Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 25509242 |
Вебсайт: | http://zhmerinka-adm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4 |
Контактна особа: |
Задойко Юрій Андрійович +380433250100 Zadoyko28@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2022 18:17 |
Оскарження наміру укласти договір: | 12 вересня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється впродовж 20 банківських днів з дня надання Виконавцем акту про надання послуг та рахунку на оплату цих послугпро | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
01 вересня 2022 18:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2022 18:02 |
Протокол 27 Огол Проц Переговорів.docx | |
01 вересня 2022 18:02 |
Технічне завдання з прибирання та підмітання вулиць.doc | |
01 вересня 2022 18:02 |
ОБГРУНТУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ.docx | |
01 вересня 2022 18:02 |
Проект Договору про закупівлю послуг 31.08.2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-03-000119 ● c8a8fa8831aa41ceb5e37f59e8f5f577
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 17:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.10.2022 №61-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.10.2022 №61-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2022-09-01-009518-a 01.09.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-06 16:55:32
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі додаткових послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-09-01-009518-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Які умови підтверджують застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону: надайте документальне підтвердження. Чи передбачені умови надання додаткових послуг у основному договорі про закупівлю (від 01 березня 2022 року №49), який укладений між Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області та ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» за результатами проведення процедури відкритих торгів (UA-2022-01-28-006328-c)?
3. В пункті 9 додатку 1 до протоколу уповноваженої особи від 31 серпня 2022 року №27 зазначено, що обсяг додаткових послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області) в період з вересня по жовтень 2022 року визначений Замовником в технічному завданні (додається), який необхідний для забезпечення заходів з утримання територій населених пунктів Жмеринської міської територіальної громади у належному стані, їх санітарного очищення, враховуючи обсяги надання цих послуг у літній період 2021 року та 2022 року, з урахуванням динаміки росту індексів інфляції на 2022 рік. Як чином визначено обсяги послуг та динаміку росту індексів інфляції на 2022 рік?
4. Чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-11 20:33:43
Пояснення
УКРАЇНА
ЖМЕРИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
23100, м. Жмеринка, вул. Центральна, 4,тел. +380 (4332) 5-00-01, факс +380 (4332) 5-00-01
E-mail: zkg@zhmr.gov.ua
Від 11 жовтня 2022 р. № 01-13/364
На № UA-M-2022-10-03-000119
06.10.2022 16:55
Управлінню Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області
Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
E-mail: 260200@dasu.gov.ua; телефон: (0432) 66-12-82
код ЄДРПОУ 40919605
Найменування замовника:
Управління житлово-комунального
господарства Жмеринської міської ради
Вінницької області (надалі – Замовник)
Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу
та назва предмета закупівлі:
UA-2022-09-01-009518-a
(надалі – Переговорна процедура)
Пояснення
На виконання вимоги щодо запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснення від 06.10.2022, оприлюдненої в електронній системі закупівель в 16:55 з Переговорної процедури (ID № UA-2022-09-01-009518-a): «Додаткові послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», (надалі – Переговорна процедура), управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області надає пояснення на наступні запитання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі по Переговорній процедурі ID № UA-2022-09-01-009518-a): «Додаткові послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено замовником за результатом аналізу річного та щомісячного надання цієї послуги на території Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області за 2021 рік (бюджетний період) та послуги наданої в поточному 2022 році згідно умов договору №49 від 01.03.2022р., укладеного між ТОВ «Ель-Дорадо» (переможцем закупівлі) та Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради (замовником).
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуги методом розрахунку очікуваної вартості послуги на підставі закупівельних цін попередніх періодів (скоригованої ціни договору про надання послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області попереднього періоду, з урахуванням індексів інфляції за кожний місяць 2022 р., відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Розмір бюджетного призначення визначено кошторисним розрахунком та рішенням виконавчого комітету Жмеринської міської ради «Про внесення змін до бюджету Жмеринської міської територіальної громади на 2022рік» від 18.08.2022 р. №235 за КПКВК 6030 «Організація благоустрою населених пунктів».
Закупівля послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про житлово-комунальні послуги»; «Про охорону навколишнього середовища»; вимогами «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів». Затвердженими наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №54 від 14.02.2012; Методичними рекомендаціями з прибирання території об`єктів благоустрою населених пунктів, затвердженими наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 №213, програмою «З комплексного благоустрою Жмеринської міської територіальної громади на 2021-2024роки», затвердженою рішенням виконавчого комітету Жмеринської міської ради від 05.08.2022 №216 (зі змінами); рішенням виконавчого комітету Жмеринської міської ради «Про внесення змін до бюджету Жмеринської міської територіальної громади на 2022рік» від 18.08.2022 р. та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.
Згідно підпункту 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) визначено: рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, як замовником закупівлі (ID № UA-2022-09-01-009518-a): «Додаткові послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», було 01.09.2022 р. здійснено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в електронній системі закупівель Prozorro під час оприлюднення інформації з річного плану цієї закупівлі (ID UA-P-2022-09-01-002334-a), а також на офіційному веб-сайті Жмеринської міської ради Вінницької області http://zhmerinka-adm.gov.ua за посиланням «Прозоре місто» - «Закупівлі» - «Закупівлі УЖКГ 2022» - «Переговорна прибирання», шляхом розміщення, тобто протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель Prozorro. За цим же посиланням замовником було оприлюднено і рішення виконавчого комітету Жмеринської міської ради «Про внесення змін до бюджету Жмеринської міської територіальної громади на 2022рік» від 18.08.2022р. №235 (з додатками) щодо додаткового виділення відповідних асигнувань. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення було підготовлене відділом благоустрою міста управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради і підписане начальником управління Куленко О.І. та затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи з проведення публічних закупівель від 31.08.2022 р. № 27.
2. Які умови підтверджують застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону: надайте документальне підтвердження. Чи передбачені умови надання додаткових послуг у основному договорі про закупівлю (від 01 березня 2022 року №49), який укладений між Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області та ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» за результатами проведення процедури відкритих торгів (UA-2022-01-28-006328-c)?
Відповідно до умов договору №49 від 01.03.2022р., укладеного між ТОВ «Ель-Дорадо» (переможець торгів ID:UA-2022-01-28-006328-c) та управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради щодо надання послуг з прибирання та підмітання вулиць Жмеринської міської територіальної громади, ТОВ «Ель-Дорадо» у повному обсязі надано послугу в сумі 3 963 842,00 грн.. Враховуючи значне накопичення сміття вздовж проїжджої частини вулично-шляхової мережі та у місцях загального користування, а саме: дорожній змет, наноси бруду і каміння, опале листя, обгортки, пластик і т. ін. та з метою належного утримання територій Жмеринської міської територіальної громади в осінній період, забезпечення та дотримання належних санітарно-гігієнічних умов на території громади, виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних послуг у виконавця. Загальна вартість закупівлі на вересень-жовтень 2022р. не перевищує 50 відсотків ціни договору укладеного за результатами проведення тендера і складає 796 672,95 грн.
Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради (далі – Замовник) 28 січня 2022 року була оголошена процедура відкритих торгів по закупівлі послуг: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей) Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6, відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник (Послуги з прибирання та підмітання вулиць) за ідентифікатором закупівлі ID: UA-2022-01-28-006328-c. Згідно результатів процедури відкритих торгів, Замовник 18.02.2022 р. визнав учасника закупівлі - ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» переможцем закупівлі за ID: UA-2022-01-28-006328-c та прийняв рішення про намір укласти з переможцем торгів договір про закупівлю вказаних вище послуг. Договір №49 про закупівлю вказаних вище послуг було укладено 01.03.2022р. з договірною ціною 3 963 842,00 грн. Згідно актів приймання - передачі наданих послуг в 2022 р., платіжних доручень за цей період та листа ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» вих. №251 від 15.08.2022 року фактичне виконання вказаних вище послуг складало 3 963 842,00 грн.
В листі ТОВ «Ель-Дорадо» від 15.08.2022р. вих. №251 Товариство повідомило про те, що починаючи з 16.08.2022 року припиняє надання послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області) у зв’язку з фактичним виконанням договору №49 від 01.03.2022р. укладеного між Замовником та Учасником за результатом процедури відкритих торгів ID: UA-2022-01-28-006328-c та освоєнням коштів по цьому договору в повному обсязі. Враховуючи доповідну записку головного спеціаліста відділу благоустрою міста управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Любчак О.С. від 30.08.2022 р. № 01/13-305 та велике накопичення сміття на території Жмеринської міської територіальної громади в період з 16.08.2022р. по 30.08.2022р. вздовж проїзної частини вулично-шляхової мережі та у місцях загального користування м. Жмеринка і на території старостинських округів Жмеринської міської територіальної громади (дорожній змет, наноси бруду і каміння, опале листя, обгортки, пластик і т. ін.), а також виділення, згідно рішенням виконавчого комітету Жмеринської міської ради «Про внесення змін до бюджету Жмеринської міської територіальної громади на 2022рік» від 18.08.2022 р. №235, додаткових бюджетних коштів на закупівлю додаткових послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області), з метою належного санітарного утримання територій Жмеринської міської територіальної громади в осінній період, була необхідність у закупівлі додаткових аналогічних послуг у того самого учасника закупівлі.
Відповідно до ч.1 ст. 40 Закону України про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
З метою належного та своєчасного забезпечення потреб Жмеринської міської територіальної громади у вказаних вище послугах, головний розпорядник коштів - управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (надалі — Замовник) може здійснити закупівлю відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
3. В пункті 9 додатку 1 до протоколу уповноваженої особи від 31 серпня 2022 року №27 зазначено, що обсяг додаткових послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області) в період з вересня по жовтень 2022 року визначений Замовником в технічному завданні (додається), який необхідний для забезпечення заходів з утримання територій населених пунктів Жмеринської міської територіальної громади у належному стані, їх санітарного очищення, враховуючи обсяги надання цих послуг у літній період 2021 року та 2022 року, з урахуванням динаміки росту індексів інфляції на 2022 рік. Як чином визначено обсяги послуг та динаміку росту індексів інфляції на 2022 рік?
Обсяг послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області) в період з вересня по жовтень 2022 року визначений Замовником в технічному завданні відповідно до Переліку територій, що підлягають прибиранню та періодичність проведення робіт, який затверджено рішенням виконавчого комітету Жмеринської міської ради Вінницької області від 23.12.2021р. № 401 щодо чергування та прибирання прибиральниками у вихідні та святкові дні з метою утримання території площі Миру, алея Графа Гейдена, площі перед БНТ, в належному санітарному стані, надання послуг з ручного прибирання вулиць з удосконаленим покриттям Жмеринської міської територіальної громади орієнтовним об’ємом 3176147 м2, при цьому об`єми послуг в ході виконання можуть змінюватись відповідно до погодних умов, звернень та потреб мешканців Жмеринської міської територіальної громади.
Динаміку росту індексів інфляції у 2022 році замовник визначав згідно індексів інфляції, які опубліковані в офіційних виданнях, таких як газета Кабінету Міністрів України «Урядовий кур’єр», а також на сайті Державної служби статистики України http://www.ukrstat.gov.ua та Міністарства фінансів України, де динаміка росту індексів інфляції з початку 2022 року (зростаючим підсумком) складає з 01 січня 2022 до 01 вересня 2022 року складає 119,5 %.
4. Чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону?
Відповідно до п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію: обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Отже, п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону визначає необхідність надання замовником виключно інформації з таким обґрунтуванням, що і було виконано Замовником шляхом оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в електронній системі закупівель Prozorro під час оприлюднення інформації з річного плану цієї закупівлі (ID UA-P-2022-09-01-002334-a), а також на офіційному веб-сайті Жмеринської міської ради Вінницької області http://zhmerinka-adm.gov.ua
Начальник управління житлово-
комунального господарства
Жмеринської міської ради Ольга КУЛЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель: Установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
- Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Впровадження по Справі №120/8813/22 від 04 листопада 2022 року |
Дата публікації: | 04 листопада 2022 |
Документи:
04 листопада 2022 16:15
|
Електронний підпис |
04 листопада 2022 16:13
|
Ухвала Вінницького окружного адміністративного суду від 04.11.2022 р. у справі 120/8813/22 |
04 листопада 2022 16:13
|
Інформація про оскарження Висноку до суду |
04 листопада 2022 16:13
|
Інформація Замовника про оскарження висновку Управління Північного офісу ДАСУ у Вінницькій області до Вінницького окружного адміністративного суду |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЬ ДОРОДО» #35097507 |
Переможець |
796 672,95
UAH
|
01 вересня 2022 18:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2022 17:41
|
Платіжне доручення 170 від 03.11.2022 р. про остаточну оплату послуг по Договору 110 від 12.09.2022 | укладений |
22 листопада 2022 17:39
|
Лист ТОВ "Ель Дорадо" про виконання договору 110 від 12.09.2022 р. в повному обсязі | укладений |
22 листопада 2022 17:39
|
Звіт про виконання договору 110 від 12.09.2022 | укладений |
22 листопада 2022 17:39
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2022 12:15
|
Додаток 3 до Договору 110 від 12.09.2022 | укладений |
12 вересня 2022 12:13
|
Додаток 2 до Договору 110 від 12.09.2022 | укладений |
12 вересня 2022 12:13
|
Додаток 1 до договору 110 від 12.09.2022 | укладений |
12 вересня 2022 12:13
|
Договір 110 від 12.09.2022 | укладений |
12 вересня 2022 12:13
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Додаткові послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області | 1 | послуга |
796 672,95
UAH
|