Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сатанівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04406118 |
Вебсайт: | https://satanivska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 32034, Україна , Хмельницька обл., смт Сатанів, вул Бузкова 135Ж |
Контактна особа: |
Білоус Наталія Валеріївна +380385142296 satanivgromada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2022 22:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2022 15:41 |
Очікувана вартість: | 31 543 204,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 157 716,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: | 20% |
Понад 75 млн. гривень: | 20% |
Понад 50 млн. грн. до 75 млн. грн. включно: | 15% |
Понад 35 млн. грн. до 50 млн. грн. включно: | 10% |
Понад 25 млн. грн. до 35 млн. грн. включно: | 5% |
Понад 15 млн. грн. до 25 млн. грн. включно: | 2% |
До 15 млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
Від 40 працівників: | 10% |
Від 25 до 39 працівників включно: | 6% |
Від 10 до 24 працівників включно: | 3% |
До 9 працівників включно: | 0% |
02 вересня 2022 21:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2022 17:06 |
2.4. ДОДАТОК 4. СУБПІДРЯДНИКИ.pdf | |
02 вересня 2022 17:06 |
2.3. ДОДАТОК 3. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf | |
02 вересня 2022 17:06 |
2.2. ДОДАТОК 2. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf | |
02 вересня 2022 17:06 |
2.1. ДОДАТОК 1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf | |
02 вересня 2022 17:06 |
2.0. ТД ЗБРУЧ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на об’єкті будівництва (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. При виявленні недоліків та запитань Замовником вносяться необхідні зміни у технічне завдання в установленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку.
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на об’єкті будівництва (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. При виявленні недоліків та запитань Замовником вносяться необхідні зміни у технічне завдання в установленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку.
Проектна документація є значною в об’ємі та через граничні обмеження об’єму завантажуваного документа вона не може бути надати в системі. У зв’язку із чим, встановлена вимога про ознайомлення учасниками із проектною документацією.
Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зазначена вимога обумовлена Замовником тим, що для забезпечення якісного виконання робіт учасником, останній повинен мати впроваджену систему управління, що відповідає національним стандартам.
Так, відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001 "Системи управління якістю. ВИМОГИ" був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001). Вимога Замовника щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Впровадити систему управління якістю та пройти сертифікацію за стандартом ДСТУ ISO9001 може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності якісно та своєчасно виконувати обов’язки за договором та не є дискримінаційною.
Аналогічно із іншими видами сертифікатів відповідності.
Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів на систему якості підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема №18408-р/пк-пз від 11.12.2019, № 3463-р/пк-пз від13.04.2018.
А тому, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі по зазначеній підставі.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору.
Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації зазначено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст.ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.
Зазначена умова не є імперативною, тобто учаснику-переможцеві надається право, а не обов’язок щодо здійснення такої оплати.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Також, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання в постанові Верхового Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі №127/15574/16-а від 19.12.2018.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для внесення змін до тендерної документації.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників.
Вимоги про усунення порушення
Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
• Ціна - питома вага критерію складає 70 відсотків. Ціна з ПДВ. У разі якщо
учасник закупівлі не являється платником ПДВ ним подається пропозиція без
ПДВ.
• Нецінові критерії оцінки:
✓ Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва
будівельно-монтажних робіт – питома вага критерію складає 20
відсотків;
✓ Наявність кваліфікованих працівників - питома вага критерію
складає 10 відсотків.
№п/п Найменування критерію Вартісний еквівалент або
питома вага (%)
1.
Обсяг виконаних (реалізованих)
на об’єктах будівництва
будівельно-монтажних робіт
20 %
Опція 1 Понад 75 млн. гривень 20%
Опція 2 Понад 50 млн. грн. до 75 млн. грн.
включно
15%
Опція 3 Понад 35 млн. грн. до 50 млн. грн.
включно
10%
Опція 4 Понад 25 млн. грн. до 35 млн. грн.
включно
5 %
Опція 5 Понад 15 млн. грн. до 25 млн. грн.
включно
2%
Опція 6 До 15 млн. грн. включно 0%
2. Наявність кваліфікованих
працівників 10%
Опція 1 Від 40 працівників 10%
Опція 2 Від 25 до 39 працівників включно 6%
Опція 3 Від 10 до 24 працівників включно 3%
Опція 4 До 9 працівників включно 0 %
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за
приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних
закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною
формулою
PP = P/(1 + (F1 + F2)/PV), де:
PP - приведена ціна;
P - ціна;
F1 - питома вага критерію оцінки обсяг виконаних будівельно-монтажних
робіт, запропонованих учасником;
F2 - питома вага критерію оцінки наявність кваліфікованих працівників,
запропонованих учасником;
PV - питома вага критерію “ціна”.5.1.2.1. Обсяг виконаних (реалізованих) учасником будівельно –
монтажних робіт підтверджується учасником інформацією, яку він подавав до
органів статистики (довідка з органів статистики та/або довідка учасника в
довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики)
або звітністю за формою № 1-кб (місячна) з наданням підтверджуючої
інформації про отримання вказаної звітності уповноваженим органом). До
уваги береться лише обсяг за 2020-2021 роки.
5.1.2.2 Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Податковим
розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників
податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум
нарахованого єдиного внеску (витягом з розрахунку) за четвертий квартал
2021 року або Звітом із праці (форма 1-ПВ) за грудень 2021 року. До уваги
беруться працівники, які працювали в учасника за трудовими договорами
(контрактами).
5.1.3. Відповідно до ч.3 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Критеріями оцінки
є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк
виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка
управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони
навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із
предметом закупівлі..
Із урахуванням особливостей предмета закупівлі, Замовником поряд із
критерієм оцінки «ЦІНА» встановлено нецінові критерії оцінки.
Згідно ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться
автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики
оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування
електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в
електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну
та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до
найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під
час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель
відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний
аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
5.1.4. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить
загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, та складає
вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх
своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені
(витрати на страхування та інші витрати). До розрахунку ціни входять усі види
робіт, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Не
врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачуються Замовником
окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його
ціні тендерної пропозиції, про що надається відповідна письмова згода.
Вважаю що дана умова дискримінаційна так у нашого підприємства наявні кваліфіковані працівники, але їх кількість менша за 50 осіб. Тому підприємство як потенційний учасник бажає взяти участь у процедурі закупівлі, має необхідну кількість працівників для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі у строк, визначений замовником, проте під час оцінки ваги інших критеріїв скаржник матиме нижчу питому вагу, ніж великі компанії, які мають 40 і більше працівників, що є грубою дискримінацією.
При огляду критеріїв «Наявність кваліфікованих працівників» та «Обсяг виконаних будівельно-монтажних робіт власними силами» належать до кваліфікаційних критеріїв, передбачених статтею 16 Закону. Та частиною 3 статті 29 Закону такі критерії оцінки не передбачені.
Тому визначений замовником критерій оцінки суперечить вимогам Закону, у зв’язку з чим замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до умов тендерної документації.
Аналогічно і вимоги по Обсяг виконаних (реалізованих)
на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт є дискримінаційною.
Вимагаємо вилучити вимоги викладені в п. . 5.1.2 як дискримінаційні.
Зазначена позиція викладена в роз’ясненні Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018.
Зокрема, Уповноваженим органом з питань закупівель зазначено, що Закон не містить поняття «закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер». Тому, віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи із специфіки предмета закупівлі. Такі критерії мають обґрунтовано застосовуватись замовниками, тобто мати аргументовану потребу у їх встановленні та надавати об’єктивну додаткову перевагу під час здійснення оцінки пропозицій.
Отже, використання замовниками нецінових критеріїв оцінки є вагомим чинником для надання об’єктивної аргументованої переваги при здійсненні закупівель товарів, робіт або послуг, які мають складний або спеціалізований характер, тому учаснику, який запропонував найкращу приведену ціну.
При цьому, нецінові критерії, зазначені замовником у тендерній документації, дають можливість потенційному постачальнику, надавачу послуг або виконавцю робіт отримати додаткову перевагу на торгах, а замовникові можливість отримати товари, роботи або послуги, що максимально відповідають його фінансовим ресурсам та потребам.
Тому, на виконання вимог Закону, керуючись роз’ясненням Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018 Замовником застосовано нецінові критерії оцінки: «Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт», «Наявність кваліфікованих працівників». Також в п.п.5.1.4 п.1 Розділу V тендерної документації обґрунтовано застосування Замовником нецінових критеріїв оцінки.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-24-000017 ● 899d168f1d1544bb94ad4c6d33bc8138
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 10:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.10.2022 № 252
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2022-09-02-009233-a 02.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-01 17:09:05
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту «Відновлення та підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Збруч з влаштуванням рекреаційних зон в її заплаві та одночасною рекультивацією порушених земель на частині території Сатанівської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-09-02-009233-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-04 14:47:41
Пояснення на запит
Сатанівською селищною радою запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів проектної документації по об’єкту будівництва.
2) Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі забезпечено на веб-сайті Сатанівської селищної ради, посилання https://satanivska-gromada.gov.ua/news/1664370695/.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2022 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС |
31 250 000,00
UAH з ПДВ
|
31 250 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 21 875 000 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс |
31 542 678,00
UAH з ПДВ
|
31 542 678,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 22 079 874.60 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС #40759107 |
Переможець |
31 250 000,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2022 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2025 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2024 15:44
|
Додаткова угода _6 від 09.12.2024 Сатанів.PDF | зміни до договору |
09 грудня 2024 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2024 13:25
|
Додаткова угода _5 від 30.08.2024.PDF | зміни до договору |
03 вересня 2024 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2023 11:28
|
Додаткова угода _4 від 11.12.2023.PDF | зміни до договору |
11 грудня 2023 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2023 15:14
|
Додаткова угода _3 від 26.06.2023.pdf | зміни до договору |
26 червня 2023 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2023 12:02
|
Додаткова угода _2.PDF | зміни до договору |
14 квітня 2023 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2023 14:30
|
ДУ спорт.PDF | зміни до договору |
03 березня 2023 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2022 11:48
|
Договір _08-22 від 03.10.2022.PDF | укладений |
03 жовтня 2022 11:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт через документально підтверджені об’єктивні обставини - відсутніцсть фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 08/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 08/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін щодо фінансування у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 08/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору щодо зміни фінансування робіт у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 08/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 08/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору у зв'язку із коригуванням проектної документації |
Номер договору про закупівлю: | 08/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |