15:31:34
Відповіді на питання моніторингу
ЩОДО ПИТАННЯ № 1:
Комунальне підприємство «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» Дніпровської міської ради (далі – «КП «ЦЗО» ДМР») під час здійснення публічних закупівель є юридичною особою комунальної власності, яка організовує і проводять тендери та закупівлі за рамковими угодами в інтересах замовників відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
КП «ЦЗО» ДМР в своїй діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України № 1216 від 27.12.2018 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій», Рішенням Дніпровської міської ради «Про визначення комунального підприємства «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради централізованою закупівельною організацією» від 23.06.2021 № 7/8, Розпорядженням Дніпровського міського голови «Про затвердження порядку взаємодії замовників з Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель» від 29.09.2021 № 6-29/9-р та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 19 Особливостей створення та діяльності централізованих закупівельних організацій, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1216 визначено перелік основних функцій централізованої закупівельної організації на підставі яких здійснює свою роботу КП «ЦЗО» ДМР.
Згідно з п. 3.1. Порядку взаємодії замовників з Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель, затвердженої Розпорядженням Дніпровського міського голови № 6-29/9-р від 29.09.2021 р. (далі за текстом – «Порядок»): «Замовник самостійно визначає потребу в закупівлі, яку планує передати до ЦЗО, та вносить інформацію про закупівлю у власний річний план закупівель…».
Так, замовником-ініціатором закупівлі – Комунальним підприємством «Водно-спортивний комбінат» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 03564217) (далі за текстом – КП «ВСК» ДМР) в річному плані закупівель придбання Лушпиння соняшникового гранульованого передбачено саме за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо (ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2022-07-05-003341-b).
Проведеним КП «ЦЗО» ДМР аналізом аналогічних закупівель в системі PROZORRO встановлено, що зазвичай закупівля лушпиння соняшникового гранульованого проводиться саме за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, враховуючи те, що товар буде закуповуватись з метою використання його саме в якості палива, а не продукту рослинного походження.
Враховуючи, що саме замовником-ініціатором закупівлі КП «ВСК» ДМР визначається код ДК закупівлі, у КП «ЦЗО» ДМР були відсутні підстави на зміну коду з ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо на ДК 021:2015:03110000-5 Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
Додатково повідомляємо:
Централізовані закупівельні організації здійснюють організацію та проведення тендерів в інтересах замовників (п. 15 Постанови Кабінету Міністрів України № 1216 від 27.12.2018 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій»).
«Порядком взаємодії замовників з Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель», затвердженим Розпорядженням Дніпровського міського голови № 6-29/9-р від 29.09.2021, встановлені повноваження КП «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» Дніпровської міської ради. Вказаним Порядком, як і іншими чинними нормативними актами не передбачено, що КП «ЦЗО» ДМР має повноваження контролювати, перевіряти або якимось чином впливати (в тому числі і витребовувати будь-які документи чи інформацію, якщо це прямо не передбачена законом) на господарську діяльність Замовників-ініціаторів закупівлі, що встановлено ст.ст. 6, 23 Господарського кодексу України.
ЩОДО ПИТАННЯ № 2:
05.09.2022 Комунальне підприємство «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» Дніпровської міської ради оголосило закупівлю UA-2022-09-05-008777-a (предмет закупівлі: Лушпиння соняшника гранульоване (ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо) в електронній системі закупівель за веб-посиланням: https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2022-09-05-008777-a в інтересах Комунального підприємства «Водно-спортивний комбінат» Дніпровської міської ради (далі «Замовник-ініціатор»).
Протоколом № 5 від 25.11.2022 Уповноваженої особи зазначена закупівля була відмінена на підставі Листа від 23.11.2022 № 121 (копія надається) від Замовника-ініціатора, керуючись статтями 11, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», останній звернувся до КП «ЦЗО» ДМР з проханням відмінити закупівлю UA-2022-09-05-008777-a з підстав, визначених частиною 1 статті 32 Закону, а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів з заявленими технічними характеристиками».
У відповідь на відміну вказаної закупівлі, Приватним підприємством «ІНВЕСТ АЛЬЯНС» (код ЄДРПОУ 42737308) 04.12.2022 р. було подано Скаргу № 02/12-2 від 02.12.2022 р. до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в якій ПП «ІНВЕСТ АЛЬЯНС» просило скасувати рішення Замовника про відміну процедури закупівлі з огляду на те, що потреба у закупівлі Замовника-ініціатора не зникала, а, отже, відміна закупівлі є неправомірною.
14.12.2022 р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – «АМКУ») прийняла Рішення № 7397-р/пк-пз, відповідно до якого КП «ЦЗО» ДМР було зобов’язане скасувати рішення про відміну процедури закупівлі UA-2022-09-05-008777-a «Лушпиння соняшникове гранульоване (ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо)» з огляду на те, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі з зазначених у Відповіді на скаргу № 04/12 від 09.12.2022 р. підстав.
КП «ЦЗО» ДМР не погодилось з вказаним рішенням АМКУ, з огляду на те, що нормою п. 1 ч. 1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено право замовника на відміну тендеру у разі відсутності потреби у подальшій закупівлі. На підтвердження факту відсутності потреби у подальшій закупівлі Замовник-ініціатор закупівлі надав Лист від 23.11.2022 № 121.
Оцінка обґрунтованості причин, викладених у вказаному Листі від 23.11.2022 № 121, аналіз змісту мотивації чи її повноти не входить до повноважень АМКУ, про що неодноразово зазначали суди в своїх рішеннях, зокрема, у справі № 640/12037/21.
Додатково зазначаємо, що закупівля будь-яких товарів, робіт або послуг є господарською діяльністю Замовника-ініціатора (КП «ВСК» ДМР), в яку КП «ЦЗО» ДМР, як Замовник закупівель, не може втручатись і будь-яким чином впливати на господарські потреби.
Відповідно до ч. 1 ст. 6 Господарського кодексу України: «Загальними принципами господарювання в Україні є: … заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини.»
Ч. 3 ст. 8 Господарського кодексу України встановлює: «Господарська компетенція органів державної влади та органів місцевого самоврядування реалізується від імені відповідної державної чи комунальної установи. Безпосередня участь держави, органів державної влади та органів місцевого самоврядування у господарській діяльності може здійснюватися лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.»
Згідно з п. 4 ст. 23 Господарського кодексу України: «Незаконне втручання органів та посадових осіб місцевого самоврядування у господарську діяльність суб'єктів господарювання забороняється.»
Не погоджуючись з рішенням АМКУ, КП «ЦЗО» ДМР вирішило оскаржити рішення № 7397-р/пк-пз від 14.12.2022 в судовому порядку.
Ст. 27 Кодексу адміністративного судочинства України встановлює: «…адміністративні справи з приводу оскарження рішень Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вирішуються окружним адміністративним судом, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ».
Відповідно до ч. 23 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.»
Дата публікації вказаного рішення АМКУ в електронній системі закупівель – 19.12.2022 о 10:51.
Відповідно до ч. 1 ст. 120 Кодексу адміністративного судочинства України: «Перебіг процесуального строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.»
Отже, строк на оскарження Рішення № 7397-р/пк-пз від 14.12.2022 становив з 20.12.2022 по 18.01.2023.
17.01.2023 КП «ЦЗО» ДМР було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування рішення, зобов’язання вчинити певні дії до Київського окружного адміністративного суду, про що надаємо накладну № 4900098976685 від 17.01.2023, фіскальний чек ФН 3000435179 від 17.01.2023 та опис поштового вкладення від 17.01.2023.
Відповідно до даних трекінгу Укрпошти (роздруківка з офіційного сайту надається), Київський окружний адміністративний суд отримав позовну заяву ще 23.01.2023.
Станом на теперішній час, будь-яка інформація, стосовно поданої позовної заяви, відсутня на порталі «Судова влада» за посиланням: https://court.gov.ua/, жодних ухвал до КП «ЦЗО» ДМР також не надходило, на дзвінки за вказаним номером телефону на сайті суду (за посиланням: https://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/pro_sud/contacts/), а саме: (044) 207-80-91, суд не відповідає, на повідомлення, надіслані через офіційну електронну пошту inbox@adm.ko.court.gov.ua, суд також не відповідає.
На офіційному сайті Київського окружного адміністративного суду в розділі «Контакти» за посиланням: https://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/pro_sud/contacts/ розміщена інформація про те, що суд за номером +380936556910 має власний акаунт «Telegram». КП «ЦЗО» надіслало лист на вказаний акаунт «Telegram» за номером +380936556910 лист з запитом: «Доброго ранку! Я представник Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради. 17.01.2023 я подавав позовну заяву, відповідно до даних «Укрпошти», суд отримав позовну заяву 23.01.2023, проте, на сайті «Судова влада» немає інформації щодо позову. Жодної ухвали ми також не отримували. Додзвонитися також не виходить, бо на вказаний номер телефону не відповідають. Підкажіть, будь ласка, як можна дізнатись про рух позовної заяви? Ми писали на електронну пошту, але відповіді так і не отримали. Номер накладної поштового відправлення позовної заяви: 4900098976685. Засоби зв‘язку: 0993416698, електронна пошта: czo.sds@gmail.com».
На вказане повідомлення Київський окружний адміністративний суд відповів КП «ЦЗО» ДМР: «Добрий ранок! У зв*язку з надмірним навантаження реєстрація вхідної кореспонденції затримується, однак судом вживаються всі необхідні заходи для пришвидшення реєстрації. Дякуємо за розуміння.» (роздруківка листування з судом надається)
Станом на теперішній час КП «ЦЗО» очікує розгляд зазначеної позовної заяви в судовому порядку у зв’язку з чим рішення АМКУ не виконується.
Звертаємо увагу, що електронна система «PROZORRO» та законодавство не передбачають можливості зазначення інформації в закупівлях, що рішення АМКУ знаходиться на стадії судового оскарження.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.14.2022 № 7397-р/пк-пз щодо зобов'язання КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - «Лушпиння соняшника гранульоване» ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером ID: UA-2022-09-05-008777-a. Порушення вимог абзацу 4 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону №922 в частині невідхилення тендерних пропозицій, строк дії яких закінчився 03.01.2023 року.)
Оскарження в суді
Опис: | 02.05.2023 року було подано Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до Дніпропетровського окружного адмінісративного суду. |
Дата публікації: | 03 травня 2023 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2022 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ" |
476 000,00
UAH з ПДВ
|
476 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" |
506 800,00
UAH з ПДВ
|
506 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЄВТУШОК ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ" |
511 000,00
UAH з ПДВ
|
508 445,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ" #43464211 |
Рішення скасоване |
476 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2022 14:34
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" #42737308 |
Рішення скасоване |
506 800,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2022 14:34
|
ФОП "ЄВТУШОК ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ" #2471400173 |
Рішення скасоване |
508 445,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2022 14:34
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ" #43464211 |
Очікує рішення |
476 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2022 14:34
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2022 14:37 |
Кінець періоду оскарження: | 06 грудня 2022 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Листом від 23.11.2022 №121 замовник-ініціатор процедури закупівлі відкритих торгів за предметом «Лушпиння соняшника гранульоване» (ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-05-008777-a) – Комунальне підприємство «Водно-спортивний комбінат» Дніпровської міської ради, керуючись статтями 11, 32 Закону України № 922, звернувся до КП «ЦЗО» ДМР з проханням відмінити закупівлю UA-2022-09-05-008777-a з підстав, визначених частиною 1 статті 32 Закону України № 922, а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів |
25 листопада 2022 14:37
|
Електронний підпис |
25 листопада 2022 14:36
|
Рішення_про_відміну_закупівлі_25.11 2022.docx |
Дата подання: 04 грудня 2022 13:37