Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01999052 |
Місцезнаходження: | 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Маршала Малиновського,61-А |
Контактна особа: |
Щербінова Інна Ігорівна +380487059139 zakupkimkl10@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2022 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2022 14:48 |
Очікувана вартість: | 4 488 976,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 444,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за фактично та якісно виконані роботи за Договором роботи здійснюються Замовником у продовж 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) та актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2022 14:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2022 14:36 |
Проєкт договору.docx | |
02 вересня 2022 14:36 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-14-000054 ● faf2fddd33a241b3bb0b92e26675d6fd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.11.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2022-09-02-006855-a 02.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-21 11:04:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Згідно коду класифікатора ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015 – 45453000-7– Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт приміщень з метою встановлення ангіографічної системи Optima IGS 330 в корпусі літери "П" КНП «Міська клінічна лікарня №10» ОМР, розташованого за адресою: Україна, 65074, м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-а)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-02-006855-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Центр реконструкції та будівництва» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-24 16:48:31
Надання інформації та документів
На запит щодо надання пояснень, інформації та документів за моніторингом до закупівлі Згідно коду класифікатора ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015 – 45453000-7– Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт приміщень з метою встановлення ангіографічної системи Optima IGS 330 в корпусі літери "П" КНП «Міська клінічна лікарня №10» ОМР, розташованого за адресою: Україна, 65074, м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-а) (UA-2022-09-02-006855-a), заклад повідомляє про наступне.
Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради 18.04.2022р. було придбане медичне обладнання Стаціонарна ангіографічна рентгенівська система цифрова. 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33111721-1 - Цифрові ангіографічні апарати) НК 37623 - Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова (UA-2022-01-31-002406-a), яке потребує подальшого його встановлення та введення в експлуатацію.
На встановлення відповідності до норм радіаційної безпеки України при використанні джерел іонізуючого випромінювання, згідно вимог державного ліцензування у сфері інспектування ядерного регулювання України, задля інсталяції, належного функціонування та умов виконання гарантійних зобов’язань виробником зазначеного обладнання тощо, 22.07.2022р. у КНП «МКЛ №10» ОМР було створено завдання на проектування капітального ремонту приміщень з метою встановлення агіографічної системи, зокрема з урахуванням технічних вимог виробника (додається). На виконання зазначеного завдання у рамках розробленої проектної документації генеральним проектувальником було розроблено зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва від 16.08.2022р. з відомістю обсягів робіт (додається), за яким отримано позитивний експертний звіт №ЕК-4749/08-22 від 26.08.2022р (додається).
Таким чином, розрахунок вартості закупівлі, технічних і якісних характеристик, оцінка розміру витрат тощо, здійснені на підставі наведених експертного звіту, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, завдання на проектування з урахуванням чинного законодавства та технічних вимог виробника обладнання тощо.
Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Центр реконструкції та будівництва» вимог частини другої статті 41 Закону надаємо.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради категорично не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-09-02-006855-a, вважає його незаконним та таким, що підлягає скасуванню у судовому порядку. На підставі цього, керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 922-VIII від 25.12.2015 року, вимушені звернутися із позовом до суду про визнання висновку протиправним та його скасуванню.
2022-12-12 11:57:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Номер впровадження 420/18372/22 Дата відкривання впровадження в суді 16.12.2022 рік |
Дата публікації: | 19 грудня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 420/18372/22 |
Дата відкриття провадження: | 16 грудня 2022 |
Документи:
19 грудня 2022 13:52
|
Електронний підпис |
19 грудня 2022 13:48
|
Електронний підпис |
19 грудня 2022 13:47
|
Платіжне доручення |
19 грудня 2022 13:47
|
Статут |
19 грудня 2022 13:47
|
Кваліфікаційний сертифікат |
19 грудня 2022 13:47
|
Трудова книжка Єрейської К.О. |
19 грудня 2022 13:47
|
Погодження проєкту |
19 грудня 2022 13:47
|
Пропозиція |
19 грудня 2022 13:47
|
Довідка |
19 грудня 2022 13:47
|
Договір №622 на закупівлю робіт |
19 грудня 2022 13:47
|
Адміністративний позов |
19 грудня 2022 13:47
|
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі |
19 грудня 2022 13:47
|
Додаток 1 перелік документів, які вимагаються замовником |
19 грудня 2022 13:47
|
Довідка про наявність інженера проектувальника |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2022 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр реконструкції та будівництва" |
4 224 685,49
UAH з ПДВ
|
4 224 685,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "КВАДР" |
4 488 976,00
UAH з ПДВ
|
4 488 976,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр реконструкції та будівництва" #33386132 |
Переможець |
4 224 685,49
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2022 09:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 вересня 2022 13:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2023 15:58
|
Акт виконання договору | укладений |
08 травня 2023 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2023 14:53
|
Додаткова угода № 3 | зміни до договору |
12 квітня 2023 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 09:51
|
Додаткова угода № 2 | зміни до договору |
10 квітня 2023 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 18:08
|
Додаткова угода _1 (Дог. _622).pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 18:07
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2022 19:59
|
Договір №622 | укладений |
06 жовтня 2022 19:50
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015 – 45453000-7– Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт приміщень з метою встановлення ангіографічної системи Optima IGS 330 в корпусі літери "П" КНП «Міська клінічна лікарня №10» ОМР, розташованого за адресою: Україна, 65074, м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-а | 1 | роботи |
4 224 685,49
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Через затримки фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 622 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 622 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 622 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015 – 45453000-7– Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт приміщень з метою встановлення ангіографічної системи Optima IGS 330 в корпусі літери "П" КНП «Міська клінічна лікарня №10» ОМР, розташованого за адресою: Україна, 65074, м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-а | 1 | роботи |
3 313 103,86
UAH з ПДВ
|