Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45420000-7- Столярні та теслярні роботи ( поточний ремонт (заміна та ремонт вікон))
Очікувана вартість
350 800,00 UAH
UA-2022-09-02-005778-a 85c67d7b902f442a933f0b6d311342b4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федосеєнко Поліна Юріївна

+380939000579 fedoseenko79@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська міська лікарня №3" Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 14242161
Місцезнаходження: 14034, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. 1-го Травня, 170
Контактна особа: Федосеєнко Поліна Юріївна
+380939000579
fedoseenko79@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2022 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 350 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 508,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


згідно Постанови №169
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
107 штуки
Поточний ремонт (заміна та ремонт вікон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14034, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. 1 Травня,170
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування- власні надходження Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2022 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2022 13:46
Договір на вікна.doc
02 вересня 2022 13:46
Поточний ремонт вікон 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних умов
Дата подання: 03 вересня 2022 13:16
Дата відповіді: 05 вересня 2022 11:17
Добрий день. 1. Прошу завершити попередню процедуру закупки Ідентифікатор закупівлі:UA-2022-08-17-002560-a ( 2 нерозглянутих оскаржень) так , як цей факт не дає мені як Учаснику попередньої закупівлі звернутися до правоохоронних органів. 2. Знову детально не прописані вимоги щодо формування цінової пропозиції ( чи потрібно вказувати кожний вид роботи та матеріали , тобто 19 позицій) , ми не можемо вгадати наступні забаганки уповноваженої особи . 3.Прошу надати контактний тел. особи , яка буде супроводжувати при уточнені розмірів на об'єкті .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
1. Оскарження розглянуті
2. Цінова пропозиція заповнюється відповідно технічним вимогам.
3. 068-551-06-43 технік-будівельник Марія Петрівна
Уточнення форми цінової пропозиції
Дата подання: 05 вересня 2022 12:18
Дата відповіді: 05 вересня 2022 13:23
чи потрібно вказувати кожний вид роботи та матеріали , тобто 19 позицій ? Дайте чітку відповідь "ДА" чи "НІ"
Відповідь: 21 позиція. Ви вказуєте види робіт, як зазначено в таблиці технічних вимог. По кожній позиції сума з урахуванням всіх витрат по заробітній платі+ затрачені матеріали. Перелік матеріалів зазначати не потрібно, так як вони будуть вказані в підсумковій відомості ресурсів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-09-02-005778-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:44311001
Дата подання: 06 вересня 2022 23:53
Дискримінаційна вимога
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. В Оголошенні Ви вимагаєте : «Для уточнення об’єму робіт передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Довідку/Акт (довільної форми) про огляд об’єкту». Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації ,щодо виїзду представника для огляду об’єкту в «період уточнень» до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Оголошення. Також додатково повідомляю, що дана вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2022 08:50
Детально розглянувши вашу вимогу. Повідомляємо, що згідно ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється за такими принципами добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стаціях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час лікувального закладу. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт.

Документи

07 вересня 2022 08:50
200-22.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АНИЩЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ" 349 970,26
UAH з ПДВ
349 970,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2022 19:21
Електронний підпис
12 вересня 2022 19:15
реестр001.jpg
12 вересня 2022 19:15
Санитарные сертификаты.PDF
12 вересня 2022 19:15
тендер _лікарня 3.PDF
12 вересня 2022 19:15
реестр002.jpg
12 вересня 2022 19:15
витяг.jpg
12 вересня 2022 19:15
кошторис_поліклініка.PDF
12 вересня 2022 19:15
реестр003.jpg
12 вересня 2022 19:15
кошторис_лікарня.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АНИЩЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АНИЩЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ"
#2486106876
Переможець 349 970,26
UAH з ПДВ
13 вересня 2022 10:48

Документи

13 вересня 2022 10:48
Електронний підпис
13 вересня 2022 10:45
211-22.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2022 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АНИЩЕНКО СЕРГІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ"
#2486106876
349 970,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2022 10:48
Електронний підпис
13 вересня 2022 10:45
211-22.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 08:36
Електронний підпис укладений
26 вересня 2022 13:29
136-09).pdf укладений
26 вересня 2022 13:29
136-09.pdf укладений
26 вересня 2022 13:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 349 970,26
UAH