Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт кільцевої розв’язки на перехресті проспекту Незалежності та вул. Героїв Майдану (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці
Очікувана вартість
563 906,00 UAH
UA-2022-09-01-001708-a 63e90b5c5a2d45f389fa45726b002294
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Гулейчук

+380372553740 v.guleychuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Віталій Гулейчук
+380372553740
v.guleychuk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2022 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2022 00:00
Очікувана вартість: 563 906,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 819,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.2022р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт кільцевої розв’язки на перехресті проспекту Незалежності та вул. Героїв Майдану (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, кільцева розв’язка на перехресті проспекту Незалежності та вул. Героїв Майдану
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку 4.1. Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 1 місяця. У разі укладання Договору після 20 грудня, Замовник може здійснювати авансовий платіж тільки у новому бюджетному році з урахуванням річного ліміту асигнувань, передбаченого на відповідний рік. Попередня оплата здійснюється за рішенням Замовника протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу місячного терміну (але в будь якому випадку не пізніше 20 грудня бюджетного року) з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням штрафу в розмірі, визначеному п. 8.5 Договору, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі, визначеному п.8.6 Договору. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Рішення Замовника про виплату/невиплату попередньої оплати не впливає на хід виконання Підрядником своїх зобов’язань за Договором, зокрема на строки виконання робіт. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт 4.2. Прийняття та оплата виконаних робіт проводиться на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про їх вартість (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника, в межах ліміту асигнувань на поточний рік (у разі його встановлення). За рішенням Замовника прийняття робіт може здійснюватися після попереднього випробування, якщо це випливає з характеру робіт. У цьому випадку прийняття робіт може здійснюватися лише у разі позитивного результату попереднього випробування. 4.3. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби України. 4.4. При затримці Замовником проміжних платежів терміном до 30 календарних днів, Підрядник продовжує виконання робіт за власні кошти. 4.5. Акти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУТАС ДМИТРО ІВАНОВИЧ 550 098,00
UAH з ПДВ
550 098,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2022 13:21
Електронний підпис
09 вересня 2022 13:21
23. Договірна ціна.pdf.p7s
09 вересня 2022 13:21
4. Цінова пропозиція.pdf.p7s
09 вересня 2022 13:21
17. Трудові договори.pdf.p7s
09 вересня 2022 13:21
8. ІПН.pdf.p7s
09 вересня 2022 13:21
11. МТБ.pdf.p7s
09 вересня 2022 13:21
9. проект договору.pdf.p7s
09 вересня 2022 13:21
5. Паспорт.pdf.p7s
09 вересня 2022 13:21
7. Виписка.pdf.p7s
09 вересня 2022 13:21
1. обробка даних.pdf.p7s
09 вересня 2022 13:21
10. Гарантійний лист.pdf.p7s
09 вересня 2022 13:21
18. гарантійний лист 2.pdf.p7s
09 вересня 2022 13:21
22. Технічні вимоги.pdf.p7s
09 вересня 2022 11:53
23. Договірна ціна.pdf
09 вересня 2022 11:53
4. Цінова пропозиція.pdf
09 вересня 2022 11:53
7. Виписка.pdf
09 вересня 2022 11:53
9. проект договору.pdf
09 вересня 2022 11:53
17. Трудові договори.pdf
09 вересня 2022 11:53
10. Гарантійний лист.pdf
09 вересня 2022 11:53
5. Паспорт.pdf
09 вересня 2022 11:53
1. обробка даних.pdf
09 вересня 2022 11:53
18. гарантійний лист 2.pdf
09 вересня 2022 11:53
11. МТБ.pdf
09 вересня 2022 11:53
8. ІПН.pdf
09 вересня 2022 11:53
2. згода на обробку даних.pdf
09 вересня 2022 11:53
22. Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУТАС ДМИТРО ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУТАС ДМИТРО ІВАНОВИЧ
#3194714215
Переможець 550 098,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2022 08:59

Документи

13 вересня 2022 08:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2022 08:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУТАС ДМИТРО ІВАНОВИЧ
#3194714215
550 098,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2022 08:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 09:38
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 09:31
ДД 2 - КР кільця проспекту.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 09:29
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2022 15:41
ДД 1 - КР кільцевої розв'язки.pdf зміни до договору
23 листопада 2022 15:38
Електронний підпис укладений
29 вересня 2022 15:14
КР кільця пр.Незалежності.pdf укладений
29 вересня 2022 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 15.12.2022
Номер договору про закупівлю: 332
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 332
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 495 516,00
UAH