Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання комплексу робіт з реконструкції ПЛ 750 кВ ХАЕС-Жешув з переводом на напругу 400 кВ із реконструкцією ВРП 750 кВ ВП «ХАЕС» та встановленням АТ 750/400 кВ 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
263 798 565,00 UAH
UA-2022-09-02-009619-a 18ff92f3e1504f0e89d02461ae5c30b5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Андрій Анатолійович

380442491079 KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Харченко Андрій Анатолійович
380442491079
KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2022 20:42
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2022 12:00
Початок аукціону: 16 вересня 2022 15:27
Очікувана вартість: 263 798 565,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 637 985,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю або у вигляді грошових коштів (завдатку) в розмірі 3% від вартості договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація, що вимагається пунктами 3, 11, 12 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у файлі з оголошенням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання комплексу робіт з реконструкції ПЛ 750 кВ ХАЕС-Жешув з переводом на напругу 400 кВ із реконструкцією ВРП 750 кВ ВП «ХАЕС» та встановленням АТ 750/400 кВ 45454000-4 Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перерахування попередньої оплати на виконання будівельних робіт, в розмірі 50 % (п’ятдесять відсотків) від вартості будівельних робіт, протягом 25 банківських днів з дати підписання Договору, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Перерахування попередньої оплати в розмірі не більше 50 % (п’ятдесят відсотків) від вартості устаткування, протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Перерахування попередньої оплати на виконання проєктних робіт, в розмірі не більше 50 % (п’ятдесят відсотків) від вартості проєктних робіт, протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Аванс 25 Банківські 50
Виконання робіт Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), з врахуванням суми отриманого авансу на виконання будівельних робіт, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Остаточного розрахунку за устаткування (обладнання) протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі устаткування (обладнання), з врахуванням суми отриманого авансу за устаткування (обладнання), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Остаточного розрахунку за виконані проєктні роботи протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проєктні роботи (за формою згідно з Додатком 9 «Настанова з визначення вартості проектних робіт», затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281), з врахуванням суми отриманого аванса на виконання проєктних робіт на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником Пiсляоплата 25 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю або у вигляді грошових коштів (завдатку) в розмірі 3% від вартості договору.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Продовження терміну подання тендерних пропозицій
Дата подання: 06 вересня 2022 10:17
Дата відповіді: 07 вересня 2022 08:20
Шановйний Замвонику! Розглянувши тендерну документацію та технічне завдання розуміємо, що для підготовки якісної тендерної пропозиції за подібним проектом необхідно більше часу. У зв'язку з введенням военного стану на території України, більшість офісних працівників Учасника, виробників та підряднкиві працюють у дистанційному режимі та з ненормованим графіком, що значно уповільнює процес комунікації, підготовки документів та прорпхунку вартості обладнання та робіт. Дані обставини виникли в наслідок факторів, на які Учасник не може вплинути. Враховуючи вищенаведене, ми просимо Вас продовжити термін подання тендерних пропозицій!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Шановний Учаснику! Розглянувши ваш запит, акцентуємо увагу на тому, що терміни реалізації зазначеного проєкту затверджені наказом Міністерства енергетики України. Розуміючи важливість і пріоритетність проєкту, а також необхідність виконання у стислі терміни, відповідного комплексу робіт, просимо розглянути можливість організації та виконання всіх необхідних дій/комунікацій для підготовки якісної пропозиції, в межах задекларованих строків оголошеної закупівлі.»
Щодо строку виконання робіт
Дата подання: 06 вересня 2022 14:58
Дата відповіді: 07 вересня 2022 14:13
В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ( стор 2 п. 5) зазначено , що строк виконання робіт до 30.12.2022 р. (включно). В Проектній документації (22.041..П-ПЗ п.11 «Техніко – економічні показники») визначено тривалість будівництва – 4 місяців. Враховуючи дата подання Пропозицій – 13.09.2022 р., термін проведення аукціону, прийняття Замовником рішення про намір укласти договір про закупівлю, термін укладання договору ( п. 2 стор. 12 Оголошення), орієнтовний сумарний термін підписання договору - не раніше середини листопада 2022 р. Таким чином, строк виконання робіт в межах закупівлі з урахуванням вимог Оголошення ( ( стор 2 п. 5) ОРІЄНТОВНО СКЛАДАТИМЕ НЕ БІЛЬШЕ 1,5 МІСЯЦІ. Звертаємо Вашу увагу, що строк реалізації робіт, розрахований нами з урахуванням термінів проведення спрощеної закупівлі, є значно меншим, ніж визначено в проектній документації22.041..П-ПЗ п.11 «Техніко – економічні показники»). Просимо Вас надати роз’яснення стосовно строку виконання робіт та послідовності дій, які передують початку виконання об’ємів даної закупівлі наданої Замовником та, в разі необхідності, внести зміни в Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що з метою вчасної реалізації проєкту, відповідно до затвердженого Міністерством енергетики України графіку, очікуваний Замовником термін укладання договору з переможцем закупівлі до 20.09.2022. Виходячи з цього, термін виконання робіт складе більше 3 місяців, тому, з належною організацією робіт по всіх напрямках реалізації проєкту та наявністю необхідних ресурсів у підрядної організації, Замовник вважає, що цілком реально виконати зазначений у закупівлі комплекс робіт до кінця 2022р.
Щодо термінів виконання проєктних робіт ( стадія «Р»)
Дата подання: 06 вересня 2022 14:59
Дата відповіді: 07 вересня 2022 14:17
Шановний Замовнику, в Додатку 4 п. 16 «Строк виконання зобов’язань та строк дії договору» п.п. 16.1.зазначено «Підрядник повинен виконати роботи до 30.12.2022 року (включно), при цьому термін виконання проєктних робіт (стадія «Р») – до 30.11.2022 року (включно).». Враховуючи дата подання Пропозицій – 13.09.2022 р., термін проведення аукціону, прийняття Замовником рішення про намір укласти договір про закупівлю, термін укладання договору ( п. 2 стор. 12 Оголошення), орієнтовний сумарний термін підписання договору - не раніше середини листопада 2022 р. Таким чином, строк виконання робіт в межах закупівлі з урахуванням вимог Оголошення ( ( стор 2 п. 5) Розрахунково СКЛАДАТИМЕ НЕ БІЛЬШЕ 1,5 МІСЯЦІ, тобто розрахунковий СТРОК ВИКОНАННЯ ПРОЄКТНИХ РОБІТ ОРІЄНТОВНО СКЛАДАТИМЕ 15 ДНІВ. В той же час в. Додатку 4 п. 5 «Передача проектної документації» п.п. 5.3.4 зазначено «Замовник здійснює перевірку розробленої робочої документації ПРОТЯГОМ 30 календарних днів з моменту її отримання За необхідності строк розгляду може коригуватись Замовником за попереднім письмовим повідомленням Підрядника. У разі погодження Замовником розробленої робочої документації, 1-н екземпляр передається Підряднику у виробництво.», п.п. 5.3.7. Замовник ПРОТЯГОМ 10 робочих днів приймає погоджену проектну документацію, що засвідчує підписанням наданого Підрядником Акту про належно виконані проектні роботи…». Просимо Вас надати роз'яснення щодо наведених термінів, термінів виконання проектних робіт, визначених в Додатку 4. В разі необхідності просимо Вас внести зміни в Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою вчасної реалізації проєкту, відповідно до затвердженого Міністерством енергетики України графіку, очікуваний Замовником термін укладання договору з переможцем закупівлі до 20.09.2022. Виходячи з цього, термін виконання проєктних робіт складе більше 2 місяців, зі свого боку, підтверджуємо виконання перевірки розробленої робочої документації у найкоротші терміни
Щодо до вимог в Оголошенні
Дата подання: 06 вересня 2022 15:00
Дата відповіді: 07 вересня 2022 14:19
Шановний Замовнику в Оголошенні (Додаток 3 п. 2.3.1.) зазначено» У разі коригування проєктної документації проєктною організацією, яка не є її розробником, Учасник (Підрядник) повинен погодити скориговану проєктну документацію з проєктувальником - розробником проєкту, крім випадку передачі відповідно до законодавства авторських майнових прав іншій особі.» Просимо надати роз’яснення кому саме належать авторські майнові права на розроблену проектну документацію, посилання на яку надано в п. 2.1 Додатку 3?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що авторські та майнові права на розроблену проектну документацію належать НЕК «Укренерго»
Щодо графіку виконання робіт
Дата подання: 06 вересня 2022 15:00
Дата відповіді: 07 вересня 2022 14:21
Просимо надати/ підтвердити інформацію щодо прибуття до 31.12.2022 р.( зміни термін з урахуванням терміну проведення ПНР та здачі об'єкту) шеф – інженерів заводів – виробників обладнання, яке вказано в Таблиці 2 п. 4.9 « Устаткування, що поставляється Замовником» по кожній позиції.
Відповідь: За необхідності шеф – інженерів заводів – виробників обладнання, яке вказано в Таблиці 2 п. 4.9 «Устаткування, що поставляється Замовником», шеф-інженер прибуде на об’єкт.
Щодо до графіку виконання робіт
Дата подання: 06 вересня 2022 15:01
Дата відповіді: 07 вересня 2022 14:22
Просимо надати графік відключень обладнання НЕК «Укренерго» в період виконання робіт, передбачених цією закупівлею.
Відповідь: Підтверджуємо готовність відключення обладнання НЕК «Укренерго» для виконання комплексу робіт, у відповідності до заявок підрядника
Щодо до вимог в Оголошенні на закупівлю
Дата подання: 06 вересня 2022 15:02
Дата відповіді: 07 вересня 2022 14:24
Додаток 4 п. 10 «Гарантія якості». Гарантійні зобов‘язання Підрядника: «Гарантійний строк на виконані роботи» – 10 років, «Гарантійний строк на змонтоване устаткування» – 60 місяців з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін». В Таблиці 2 п. 4.9 «Устаткування, що постачається Замовником» Додатку 3 до Оголошення надано перелік обладнання, яке постачатиметься Замовником. Просимо роз'яснити яким чином в Договорі (Додаток 4) будуть відображені гарантійні зобов'язання за обладнання, що постачалось Замовником (Таблиця 2 Додаток 3 до Оголошення)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Гарантійний строк на змонтоване підрядником устаткування, що постачається Замовником, не відноситься до відповідальності підрядника
Щодо вимог в Додатку 4 в Оголошенні
Дата подання: 06 вересня 2022 15:03
Дата відповіді: 07 вересня 2022 14:25
В Додатку 4 п.7.4.6 зазначено «…Самостійно здійснює перевірку технічних характеристик устаткування, інших матеріальних ресурсів, в тому числі (за потреби або на вимогу Замовника) здійснює їх попередні випробування. Роботи по налагоджуванню повинні виконуватись з використанням перевірочного устаткування Підрядника.» Чи правильно ми розуміємо, що мова йде лише за обладнання, яке безпосередньо постачатиметься Підрядником? Просимо Вас надати роз’яснення та, при необхідності, внести зміни в Договір з урахуванням постачання обладнання як Замовником, так і Підрядником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що у зазначеному пункті, додатка 4 тендерної документації, мова йде про виконання підрядником необхідних дій з повним переліком устаткування, необхідного для введення завершеного об’єкту до експлуатації, тобто, що постачається як Замовником так і Підрядником.
Щодо до вимог Додатку 4 в Оголошенні
Дата подання: 06 вересня 2022 15:04
Дата відповіді: 07 вересня 2022 14:27
В Таблиці 2 п. 4.9 «Устаткування, що постачається Замовником» Додатку 3 до Оголошення надано перелік обладнання, яке постачатиметься Замовником. В Розділі ІV. Вимоги до устаткування (обладнання) п.4.1. зазначено «Місце поставки устаткування (обладнання): Хмельницька область, м. Нетішин, вул. Енергетиків, 20, ВП «Хмельницька АЕС». Просимо надати роз’яснення щодо поставки обладнання, зазначеному в таблиці 2, а саме чи вірно ми розуміємо, що Підрядник не відповідає за постачання цього обладнання? В разі, якщо наша думка не є правильною, просимо Вас конкретизувати де саме знаходиться це обладнання, просимо Вас конкретизувати зону відповідальності за постачання обладнання, яке зазначено в Таблиці 1 та в Таблиці 2 в Договорі ( Додаток 4 до Оголошення).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації зазначене місце знаходження обладнання, що постачається Замовником. Підрядник не відповідає за перевезення устаткування, що постачається Замовником
Щодо нульового кошторису
Дата подання: 06 вересня 2022 15:05
Дата відповіді: 07 вересня 2022 14:29
У нульовому кошторисі до ТД вказано лише про монтаж автотрансформатора в кількості 3 штук та не вказано про необхідність їх (3 штук) переміщення. Чи правильно ми розуміємо, що автотрансформатори 3 шт, будуть поставлені Замовником до поперечного шляху перекачування на відстані 10м від фундаментів їх проектного становлення та додаткове перекочування (перевезення) автотрансформаторів не потрібне.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підрядник повинен виконати роботи відповідно до нульового кошторису
Щодо обладнання, яке поставляє Замовник
Дата подання: 06 вересня 2022 15:06
Дата відповіді: 07 вересня 2022 14:30
Чи правильно ми розуміємо, що все обладнання, що поставляє Замовник буде складоване на майданчику складування, який вказаний на аркуші 5.2 Тома 10 ПОБ та додаткове його перевезення, яке не передбачене в кошторисах не потрібне.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що все устаткування, що постачається Замовником, буде передаватися на майданчику складування ВРП та додаткове його перевезення не потрібне
Щодо до Генерального плану
Дата подання: 06 вересня 2022 15:07
Дата відповіді: 07 вересня 2022 14:34
На аркуші 4 Зовнішній план інженерних мереж Тому 2 генеральний план вказано, що продовження трас протипожежного кільцевого водогону дивись в розділі АП але в розділі АП ці листи відсутні. Просимо надати відповідну документацію.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до Оголошення в частині надання відповідної документації.
Щодо обладнання, яке зазначено у Таблиці 1 Додатку 3 до Оголошення
Дата подання: 06 вересня 2022 15:12
Дата відповіді: 07 вересня 2022 15:07
Чи вірно ми розуміємо, що відсутність обладнання, яке зазначено у Таблиці 1 (( Таблиця устаткування (обладнання) для заповнення Учасником, Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі)) в переліку товарів, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону (для зручності ми вказали коди Єдиного закупівельного словника) України "Про публічні закупівлі" , який розміщено, в тому числі, за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation , свідчить про те, що обладнання, яке зазначено у Таблиці 1 Додатку 3 до оголошення, не має ступеню локалізації. В разі наявності ступеню локалізації обладнання, переліченого у Таблиці 1 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, просимо вказати відкрите джерело інформації, яке підтверджує наявність ступеню локалізації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «У відповідності до п.3.1. Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник має надати Гарантійний лист, яким підтверджує, що ступінь локалізації запропонованого устаткування (у разі його постачання), не є меншим ніж 10 відсотків, а також підтверджує включення такого устаткування до Переліку товарів, визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 1.2. Розділу І Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник може постачати еквівалентне устаткування (обладнання) , що вказані в Таблиці 1 Розділу ІV цього опису та матеріали. Відтак Учасник надає лист де зазначає відповідно до запропонованого устаткування (обладнання) його локалізацію або його відсутність.»
Щодо вимог,яккі визначені п.3 Додатку 2 до Оголошення
Дата подання: 06 вересня 2022 15:19
Дата відповіді: 07 вересня 2022 15:07
В.п.3 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ( стор.18) міститься вимога, згідно якої Учасник має надати Гарантійний лист або Лист-пояснення в довільній формі. Чи вірно ми розуміємо, якщо обладнання, яке визначене документацією у Таблиці 1 ( Таблиця устаткування (обладнання) для заповнення Учасником, Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) відсутнє в переліку визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, то Учасник не повинен надавати Гарантійного листа щодо підтвердження ступеню локалізації. Просимо конкретизувати , яку саме інформацію стосовно Замовника, закупівлі, обладнання та /або інше Учасник торгів має відобразити в Листі- поясненні в довільній формі для виконання вимоги Замовника , видаленої в п.3 ( стор.18).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «У відповідності до п.3.1. Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник має надати Гарантійний лист, яким підтверджує, що ступінь локалізації запропонованого устаткування (у разі його постачання), не є меншим ніж 10 відсотків, а також підтверджує включення такого устаткування до Переліку товарів, визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 1.2. Розділу І Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник може постачати еквівалентне устаткування (обладнання) , що вказані в Таблиці 1 Розділу ІV цього опису та матеріали. Відтак Учасник надає лист де зазначає відповідно до запропонованого устаткування (обладнання) його локалізацію або його відсутність.»
Щодо проекту Договору
Дата подання: 07 вересня 2022 10:53
Дата відповіді: 08 вересня 2022 10:30
В п. 18.10 проекту Договору зазначено, що «У зв’язку із прийняттям 02.08.2022 Кабінетом Міністрів України постанови № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», Сторони домовилися про обов’язковість підтвердження _____________ (виконавцем…) ступеня локалізації виробництва товарів, яких Замовник набуває у власність відповідно до умов Договору…». Враховуючи, що в преамбулі проекту Договору назви Сторін вказані як «Замовник» та «Підрядник», просимо Вас роз’яснити хто саме мається на увазі в даному пункті проекту Договору під назвою «Виконавець»? Враховуючи те, що Підрядник не постачає товар ( Додаток 3 Таблиця1), який входить до Переліку, який визначений підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», а в Таблиці 2 Додатку 3 «Товар, що постачається Замовником» Розділу ІV «Вимоги до устаткування (обладнання)» входять до переліку, який визначений підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», а отже – вони потребують підтвердження їх ступені локалізації виробництва, то, на нашу думку таким «Виконавцем» є саме Замовник. Просимо надати роз’яснення щодо вищевикладеного.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що в даному пункті проекту Договору "виконавцем" є Підрядник.
Щодо ступеню локалізації
Дата подання: 07 вересня 2022 10:56
Дата відповіді: 08 вересня 2022 10:39
Проаналізувавши назви товарів, які зазначені в Таблиці 1 «Таблиця устаткування (обладнання) для заповнення Учасником» Розділу ІV «Вимоги до устаткування (обладнання)», можна дійти висновку, що зазначені в цій Таблиці товари не входять до Переліку, який визначений підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», а отже – вони не потребують підтвердження їх ступені локалізації виробництва. В той же час, товари, які зазначені в Таблиці 2 «Устаткування, що постачається Замовником» Розділу ІV «Вимоги до устаткування (обладнання)» входять до Переліку, який визначений підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», а отже – вони потребують підтвердження їх ступені локалізації виробництва. Чи правильно ми розуміємо, що Замовник, на момент передачі Підряднику устаткування до монтажу ( п. 6.10 Додатку 4 до Оголошення) , вже є власником даного устаткування , а, відповідно, має та /або повинен мати підтвердження ступеню локалізації виробництва зазначеного устаткування (як такого, що входить до переліку, який визначений підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі»), що, в свою чергу, не буде потребувати такого підтвердження від Підрядника? Просимо конкретизувати ХТО САМЕ в межах цієї закупівлі має підтверджувати ступінь локалізації виробництва, виходячи з вищевикладеного .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що Замовник не вимагатиме від Підрядника підтвердження ступеню локалізації на устаткування, що зазначене в Таблиці 2 «Устаткування, що постачається Замовником» Розділу ІV «Вимоги до устаткування (обладнання)»»
Щодо терміну виконання робіт
Дата подання: 08 вересня 2022 09:49
Дата відповіді: 08 вересня 2022 18:57
Шановний Замовнику! Згідно з умовами ТД зазначено, що усі роботи повинні бути виконані до 31.12.2022 (включно). Провівши моніторинг термінів постачання устаткування було встановлено, що бульшість виробників бладнання, яке постачається Учасником, не може бути вироблене і поставлене раніше 2023 р. Виробники терміналів захистів заявляють, що термін виробництва та поставки становитиме не менше 6 місяців, а виробники реакторів взагалі прогнозують термін виробництва не менше 12 місяців. Деякі з виробнікив Зазаначають, що зможуть розпочати виготовлення тільки після розробки робочого проекту, що також займе не менше 1 місяця. З огляду на раельні обставини, що зазначені вище, ми не бачимо можливим виконання робіт в термін до 31.12.2022 р. і просимо Вас продовжити термін реалізації проекту. Також з огляду на складність проекту та достатньо коротки час на підготовку пропозиції, ми просимо Вас повторно розглянути можливість продовження терміну подачі пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою вчасної реалізації проєкту, відповідно до
затвердженого Міністерством енергетики України графіку,
очікуваний Замовником термін укладання договору з
переможцем закупівлі до 20.09.2022. Виходячи з цього,
термін виконання робіт та виготовлення обладнання складе
більше 3 місяців, тому, з відповідною комунікацією
підрядної організації з виробниками, Замовник вбачає
можливим виконання комплекс робіт з постачанням
обладнання до кінця 2022р. Щодо перенесення терміну
подачі тендерних пропозицій, Замовник продовжить термін
подачі пропозицій. Відповідні зміни будуть внесені в
Оголошення.
Щодо до вимог до устаткування (обладнання)
Дата подання: 08 вересня 2022 10:56
Дата відповіді: 08 вересня 2022 18:58
Після ознайомлення з проектною документацією, а саме опитувальним листом: Електротехнічні рішення, Опитувальний лист на блок-модуль розподільчого пристрою 22.041.П-ЕМ.ОЛ9, нами було виявлено відсутність завдання для заводу-виробника на виробництво ЩСН,ЩПТ та інших шаф, що входять до складу Блок-модулю БРП (позиція №10), «Таблиця устаткування (обладнання) для заповнення учасником» розділу 4 Вимог до устаткування (обладнання), Опису та основних вимог до предмету закупівлі, яку заповнює учасник. Відсутність вищезазначеного завдання для заводу - виробника унеможливлює розрахунок вартості, строків виготовлення даного типу обладнання, якісного заповнення Таблиці 1 Додатку 3 до Оголошення. Просимо надати завдання для заводу-виробника на виробництво ЩСН,ЩПТ, та інших шаф.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше звернення інформуємо що завдання
для заводу-виробника на виробництво ЩСН,ЩПТ та інших
шаф розробляє виконавець робіт під час проєктування
відповідно до завдання на проєктування. Загальні вимоги
ЩВП, ЩПС та інших шаф, наведені у томі 7 Релейний захист
та автоматика 22.041.П-РЗА ст. П. Остаточну конфігурацію та
наповнення шаф необхідно визначити проєктною
документацією ст. Р.
Розгорнути всі запитання: 18 Згорнути запитання

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2022-09-28-000002 • d5a3ea2feb654a6ab92399a6f2a79b35
Автор звернення: ГО "Правозахисна організація "Громадський нагляд"
Дата створення звернення: 2022-09-28 09:20
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Пропозиція Переможця не відповідає умовам оголошення про закупівлю: 1.Відповідно Додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» (далі – Оголошення) передбачено строк виконання робіт – до 30.12.2022.Аналогічний строк виконання робіт зазначено в і в описі предмета закупівлі, що міститься на Prosorro.Натомість, Переможцем у пропозиції до спрощеної закупівлі надано Орієнтовний Графік виконання робіт, що передбачає, зокрема, постачання обладнання поставки Переможцем - 6 місяців, а виконання ним робіт в цілому – 8 місяців, що значно перевищує строк виконання робіт, передбачений умовами спрощеної закупівлі. Отже, пропозиція Переможця суперечить п.1.6. додатку 3 до Оголошення. 2. У переліку документів відсутні документальне підтвердження можливості постачання устаткування (обладнання) (відповідно до пп. 6-8. Таблиці 1 Розділу ІV опису) наступними заводами-виробниками: ТОВ «Електрофарфор- 2000»; Hitachi Energy Sweden ABB; ТОВ «Корпорація ЕПМ»; листи підтвердження інших заводів-виробників містять підтвердження гарантійних зобов’язань щодо термінів постачання обладнання до його монтажу згідно з Орієнтовним графіком виконання робіт Переможця, який не відповідає строку виконання робіт за спрощеною закупівлею - до 30.12.2022 року. Отже, пропозиція Переможця суперечить п.1.7. додатку 3 до Оголошення. 3. Переможцем не надано технічну документацію, що підтверджує відповідність номінальних параметрів, технічних характеристик та конфігурації рішенням проєктної документації стосовно нижчевикладеного устаткування (обладнання), що він визначає як аналог, а саме:Високочастотний загороджувач ВЗ-2000-1.0 У1 (50-70 кГц); Опора шинна –ШО – 400 П*-В УХЛ1;Опора шинна –ШО – 750 П*-3 УХЛ1 Обмежувач перенапруги OCP2-18S-NFF.Крім того, Переможцем не надано висновок щодо можливості використання запропонованого ним обладнання/устаткування та відповідності його положенням відповідного проекту.Отже, пропозиція Переможця суперечить п.1.2,2.2. додатку 3 до Оголошення. 4. Відповідно до Таблиці 1, п 4.6, Розділу VI, Додатку 3 до Оголошення "Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» передбачено наступне обладнання, яке відповідно до Таблиці 1, п 4.6, Розділу VI, Додатку 3 до Оголошення "Опис та основні вимоги до предмету закупівлі", було запропоновано устаткування, що внесено до Переліку товарів, визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: трансформатор ТСЗКЛ-400/15,75 У3- 1шт; узгоджувальний трансформатор УТ-14 – 2шт. Натомість, у складі пропозиції Переможець листом № 174/12 від 14.09.2022 надав листа-пояснення про те, що запропоноване ним устаткування, відповідно до Таблиці 1 , п.4.6., Розділу ІV, Додатку 3 не внесено до Переліку, визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону; Переможцем не надано гарантійний лист яким підтверджує, що ступінь локалізації запропонованого устаткування, не є меншим ніж 10 відсотків. Отже, пропозиція Переможця суперечить п.3 розділу ІІІ Оголошення, закупівля даних товарів проведена з порушенням пп.2 п.61 Розділу Х Закону.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2022 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" 243 900 000,00
UAH
238 624 028,69
UAH
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Чорноморенергоспецмонтаж" 253 756 345,00
UAH
240 362 014,34
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" 263 595 598,00
UAH
263 595 598,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ПРЕДСТАВНИЦТВО "АЛІТ КОНСТРАКШН ГРУП с.р.о." 263 627 269,17
UAH
263 627 269,17
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 вересня 2022 11:35
Електронний підпис
15 вересня 2022 11:24
Електронний підпис
15 вересня 2022 11:22
Пропозиція.pdf

Публічні документи

14 вересня 2022 17:03
Електронний підпис
14 вересня 2022 17:03
1. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.zip
14 вересня 2022 17:03
1. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.zip.p7s
14 вересня 2022 17:03
12.1. Лист від Вольта-А.pdf
14 вересня 2022 17:03
12.1. Лист від Вольта-А.pdf.p7s
14 вересня 2022 17:03
12.3. Лист від ЕЛТІЗ.pdf
14 вересня 2022 17:03
12.3. Лист від ЕЛТІЗ.pdf.p7s
14 вересня 2022 17:03
2.4. Накази на ГІП Зотєєва.pdf

Публічні документи

15 вересня 2022 11:12
Електронний підпис
15 вересня 2022 11:12
1. Пропозиція.pdf.p7s
15 вересня 2022 11:12
1. Пропозиція.pdf
15 вересня 2022 11:12
Кваліфікаційна частина.rar
15 вересня 2022 11:12
Технічна частина.rar
15 вересня 2022 11:12
Технічна частина.rar.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "Чорноморенергоспецмонтаж"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ПРЕДСТАВНИЦТВО "АЛІТ КОНСТРАКШН ГРУП с.р.о."

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ"
#21004686
Переможець 238 624 028,69
UAH
22 вересня 2022 17:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2022 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ"
#21004686
238 624 028,69
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 15:52
ДУ_8_до_Договору_1868_ХАЕС_Жешув_СОЮЗ.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 15:52
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2023 15:57
ДУ7 Союз_1868.pdf зміни до договору
02 жовтня 2023 15:57
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2023 10:55
ДУ_5_до_1868_ХАЕС_Жешув_СОЮЗ.pdf зміни до договору
25 липня 2023 10:55
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2023 12:53
Ду 4 до 1868 ХАЕС-Жешув СОЮЗ.pdf зміни до договору
01 червня 2023 12:53
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2023 19:34
ДУ3_28.02 до 1868 ХАЕС-Жешув.pdf зміни до договору
03 березня 2023 19:34
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2023 15:17
ДУ 2 до 1868 СОЮЗ ХАЕС-Жешув.pdf зміни до договору
16 січня 2023 15:17
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2022 10:24
ДУ 1 до Договору 1868 ХАЕС-Жешув СОЮЗ.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 10:23
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2022 22:50
Договір 1868 від 30-09-2022 СОЮЗ ХАЕС-Жешув.pdf укладений
21 жовтня 2022 22:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1868
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктами 5 та 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 1868
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 1868
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1868
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 1868
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 1868
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Номер договору про закупівлю: 1868
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML