Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту медичного обладнання
Очікувана вартість
1 713 180,00 UAH
UA-2022-09-02-004955-a 8585da56cc31406ead4b69aeb198d61e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Губанова

+380634845990 inflik1.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01986115
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5
Контактна особа: Анна Губанова
+380634845990
inflik1.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2022 12:59
Оскарження наміру укласти договір: 13 вересня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
168 послуга
Послуги з ремонту медичного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

02 вересня 2022 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2022 12:57
Протокол щодо прийняття рішення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-08-000006 ● 465e4382aa414a49a02cbae3186dce59
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 грудня 2022 22:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.12.2022 № 353

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.12.2022 № 353

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2022-09-02-004955-a
02.09.2022 Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради Код ЄДРПОУ:
01986115
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-19 10:36:18

Про надання пояснення

Питання для пояснення додаються у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-12-21 17:13:21

Відповідь на запит

Відповідь на звернення

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень

2022-12-26 12:35:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 грудня 2022
Кінцевий строк оскарження: 06 січня 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі вимогам Закону № 922 встановлено порушення вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 цього Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РУСІНОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2800402797
Переможець 1 713 180,00
UAH
02 вересня 2022 12:59

Документи

02 вересня 2022 12:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2022 12:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РУСІНОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2800402797
1 713 180,00
UAH
Документи

Документи

02 вересня 2022 12:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 13:29
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2023 13:22
ДУ № 1.PDF зміни до договору
05 січня 2023 13:12
Електронний підпис укладений
14 вересня 2022 13:58
Договір №179.PDF укладений
14 вересня 2022 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 788 210,00
UAH