Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із благоустрою населених пунктів (послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ в парках та землях рекреаційного призначення)
Очікувана вартість
493 905,00 UAH
UA-2022-09-02-006732-a 5a861fa365ab4249bfd6560c47e35cca
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Скосарева

+380932941582 park-dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43037107
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-parkiv-ta-rekreacii-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Оксана Скосарева
+380932941582
park-dnepr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
1. Відповідно до п. 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура застосовується якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Департаментом парків та рекреації Дніпровської міської ради було проведено закупівлю (аукціон від 31.08.2021р., ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-05-006958-a. З переможцем ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018" ЄДРПОУ 42649710 було укладено договір № 34 від 13.09.2021р на суму 988950,00 грн. (Дев’ятсот вісімдесят вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок) з ПДВ.
2. Нормативні документи: Наказ Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства «Про затвердження Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України» від 10.04.2006 р. №105, Закон України «Про благоустрій населених пунктів» 06.09.2005 № 2807-IV.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2022 14:35
Оскарження наміру укласти договір: 13 вересня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із благоустрою населених пунктів (послуги з ліквідації стихійних сміттєзвалищ в парках та землях рекреаційного призначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Центральний парк культури та відпочинку ім. Т. Г. Шевченка; Центральний міський дитячий парк Лазаря Глоби; Парк Пам’яті та Примирення; Парк ім. Б. Хмельницького; Парк Козацької Слави – Кирилівка; Пам’ятка національного значення «Новобогородицька фортеця»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за фактично надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів наданих послуг, після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

02 вересня 2022 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2022 14:31
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОУСТРІЙ 2018"
#42649710
Переможець 493 905,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2022 14:35

Документи

02 вересня 2022 14:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2022 14:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОУСТРІЙ 2018"
#42649710
493 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2022 14:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 16:35
Звіт.pdf укладений
03 січня 2023 16:34
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 17:10
ДУ 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 17:08
Електронний підпис укладений
20 вересня 2022 13:56
Договір 21.pdf укладений
20 вересня 2022 13:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 83 220,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 870,00 UAH)