Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування)
Очікувана вартість
966 540,00 UAH
UA-2022-09-02-005215-a 79d03ccae34c430aa80513392dc88d31
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Білокінь

+380961840698 1hospt@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКА ПЕРША МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ.О.Т.БОГАЄВСЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 01999613
Місцезнаходження: 39617, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. лікаря О. Богаєвського, буд. 60/1
Контактна особа: Наталя Білокінь
+380961840698
1hospt@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2022 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2022 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2022 01:00
Очікувана вартість: 966 540,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 832,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Закупівля здійснюється за нагальної потреби для поточної забезпеченості життєдіяльності підприємства у період воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Указів Президента України від 14.03.2022р. № 133/2022 та від 17.05.2022р. № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами).
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: вказана в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та завантажено окремим файлом Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не передбачено.
Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не передбачено.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Лікаря О.Богаєвського, 60/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться на протязі 10 банківських днів з дати надання послуг на підставі належно оформлених документів (акт наданих послуг та рахунок). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2022 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2022 13:13
2022 Оголошення (харчування воєнний стан).doc
02 вересня 2022 13:13
Проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2022 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 966 540,00
UAH
966 540,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 вересня 2022 19:01
Електронний підпис
12 вересня 2022 19:00
Цінова пропозиція.pdf
12 вересня 2022 19:00
Диплом-Мельниченко В.В.pdf
12 вересня 2022 19:00
Повноваження директора.pdf
12 вересня 2022 19:00
Паспорт.pdf
12 вересня 2022 19:00
Витяг ПДВ.pdf
12 вересня 2022 19:00
Статут.pdf
12 вересня 2022 19:00
Проект договору.pdf
12 вересня 2022 19:00
Довідка - п.12 ч.1 ст.17.pdf
12 вересня 2022 19:00
Довідка-захист довкілля.pdf
12 вересня 2022 19:00
Сертифікат ISO 22000.pdf
12 вересня 2022 19:00
Довідка - ст. 17.pdf
12 вересня 2022 19:00
Довідка-технолог.pdf
12 вересня 2022 19:00
Тех. паспорт-1759.pdf
12 вересня 2022 19:00
Сертифікат 9001 2015-якість.pdf
12 вересня 2022 19:00
Витяг ЄДРПОУ.pdf
12 вересня 2022 19:00
Сертифікат 14001 2015.pdf
12 вересня 2022 19:00
Лист-згода-персон. дані.pdf
12 вересня 2022 19:00
Протоколи досліджень.pdf
12 вересня 2022 19:00
Тех. паспорт-8148.pdf
12 вересня 2022 19:00
Довідка - ч.2 абз. 1 ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
Переможець 966 540,00
UAH
14 вересня 2022 11:45

Документи

14 вересня 2022 11:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2022 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
966 540,00
UAH
Документи

Документи

14 вересня 2022 11:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2022 16:32
20022 ДУ 1 ПОНТЕМ.УА харчування (11).pdf зміни до договору
05 грудня 2022 16:27
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2022 16:16
20022 ДУ 1 ПОНТЕМ.УА харчування (11).pdf зміни до договору
05 грудня 2022 16:04
Електронний підпис укладений
19 вересня 2022 11:39
2022 Договір ПОНТЕМ.УА харчування (09).pdf укладений
19 вересня 2022 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 19/09-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 19/09-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML