Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Печенізька, 35/43, під'їзд 2 у Шевченківському районі м. Києва
Очікувана вартість
1 242 526,60 UAH
UA-2022-09-01-004731-a 538caae8e0474442abd60cf637a4b7b6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривша Тетяна

380442357105 tetkryvsha@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01025, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А
Контактна особа: Кривша Тетяна
380442357105
tetkryvsha@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2022 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 242 526,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 212,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Синяков Юрій Борисович - заступник директора, Кривша Тетяна Федорівна - начальник відділу організації та проведення закупівель, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічної специфікації Додатку 7 до тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Печенізька, 35/43, під'їзд 2 у Шевченківському районі м. Києва. Місцезнаходження замовника (фактичне): вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Печенізька, 35/43, під'їзд 2 у Шевченківському районі м. Києва
(за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, вул. Печенізька, 35/43, під'їзд 2 у Шевченківському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника Робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування та згідно Акту відшкодування витрат по первинному технічному огляду ліфта, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" 1 239 376,42
UAH з ПДВ
1 239 376,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2022 18:00
Електронний підпис
09 вересня 2022 18:00
41. Лист від виробника.PDF
09 вересня 2022 18:00
7. Статут.pdf
09 вересня 2022 18:00
40. Сертифікат ІСО 9001-2015.pdf
09 вересня 2022 18:00
48. Дозвіл Держпраці.pdf
09 вересня 2022 18:00
42. Модуль Д з додатком.pdf
09 вересня 2022 18:00
30. Календарний план.PDF
09 вересня 2022 18:00
46. Ліцензія з Додатком.pdf
09 вересня 2022 18:00
8. Опис.pdf
09 вересня 2022 18:00
10. Витяг з ЄДР.PDF
09 вересня 2022 18:00
1. Цінова пропозиція.PDF
09 вересня 2022 18:00
45. Сертифікат ІСО 14001.pdf
09 вересня 2022 18:00
49. Інформаційна модель.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"
#32423953
Переможець 1 239 376,42
UAH з ПДВ
13 вересня 2022 13:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2022 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"
#32423953
1 239 376,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2023 15:07
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2023 15:04
Додаткова угода № 2 від 22.03.2022 до дог. № 2 від 21.09.2022.pdf зміни до договору
22 березня 2023 15:00
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 17:10
Додаткова угода № 1 від 30.12.2022 до Договору підряду № 2 від 21.09.2022.pdf зміни до договору
02 січня 2023 17:10
Електронний підпис укладений
21 вересня 2022 14:42
Договір підряду № 2 від 21.09.2022 вул. Печенізька, 35-43, п. 2.pdf укладений
21 вересня 2022 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У порядку та на умовах, визначених Договором, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: - в розділ 15 Договору «Інші умови Договору». Зміни до умов договору викладені у Додатковій угоді № 1 від 30.12.2022 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 15 «Інші умови Договору» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов Договору викладені у додатковій угоді № 2 від 22.03.2023 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 232 025,30
UAH (в тому числі ПДВ 205 337,55 UAH)