Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне.
Очікувана вартість
18 999,24 UAH
UA-2022-09-05-004456-a 49141619f19c4e21b627ef0052cfcff7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бессарабчук Юлія Сергіївна

+380487531728 corup.od@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 41322052
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., Одеса, Лідерсівський бульвар, будинок 17
Контактна особа: Бессарабчук Юлія Сергіївна
+380487531728
corup.od@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2022 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2022 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2022 18:00
Очікувана вартість: 18 999,24 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 штуки
Папір А4/80 Future Premium (500 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, м. Одеса, Лідерсівський бульвар, 3Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
31 упаковка
Файл для докум. А4+, 40мкм, 100шт., JOBMAX
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, м. Одеса, Лідерсівський бульвар, 3Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-05-004456-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 08 вересня 2022 12:29
Заначена конкретна торгівельна марка паперу
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-09-05-004456-a на закупівлю ДК 021:2015-30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне, де Замовником виступає Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області, нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4/80 (500 арк.) були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу, а саме «Future Premium».
Просимо Вас зробити зміни до Паперу А4/80 (500 арк.), а саме: надати можливість пропонувати еквівалентний папір для можливості пропонувати папір з кращими технічними показниками та забезпечення можливості прийняти участь максимальній кількості учасників та отримати Вам найбільш економічно вигідну пропозицію. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2022 14:20
Розглянувши Вимогу до замовника виникла необхідність затвердити та надати наступну відповідь:
Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Виходячи з вищенаведеного, замовник має право, а не обов’язок вказувати аналоги або еквіваленти товару.
В умовах закупівлі відсутня дискримінація учасників. Спрощена закупівля проводиться Управлінням у цілковитій відповідності вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Технічні характеристики предмета закупівлі визначено виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
З огляду на викладене, відсутні підстави для внесення змін до оголошення, та/або вимог до предмета закупівлі.

Документи

08 вересня 2022 14:20
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2022 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марієн Лариса Вікторівна 18 492,24
UAH з ПДВ
18 492,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2022 14:58
Електронний підпис
12 вересня 2022 14:58
3. Довідка не Статут.pdf
12 вересня 2022 14:58
4. неліцензії.pdf
12 вересня 2022 14:58
5. Довідка довкілля.pdf.p7s
12 вересня 2022 14:58
4. неліцензії.pdf.p7s
12 вересня 2022 14:58
3. Довідка не Статут.pdf.p7s
12 вересня 2022 14:58
6. Лист- пояснення ФОП.pdf
12 вересня 2022 14:58
5. Довідка довкілля.pdf
12 вересня 2022 14:58
6. Лист- пояснення ФОП.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Марієн Лариса Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Марієн Лариса Вікторівна
#2449001285
Переможець 18 492,24
UAH з ПДВ
15 вересня 2022 10:37

Документи

15 вересня 2022 10:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2022 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марієн Лариса Вікторівна
#2449001285
18 492,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 вересня 2022 10:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 11:41
Електронний підпис укладений
28 вересня 2022 12:31
Договір укладений
28 вересня 2022 12:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 18 492,24
UAH