Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт "Відновлення та підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Збруч з влаштуванням рекреаційних зон в її заплаві та одночасною рекультивацією порушених земель на частині території Сатанівської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області"
Очікувана вартість
31 543 204,80 UAH
UA-2022-09-02-009233-a e3feee6a371f49eca137fe8f6837ed8d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білоус Наталія Валеріївна

+380385142296 satanivgromada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сатанівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04406118
Вебсайт: https://satanivska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 32034, Україна , Хмельницька обл., смт Сатанів, вул Бузкова 135Ж
Контактна особа: Білоус Наталія Валеріївна
+380385142296
satanivgromada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2022 22:00
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2022 18:00
Початок аукціону: 19 вересня 2022 15:41
Очікувана вартість: 31 543 204,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 157 716,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт "Відновлення та підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Збруч з влаштуванням рекреаційних зон в її заплаві та одночасною рекультивацією порушених земель на частині території Сатанівської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32034, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, смт Сатанів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 10 Робочі 30
Iнша подія Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 75 млн. гривень: 20%
Понад 50 млн. грн. до 75 млн. грн. включно: 15%
Понад 35 млн. грн. до 50 млн. грн. включно: 10%
Понад 25 млн. грн. до 35 млн. грн. включно: 5%
Понад 15 млн. грн. до 25 млн. грн. включно: 2%
До 15 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Від 40 працівників: 10%
Від 25 до 39 працівників включно: 6%
Від 10 до 24 працівників включно: 3%
До 9 працівників включно: 0%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2022 17:06

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

02 вересня 2022 21:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2022 17:06
2.4. ДОДАТОК 4. СУБПІДРЯДНИКИ.pdf
02 вересня 2022 17:06
2.3. ДОДАТОК 3. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 вересня 2022 17:06
2.2. ДОДАТОК 2. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
02 вересня 2022 17:06
2.1. ДОДАТОК 1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 вересня 2022 17:06
2.0. ТД ЗБРУЧ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

яка відстань перевезення самоскидои
Дата подання: 05 вересня 2022 15:25
Дата відповіді: 08 вересня 2022 18:56
Шановний замовник прошу уточнити яка відстань перевезень самоскидом та вкажіть точки завантаження та розвантаження.
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що відповідно до умов технічного завдання відстань перевезень до 10 км. Щодо точок завантаження та розвантаження то їх обирають Підрядники самостійно виходячи із відповідних розрахунків.
додаток 3
Дата подання: 05 вересня 2022 16:28
Дата відповіді: 08 вересня 2022 18:57
Шановний Замовник у договіорі є постлання на додаток 3 (план фінансування), що є невідємним додатком до договору. Прошу долучити відповідний додаток до ТД.
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що план фінансування розробляється Замовником та Підрядником прід час укладання договору. На даний час фінансування по об’єкту відсутнє, тому надання плану фінансування є недоцільним.
Джерелом фінансування виконання робіт
Дата подання: 05 вересня 2022 16:31
Дата відповіді: 08 вересня 2022 18:57
Шановний Замовник прошу вказати хто буде Джерелом фінансування виконання робіт у 2022 році по даному договорі.
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що фінансування по об’єкту на 2022 рік відсутнє. Фінансування об’єкту буде здійснюватися залежно від змін в законодавство щодо правового режиму воєнного стану.
оплата коштів
Дата подання: 05 вересня 2022 16:31
Дата відповіді: 08 вересня 2022 18:57
Шановний Замовник підкажіть щодо оплати згідно вимог Постанови КМУ № 590 від 9 червня 2021 р Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» чи входять роботи «Капітальний ремонт "Відновлення та підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Збруч з влаштуванням рекреаційних зон в її заплаві та одночасною рекультивацією порушених земель на частині території Сатанівської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області" чи відноситься фінансування даної закупівлі до захищених видатків першої черги та чи не буде обмеження у використанні коштів отриманих у Казначействі та органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів постачальниками товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг виключно з таких рахунків на сплату податків та зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що фінансування по об’єкту на 2022 рік відсутнє. Крім того, зазначені роботи не входять до захищених видатків першої черги. За наявності фінансування оплата буде здійснюватися в зальному порядку.
Акт огляду
Дата подання: 06 вересня 2022 14:16
Дата відповіді: 08 вересня 2022 18:57
Відповідно до п.2.1.1 Тендерної документації Учасники закупівель повинні до кінцевого строку звернення за роз’ясненнями здійснити огляд об’єкта будівництва та скласти Акт огляду (надати в складі тендерної пропозиції). Акт огляду повинен містити підпис Замовника торгів. Звертаємо увагу Замовника, що така вимога Тендерної документації є незаконна і дикримінаційна. Наша компанія як потенційний учасник сьогодні ознайомилася з оголошенням про закупівлю. І як ми, так і інші компанії, які виявлять цей тендер, маємо мати можливість розпочати підготовку і подати пропозиції незалежно від того, закінчився строк на уточнення, чи ні. Така вимога штучно обмежує конкуренцію, адже на уточнення у цьому тендері є лише 5 днів! За які компанія має знайти тендер, ознайомитися з документацією та приїхати на об'єкт до Замовника. Просимо внести зміни до Тендерної документації та видалити вказані вище вимоги
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на об’єкті будівництва (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. При виявленні недоліків та запитань Замовником вносяться необхідні зміни у технічне завдання в установленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку.
Огляд об’єкта будівництва
Дата подання: 06 вересня 2022 14:20
Дата відповіді: 08 вересня 2022 18:58
Згідно із вимогами Тендерної документації «Учасники закупівель повинні до кінцевого строку звернення за роз’ясненнями здійснити огляд об’єкта будівництва та скласти Акт огляду (надати в складі тендерної пропозиції). Акт огляду повинен містити підпис Замовника торгів. Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що витрати пов’язані з відвідування об’єкту будівництва учасник бере на себе.» Встановлюючи відповідні вимоги Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об’єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Підтвердженням дискримінаційності даної вимоги є практика Антимонопольного комітету України, зокрема згідно рішенні від 29.05.2020 року, №10669-р/пк-пз. Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення зазначеної вимоги зі складу тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми будемо вимушені звернутись до компетентних органів із вимогою проведення відповідних захотів щодо перевірки правомірності дій замовника та відповідності проведення закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Сподіваємося на Ваше розуміння та чесні наміри!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на об’єкті будівництва (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. При виявленні недоліків та запитань Замовником вносяться необхідні зміни у технічне завдання в установленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку.
Проектна документація
Дата подання: 06 вересня 2022 14:28
Дата відповіді: 08 вересня 2022 18:58
Згідно з п. 2.1.6. Тендерної документації Учасник має право в період звернення за роз’ясненнями ознайомитись із проектною документацією. Учасник надає лист, в якому зазначає, що він ознайомився із проектною документацією. Якщо Учасник з проектною документацією не ознайомився, він надає лист, в якому зазначає, що з проектною документацією не ознайомлювався та погоджується із ризиками неволодіння інформацією про весь обсяг робіт. Відповідно до ч. 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Станом на 06.09.2022 Замовником не виконано вимоги зазначеного положення Настанови. А з урахуванням вказаного вище п. 2.1.6. Тендерної документаці, оскільки Замовник вбачає ризики для учасника в неознайомленні із проектною документацією, вимагаємо від Замовника надати у складі Тендерної документації Затверджену проектну документацію у відповідності до абз. 3 ч. 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вашу вимогу розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Проектна документація є значною в об’ємі та через граничні обмеження об’єму завантажуваного документа вона не може бути надати в системі. У зв’язку із чим, встановлена вимога про ознайомлення учасниками із проектною документацією.
Сертифікати ДСТУ ISO
Дата подання: 06 вересня 2022 14:45
Дата відповіді: 08 вересня 2022 18:58
Пункт 3.6.10 Тендерної документації містить вимогу "Учасники зобов’язані надати в складі пропозиції наступні документи: - Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015, - Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015, - Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018, - Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019, - Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 1) Просимо Замовника надати детальне обгрунтування необхідності кожного із цих сертифікатів при виконанні робіт, які є предметом закупівлі. В тому числі просимо розяснити, яким чином впровадження на підприємстві Системи енергетичного менеджменту або протидії корупції вплине на якість виконання земляних робіт? 2) Звертаємо увагу засовника, що вказані вище вимоги щодо сертифікатів означають, що учасник має впровадити відповідні системи ISO національного рівня. А тому просимо розяснити, чи вважатиме Замовник належним підтвердженням надання сертифікату, який посвідчує впровадження такої системи міжнародного рівня? Якщо так, просимо внести відповідні зміни у Тендерну докцументацію. Чи вимагається від учасника надання підтвердження акредитації/нотифікації сертифікаційного центру, який видав сертифікат, у відповідній галузі та щодо відповідної системи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне.
Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зазначена вимога обумовлена Замовником тим, що для забезпечення якісного виконання робіт учасником, останній повинен мати впроваджену систему управління, що відповідає національним стандартам.
Так, відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001 "Системи управління якістю. ВИМОГИ" був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001). Вимога Замовника щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Впровадити систему управління якістю та пройти сертифікацію за стандартом ДСТУ ISO9001 може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності якісно та своєчасно виконувати обов’язки за договором та не є дискримінаційною.
Аналогічно із іншими видами сертифікатів відповідності.
Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів на систему якості підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема №18408-р/пк-пз від 11.12.2019, № 3463-р/пк-пз від13.04.2018.

А тому, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі по зазначеній підставі.
Додаткові витрати
Дата подання: 06 вересня 2022 14:55
Дата відповіді: 08 вересня 2022 18:58
Пункт 5.5.3 Тендерної документації визначає, що На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 45000,00 гривень (сорок п’ять тисяч гривень) без ПДВ, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник-переможець має право ознайомитись з даним договором. Вимагаємо від Замовника видалити зазначене положення Тендерної документації. Підготовка Тендерної документації та оголошення цієї закупівлі є функцією Замовника і будь-які додаткові витрати, понесені щодо цього, не можуть покладатися на учасників Закупівлі. Це порушує вимоги Закону "Про публічні закупівлі" та призводить до додаткових збитків в Учасників. Окрім того положення, що ці витрати можуть покладатися призводять до подвійного тлумачення та можливого дискримінаційного ставлення до компанії, в залежності від особи переможця. Просимо чітко розяснити законодавчі підстави такого положення з посиланням на положення Закону "Про публічні закупівлі". Просимо надати вичерпне розяснення у яких випадках на думку Замовника такі витрати покладаються на Учасника, а в яких не покладаються. Просимо додати до тендерної документації скан копію такого договору, щоб усі учасники могли чітко розуміти чиї послуги ними будуть фінансуватися, та в чому саме вони полягають!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору.
Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації зазначено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст.ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.
Зазначена умова не є імперативною, тобто учаснику-переможцеві надається право, а не обов’язок щодо здійснення такої оплати.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Також, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання в постанові Верхового Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі №127/15574/16-а від 19.12.2018.

Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для внесення змін до тендерної документації.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-02-009233-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕМАР ПОДІЛЛЯ", Код ЄДРПОУ:36995664
Дата подання: 05 вересня 2022 17:22
п. 5.1.2. Критерії та методика оцінки:
Шановний замовник в п. 5.1.2. Критерії та методика оцінки:
Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
• Ціна - питома вага критерію складає 70 відсотків. Ціна з ПДВ. У разі якщо
учасник закупівлі не являється платником ПДВ ним подається пропозиція без
ПДВ.
• Нецінові критерії оцінки:
✓ Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва
будівельно-монтажних робіт – питома вага критерію складає 20
відсотків;
✓ Наявність кваліфікованих працівників - питома вага критерію
складає 10 відсотків.
№п/п Найменування критерію Вартісний еквівалент або
питома вага (%)
1.
Обсяг виконаних (реалізованих)
на об’єктах будівництва
будівельно-монтажних робіт
20 %
Опція 1 Понад 75 млн. гривень 20%
Опція 2 Понад 50 млн. грн. до 75 млн. грн.
включно
15%
Опція 3 Понад 35 млн. грн. до 50 млн. грн.
включно
10%
Опція 4 Понад 25 млн. грн. до 35 млн. грн.
включно
5 %
Опція 5 Понад 15 млн. грн. до 25 млн. грн.
включно
2%
Опція 6 До 15 млн. грн. включно 0%
2. Наявність кваліфікованих
працівників 10%
Опція 1 Від 40 працівників 10%
Опція 2 Від 25 до 39 працівників включно 6%
Опція 3 Від 10 до 24 працівників включно 3%
Опція 4 До 9 працівників включно 0 %
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за
приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних
закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною
формулою
PP = P/(1 + (F1 + F2)/PV), де:
PP - приведена ціна;
P - ціна;
F1 - питома вага критерію оцінки обсяг виконаних будівельно-монтажних
робіт, запропонованих учасником;
F2 - питома вага критерію оцінки наявність кваліфікованих працівників,
запропонованих учасником;
PV - питома вага критерію “ціна”.5.1.2.1. Обсяг виконаних (реалізованих) учасником будівельно –
монтажних робіт підтверджується учасником інформацією, яку він подавав до
органів статистики (довідка з органів статистики та/або довідка учасника в
довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики)
або звітністю за формою № 1-кб (місячна) з наданням підтверджуючої
інформації про отримання вказаної звітності уповноваженим органом). До
уваги береться лише обсяг за 2020-2021 роки.
5.1.2.2 Наявність кваліфікованих працівників підтверджується Податковим
розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників
податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум
нарахованого єдиного внеску (витягом з розрахунку) за четвертий квартал
2021 року або Звітом із праці (форма 1-ПВ) за грудень 2021 року. До уваги
беруться працівники, які працювали в учасника за трудовими договорами
(контрактами).
5.1.3. Відповідно до ч.3 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Критеріями оцінки
є:
1) ціна; або
2) вартість життєвого циклу; або
3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк
виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка
управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони
навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із
предметом закупівлі..
Із урахуванням особливостей предмета закупівлі, Замовником поряд із
критерієм оцінки «ЦІНА» встановлено нецінові критерії оцінки.
Згідно ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться
автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики
оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування
електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в
електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну
та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до
найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під
час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель
відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний
аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
5.1.4. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить
загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, та складає
вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх
своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені
(витрати на страхування та інші витрати). До розрахунку ціни входять усі види
робіт, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Не
врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачуються Замовником
окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його
ціні тендерної пропозиції, про що надається відповідна письмова згода.

Вважаю що дана умова дискримінаційна так у нашого підприємства наявні кваліфіковані працівники, але їх кількість менша за 50 осіб. Тому підприємство як потенційний учасник бажає взяти участь у процедурі закупівлі, має необхідну кількість працівників для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі у строк, визначений замовником, проте під час оцінки ваги інших критеріїв скаржник матиме нижчу питому вагу, ніж великі компанії, які мають 40 і більше працівників, що є грубою дискримінацією.
При огляду критеріїв «Наявність кваліфікованих працівників» та «Обсяг виконаних будівельно-монтажних робіт власними силами» належать до кваліфікаційних критеріїв, передбачених статтею 16 Закону. Та частиною 3 статті 29 Закону такі критерії оцінки не передбачені.

Тому визначений замовником критерій оцінки суперечить вимогам Закону, у зв’язку з чим замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до умов тендерної документації.
Аналогічно і вимоги по Обсяг виконаних (реалізованих)
на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт є дискримінаційною.
Вимагаємо вилучити вимоги викладені в п. . 5.1.2 як дискримінаційні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2022 18:59
Встановлення Замовником нецінових критеріїв оцінки є правом Замовника, що передбачене Законом. Тому, Замовник під час розроблення тендерної документації та оприлюднення оголошення про закупівлю мав право на встановлення нецінових критеріїв оцінки. Встановлення нецінових критеріїв оцінки не суперечить нормам ст.19 Конституції України.
Зазначена позиція викладена в роз’ясненні Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018.
Зокрема, Уповноваженим органом з питань закупівель зазначено, що Закон не містить поняття «закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер». Тому, віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи із специфіки предмета закупівлі. Такі критерії мають обґрунтовано застосовуватись замовниками, тобто мати аргументовану потребу у їх встановленні та надавати об’єктивну додаткову перевагу під час здійснення оцінки пропозицій.
Отже, використання замовниками нецінових критеріїв оцінки є вагомим чинником для надання об’єктивної аргументованої переваги при здійсненні закупівель товарів, робіт або послуг, які мають складний або спеціалізований характер, тому учаснику, який запропонував найкращу приведену ціну.
При цьому, нецінові критерії, зазначені замовником у тендерній документації, дають можливість потенційному постачальнику, надавачу послуг або виконавцю робіт отримати додаткову перевагу на торгах, а замовникові можливість отримати товари, роботи або послуги, що максимально відповідають його фінансовим ресурсам та потребам.
Тому, на виконання вимог Закону, керуючись роз’ясненням Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018 Замовником застосовано нецінові критерії оцінки: «Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт», «Наявність кваліфікованих працівників». Також в п.п.5.1.4 п.1 Розділу V тендерної документації обґрунтовано застосування Замовником нецінових критеріїв оцінки.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-10-24-000017 ● 899d168f1d1544bb94ad4c6d33bc8138
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2022 10:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.10.2022 № 252

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2022-09-02-009233-a 02.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-11-01 17:09:05

Запит на отримання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту «Відновлення та підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Збруч з влаштуванням рекреаційних зон в її заплаві та одночасною рекультивацією порушених земель на частині території Сатанівської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-09-02-009233-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-11-04 14:47:41

Пояснення на запит

Сатанівською селищною радою запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів проектної документації по об’єкту будівництва.
2) Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі забезпечено на веб-сайті Сатанівської селищної ради, посилання https://satanivska-gromada.gov.ua/news/1664370695/.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 листопада 2022
Кінцевий строк оскарження: 18 листопада 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2022 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Відповідність критеріям Документи
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС 31 250 000,00
UAH з ПДВ
31 250 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 21 875 000 Відповіді учасника Документи
ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс 31 542 678,00
UAH з ПДВ
31 542 678,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 22 079 874.60 Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 вересня 2022 10:38
Електронний підпис
21 вересня 2022 14:41
Електронний підпис
21 вересня 2022 14:39
Довідка (1).zip
21 вересня 2022 14:39
Довідка (2).zip
21 вересня 2022 14:39
Витяг-320361-Сампір-2022-09-21.pdf
21 вересня 2022 14:39
Лист по ст.17.pdf
15 вересня 2022 14:58
Електронний підпис
15 вересня 2022 14:55
Сертифікати ISO.pdf
15 вересня 2022 14:55
Пропозиція вся.rar
15 вересня 2022 14:55
Наказ кошторисник.pdf
15 вересня 2022 14:55
Лист по ст.17.pdf
15 вересня 2022 14:55
Звіт 1-КБ 2021.pdf
15 вересня 2022 14:55
Звіт 1-КБ 2020.pdf
15 вересня 2022 14:55
Договори та КБ3.pdf
15 вересня 2022 14:55
Довідка працівники.pdf
15 вересня 2022 14:55
Довідка обладнання.pdf
15 вересня 2022 14:55
Гарантійні листи_ згоди.pdf
15 вересня 2022 14:55
Акт огляду.pdf

Публічні документи

15 вересня 2022 10:35
Електронний підпис
14 вересня 2022 16:05
Проект_договору_Сатанів.rar
14 вересня 2022 16:05
Повноваження.rar
14 вересня 2022 16:05
Документи_ФП.rar
14 вересня 2022 16:05
Листи_Довідки_Звітність.rar
14 вересня 2022 16:05
Працівники.rar
14 вересня 2022 16:05
Аналог_договір.rar
14 вересня 2022 16:05
КОШТОРИС.rar
14 вересня 2022 16:05
ТЗ.rar
14 вересня 2022 16:05
Пропозиція_Сатанів.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП СПОРТ- ПРОГРЕС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС
#40759107
Переможець 31 250 000,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2022 11:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2022 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС
#40759107
31 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2023 11:28
Додаткова угода _4 від 11.12.2023.PDF зміни до договору
11 грудня 2023 11:27
Електронний підпис укладений
26 червня 2023 15:14
Додаткова угода _3 від 26.06.2023.pdf зміни до договору
26 червня 2023 15:12
Електронний підпис укладений
14 квітня 2023 12:02
Додаткова угода _2.PDF зміни до договору
14 квітня 2023 12:01
Електронний підпис укладений
03 березня 2023 14:30
ДУ спорт.PDF зміни до договору
03 березня 2023 14:29
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2022 11:48
Договір _08-22 від 03.10.2022.PDF укладений
03 жовтня 2022 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт через документально підтверджені об’єктивні обставини - відсутніцсть фінансування
Номер договору про закупівлю: 08/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 08/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін щодо фінансування у 2023 році
Номер договору про закупівлю: 08/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо зміни фінансування робіт у 2023 році
Номер договору про закупівлю: 08/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML