Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне.
Очікувана вартість
18 999,24 UAH
UA-2022-09-05-004456-a ● 49141619f19c4e21b627ef0052cfcff7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 41322052 |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., Одеса, Лідерсівський бульвар, будинок 17 |
Контактна особа: |
Бессарабчук Юлія Сергіївна +380487531728 corup.od@fssu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2022 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2022 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2022 18:00 |
Очікувана вартість: | 18 999,24 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 штуки
Папір А4/80 Future Premium (500 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65014, Україна, Одеська область, м. Одеса, Лідерсівський бульвар, 3Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
31 упаковка
Файл для докум. А4+, 40мкм, 100шт., JOBMAX
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65014, Україна, Одеська область, м. Одеса, Лідерсівський бульвар, 3Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2022 12:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2022 12:45 |
Оголошення (спрощена закупівля).pdf | |
05 вересня 2022 12:45 |
Додаток 4 - Цінова пропозиція.docx | |
05 вересня 2022 12:45 |
Додаток 3-Проект договору.docx | |
05 вересня 2022 12:45 |
Додаток 2 - Інформація про характеристики предмета закупівлі.doc | |
05 вересня 2022 12:45 |
Додаток 1 - Інша інфармація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-09-05-004456-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 08 вересня 2022 12:29
Заначена конкретна торгівельна марка паперу
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-09-05-004456-a на закупівлю ДК 021:2015-30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне, де Замовником виступає Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області, нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4/80 (500 арк.) були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу, а саме «Future Premium».
Просимо Вас зробити зміни до Паперу А4/80 (500 арк.), а саме: надати можливість пропонувати еквівалентний папір для можливості пропонувати папір з кращими технічними показниками та забезпечення можливості прийняти участь максимальній кількості учасників та отримати Вам найбільш економічно вигідну пропозицію. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас зробити зміни до Паперу А4/80 (500 арк.), а саме: надати можливість пропонувати еквівалентний папір для можливості пропонувати папір з кращими технічними показниками та забезпечення можливості прийняти участь максимальній кількості учасників та отримати Вам найбільш економічно вигідну пропозицію. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2022 14:20
Розглянувши Вимогу до замовника виникла необхідність затвердити та надати наступну відповідь:
Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Виходячи з вищенаведеного, замовник має право, а не обов’язок вказувати аналоги або еквіваленти товару.
В умовах закупівлі відсутня дискримінація учасників. Спрощена закупівля проводиться Управлінням у цілковитій відповідності вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Технічні характеристики предмета закупівлі визначено виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
З огляду на викладене, відсутні підстави для внесення змін до оголошення, та/або вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Виходячи з вищенаведеного, замовник має право, а не обов’язок вказувати аналоги або еквіваленти товару.
В умовах закупівлі відсутня дискримінація учасників. Спрощена закупівля проводиться Управлінням у цілковитій відповідності вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Технічні характеристики предмета закупівлі визначено виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
З огляду на викладене, відсутні підстави для внесення змін до оголошення, та/або вимог до предмета закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Марієн Лариса Вікторівна #2449001285 |
Переможець |
18 492,24
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2022 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2022 12:31
|
Договір | укладений |
28 вересня 2022 12:31
|