Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги постачання теплової енергії
Очікувана вартість
169 800,00 UAH
UA-2022-09-02-006010-a a8b759da80ff4ae88f75db31ca1437e0
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Семенчук

+380412422112 zt_fin@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління державної міграційної служби України в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 37808497
Вебсайт: https://dmsu.gov.ua/zhytomyr
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Чуднівська,105
Контактна особа: Вікторія Семенчук
+380412422112
zt_fin@dmsu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно п. 2 ч. 2 ст. 40 переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання (відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником).
Згідно п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно рішення 24 сесії Житомирської обласної ради VI скликання від 27.10.2005 №794 ‘’Про передачу дахової котельні’’, експлуатаційною організацією дахової котельні, на будівлі по вул. Мала Бердичівська,25 у м. Житомирі, визначено комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.
Постачання теплової енергії з (автономної) дахової котельні за монопольним становищем проводиться в межах діючих мереж комунального підприємства у адмінбудинку за адресою: м. Житомир майдан ім.С.П.Корольова,12.
Опалення зазначеного приміщення альтернативними джерелами теплоносія технічно неможливе. Комунальне підприємство по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради є єдиним можливим постачальником послуг з теплопостачання:
1) Учасник займає монопольне становище на ринку постачання теплової енергії в межах адмінбудинків Житомирської обласної ради;
2) Учасник є власником теплогенеруючого обладнання котельні, яка забезпечує опалення службових приміщень за адресою: м. Житомир, м-н імені С.П. Корольова, 12 та має ліцензії на виробництво та постачання теплової енергії;
3) Теплопостачання іншим постачальником послуг неможливе з технічних причин.
Отже через відсутність конкуренції з технічних причин дані послуги можуть бути надані лише певним постачальником, а саме: Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.
Відповідно до п.2ч.2 ст.40 Закону України ‘’Про публічні закупівлі’’ – відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку. Внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Отже в даному випадку може бути застосована переговорна процедура закупівлі, відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення з ним переговорів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2022 14:07
Оскарження наміру укласти договір: 08 вересня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22.50841 гігакалорія
Послуги постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан імені С.П.Корольова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

02 вересня 2022 13:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2022 13:57
довідка.pdf
02 вересня 2022 13:57
документи закупівлі.pdf
02 вересня 2022 13:57
свідоцтво про право власності.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ АДМІНБУДИНКІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#04011928
Переможець 169 800,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2022 14:07

Документи

02 вересня 2022 14:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2022 14:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ АДМІНБУДИНКІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#04011928
169 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2022 14:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 13:26
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2022 14:42
дод. угода №1.pdf зміни до договору
07 листопада 2022 14:37
Електронний підпис укладений
13 вересня 2022 10:27
договір 43.pdf укладений
13 вересня 2022 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 79 059,67
UAH (в тому числі ПДВ 13 176,61 UAH)