Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Purchase of communication tools (Network security device with access to security signature updates); 32420000-3 – Network equipment according to DK 021:2015 (CPV 2008, IDT)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВТЕЛЕСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 31815760 |
Вебсайт: | https://kts.kmda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська область обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 10 |
Контактна особа: |
Катерина Володимирівна Павловська +380443668575 tender.kts.kmda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SPECIALIZED MUNICIPAL ENTERPRISE "KYIVTELESERVIS" |
National ID: | 31815760 |
Contact point: |
Katerina Volodimirivna Pavlovska +380443668575 tender.kts.kmda@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2022 09:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2022 13:23 |
Очікувана вартість: | 41 929 380,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 209 646,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 01 вересня 2022 09:22 |
Enquiries until: | 23 вересня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 вересня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 жовтня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 41 929 380 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 209 647 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 20 робочих днів з дати отримання належним чином оформленої видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару за фактично поставлений Товар / within 20 working days from the date of receipt of the duly executed invoice and the act of acceptance and handover of the Goods for the actually delivered Goods | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2022 09:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2022 09:21 |
6.Додаток 5.ПД обладнання.pdf | |
01 вересня 2022 09:21 |
2.Додаток 1 ст.16.pdf | |
01 вересня 2022 09:21 |
4.Додаток 3 ТВ.pdf | |
01 вересня 2022 09:21 |
5.Додаток 4 Специфікація.pdf | |
01 вересня 2022 09:21 |
0.ОГОЛОШЕННЯ з публікацією англ мовою.pdf | |
01 вересня 2022 09:21 |
1.тендерна документація з публікацією англ мовою.pdf | |
01 вересня 2022 09:21 |
3.Додаток 2 ст.17.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-24-000051 ● 1bcf6db3dc724a3688cbcc33464cdee1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2022 10:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.10.2022 № 252
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2022-09-01-000659-a 01.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-02 09:13:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі засобів зв’язку
(Мережевий пристрій безпеки з доступом до оновлень сигнатур безпеки); 32420000-3 – Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-01-000659-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «БІЛІНТЕХ Україна» копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством відповідно до частини другої статті 41 Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-04 09:51:33
пояснення до запиту
На Ваш запит про надання пояснень (інформації та документів) від 02.11.2022 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі засобів зв’язку (Мережевий пристрій безпеки з доступом до оновлень сигнатур безпеки); 32420000-3 – Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-01-000659-a), розпочатого відповідно до наказу від 21.10.2022 №252, повідомляємо наступне.
По пункту 1.
Розмір бюджетних призначень визначено відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік, паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік, затвердженого наказом Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій від 28.07.2022 №72, на виконання пункту 16.9 «Створення, розвиток, модернізація та супроводження сервісної мережевої інфраструктури та мереж доступу» переліку завдань і заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 (у редакції рішення Київської міської ради від 13.03.2022 № 4547/4588).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі рекомендовані протоколом № 65 від 26 серпня 2022 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 – 2022 роки.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно проведеного Ініціатором закупівлі (відповідальним за розробку технічних вимог) моніторингу цін в рамках бюджетних призначень згідно проведеного Ініціатором закупівлі (відповідальним за розробку технічних вимог) моніторингу цін.
По пункту 2.
Згідно пункту 2 Розділу VI тендерної документації відповідно до частини другої статті 41 Закону Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: - відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; - копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
На виконання цієї вимоги Переможець торгів (Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛІНТЕХ Україна») надав в тому числі довідку №19/10-06 від 19 жовтня 2022 року про те, що з норм Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та інших актів законодавства про ліцензування, виконання договору про закупівлю не належить до переліку видів господарської діяльності, провадження яких вимагає наявності ліцензії.
Додатки:
1. План використання бюджетних коштів на 2022 рік – на 6 арк.
2. Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік, затверджений наказом Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій від 28.07.2022 №72 – на 18 арк.
3. Комплексна міська цільова програма «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 (у редакції рішення Київської міської ради від 13.03.2022 № 4547/4588) – на 54 арк.
4. Протокол № 65 від 26 серпня 2022 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 – 2022 роки – на 10 арк.
5. Комерційні пропозиції – на 3 арк.
6. Довідка Товариства з обмеженою відповідальністю «БІЛІНТЕХ Україна» №19/10-06 від 19 жовтня 2022 року про те, що з норм Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та інших актів законодавства про ліцензування, виконання договору про закупівлю не належить до переліку видів господарської діяльності, провадження яких вимагає наявності ліцензії – на 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВТЕЛЕСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 31815760 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, Київська область обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 10 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЛІНТЕХ УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЛЕСТА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2022 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЛІНТЕХ УКРАЇНА" |
41 290 630,80
UAH з ПДВ
|
40 630 632,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЕСТА" |
41 552 016,00
UAH з ПДВ
|
40 850 683,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЛІНТЕХ УКРАЇНА" #37962954 |
Переможець |
40 630 632,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2022 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 09:38
|
КПТ.docx | укладений |
03 січня 2023 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2022 13:43
|
ду 1 від 23.11.2022 до договору 29 від 25.10.2022.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2022 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2022 16:31
|
договір 29 від 25.10.2022.pdf | укладений |
25 жовтня 2022 16:30
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Засіб зв’язку (Мережевий пристрій безпеки з доступом до оновлень сигнатур безпеки) | 2 | комплект |
20 315 316,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із покращенням якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та погодженням зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни до п. 3.6 Договору та до Додатку № 1 «Специфікація» до Договору, виклавши їх в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Засіб зв’язку (Мережевий пристрій безпеки з доступом до оновлень сигнатур безпеки) | 2 | комплект |
18 760 134,00
UAH з ПДВ
|