Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)(Ноутбук)
Очікувана вартість
158 900,00 UAH
UA-2022-09-05-006034-a 1a2ee7b4843b4d3285bf2d8d38b9274d
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кам'янченко Сергій Андрійович

+380612135282 sergijka1961@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 20490012
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, проспект Соборний 158 б
Контактна особа: Кам'янченко Сергій Андрійович
+380612135282
sergijka1961@gmail.com
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2022 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2022 14:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2022 14:22
Початок аукціону: 15 вересня 2022 12:48
Очікувана вартість: 158 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 589,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр.Соборний 158-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2022 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2022 14:17
оголошення ноутбук.PDF
05 вересня 2022 14:17
ноутбук.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-05-006034-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", Код ЄДРПОУ:44090423
Дата подання: 05 вересня 2022 20:54
1
Чинним законодавством України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ), до яких лист/інший документ не належить. До того ж на сьогодні не передбачено жодних обмежень щодо вільного обігу предмету закупівлі та обов’язку компанії-виробника товару (або його офіційного дистриб’ютора) при кожному продажу товару видавати лист або будь який інший документ, що інформує про гарантії і якість товару. Крім того, виробники (офіційні дистриб’ютори), не практикують видачу декількох таких документів, оскільки в них надається гарантія якості товару, що продається. Наявність листа/іншого документу від виробника або офіційного дистриб’ютора щодо гарантії та якості товару не зобов’язує постачальника передавати у власність товар саме того виробника, який видав відповідний документ, а отже не може вберегти від закупівлі фальсифікатів, а звідси слідує, що вимога таких документів, є безпідставною, так як не має жодної юридичної сили у відносинах між замовником та постачальником. Крім того, більш дієвим способом попередження постачання фальсифікатів є вимога надання у складі пропозиції видаткових та податкових накладних з кодом товару по УКТ ЗЕД, адже за допомогою зазначеного коду можна визначити митні економічні операції, що проводилися щодо товару, прослідкувати походження товару та порядок здійснення поставки. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, та окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Вимога ж надати «Лист від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи офіційним дистриб’ютором, тобто є дискримінацією. Відсутність таких листів ніяким чином не впливає й на якісні, та функціональні характеристики товару, який на законних підставах перебуває у особи, що пропонуватиме його на торгах. Отже, вимога подачі разом з тендерною пропозицією «Листа від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» є способом зменшення кола учасників, які відповідали б кваліфікаційним критеріям та мали змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 вересня 2022 15:30
«Шановний учаснику! Ваше запитання розглянуто та за результатами його розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону України, «Про публічні закупівлі», оголошення про спрощену закупівлю може містити іншу інформацію та вимоги до предмета закупівлі визначені замовником та яку замовник вважає за необхідне включити до документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO та ДЗО. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.»
Номер вимоги: UA-2022-09-05-006034-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", Код ЄДРПОУ:44090423
Дата подання: 05 вересня 2022 20:54
2
На вимогу надати ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист» - ознака корупції або змови Замовника зі зручним учасником за для забезпечення перемоги та обмеження конкуренції!
Просимо вивчити законні підстави, які підтверджують юридичну нікчемність так званого листа. Просимо не надавати пояснення кшталт того, що ви хочете бути впевненим в надійності постачальника та решта. Все це суб'єктивна думка, яка не базується на Законі! Офіційність товар або те, що він завезений на миту території Україну легально - можна перевірити по серійному номер або парт номеру, та для цього не потрібен ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист».
Даний висновок також підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні (тощо) стосунки саме з виробником.

Під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним, а саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо постачання товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (виробника або офіційного дистриб’ютора) без зазначення її як сторони договору. Таким чином, у випадку, якщо виробник або офіційний дистриб’ютор з яким, учасник зобов’язаний мати партнерський договір відмовиться від своїх гарантій, які зазначені в авторизаційному листі щодо постачання або якості товару, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого виробника або офіційного дистриб’ютора з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (виробник або офіційний дистриб’ютор). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги від виробника або його офіційного дистриб’ютора виконання умов договору. До того ж, на момент звернення, партнерській договір між виробником або його офіційним дистриб’ютором та Учасником вже може бути розірваним. Принагідно звертаємо увагу, Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином вимагаємо скасувати вимогу про надання так званого «авторизаційного листа», адже доведено, що такий лист не має юридичної сили та не несе зобов’язань перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника».
12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну.

Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Просимо Замовника не створювати умови не рівної конкуренції та проводити заходи на протидію корупції, а не на її розповсюдження, коли в закупівлі можуть прийняти участь обмежене коло учасників, які мають домовленості або з Замовником або з виробником чи офіційним дистриб’ютором.


Дискримінаційні вимоги - це пряме порушення роз'яснення Мінекономіки № 3323-04/50213-06 від 19.07.2022, та як наслідок звуження потенційного кола постачальників. Дискримінаційна вимога, на меті якої зовсім не відбір надійного постачальника, а корупційна складова, адже так званий лист видається лише одному учаснику. Таким чином саме ЗАМОВНИК – обмежує конкуренцію та сприяє зростання корупції. В той же час офіційність товару можна перевірити передавши його серійні номери до представництва.
Головне – істотні умови договору передбачають відповідальність постачальника за неякісний товар. Таким чином Замовник автоматично захищений від постачання неякісного товару тощо. Тож усі припущення про те, що так званий лист – це про надійного учасника – суб’єктивна думка замовника, який намагається обрати «надійного учасника» для себе. Тож це й розповсюдження корупційних схем!
Нікчемність так званого листа – доведена в попередній скарзі, обґрунтована ЗАКОНОМ, а не припущеннями.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 вересня 2022 15:31
«Шановний учаснику! Ваше запитання розглянуто та за результатами його розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону України, «Про публічні закупівлі», оголошення про спрощену закупівлю може містити іншу інформацію та вимоги до предмета закупівлі визначені замовником та яку замовник вважає за необхідне включити до документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO та ДЗО. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.»
Номер вимоги: UA-2022-09-05-006034-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 18 вересня 2022 15:42
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ПП «Лібра-Лайн» та про намір укласти договір з зазначеним учасником.
Шановний Замовник!
Суть вимоги у закріпленому файлі.
Дякуємо за увагу.
З Повагою!
Скасована
Дата: 19 вересня 2022 15:01
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2022 14:57
Шановний учаснику, розглянувши Вашу вимогу щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ПП «Лібра-Лайн» та про намір укласти договір з зазначеним учасником» до замовника встановив, що при розгляді пропозиції учасника закупівлі ПП «Лібра-Лайн» були не враховані деякі технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме запропонована Учасником ПП «Лібра-Лайн» ємність батареї не менше ніж 44 Вт/год, 6 годин автономної роботи не відповідає мінімальним технічним вимогам Закупівлі – не менше ніж 50 Вт/год, що призвело до необґрунтованого визнання даного учасника переможцем у закупівлі (ідентифікатор – UA-2022-09-05-006034-a) за предметом: Машини для обробки даних (апаратна частина) - ДК 021:2015: 30210000-4 (Ноутбук).
Додатково повідомляємо, що пропозиція учасника у закупівлі (ідентифікатор – UA-2022-09-05-006034-a) за предметом: Машини для обробки даних (апаратна частина) - ДК 021:2015: 30210000-4 (Ноутбук) ПП «Лібра-Лайн» буде переглянута та винесено відповідне рішення

Документи подані скаржником

18 вересня 2022 15:40
Вимога (ПП «Лібра-Лайн»).pdf

Документи

19 вересня 2022 14:57
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2022 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Лібра-Лайн" 157 164,00
UAH з ПДВ
147 756,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 158 256,00
UAH з ПДВ
147 798,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 157 997,00
UAH з ПДВ
152 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 158 261,46
UAH з ПДВ
153 490,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2022 09:35
Електронний підпис
16 вересня 2022 14:58
Цінова пропозиція.pdf
12 вересня 2022 10:59
Електронний підпис
12 вересня 2022 10:52
Витяг ПДВ.pdf
12 вересня 2022 10:52
Статут.pdf
12 вересня 2022 10:52
Zertifikat ISO 14001-2015 deutsch 2021-2024.pdf
12 вересня 2022 10:52
Технічна специфікація.pdf
12 вересня 2022 10:52
Цінова пропозиція.pdf
12 вересня 2022 10:52
Сертифікат.pdf
12 вересня 2022 10:52
Гарант.лист_СЦ.pdf
12 вересня 2022 10:52
Витяг з Держреєстру.pdf
12 вересня 2022 10:52
ISO 9001-2015.pdf

Публічні документи

13 вересня 2022 14:06
Електронний підпис
13 вересня 2022 14:00
Інформаційний лист Dell.pdf
13 вересня 2022 14:00
Лист-відгук (Тульчин).pdf
13 вересня 2022 14:00
Сертифікати Dell.pdf
13 вересня 2022 14:00
Лист-відгук (Томашпіль).pdf
13 вересня 2022 14:00
Лист-відгук (Теплик).pdf
13 вересня 2022 14:00
Інструкція DELL 3510.pdf
13 вересня 2022 14:00
Витяг розширений (ЄДР).pdf
13 вересня 2022 14:00
Сертифікати ISO.pdf
13 вересня 2022 14:00
Тех.паспорт Dell.pdf
13 вересня 2022 14:00
Довідка (санкції).pdf
13 вересня 2022 14:00
Витяг (ПДВ).pdf
13 вересня 2022 14:00
Лист вiдгук (Якушинцi).pdf
13 вересня 2022 14:00
Авторизація Dell.pdf
13 вересня 2022 14:00
Виписка (ЄДР).pdf
13 вересня 2022 14:00
Лист-відгук (Вороновиця).pdf

Публічні документи

14 вересня 2022 11:50
Електронний підпис
14 вересня 2022 11:49
Паспорт Міщенко М.С..rar
14 вересня 2022 11:49
Лист Роз'яснення.rar
14 вересня 2022 11:49
Лист Гарантія.pdf
14 вересня 2022 11:49
ДОКУМЕНТИ (4).rar
14 вересня 2022 11:49
Проект договора.pdf
14 вересня 2022 11:49
Порівняльна Таблиця..pdf
14 вересня 2022 11:49
Лист Згода.pdf
14 вересня 2022 11:49
Лист Гарантія.pdf
14 вересня 2022 11:49
Додаток 2.pdf
14 вересня 2022 11:49
propozitsiya 157997.00.pdf

Публічні документи

13 вересня 2022 13:31
Електронний підпис
13 вересня 2022 13:25
наказ+протокол.pdf
13 вересня 2022 13:25
витяг ПДВ.pdf
13 вересня 2022 13:25
ид_код кки.pdf
13 вересня 2022 13:25
паспорт кки.pdf
13 вересня 2022 13:25
водяне досвид.zip
13 вересня 2022 13:25
Відгуки та договори(1).zip
13 вересня 2022 13:25
Выписка от 31.05.2019.pdf
13 вересня 2022 13:25
6_ UA Lenovo Pens Vsesv 080922 serv v3.pdf
13 вересня 2022 13:25
3_ UA MAF Lenovo Pens Vsesv 080922 v2.pdf
13 вересня 2022 13:25
Опис ВСЕСВИТ.pdf
13 вересня 2022 13:25
справка ЕДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Лібра-Лайн"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Лібра-Лайн"
#30293779
Рішення скасоване 147 756,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2022 15:01
ПП "Лібра-Лайн"
#30293779
Відхилено 147 756,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2022 16:37
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Відхилено 147 798,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2022 14:47
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 152 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2022 14:02
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 153 490,26
UAH з ПДВ
23 вересня 2022 14:48

Документи

16 вересня 2022 13:31
Електронний підпис
16 вересня 2022 13:00
Повідомлення

Документи

19 вересня 2022 16:37
Електронний підпис
19 вересня 2022 15:02
Протокол

Документи

21 вересня 2022 14:47
Електронний підпис
21 вересня 2022 13:18
Протокол

Документи

23 вересня 2022 14:02
Електронний підпис
23 вересня 2022 11:13
Протокол

Документи

23 вересня 2022 14:48
Електронний підпис
23 вересня 2022 14:16
Протокол

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій