Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ КАМІНЬ-КАШИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43981367 |
Місцезнаходження: | 44501, Україна , Волинська обл., Камінь-Каширський, вул.Шевченка, будинок 8 |
Контактна особа: |
Андрусь Ірина Василівна 380968597371 dz.kam@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2022 22:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2022 15:27 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. У разі зменшення або відсутності бюджетного фінансування Замовник не несе матеріальної відповідальності за несвоєчасне виконання умов Договору. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2022 14:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2022 14:11 |
Зміни.docx | |
12 вересня 2022 14:11 |
додаток 4 (зміни).docx | |
12 вересня 2022 14:11 |
додаток 3 (зміни).docx | |
12 вересня 2022 14:11 |
ТД(зміни).docx | |
04 вересня 2022 22:20 |
додаток 1.docx | |
04 вересня 2022 22:20 |
додаток 2.doc | |
04 вересня 2022 22:20 |
додаток 5.docx |
12 вересня 2022 14:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 вересня 2022 14:11 |
Зміни.docx
|
|||
12 вересня 2022 14:11 |
додаток 4 (зміни).docx
|
|||
12 вересня 2022 14:11 |
додаток 3 (зміни).docx
|
|||
12 вересня 2022 14:11 |
ТД(зміни).docx
|
|||
04 вересня 2022 22:20 |
додаток 1.docx
|
|||
04 вересня 2022 22:20 |
додаток 2.doc
|
|||
04 вересня 2022 22:20 |
додаток 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-15-000014 ● b028881ddb16416aa261eb22e5df894c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 грудня 2022 14:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.12.2022 № 50-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 14.12.2022 № 50-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-09-04-000331-a від 04.09.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-16 09:44:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Котли твердопаливні (ДК 021:2015: 44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-04-000331-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-21 10:44:27
Пояснення на запит щодо закупівлі «Котли твердопаливні (ДК 021:2015: 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі) (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-09-04-000331-a) (IDмоніторингу: UA-M-2022-12-15-000014)»:
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо пояснення:
У зв’язку з підготовкою закладів освіти громади до початку опалювального сезону 2022-2023 років рішенням Камінь-Каширської міської ради від 10.08.2022 року №13/2 виділено 750 000,00 грн., а також з метою раціонального використання залишків освітньої субвенції за 2021 рік, прийнято рішення придбати котли твердопаливні.
З метою заміни старого обладнання на більш сучасне енергозберігаюче та економне, а також за результатами аналізу приміщень та наявних теплових мереж здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено методом порівняння ринкових цін у спосіб, передбачений, пунктом 1 та пунктом 2 частини 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. №275, а саме шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема, на сайтах постачальників відповідної продукції та спеціалізованих торговельних майданчиках, а також шляхом направлення запитів цінових пропозицій постачальникам конкретного товару.
Разом з тим надаємо посилання на сторінку веб-сайту Управління гуманітарної політики Камінь-Каширської міської ради https://kmk.osv.org.ua/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-09-04-000331-а, було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема оприлюднення інформації у відповідності до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 "Про ефективне використання державних коштів" (зі змінами) на сайті Управління гуманітарної політики Камінь-Каширської міської ради https://kmk.osv.org.ua/ у вкладці Державні закупівлі. Також були проведені роз'яснювальні роботи з уповноваженою особою. Зауваження взяті до уваги.
2022-12-29 17:33:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2022 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "НОВАК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА" |
2 475 000,00
UAH з ПДВ
|
2 475 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СТРУТИНСЬКА ТЕТЯНА ПЕТРІВНА" |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НОВАК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА" #3157411689 |
Переможець |
2 475 000,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2022 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2022 10:39
|
Договір 12,10.pdf | укладений |
12 жовтня 2022 10:14
|