Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КОНОТОПСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41823411 |
Вебсайт: | https://osv.org.ua/rada/41823411/zakupivli-za-derzhavni-koshti-17-05-52-17-06-2020/ |
Місцезнаходження: | 41543, Україна , Сумська обл., Конотопський район, c. Князівка, вул. Жовтнева, буд. 25 |
Контактна особа: |
Людмила Конопльова +380993602662 osvita_novasloboda777@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
24.08.2022 року було повторно розміщено оголошення про початок відкритих торгів за предметом закупівлі : Універсальні котли довготривалого горіння (95 кВт, 200 кВт, 300 кВт) для закладів освіти Новослобідської сільської ради Конотопського району Сумської області – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та іх деталі (UA-2022-08-08-005188-a), 24.08.2022 аукціон було відмінено, у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2022 16:00 |
Оскарження наміру укласти договір: | 12 вересня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
01 вересня 2022 15:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2022 15:52 |
Протокол.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-13-000034 ● 4f33cb41394541128f0aa20e9dbfa664
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2022 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.09.2022 №28-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 13.09.2022 №28-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2022-09-01-007837-a 01.09.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноваженою особою Відділу освіти, культури, молоді та спорту Новослобідської сільської ради (надалі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону чинного на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів надалі за текстом – Закон) в електронній системі «Prozorro» здійснюється закупівля універсальних котлів довготривалого горіння (95 кВТ, 200 кВТ, 300 кВТ) для закладів освіти Новослобідської сільської ради Конотопського району Сумської області, ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі. Ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-01-007837-a (дата оприлюднення – 01.09.2022). Вказана вище закупівля здійснюється відповідно до оприлюдненого в електронній системі закупівель річного плану UA-2022-09-01-004164-b. Разом з тим, згідно Наказу № 28-3 від 13.09.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель», Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області розпочато моніторинг вищезазначеної процедури закупівлі. Відповідно до Наказу № 28-3 від 13.09.2022 підставою для прийняття рішення про початок моніторингу виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В подальшому, 14 вересня 2022 року Північно-східним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель «Prozorro» оприлюднено висновок про результати моніторингу даної закупівлі. Згідно констатуючої частини Висновку, «Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Новослобідської сільської ради Конотопського району Сумської області (далі – Замовник) на 2022 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.09.2022 № 74 та 75, повідомлення про намір укласти договір від 01.09.2022 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник застосував переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 1 частини другої статті 40 Закону (двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом). При цьому, на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір не містить документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, наприклад, звітів про результати проведення процедури закупівлі. Згідно пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель. Зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом вжиття заходів, передбачених пунктом 2 частини восьмої статті 40 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень). Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.» З приводу вищезазначеного вважаємо за необхідне надати аргументовані пояснення про результати моніторингу закупівлі, згідно оголошення UA-2022-09-01-007837-a. 21.07.2022 року було розміщено оголошення про початок відкритих торгів за предметом закупівлі: Універсальні котли довготривалого горіння (95 кВт, 200 кВт, 300 кВт) для закладів освіти Новослобідської сільської ради Конотопського району Сумської області – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (UA-2022-07-21-002467-а), 06.08.2022 аукціон було відмінено, у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. 24.08.2022 року було повторно розміщено оголошення про початок відкритих торгів за предметом закупівлі: Універсальні котли довготривалого горіння (95 кВт, 200 кВт, 300 кВт) для закладів освіти Новослобідської сільської ради Конотопського району Сумської області – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (UA-2022-08-08-005188-а), 24.08.2022 аукціон було відмінено, у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до ч. 1 ст. 40 Закону про публічні закупівлі переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Перелік випадків, коли замовник може застосувати переговорну процедуру як виняток наведено у ч. 2 ст. 40 Закону про публічні закупівлі. Проте законодавець не визначив переліку документів, якими замовник має обгрунтувати підстави проведення переговорної процедури закупівлі. Таким чином, замовникам залишається самостійно визначати перелік таких документів для кожного конкретного випадку застосування переговорної процедури закупівлі. В зв’язку із подачею для участі у закупівлі менше двох тендерних пропозицій, відкриті торги не відбулись та були автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п.1 ч.2 ст.32 Закону. Звіти про результати проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель, що підтверджують автоматичну відміну торгів - №№ UA-2022-07-21-002467-а, UA-2022-08-08-005188-а), (далі – Звіти) та надають право Замовнику на застосування переговорної процедури закупівлі згідно п.1 ч.2 ст.40 Закону, а саме в пункті «Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю, у разі, якщо в результаті проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі не було укладено договір про закупівлю» Звітів зазначено підставу «подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій». Варто зазначити, що всі супроводжуючі документи тендерної документації знаходяться у вільному доступі. Таким чином Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі, як виняток, на підставі п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» з учасником - Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕП.КОМ» (далі – Учасник) та укладення договору про закупівлю. Сторони підтвердили можливість застосування переговорної процедури. Під час переговорів було погоджено предмет закупівлі, його обсяг (відповідно до обсягу, визначеного у відкритих торгах, що двічі не відбулись), його технічні та якісні характеристики, очікувану вартість на 2022 рік, строки поставки, місце поставки, умови розрахунків, інші умови закупівлі, які не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації відкритих торгів, що не відбулись, про що складено відповідний протокол переговорів. Учасником під час переговорів було надано всі необхідні документи, що вимагалися Замовником в запрошенні для участі у переговорній процедурі закупівлі, в тому числі документи, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 та у спосіб, визначений Замовником, а саме: у паперовому вигляді під час проведення переговорів, оформлені у відповідності до вимог чинного законодавства. За результатами переговорів було прийнято рішення про намір укласти договір з учасником переговорів - Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕП.КОМ». Документальне підтвердження застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-08-08-005188-а. 2. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-08-08-005188-а. 3. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-07-21-002467-a. 4. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-07-21-002467-a. 5. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01 вересня 2022 року № 74. 6. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01 вересня 2022 року № 75.
2022-09-20 09:47:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТЕП.КОМ" #44521956 |
Переможець |
702 999,96
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2022 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2023 08:34
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2022 15:58
|
Договір котли.pdf | укладений |
05 жовтня 2022 15:57
|